oja, ben in de war met taverne of zo. was wel een leuke tent, de waakzaamheid, wel een aantal keer geweest. kom je uit die negorij?quote:

Taverne is toch een bruine kroeg in Bergen, jahaaa daar ben iek wel iens weest...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oja, ben in de war met taverne of zo. was wel een leuke tent, de waakzaamheid, wel een aantal keer geweest. kom je uit die negorij?

ja, de Taverne is een bar in bergen, zit op een hoek, rond een pleintje met kerk (of ruïne) - dit weet ik nog omdat ik die kerk (of ruïne) ooit eens heb ondergekotst na een avondje tavernequote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oja, ben in de war met taverne of zo. was wel een leuke tent, de waakzaamheid, wel een aantal keer geweest. kom je uit die negorij?

krijg dit in beeld Er heeft een fout plaatsgevonden met ID 43quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ee.. gij hedde de pm niet geactiveerd..

Was gister nog in Groet of Schoorl op een of andere braderie...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, de Taverne is een bar in bergen, zit op een hoek, rond een pleintje met kerk (of ruïne) - dit weet ik nog omdat ik die kerk (of ruïne) ooit eens heb ondergekotst na een avondje taverne![]()
![]()

van binnen ondergekotst? heiligschennis, schoftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, de Taverne is een bar in bergen, zit op een hoek, rond een pleintje met kerk (of ruïne) - dit weet ik nog omdat ik die kerk (of ruïne) ooit eens heb ondergekotst na een avondje taverne![]()
![]()

Schoorl is zo mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was gister nog in Groet of Schoorl op een of andere braderie...![]()

groet, ooit nog gewerkt in de bokkesprong, ken je dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was gister nog in Groet of Schoorl op een of andere braderie...![]()

mountainbikeparcours. leuk fietstochtjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Schoorl is zo mooiWas daar iets ja?

ik weet het ook niet precies, hij moet gewoon ff z'n profiel of opties wijzigen en z'n koppie daarbij gebruiken, dat lukt hem vastquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef Lobasca het volgende:
Tipsch wil jij aan WJ uitleggen hoe de PM werkt, bij mij eist de Kersen zijn tol....

Ik dacht Schoorl, maar hoorde vandaag dat we naar Groet waren geweest.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Schoorl is zo mooiWas daar iets ja?

zeker weten. vanaf de klimduinen te fiets naar bergen aan zee. het mtb-parcourtje boeit me dan weer iets minderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mountainbikeparcours. leuk fietstochtje

owww, dat ken ik ook wel geloof ik. En.. de berenkuil? of hoe heet dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht Schoorl, maar hoorde vandaag dat we naar Groet waren geweest.
Ja Schoorl, gingen we vroeger altijd heen ter afsluiting van schoolreisPannenkoekenhuis...

m'n iq is hoger dan dat van brian, amanda en nadiaa bij elkaar, kreeg toch een foutmelding met betrekking tot een wachtwoord dat ik in moest voeren. kan mijnerzijds ook komen door de 2 flessen riesling die inmiddels alweer uitgezeken zijn, ik weet het allemaal ook niet meer jezusssquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik weet het ook niet precies, hij moet gewoon ff z'n profiel of opties wijzigen en z'n koppie daarbij gebruiken, dat lukt hem vast![]()

Alleen van er langsrijden... of is dat het pannenkoekenhuis? Bij de Klimduin?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
groet, ooit nog gewerkt in de bokkesprong, ken je dat?

ah dat wachtwoord, dat weet je vast niet uit je hoofd (ik ook niet) want die is lastig. zou idd best kunnen dat je de wijziging moet confirmeren met je wachtwoord. die kun je ergens in je eigen emailbox vinden (waar je fok op hebt geregistreerd)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
m'n iq is hoger dan dat van brian, amanda en nadiaa bij elkaar, kreeg toch een foutmelding met betrekking tot een wachtwoord dat ik in moest voeren. kan mijnerzijds ook komen door de 2 flessen riesling die inmiddels alweer uitgezeken zijn, ik weet het allemaal ook niet meer jezusss

volgens mij wel jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alleen van er langsrijden... of is dat het pannenkoekenhuis? Bij de Klimduin?![]()

nee, was een redelijk sjiek restaurantje dat door 2 gaybrothers werd gerunt. zat op een hoekje. daarachter was een midgetgolfbaantje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alleen van ert langsrijden... of is dat het pannenkoekenhuis? Bij de Klimduin?![]()

Och jongen, ik ken dat probleem.. heeft bij mij ook weken geduurd, en iedere keer maar weer een nieuw wachtwoord aanvragen, gewoon mee stoeien, krijg je het vanzelf onder de knie.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
m'n iq is hoger dan dat van brian, amanda en nadiaa bij elkaar, kreeg toch een foutmelding met betrekking tot een wachtwoord dat ik in moest voeren. kan mijnerzijds ook komen door de 2 flessen riesling die inmiddels alweer uitgezeken zijn, ik weet het allemaal ook niet meer jezusss

jazeker!! hoewel ik het niet snel kan terughalen wat 't eigenlijk isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
groet, ooit nog gewerkt in de bokkesprong, ken je dat?

Gay???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trustequote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, was een redelijk sjiek restaurantje dat door 2 gaybrothers werd gerunt. zat op een hoekje. daarachter was een midgetgolfbaantje.

ja, heb ik gekeken, ocbfmd etc in kleine en grote letters. 2 x geprobeerd. morgen weer is kijken of het dan lukt. weet niet eens wat pm is, private message, denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
ah dat wachtwoord, dat weet je vast niet uit je hoofd (ik ook niet) want die is lastig. zou idd best kunnen dat je de wijziging moet confirmeren met je wachtwoord. die kun je ergens in je eigen emailbox vinden (waar je fok op hebt geregistreerd)

Shoulder?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |