abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52187669
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 03:53 schreef tipsch het volgende:

[..]

discotheek in Koog a/d Zaan
oja, ben in de war met taverne of zo. was wel een leuke tent, de waakzaamheid, wel een aantal keer geweest. kom je uit die negorij?
pi_52187671
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 03:54 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

zeevaartschool?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52187674
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 03:55 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

oja, ben in de war met taverne of zo. was wel een leuke tent, de waakzaamheid, wel een aantal keer geweest. kom je uit die negorij?
Taverne is toch een bruine kroeg in Bergen, jahaaa daar ben iek wel iens weest...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52187678
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 03:55 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ja, de Taverne is een bar in bergen, zit op een hoek, rond een pleintje met kerk (of ruïne) - dit weet ik nog omdat ik die kerk (of ruïne) ooit eens heb ondergekotst na een avondje taverne

pi_52187680
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:

[..]

ee.. gij hedde de pm niet geactiveerd..
krijg dit in beeld Er heeft een fout plaatsgevonden met ID 43
pi_52187683
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 03:59 schreef tipsch het volgende:

[..]

ja, de Taverne is een bar in bergen, zit op een hoek, rond een pleintje met kerk (of ruïne) - dit weet ik nog omdat ik die kerk (of ruïne) ooit eens heb ondergekotst na een avondje taverne

Was gister nog in Groet of Schoorl op een of andere braderie...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52187685
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 03:59 schreef tipsch het volgende:

[..]

van binnen ondergekotst? heiligschennis, schoft
pi_52187686
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Schoorl is zo mooi Was daar iets ja?
pi_52187687
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:

[..]

groet, ooit nog gewerkt in de bokkesprong, ken je dat?
pi_52187689
Tipsch wil jij aan WJ uitleggen hoe de PM werkt, bij mij eist de Kersen zijn tol....
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52187693
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef tipsch het volgende:

[..]

mountainbikeparcours. leuk fietstochtje
pi_52187694
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef Lobasca het volgende:
Tipsch wil jij aan WJ uitleggen hoe de PM werkt, bij mij eist de Kersen zijn tol....
ik weet het ook niet precies, hij moet gewoon ff z'n profiel of opties wijzigen en z'n koppie daarbij gebruiken, dat lukt hem vast
pi_52187695
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik dacht Schoorl, maar hoorde vandaag dat we naar Groet waren geweest.
Ja Schoorl, gingen we vroeger altijd heen ter afsluiting van schoolreis Pannenkoekenhuis...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52187696
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:02 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

mountainbikeparcours. leuk fietstochtje
zeker weten. vanaf de klimduinen te fiets naar bergen aan zee. het mtb-parcourtje boeit me dan weer iets minder
pi_52187699
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:03 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik dacht Schoorl, maar hoorde vandaag dat we naar Groet waren geweest.
Ja Schoorl, gingen we vroeger altijd heen ter afsluiting van schoolreis Pannenkoekenhuis...
owww, dat ken ik ook wel geloof ik. En.. de berenkuil? of hoe heet dat?
pi_52187700
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:02 schreef tipsch het volgende:

[..]

ik weet het ook niet precies, hij moet gewoon ff z'n profiel of opties wijzigen en z'n koppie daarbij gebruiken, dat lukt hem vast
m'n iq is hoger dan dat van brian, amanda en nadiaa bij elkaar, kreeg toch een foutmelding met betrekking tot een wachtwoord dat ik in moest voeren. kan mijnerzijds ook komen door de 2 flessen riesling die inmiddels alweer uitgezeken zijn, ik weet het allemaal ook niet meer jezusss
pi_52187702
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

Alleen van er langsrijden... of is dat het pannenkoekenhuis? Bij de Klimduin?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52187704
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:05 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

m'n iq is hoger dan dat van brian, amanda en nadiaa bij elkaar, kreeg toch een foutmelding met betrekking tot een wachtwoord dat ik in moest voeren. kan mijnerzijds ook komen door de 2 flessen riesling die inmiddels alweer uitgezeken zijn, ik weet het allemaal ook niet meer jezusss
ah dat wachtwoord, dat weet je vast niet uit je hoofd (ik ook niet) want die is lastig. zou idd best kunnen dat je de wijziging moet confirmeren met je wachtwoord. die kun je ergens in je eigen emailbox vinden (waar je fok op hebt geregistreerd)
pi_52187705
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Alleen van er langsrijden... of is dat het pannenkoekenhuis? Bij de Klimduin?
volgens mij wel ja
pi_52187707
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:06 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Alleen van ert langsrijden... of is dat het pannenkoekenhuis? Bij de Klimduin?
nee, was een redelijk sjiek restaurantje dat door 2 gaybrothers werd gerunt. zat op een hoekje. daarachter was een midgetgolfbaantje.
pi_52187708
quote:

[..]

Och jongen, ik ken dat probleem.. heeft bij mij ook weken geduurd, en iedere keer maar weer een nieuw wachtwoord aanvragen, gewoon mee stoeien, krijg je het vanzelf onder de knie.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52187709
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:01 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

jazeker!! hoewel ik het niet snel kan terughalen wat 't eigenlijk is volgens mij ben ik daar op de basisschool wel eens geweest met schoolreisje
pi_52187711
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:07 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

nee, was een redelijk sjiek restaurantje dat door 2 gaybrothers werd gerunt. zat op een hoekje. daarachter was een midgetgolfbaantje.
Gay???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Truste
Dolf is de baas
Insaantje
pi_52187712
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 04:07 schreef tipsch het volgende:

[..]

ah dat wachtwoord, dat weet je vast niet uit je hoofd (ik ook niet) want die is lastig. zou idd best kunnen dat je de wijziging moet confirmeren met je wachtwoord. die kun je ergens in je eigen emailbox vinden (waar je fok op hebt geregistreerd)
ja, heb ik gekeken, ocbfmd etc in kleine en grote letters. 2 x geprobeerd. morgen weer is kijken of het dan lukt. weet niet eens wat pm is, private message, denk ik.
pi_52187714
quote:

[..]

Shoulder?
Dolf is de baas
Insaantje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')