En als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan (chips)kruimels aan mijn voeten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
een keer een week gewerkt in de nachtdiens vorig jaart (shame on me) omdat ik geen nieuw projectje had voor m'n eigenlijke werk. daarbij weet ik dat jij uit skagen komt en ligt dat dan lekker centraal voor een rendez-voetje-wrijven oid
Truste Veulenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:14 schreef Veulen het volgende:
Het is gewoon al kwart over 3. Tijd voor mijn bedje. Truste lieve mensen [afbeelding]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
Ik heb al tig jaar niet meer aan alkmaar gedacht trouwens. Mijn laatste momenten in alkmaar op school waren niet al te best. Maar die treinreizen waren best leuk. Beetje hangen, leuke jongens kijken.
heb ik nog een film van gemaakt voor prorail, een innovatieve bouwmethode voor een tunneltje (tegenover dat tijdelijke station en dat bedevaartsoord) dat in een weiland geprepareerd werd en in 1 weekend op zijn plaats werd gesmeten met een mammoet(hijskraan)blablablaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan zal dat het wel zijn. Vaag stationnetje dat.
truste ponyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:14 schreef Veulen het volgende:
Het is gewoon al kwart over 3. Tijd voor mijn bedje. Truste lieve mensen [afbeelding]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb ik nog een film van gemaakt voor prorail, een innovatieve bouwmethode voor een tunneltje (tegenover dat tijdelijke station en dat bedevaartsoord) dat in een weiland geprepareerd werd en in 1 weekend op zijn plaats werd gesmeten met een mammoet(hijskraan)blablabla
Als jij nu 42 bent, keek ik toen echt niet naar je..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik zag je wel kijken, kreng!
Lekker he? Half 10 heb je een afspraak? Ver reizen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:22 schreef willem-jozef het volgende:
ongeloveloos, dacht om een uur of 12 te gaan snurken om morgen een beetje fit te zijn en zie nu dat het al veeeel later is en dat ik er 2 flessen riesling doorheen heb gekacheld...![]()
aah, dus kan ik daar uit opmaken dan lobasca ouder is(en dus niet van jonge kindjes houden kan/mag of dat je zelf 15 bent?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij nu 42 bent, keek ik toen echt niet naar je..![]()
Iets ertussen in... oehhhh... 35quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, dus kan ik daar uit opmaken dan lobasca ouder is(en dus niet van jonge kindjes houden kan/mag of dat je zelf 15 bent?![]()
10.30, dus dat scheelt. hier op het dorp. verslaap me niet en klusje is toch al rond. voordeel is dat ik zondag op het strand als een ware amanda heb lopen bakken, dus die wallen vallen ook wel weg tegen het gebruinde schmjoelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker he? Half 10 heb je een afspraak? Ver reizen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kijk een andere kanjer uit omgeving Alkmaar!![]()
![]()
jo ouwe gaylord, doe maar net alsof je van je meisje houdt maar we weten allebei beter...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:24 schreef tipsch het volgende:
GVD het is weer zover. m'n meis ligt te pitten en ik moet stil blijven van d'r![]()
hihi.... mijn buikje was verbrand afgelopen weekend, die had al heeeeeeeeeeeeeeel lang geen zon gezien...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
10.30, dus dat scheelt. hier op het dorp. verslaap me niet en klusje is toch al rond. voordeel is dat ik zondag op het strand als een ware amanda heb lopen bakken, dus die wallen vallen ook wel weg tegen het gebruinde schmjoel![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jo ouwe gaylord, doe maar net alsof je van je meisje houdt maar we weten allebei beter...![]()
si, binnenkort het indoor-ek kontbeffen in de hoornse vaart sporthal, you're wellcome!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:27 schreef tipsch het volgende:
hebbe we een noord-hollands onderonsje?
ja, en in schagen zit je ook al net niet, toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schagenees he? Maar ik ben elders geboren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |