Zou er een bezichtiging zijn??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwartier misschien, reden onbekend.
Ik vind trouwens dat er geen muziek gedraaid moet worden als ze er zitten.
Heb Amanda deze week horen vertellen dat een (welgestelde) vriend van haar vader de belofte aan haar vader had gedaan dat áls er ooit iets met hem zou gebeuren hij zou zorgen voor de kinderen.. dat ze niets tekort kwamen. Dat heeft hij dus ook altijd gedaan. Amanda noemt hem 'oom' maar het is geen familie. Die paarden had ze ook van hem gehad.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:17 schreef Varen het volgende:
En toch is Amanda een heel verwend meisje, als je het zo hoort. Ze heeft paarden gehad en dure kleding. Dus haar moeder heeft wel geld?
En Nadir is zoals gewoonlijk weer op zoek naar aandacht.... ooh jaap niet doen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:37 schreef Kinga het volgende:
Jaap doet weer aanranderig.
Ik dacht meer aan een bezichtiging van een makelaar, hoewel ik de site van Drieklomp dit weekend nog gecheckt heb en daar stond de villa niet bij (een paar jaar geleden hadden zij m in de verkoop)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst ontmoeting en photoshoot, en dan bezichtiging? Zou best kunnen. Het hangt vast samen.
en we gingen op vakantie van het geld van ome...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb Amanda deze week horen vertellen dat een (welgestelde) vriend van haar vader de belofte aan haar vader had gedaan dat áls er ooit iets met hem zou gebeuren hij zou zorgen voor de kinderen.. dat ze niets tekort kwamen. Dat heeft hij dus ook altijd gedaan. Amanda noemt hem 'oom' maar het is geen familie. Die paarden had ze ook van hem gehad.
en niemand leek te weten hoe die aan die centen kwam...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:39 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
en we gingen op vakantie van het geld van ome...
inderdaad. Is er een aanleiding voor deze TT?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:38 schreef Copycat het volgende:
Wat flikt Huub met de honden, Peter?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
Dennis vroeg of hij het plassen van Nadia mocht zien.
Huub zei net: de villa is weer open, dus vandaar dat ze allemaal gewoon weer rondlopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar zitten ze toch niet zo opgesloten, want Amanda en Brian zitten nu in de slaapkamer.
Dat wil ik ook graag weten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:38 schreef Copycat het volgende:
Wat flikt Huub met de honden, Peter?
Dat valt me dan weer tegen, ze wil toch zo graag aandacht? Oh nee, ik begrijp het al, dan kan ze niet stiekem kotsen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het werd kirrend (dat woord past wel bij Nadia) afgewezen.
Volgens mij is Huub nog niet verder gegaan dan die mormels aandacht geven, iets wat Amanda ook eens zou moeten proberen.quote:
Huub heeft voordat de honden kwamen aangegeven dat hij ze op een gemene manier zou gaan gebruiken in het spel, en net was hij één van de hondjes heel erg aan het aaien.quote:
Miscchien is piesen net zoiets intiems als penetratie, wat ook niet mag? Ik doe maar een gooi hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer tegen, ze wil toch zo graag aandacht? Oh nee, ik begrijp het al, dan kan ze niet stiekem kotsen.
''Heel erg aan het aaien'' ??? Hoe doe jij dat? Is dat net zoiets als heel erg je best doen met het aaien?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub heeft voordat de honden kwamen aangegeven dat hij ze op een gemene manier zou gaan gebruiken in het spel, en net was hij één van de hondjes heel erg aan het aaien.
Lijkt me erg ongepast.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub nog niet verder gegaan dan die mormels aandacht geven, iets wat Amanda ook eens zou moeten proberen.
Lijkt mij meer een ongepaste titel, aangezien het iets impliceert wat totaal niet aan het gebeuren is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub heeft voordat de honden kwamen aangegeven dat hij ze op een gemene manier zou gaan gebruiken in het spel, en net was hij één van de hondjes heel erg aan het aaien.
Lijkt me erg ongepast.
Het wil overigens niet zeggen dat die mormels er onder te lijden zouden hebben als Huub ze op een gemene manier in het spel zou gebruiken... en zolang die krengen er geen leed van hebben lijkt het me toegestaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me erg ongepast.
Ik denk dat die aandacht al bij Peter in het verkeerde keelgat is geschoten. Nonens TT dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is Huub nog niet verder gegaan dan die mormels aandacht geven, iets wat Amanda ook eens zou moeten proberen.
verander hem ff, aubquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:46 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad. Is er een aanleiding voor deze TT?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me erg ongepast.
Oeioei. Hij was een van de hondjes heel erg aan het aaien. Wat een onverlaat!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me erg ongepast.
Volgens mij zijn ze bezig met een tekst uit te zoeken, die ze op die badjas van Brian wil laten drukken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Disana het volgende:
Waar zijn de niemendalletjes in vredesnaam mee bezig. Ik hoorde iets (in het Engels) als 'alle slechte dingen die je doet komen bij je terug' en 'lijden'.
Oh, het gaat over de rug van Brian. Fijn, zo'n fatalistische tekst op je rug.
Laat gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef Borga het volgende:
[quote]Op woensdag 8 augustus 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
[.
was het nou een skippybal of een pingpongbal?
Of wil je het er verder niet over hebben?![]()
Bel de dierenbeschermingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me erg ongepast.
Hans zit in Amerikaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Amanda gaat die griezel Hans bellen over de kickboksjas.
Dat kan Peter niet zelf doen en ik vermoed dat als een mod dat zonder overleg doet, de FB over een paar minuten explodeert.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:01 schreef CoT het volgende:
wordt die nog veranderd? want dit slaat nergens op
Dat wordt dan óf een hele grote badjas of een heel klein lettertype.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:03 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft bedacht, als verrassing voor Brian, een zwarte kickboksbadjas met capu, met op de rug gestikt in gouden letters - everything you do, comes back to you - en nog iets.
hoi. hans is in de havens gesignaleerd met een paar zakken cement, een leeg olievat zonder bovenkant en een paar voeten in een perzisch tapijt. denk niet dat ie voor het donker thuis is vanavond.later effe proberen, mannie..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Amanda gaat die griezel Hans bellen over de kickboksjas.
beetje aktie in de tentquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan Peter niet zelf doen en ik vermoed dat als een mod dat zonder overleg doet, de FB over een paar minuten explodeert.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me erg ongepast.
Toch leuk voor ze... als ze ook een keer in beeld komenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
Achter in de tuin zijn filmopnames. De enigen die ik niet zie zijn Brian en Dennis, dus misschien draait het om hen.
Serieus, bij zo'n griezel zou je je niet verbazen als hij een keer aan een raar einde komt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. hans is in de havens gesignaleerd met een paar zakken cement, een leeg olievat zonder bovenkant en een paar voeten in een perzisch tapijt. denk niet dat ie voor het donker thuis is vanavond.later effe proberen, mannie..
Maar...... hij heeft wel een lekker kontjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus, bij zo'n griezel zou je je niet verbazen als hij een keer aan een raar einde komt.
Ik bedenk net... oh nee. Voor Mundo hoeft geen oproep uitgezonden te worden, dat is al geregeld. Toch raar dat we daar zo weinig van hebben gezien. Sowieso een raar plan, aangezien hij Nadia al heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch leuk voor ze... als ze ook een keer in beeld komen
als Peter6000 dit nou in de OP zet, begrijpt iedereen wel dat de TT een gechargeerde eigen mening isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub was net één van de hondjes heel erg aan het aaien.
Lijkt me erg ongepast.
echt he, je zou je toch als programmaleiding niet met zoiets in moeten laten. moet johnnie maar is onthouden als ie over een jaar of wat weer is een poging waagt om televisiemeneertje te spelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus, bij zo'n griezel zou je je niet verbazen als hij een keer aan een raar einde komt.
Hans Hondekop Nijman? Met zo'n hoofd? Kan nooit!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar...... hij heeft wel een lekker kontje![]()
Een heel klein lettertype, een fijne onleesbare script met veel krullen, lekker vrouwelijk en natuurlijk een spelfoutje hier en daar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt dan óf een hele grote badjas of een heel klein lettertype.
Ik vond het gisteren dan ook een verademing dat hij met z'n rug naar de camera bij het aanrecht stond (of alleen op de stream die ik keek)...... maar echt wel een lekker kontjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hans Hondekop Nijman? Met zo'n hoofd? Kan nooit!
Nou, dan mocht ie willen dat z'n kont op de plek van z'n kop zat!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar...... hij heeft wel een lekker kontje![]()
Dat scenario voldoet aan al mijn lage verwachtingen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:09 schreef Dark het volgende:
Een heel klein lettertype, een fijne onleesbare script met veel krullen, lekker vrouwelijk en natuurlijk een spelfoutje hier en daar.![]()
Hou op!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren dan ook een verademing dat hij met z'n rug naar de camera bij het aanrecht stond (of alleen op de stream die ik keek)...... maar echt wel een lekker kontje![]()
Brian had destijds Nena-perikelen. Het is puur voor het sponsorcontract.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedenk net... oh nee. Voor Mundo hoeft geen oproep uitgezonden te worden, dat is al geregeld. Toch raar dat we daar zo weinig van hebben gezien. Sowieso een raar plan, aangezien hij Nadia al heeft.
Dennis zou toch nieuwe oproep maken voor Mundo? Hij wou niet op een bepaalde manier neergezet worden, zoals zou gebeuren als hij de huidige oproep zou gebruiken. Hij wou een oproep maken met meer klasse en stijl....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedenk net... oh nee. Voor Mundo hoeft geen oproep uitgezonden te worden, dat is al geregeld. Toch raar dat we daar zo weinig van hebben gezien. Sowieso een raar plan, aangezien hij Nadia al heeft.
stel je voor dat bij de bieb je boeken door een mevrouw worden afgestempeld met het hoofd van hans nijman....dan fiets je toch wel ff naar de bieb in een andere gemeente of je koopt maar boeken...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hans Hondekop Nijman? Met zo'n hoofd? Kan nooit!
En dan Brain ipv Brianquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat scenario voldoet aan al mijn lage verwachtingen!
"Everything that goes around, coms around"
"Brian is de best"
Zoiets.
Zet dat dan nog in de OP en dan kan die discussie ook weer gearchiveerd worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt letterlijk: "Nicky, Juicy, klotenhond: ik pleur je zo de vijver in".
hee peter, nadia is weer lekker op dreef, he?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:12 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft oogkontakt met de borsten van Nadia.![]()
Je zult ze maar te laat inleverenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
stel je voor dat bij de bieb je boeken door een mevrouw worden afgestempeld met het hoofd van hans nijman....dan fiets je toch wel ff naar de bieb in een andere gemeente of je koopt maar boeken...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt letterlijk: "Nicky, Juicy, klotenhond: ik pleur je zo de vijver in".
Ja, en Jaap en Nadia hebben weer een momentje voor de uitzending gescoord.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee peter, nadia is weer lekker op dreef, he?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay.. ik ga de bedden wel ff verschonen
wat een malloot ook die jaapquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Jaap: Jezus, wat een focking lekker wijf!
[afbeelding]
en die trut van een lieke blijft ze ook maar zoenenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef mootie het volgende:
Jaap is ook altijd supergemeen, die zegt altijd: zal ik jou eens lekker pletten, tegen de hondjes.
JAAP BLIJF MET JE GORE POTEN VAN DE HONDJES AF
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:18 schreef DrsH het volgende:
Vrouwen zoals Nadia stagneren de doorbloeding van mijn edele delen, dat stoort mij ten zeerste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Brian praat er ook altijd op zo'n iebelig toontje tegenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
en die trut van een lieke blijft ze ook maar zoenen![]()
de tering wat een hangtieten blegggggggquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en Jaap en Nadia hebben weer een momentje voor de uitzending gescoord.
In de saaiheid van vandaag, gaat het om dergelijke momentjes, nu nog een ironische voice over: en er is weer een halve minuut gevuld.
[afbeelding]
Aandacht is aandacht. Als er maar een penis aan hangt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
Best sneu dat Nadia het moet hebben van de aandacht van Jaap
Ze had beter haar tieten kunnen laten doen, dan die 2 liter vet die ze er af heeft laten zuigen... had ze net zo goed kwijt kunnen raken met trainen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:20 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
de tering wat een hangtieten bleggggggg
kom bij papaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En Brian praat er ook altijd op zo'n iebelig toontje tegen![]()
![]()
Niets mis met aandacht van Jaap, hij is ook net een mensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
Best sneu dat Nadia het moet hebben van de aandacht van Jaap
fries?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Aandacht is aandacht. Als er maar een penis aan hangt.
ze heeft geen vet weg laten zuigen hoor, ze hebben die besneden wurgslang operatief verwijderd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:24 schreef Kailany het volgende:
[..]
Ze had beter haar tieten kunnen laten doen, dan die 2 liter vet die ze er af heeft laten zuigen... had ze net zo goed kwijt kunnen raken met trainen.
Ga je me nu vertellen dat Amanda haar hondjes aandacht geeft? En eten???quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:26 schreef avonne het volgende:
Amanda praat nog erger tegen ze "ki-i-ih-kie-iebie-ie"
en dat betekent dan "hier, vreten"
Beste, ge begrijpt het niet, het gaat niet om z'n looks of het feit dat ie lelijk is. het gaat er om dat je bij die man zo duidelijk kunt zien dat het een boef is, da's allesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef T-lex het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over de looks van Hans.![]()
Ja, hij is niet moeders mooiste, maar daarvoor komt hij ook niet de kooi in. Het is geen les "ik ga hier ff mooi staan doen" die hij geeft. Wat hij wel voor z'n boterhammen doet vergt iets andere kwaliteiten.
Snap dat (vooral) de vrouwtjes liever een David Backham metro zien komen elke week, maar die heeft geen "profecioneel freefighter" en "kickbox leraar" op z'n CV staan...dus helaas pindakaas!![]()
Krijg ik me toch ineens trek in een botterhammetje met pindakaas.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze heeft geen vet weg laten zuigen hoor, ze hebben die besneden wurgslang operatief verwijderd.
Dus jij doet het al met bejaardenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben van hangtieten gaan houden, alleen al om practische redenen. Vrouwen hebben namelijk een veel langere periode hangtieten dan dat ze voor de potloodtest slagen.
Maar ze is helemaal gelukkig met zichzelf hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:30 schreef Dark het volgende:
Nadia - Echt cool, wat je allemaal aan jezelf kan laten doen!
tja op ieder potje past een dekseltje blijkbaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben van hangtieten gaan houden, alleen al om practische redenen. Vrouwen hebben namelijk een veel langere periode hangtieten dan dat ze voor de potloodtest slagen.
Ik snapte het ook niet helemaal. Als het na het vijftigste jaar ongeveer wat minder wordt, dan zijn de 'stevige' jaren toch al gauw groter in aantal.quote:
ze gewoon 'pakken' met bh aan. niks aan het handje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet helemaal. Als het na het vijftigste jaar ongeveer wat minder wordt, dan zijn de 'stevige' jaren toch al gauw groter in aantal.
Was het maar alleen Amanda, ik begin langzaam maar zeker te beseffen waarom ik zoveel premie per maand moet betalenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:34 schreef Dark het volgende:
Mijn god, Amanda wil naar de huisarts voor een paar pukkeltjes!
Dat is onjuist, en eerlijk gezegd mag het wel een beetje minder platquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Come on, vrouwen krijgen gewoon hangtieten na hun dertigste, uitzonderingen daargelaten. Niet zo dapper doen dames.....
Erg slechte streamkeuze opeens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Borga het volgende:
weer die takke herrie
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Come on, vrouwen krijgen gewoon hangtieten na hun dertigste, uitzonderingen daargelaten. Niet zo dapper doen dames.....
Jij bedoeld dat de vrouwen waar jij mee omgaat allemaal hangtieten hebben...I^O^ Ik begrijp je welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is feitelijk gezien gewoon juist, heb er gedegen onderzoek naar gedaan. En minder plat, tja, welke dame wil dat nu nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is onjuist, en eerlijk gezegd mag het wel een beetje minder plat![]()
Plat dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is feitelijk gezien gewoon juist, heb er gedegen onderzoek naar gedaan. En minder plat, tja, welke dame wil dat nu niet
En wij nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub verveelt zich de tering.....
zie je welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zijn de meeste vrouwelijke streamers ook veel lelijker dan Amanda en Nadia, allemaal jaloerse bitches hier.....
Mochten jullie het er niet mee eens zijn dames, dan graag even een foto ter beoordeling deze kant op.
Ik heb een fobo, ben bijna 41 en slaag nog steeds voor de potloodtestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zijn de meeste vrouwelijke streamers ook veel lelijker dan Amanda en Nadia, allemaal jaloerse bitches hier.....
Mochten jullie het er niet mee eens zijn dames, dan graag even een foto ter beoordeling deze kant op.
Als jij nou eerst eens het goede voorbeeld geeft, en je prachtig gevormde lijf op een pic laat zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mijn ervaring is dat hoemeer de tieten gaan hangen des te meer schoonheid er van binnen zit. Omgekeerd evenredig fenomeen. Ook weer uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef willem-jozef het volgende:
schoonheid zit van binnen. accepteert u ook rontgenfoto's?
lelijker misschien maar zeker een stuk minder onterechte air in hun reetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
cup A?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een fobo, ben bijna 41 en slaag nog steeds voor de potloodtest![]()
Daarbij: ik zou voor geen goud met de looks van Amanda of Nadia willen ruilen... hoewel alleen het lichaam van Amanda (met m'n eigen borsten graag) niet verkeerd zou zijn![]()
Maar jaloers?? Neuh![]()
dan zou ik wel eerst een die korte pootjes op laten rekken door fries en z'n 3 broers. span aan die gnoom!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een fobo, ben bijna 41 en slaag nog steeds voor de potloodtest![]()
Daarbij: ik zou voor geen goud met de looks van Amanda of Nadia willen ruilen... hoewel alleen het lichaam van Amanda (met m'n eigen borsten graag) niet verkeerd zou zijn![]()
Maar jaloers?? Neuh![]()
Ik kijk wel link uit, ik lijk op Hansquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als jij nou eerst eens het goede voorbeeld geeft, en je prachtig gevormde lijf op een pic laat zien.
Zoals jij schrijft, moet je toch wel een enorm energieke, gevatte, aantrekkelijke, levendige, eerlijke, Adonis zijn.![]()
Air in hun reet? Je bedoelt winderigheid?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:46 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
lelijker misschien maar zeker een stuk minder onterechte air in hun reet![]()
Das ook weer waar... daar had ik nog niet eens over nagedacht...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan zou ik wel eerst een die korte pootjes op laten rekken door fries en z'n 3 broers. span aan die gnoom!![]()
misplaatste attitudequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Air in hun reet? Je bedoelt winderigheid?
Heel verstandig, buurman's gras lijkt altijd groener. En dat komt alleen maar omdat je er schuin op zit te kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das ook weer waar... daar had ik nog niet eens over nagedacht...
Laat me bij nader inzien maar lekker helemaal mezelf blijven
Als ik jouw stukjes lees stel ik me je altijd zo voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk wel link uit, ik lijk op Hans![]()
Ja, ik constateerde al veel eerder dat je een gebrek aan inlevingsvermogen had.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik jouw stukjes lees stel ik me je altijd zo voor
[afbeelding]
![]()
Mijn grootste angst is eigenlijk dat je er ook zo'n IQ bij krijgt.... en dat zou nogal een flink verlies zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heel verstandig, buurman's gras lijkt altijd groener. En dat komt alleen maar omdat je er schuin op zit te kijken.
Slechte buurt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is eigenlijk dat je er ook zo'n IQ bij krijgt.... en dat zou nogal een flink verlies zijn![]()
[img][/img]quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik jouw stukjes lees stel ik me je altijd zo voor
[afbeelding]
![]()
Jij zit zeker weer in je keuken? met al die tegeltjes spreuken van jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heel verstandig, buurman's gras lijkt altijd groener. En dat komt alleen maar omdat je er schuin op zit te kijken.
En Meccanoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het wordt tijd dat ze Huub eens een doos technisch lego sturen. Vindt hij vast wel leuk
Ja, jij zag mij regelmatig lopen met tonnen zonder bovenkant en tapijtenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[[url=]afbeelding[/url]]
kiek maar uit, ik ken neemijnietserieus al wat langer.
Goed idee! Wat voor nowlife?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het wordt tijd dat ze Huub eens een doos technisch lego sturen. Vindt hij vast wel leuk
haha, hoe weet je dat? ik had idd geprobeerd een foto van van hansie n. (je alter ego) te plaatsen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jij zag mij regelmatig lopen met tonnen zonder bovenkant en tapijten
Zonder hindernissen is ook genoeg om Jaap en Nadia aan het zeuren te krijgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:59 schreef Varen het volgende:
Of een sportwedstrijd houden met hindernissen
http://www.tinypic.com/#quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:57 schreef willem-jozef het volgende:
haha, ik kan niet eens een foto posten. wat ben ik toch een kneus
Ehm, ik heb misschien een klein beetje inlevingsvermogen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, hoe weet je dat? ik had idd geprobeerd een foto van van hansie n. (je alter ego) te plaatsen.
Neuh.. niet echt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
Gebeurde er nog wat in de kooi terwijl ik aan het werk was?
nadia heeft in overleg met carlos een lintworm gekocht. dat was het wel zo'n beetje..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
In De Kooi niet, maar de COS is veranderd in een ontmoetingsplek voor mannetjes en wijfjes. In de tuin van de villa werd vaag iets gefilmd met Brian en Dennis, maar daarvan hebben we niets meegekregen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
afscheidfilmpje ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
In De Kooi niet, maar de COS is veranderd in een ontmoetingsplek voor mannetjes en wijfjes. In de tuin van de villa werd vaag iets gefilmd met Brian en Dennis, maar daarvan hebben we niets meegekregen.
Dan ga ik nog maar even verder werken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
In De Kooi niet, maar de COS is veranderd in een ontmoetingsplek voor mannetjes en wijfjes. In de tuin van de villa werd vaag iets gefilmd met Brian en Dennis, maar daarvan hebben we niets meegekregen.
wtfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:15 schreef Borga het volgende:
Vroeger zag je nog wel is iets.
http://www.beroemdnaakt.n(...)i-natasia-naakt.html
die site heeft een goudmijn in handenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:15 schreef Borga het volgende:
Ik hoor liever beiden niet, beetje old schoolquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:19 schreef blomst het volgende:
Dat lalala van Brian hangt me de keel ook uit, ik hoor liever moooii
ging het daarom uit tussen jou en brian?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:22 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik hoor liever beiden niet, beetje old school
Is dat echt??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:15 schreef Borga het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:15 schreef Borga het volgende:
Val niet echt op mannen sorryquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ging het daarom uit tussen jou en brian?![]()
inmiddels 13quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:24 schreef mazaru het volgende:
Zullen we de okeetjes tellen van Amandel?
volgens mij wil ze niet meer ofzo , ze was vandaag ook al niet in de kooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:26 schreef ScofieldM het volgende:
Volgens mij gaan ze Tamara ook niet meer bellen "je weet wel waarom" hoorde ik Brian net zeggen
Ik kan haar geen ongelijk geven na die toestand van gisterenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
volgens mij wil ze niet meer ofzo , ze was vandaag ook al niet in de kooi.
Inmiddels heeft Amanda nog niets van haar kookkunsten hoeven laten zien, dus? Dat kind glipt altijd overal doorheen, als het om woorden nakomen gaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
En ondertussen is kok Jan Willem er ook weer. Het is voor de miljonairs te hopen dat hij iets substantielers bereidt dan de vorige keer.
zie je wel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik kan haar geen ongelijk geven na die toestand van gisteren![]()
Van mij mag Brian die pipobroek nu wel uitdoen trouwens![]()
Het heeft voordelen een kindvrouwtje te zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Amanda nog niets van haar kookkunsten hoeven laten zien, dus? Dat kind glipt altijd overal doorheen, als het om woorden nakomen gaat.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Er neemt een man op. Amanda vraagt of ze met Caroline spreekt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Er neemt een man op. Amanda vraagt of ze met Caroline spreekt.
Vandaar dat mijn broer me net uitnodigde bij hem en zijn gezin te komen eten. Ik ben niet alleen het zwarte schaap, maar ook het zwakke kindvrouwtje van de familiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
Het heeft voordelen een kindvrouwtje te zijn![]()
Ik vind die broek wel mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik kan haar geen ongelijk geven na die toestand van gisteren![]()
Van mij mag Brian die pipobroek nu wel uitdoen trouwens![]()
wel grote bonkers?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn broer me net uitnodigde bij hem en zijn gezin te komen eten. Ik ben niet alleen het zwarte schaap, maar ook het zwakke kindvrouwtje van de familie.
Wat zal dat meisje boos zijn als ze erachter komt dat het Amanda wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:32 schreef Kailany het volgende:
[..]
dat deed ze gister ook al een keer.... vaag telefoontje was dat trouwens..
Gek hoor, maar ik ben op de een of andere manier totaal niet geneigd je te gelovenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn broer me net uitnodigde bij hem en zijn gezin te komen eten. Ik ben niet alleen het zwarte schaap, maar ook het zwakke kindvrouwtje van de familie.
ok !!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Casshern het volgende:
ik haat nu officieel het woord: oke
hihihihi moest er wel om lachenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
EN WAAROM MOETEN MOEDERS EEN EIGEN CATEGORIE HEBBEN! IDIOOT!
En nu Carrie ook al nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:36 schreef Marrije het volgende:
Monique, Ashley en Tamara hebben niet opgenomen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zal dat meisje boos zijn als ze erachter komt dat het Amanda was![]()
slechte zaakquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
Als je dit even hard afspeelt heb je dus het telefoonnummer van Carrie.
We wachten nog op , Sharda en Chevelle .quote:
Dat jij al die namen verstaatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:38 schreef Borga het volgende:
[..]
We wachten nog op , Sharda en Chevelle .
lalelalalelelaquote:
Ja, en met Lieke er bij lukt het niet, die blijft er maar doorheen tetteren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:41 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom loopt lieke telkens om huub en jaap heen te dartelen als die 2 alleen zijn?
ze zitten telkens tekort alleen om tot leuke gesprekken te komen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Huub en Lieke vervelen zich.
Huub vraagt "Sex????" Lieke zegt "Ja is goed."
Jaap vraagt: "Mag ik dan kijken? Jullie liggen toch onder de dekens?"
![]()
Zei Jaap dat echt??? HAquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Huub en Lieke vervelen zich.
Huub vraagt "Sex????" Lieke zegt "Ja is goed."
Jaap vraagt: "Mag ik dan kijken? Jullie liggen toch onder de dekens?"
![]()
Lieke is trouwens snel uitgeknutselt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:41 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom loopt lieke telkens om huub en jaap heen te dartelen als die 2 alleen zijn?
ze zitten telkens tekort alleen om tot leuke gesprekken te komen
Dit kan ik niet volgen, ik heb vast iets gemistquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:45 schreef Desii het volgende:
Volgens mij zou die Tamara donderdag en vrijdag (eventueel) mogen komen, omdat Olga dan vrij is.
Ze komt niet meer, door de buren afgeblazen na die mislukte Safaa aktie van Huubquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:45 schreef Desii het volgende:
Volgens mij zou die Tamara donderdag en vrijdag (eventueel) mogen komen, omdat Olga dan vrij is.
Sharon is dan vrij, Huub ving op dat er veel consternatie over die Tamara was, dus hij heeft ingesproken of Tamara Palma zou kunnen komen helpen donderdag en vrijdag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit kan ik niet volgen, ik heb vast iets gemist![]()
Ze als in Sharon of als in Tamara, en hoe weet je dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ze komt niet meer, door de buren afgeblazen na die mislukte Safaa aktie van Huub![]()
Eh... Sharon. Ken ik niet (kijk zelden 's ochtends, dus zal wel huishouding zijn?).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Sharon is dan vrij, Huub ving op dat er veel consternatie over die Tamara was, dus hij heeft ingesproken of Tamara Palma zou kunnen komen helpen donderdag en vrijdag.
Sharon is die meid die getikt werd door Safaa, en Tamara is de Tamara look-a-like.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh... Sharon. Ken ik niet (kijk zelden 's ochtends, dus zal wel huishouding zijn?).
En welke Tamara, die van Brian of die andere?
Nu ben ik helemaal bij, dank!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Sharon is die meid die getikt werd door Safaa, en Tamara is de Tamara look-a-like.
Tamara, Brian is gisteren naar achter geroepen en daar hebben ze hem hierover verteld omdat ze haar ook nog wilden bellen voor de bikinicontest, Brian vertelde dit gisteren aan Amanda en toen gingen meteen de beelden over op wat anders..lag er dik bovenopquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze als in Sharon of als in Tamara, en hoe weet je dat?
Ik seg Ik houw erfanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
Brian produceert een variant op lalalalala: nuhnuhnuhnuhnuh.
Jij bent ECHT scherp vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus we hebben nu:
la10
nuh10
luh10
tuh10
3 stickers aan 2 vetersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:59 schreef Casshern het volgende:
een gouden kooi bikini? hahahahaha
Van Brian mag ze niet zeggen dat Lieke een tik mag geven.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:06 schreef Kailany het volgende:
Lieke: juicy heeft met nicky gevochten.... er zit een beetje bloed op zn neus...
Amanda: oh nee hoor... die zijn gewoon aan het spelen, dan moet je ze gewoon een tik geven
Toch niet helemaal slim, daar hadden ze Lieke dan misschien op kunnen pakken....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Van Brian mag ze niet zeggen dat Lieke een tik mag geven.
ik zie dat Peter6000 er weer isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
...
Kom niet aan zijn familiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Van Brian mag ze niet zeggen dat Lieke een tik mag geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |