hoi. hans is in de havens gesignaleerd met een paar zakken cement, een leeg olievat zonder bovenkant en een paar voeten in een perzisch tapijt. denk niet dat ie voor het donker thuis is vanavond.later effe proberen, mannie..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Amanda gaat die griezel Hans bellen over de kickboksjas.
beetje aktie in de tentquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan Peter niet zelf doen en ik vermoed dat als een mod dat zonder overleg doet, de FB over een paar minuten explodeert.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub heeft voordat de honden kwamen aangegeven dat hij ze op een gemene manier zou gaan gebruiken in het spel, en net was hij één van de hondjes heel erg aan het aaien.
Lijkt me erg ongepast.
Toch leuk voor ze... als ze ook een keer in beeld komenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
Achter in de tuin zijn filmopnames. De enigen die ik niet zie zijn Brian en Dennis, dus misschien draait het om hen.
Serieus, bij zo'n griezel zou je je niet verbazen als hij een keer aan een raar einde komt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi. hans is in de havens gesignaleerd met een paar zakken cement, een leeg olievat zonder bovenkant en een paar voeten in een perzisch tapijt. denk niet dat ie voor het donker thuis is vanavond.later effe proberen, mannie..
Maar...... hij heeft wel een lekker kontjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus, bij zo'n griezel zou je je niet verbazen als hij een keer aan een raar einde komt.
Ik bedenk net... oh nee. Voor Mundo hoeft geen oproep uitgezonden te worden, dat is al geregeld. Toch raar dat we daar zo weinig van hebben gezien. Sowieso een raar plan, aangezien hij Nadia al heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch leuk voor ze... als ze ook een keer in beeld komen
als Peter6000 dit nou in de OP zet, begrijpt iedereen wel dat de TT een gechargeerde eigen mening isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub was net één van de hondjes heel erg aan het aaien.
Lijkt me erg ongepast.
echt he, je zou je toch als programmaleiding niet met zoiets in moeten laten. moet johnnie maar is onthouden als ie over een jaar of wat weer is een poging waagt om televisiemeneertje te spelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Serieus, bij zo'n griezel zou je je niet verbazen als hij een keer aan een raar einde komt.
Hans Hondekop Nijman? Met zo'n hoofd? Kan nooit!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar...... hij heeft wel een lekker kontje![]()
Een heel klein lettertype, een fijne onleesbare script met veel krullen, lekker vrouwelijk en natuurlijk een spelfoutje hier en daar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt dan óf een hele grote badjas of een heel klein lettertype.
Ik vond het gisteren dan ook een verademing dat hij met z'n rug naar de camera bij het aanrecht stond (of alleen op de stream die ik keek)...... maar echt wel een lekker kontjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hans Hondekop Nijman? Met zo'n hoofd? Kan nooit!
Nou, dan mocht ie willen dat z'n kont op de plek van z'n kop zat!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar...... hij heeft wel een lekker kontje![]()
Dat scenario voldoet aan al mijn lage verwachtingen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:09 schreef Dark het volgende:
Een heel klein lettertype, een fijne onleesbare script met veel krullen, lekker vrouwelijk en natuurlijk een spelfoutje hier en daar.![]()
Hou op!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren dan ook een verademing dat hij met z'n rug naar de camera bij het aanrecht stond (of alleen op de stream die ik keek)...... maar echt wel een lekker kontje![]()
Brian had destijds Nena-perikelen. Het is puur voor het sponsorcontract.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedenk net... oh nee. Voor Mundo hoeft geen oproep uitgezonden te worden, dat is al geregeld. Toch raar dat we daar zo weinig van hebben gezien. Sowieso een raar plan, aangezien hij Nadia al heeft.
Dennis zou toch nieuwe oproep maken voor Mundo? Hij wou niet op een bepaalde manier neergezet worden, zoals zou gebeuren als hij de huidige oproep zou gebruiken. Hij wou een oproep maken met meer klasse en stijl....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedenk net... oh nee. Voor Mundo hoeft geen oproep uitgezonden te worden, dat is al geregeld. Toch raar dat we daar zo weinig van hebben gezien. Sowieso een raar plan, aangezien hij Nadia al heeft.
stel je voor dat bij de bieb je boeken door een mevrouw worden afgestempeld met het hoofd van hans nijman....dan fiets je toch wel ff naar de bieb in een andere gemeente of je koopt maar boeken...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hans Hondekop Nijman? Met zo'n hoofd? Kan nooit!
En dan Brain ipv Brianquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat scenario voldoet aan al mijn lage verwachtingen!
"Everything that goes around, coms around"
"Brian is de best"
Zoiets.
Zet dat dan nog in de OP en dan kan die discussie ook weer gearchiveerd worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt letterlijk: "Nicky, Juicy, klotenhond: ik pleur je zo de vijver in".
hee peter, nadia is weer lekker op dreef, he?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:12 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft oogkontakt met de borsten van Nadia.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |