Dat ken ik niet, wat was daar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vijverhut Groote Keeten ook leuk. En op zondagmiddag/avond De Zandloper in Julianadorp...
ielegaar, en echt wel!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ech niet, ben je helegaar gek![]()
nooit geweest, wel is wat over gehoord. een maat van me (getrouwd en wel) ging daar vorig jaar uit met z'n zwager en eindigde thuis bij een meid die met haar broer in een aanpalend dorp woonde en zat daar op de bank te snuiven en gaf die meid een beurt, raar verhaal maar echies waar. soory, klinkt gek, maar dat vond ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vijverhut Groote Keeten ook leuk. En op zondagmiddag/avond De Zandloper in Julianadorp...
Allebei Discotheken.. jeugdsentiment... in Den Helder had je ook nog Marriëndal...quote:
Verklaard allesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nooit geweest, wel is wat over gehoord. een maat van me (getrouwd en wel) ging daar vorig jaar uit met z'n zwager en eindigde thuis bij een meid die met haar broer in een aanpalend dorp woonde en zat daar op de bank te snuiven en gaf die meid een beurt, raar verhaal maar echies waar. soory, klinkt gek, maar dat vond ik ook
mijlen te ver voor deze gozertquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allebei Discotheken.. jeugdsentiment... in Den Helder had je ook nog Marriëndal...
Tssss... mietje,,, je kon d'r toch op je buikschuiver heen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mijlen te ver voor deze gozert
haha, dus de term 'palen' is ook van skagen? ik heb nog een maat die oorspronkelijk uit schagen komt(tim oomen). ken je die?quote:
muh kreidlert is stuk, heb nog een kawasaki maar die stopt altijd een dorp of 2 te ver.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tssss... mietje,,, je kon d'r toch op je buikschuiver heen?![]()
Die kant ken ik dus slecht. Wat moet je in godsnaam in Den Helderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allebei Discotheken.. jeugdsentiment... in Den Helder had je ook nog Marriëndal...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dus de term 'palen' is ook van skagen? ik heb nog een maat die oorspronkelijk uit schagen komt(tim oomen). ken je die?
Vernes en Lantaarn wel eens geweest. Andere kant op, Waakzaamheid?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
Speelwagen, Lantaarn, Vernes in Schagen?
Ook op school gezeten...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die kant ken ik dus slecht. Wat moet je in godsnaam in Den Helder![]()
![]()
zegt me niks, een keer gegeten in de gouden engel en toen de kok erbij laten komen omdat de lamskoteletjes te taai waren, that's itquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
Speelwagen, Lantaarn, Vernes in Schagen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vernes en Lantaarn wel eens geweest. Andere kant op, Waakzaamheid?
37quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
, maar as tie net zo 'oud' is als U
![]()
In welk dorp zit jij eigenlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zegt me niks, een keer gegeten in de gouden engel en toen de kok erbij laten komen omdat de lamskoteletjes te taai waren, that's it
dat ben bergenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vernes en Lantaarn wel eens geweest. Andere kant op, Waakzaamheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |