Een Alkmaars onderonderonsje..Waar heb jij op school gezeten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:27 schreef tipsch het volgende:
hebbe we een noord-hollands onderonsje?
heb je een wild-card gekregen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
si, binnenkort het indoor-ek kontbeffen in de hoornse vaart sporthal, you're wellcome!
Amsterdam, sorryquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een Alkmaars onderonderonsje..Waar heb jij op school gezeten?
waaro dann?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schagenees he? Maar ik ben elders geboren.![]()
Dat is tussen ons.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
ja, en in schagen zit je ook al net niet, toch?![]()
Dat heet rimmenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
si, binnenkort het indoor-ek kontbeffen in de hoornse vaart sporthal, you're wellcome!
Ik alleen heel zelden Bergen Meermin, maar dat bestaat al niet meer, dacht ik..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik ben wel veel in Alkmaar wezen stappen, vroeger![]()
Ksnap niet wat men daar zo lekker aan vindtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik doe al jaaaren mee. heb laatst een prijzenkast gekocht om te showen aan kenissen![]()
pm, ik ben echt een leek op fokkerdiefuck, waaro?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
daaro...as je het echt wilt weten use the PM button
klopt, bestaat niet meer. jammer, leuke tent, leuke locatie, écht. ik ben er wel eens op zondagmorgen geweest - van 6 tot 12 afterparty. lang geleden, phew...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik alleen heel zelden Bergen Meermin, maar dat bestaat al niet meer, dacht ik..
Truste Father Dawling!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, ik kan het niet meer bijhouden enzo...
Trusten dan maar.
Krommenie FtW!
krommenie fuckin' rules. g'night!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusten dan maar.
Krommenie FtW!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Trusten dan maar.
Krommenie FtW!
ik ook niet, lulde maar wat...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ksnap niet wat men daar zo lekker aan vindt
Naast je quote knop, zit ergens een envelopje, dat is PM (personal Mail), probeer het..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
pm, ik ben echt een leek op fokkerdiefuck, waaro?
jaja...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik ook niet, lulde maar wat...
soort erelid dan inmiddels, klassequote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, ik doe al jaaaren mee. heb laatst een prijzenkast gekocht om te showen aan kenissen![]()
Vijverhut Groote Keeten ook leuk. En op zondagmiddag/avond De Zandloper in Julianadorp...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
klopt, bestaat niet meer. jammer, leuke tent, leuke locatie, écht. ik ben er wel eens op zondagmorgen geweest - van 6 tot 12 afterparty. lang geleden, phew...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |