waar een nachtzuster al niet goed voor is. by the way, lig je naast die gozer van vol of zo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je was al ingelogd, anders kon je niet posten
PM doet eerste x soms beetje raar![]()
Wat bracht jou op Fok?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:29 schreef willem-jozef het volgende:
haha, wat een eer!!!!!
Niet zo lelijk tegen Nachtzuster, en Morwen is (dacht ik) ook een dame.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waar een nachtzuster al niet goed voor is. by the way, lig je naast die gozer van vol of zo?
De platjes die ik hem gegeven hebquote:
Geen gozert te zien hierquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waar een nachtzuster al niet goed voor is. by the way, lig je naast die gozer van vol of zo?
Daar zijn de meningen over verdeelt, dat laatste dan, NZ is topquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet zo lelijk tegen Nachtzuster, en Morwen is (dacht ik) ook een dame.![]()
ik keek met een makker die gratis streams van dgk.daar hadden we het wel is over omdat het toch wel een apart iets is. toen streams via sjon de mol z'n wallet gekeken en af en toe paar dagen niets gezien dus een update lezen via fok/vol (jaaa, morwen , ich bin auch nsb-jung)quote:
okay, komt dan door fotootje dat ik dat dacht. platjes over de post sturen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet zo lelijk tegen Nachtzuster, en Morwen is (dacht ik) ook een dame.![]()
Ik keek DGK op tv, kreeg een PC, ging google 'en kwam op Fok, and get hooked..quote:
haha, ik kan geen platjes hebben daar ik sinds die dubbele liesbreuk in '04(waar de boel kaal moest)fervent m'n klokkenspel rasierquote:
je PM doet het niehiet!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, komt dan door fotootje dat ik dat dacht. platjes over de post sturen?![]()
![]()
Bye JW, see you another dayquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:42 schreef willem-jozef het volgende:
moet ook op m'n kist, morgen nog wat handel bewerkstelligen, time to sleep for me and the platjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |