een triootje op dit tijdstip lijkt me wel een uitkomst hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, heb ik gekeken, ocbfmd etc in kleine en grote letters. 2 x geprobeerd. morgen weer is kijken of het dan lukt. weet niet eens wat pm is, private message, denk ik.
ah nee, dat moet je niet gaan overtikken, maar kopieren en plakken. dus eerste selecteren, dan doe je control+c - dan ga je naar de juiste plek en plak je het, control+vquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, heb ik gekeken, ocbfmd etc in kleine en grote letters. 2 x geprobeerd. morgen weer is kijken of het dan lukt. weet niet eens wat pm is, private message, denk ik.
haha, heb je wat tegen broeders?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gay???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Truste
Nieuw wachtwoord aanvragen, en gelijk en de meteen veranderen in een wachtwoord wat je zelfs bezopen kunt onthouden, mijn ervaringquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze wel iets vóór jouquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, heb je wat tegen broeders?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, heb je wat tegen broeders?
Jij hebt je deerne al klaar liggen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze wel iets vóór jou![]()
![]()
zal ik gaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar dan stoor ik nu vast in een opbouwend gesprek
wat is deerne?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt je deerne al klaar liggen...
haha, denk dat het toch gelukt is al weet ik niet precies hoe. check effe lobacsa.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze wel iets vóór jou![]()
![]()
een jonge meidquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt je deerne al klaar liggen...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:21 schreef willem-jozef het volgende:
hee, zou er nu niemand meer meelezen? volgens mij pumastreamertje wel...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
mooi woord, had het ook moeten weten, kom het wel eens tegen in m'n zweedse puzzels
haha, dachte gij dat ik ook een broeder zijt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar dan stoor ik nu vast in een opbouwend gesprek
wat heb jij met/tegen die jongen?! Laat ook maar, wil het niet weten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:21 schreef willem-jozef het volgende:
hee, zou er nu niemand meer meelezen? volgens mij pumastreamertje wel...
Prima hoor, jij al van je platjes af?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ouwe nsb-er van vol. alles goed?![]()
haha, bijna, maar hoe weet jij dat dan gekkerd?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Prima hoor, jij al van je platjes af?
Je was al ingelogd, anders kon je niet postenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, denk dat het toch gelukt is al weet ik niet precies hoe. check effe lobacsa.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dachte gij dat ik ook een broeder zijt?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je was al ingelogd, anders kon je niet posten
PM doet eerste x soms beetje raar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |