waar een nachtzuster al niet goed voor is. by the way, lig je naast die gozer van vol of zo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je was al ingelogd, anders kon je niet posten
PM doet eerste x soms beetje raar![]()
Wat bracht jou op Fok?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:29 schreef willem-jozef het volgende:
haha, wat een eer!!!!!
Niet zo lelijk tegen Nachtzuster, en Morwen is (dacht ik) ook een dame.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waar een nachtzuster al niet goed voor is. by the way, lig je naast die gozer van vol of zo?
De platjes die ik hem gegeven hebquote:
Geen gozert te zien hierquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
waar een nachtzuster al niet goed voor is. by the way, lig je naast die gozer van vol of zo?
Daar zijn de meningen over verdeelt, dat laatste dan, NZ is topquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet zo lelijk tegen Nachtzuster, en Morwen is (dacht ik) ook een dame.![]()
ik keek met een makker die gratis streams van dgk.daar hadden we het wel is over omdat het toch wel een apart iets is. toen streams via sjon de mol z'n wallet gekeken en af en toe paar dagen niets gezien dus een update lezen via fok/vol (jaaa, morwen , ich bin auch nsb-jung)quote:
okay, komt dan door fotootje dat ik dat dacht. platjes over de post sturen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet zo lelijk tegen Nachtzuster, en Morwen is (dacht ik) ook een dame.![]()
Ik keek DGK op tv, kreeg een PC, ging google 'en kwam op Fok, and get hooked..quote:
haha, ik kan geen platjes hebben daar ik sinds die dubbele liesbreuk in '04(waar de boel kaal moest)fervent m'n klokkenspel rasierquote:
je PM doet het niehiet!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, komt dan door fotootje dat ik dat dacht. platjes over de post sturen?![]()
![]()
Bye JW, see you another dayquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:42 schreef willem-jozef het volgende:
moet ook op m'n kist, morgen nog wat handel bewerkstelligen, time to sleep for me and the platjes
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:42 schreef willem-jozef het volgende:
moet ook op m'n kist, morgen nog wat handel bewerkstelligen, time to sleep for me and the platjes
Ik heb allang iets tgerug gestuurd, en probeerde net weer, maar de jouwe staat uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echt wel, ik kreeg een bericht dat het verstuurd was.
truste bron van al het kwaad!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste, ik zal de platjes terugroepen als je lief doet tegen NZ
![]()
![]()
'Berichten van iedereen kunnen ontvangen' is wel aangevinkt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
echt wel, ik kreeg een bericht dat het verstuurd was.
Smaakt goed, haal een fles in huis, en ik maak 'm soldaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:43 schreef willem-jozef het volgende:
en hoe zit dat met die kersenwijn voordat ik afrot?
Wat een platheid weer hierquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, ook nog ff aaan de wandel? ja, die platjes bemoeilijken het slapen, toch?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste, ik zal de platjes terugroepen als je lief doet tegen NZ
![]()
![]()
okay, zal is informeren bij m'n sommelier. nightynight allegaar!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Smaakt goed, haal een fles in huis, en ik maak 'm soldaat.![]()
Kannie slapen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, zal is informeren bij m'n sommelier. nightynight allegaar!
Dat is echt teveel eerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
truste bron van al het kwaad!![]()
Jij ook al.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoorde van een mede fokker dat men hier dacht dat mijn plaatjes serieus zijn![]()
Leuk!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef itsme het volgende:
Morgen mijn lieve medefokkers.![]()
Leuke vraag trouwens, Wat bracht ons op fok.
Bij mij kwam dat door Big Brother 1. Dat was in de herfst van 1999. Ik kwam toen op Clubs (volgens mij misschien was dat een jaar later ten tijde van Dezeuree), had ook net internet en wilde meer discussieren over BB.
Voelde me al snel thuis. Niet al te lief, beetje scherp. daar houd ik van.![]()
Primaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:05 schreef Leandra het volgende:
Alles goed??
Ik hoor van medefokkers dat er wel meer dingen van jou serieus genomen wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoorde van een mede fokker dat men hier dacht dat mijn plaatjes serieus zijn![]()
Meuningquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Is de SC weer toegankelijk voor mensen die niet uit de regio Alkmaar komen?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoor van medefokkers dat er wel meer dingen van jou serieus genomen worden![]()
Is het met Lee gelukt ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Begin m'n stem weer terug te krijgen dus het gaat de goede kant op
Ik dacht ik zwaai even en vertrek weer, want er is toch niemand.quote:
bijna, nog 1 nachtje slapenquote:
Môgguh Lobascaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meuning![]()
Nederlandis klein, dus jij woont ook vlakbij Alkmaar!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht ik zwaai even en vertrek weer, want er is toch niemand.
Hoi Lobje.![]()
Ik las dat ik bijna een ban hadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uitstekend... en wat zag die kutpuber er geweldig uit helemaal strak in t pak![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:14 schreef Talitha het volgende:
En morguh Itsme, Leandra en Kleinzusje.![]()
![]()
Ja... en niet alleen jij... ik ook....... ik was de aanstichterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik las dat ik bijna een ban had![]()
Ik heb iets gemist?!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... en niet alleen jij... ik ook....... ik was de aanstichter![]()
En dat in onze onschuld![]()
ATP Montrealquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wannabe-mod dan wel hè.
Of weet jij meer dan ik?
![]()
Niets bijzonders. Gewoon een vraag die ik je persoonlijk wilde stellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
Litha, wat wilde jij mij nou PM en ?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... en niet alleen jij... ik ook....... ik was de aanstichter![]()
En dat in onze onschuld![]()
okquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Gewoon een vraag die ik je persoonlijk wilde stellen.
Wordt het ook nog op tv uitgezonden, want ik heb pas vanaf volgende week snel internet....quote:
Het is alleen te volgen via sport1quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wordt het ook nog op tv uitgezonden, want ik heb pas vanaf volgende week snel internet....
Vorige week had ik nog een andere versie van een liedje nodig en vroeg daar in al mijn onschuld hier om.quote:
Dan heb ik pech......quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het is alleen te volgen via sport1![]()
anders via de streams
Mocht je nieuwsgierig zijn: mijn MSN-/email-adres staat in mijn profiel. Maar ik denk dat je teleurgesteld zult zijn over de vraag.quote:
Jij weet het wel te verkopen hèquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mocht je nieuwsgierig zijn: mijn MSN-/email-adres staat in mijn profiel. Maar ik denk dat je teleurgesteld zult zijn over de vraag.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vorige week had ik nog een andere versie van een liedje nodig en vroeg daar in al mijn onschuld hier om.
Ik zette zelfs een linkje naar m'n SC post in de COS neer....
Maar dat blijkt dus zwaar illegaal te zijn, en banwaardig
Een aantal mensen (waaronder KZ) waren uitermate hulpvaardig en ik had m'n liedje in no-time binnen maar ook het plaatsen van die link was dus banwaardig![]()
Met andere woorden: ik heb anderen aangezet tot het posten van een banwaardige link![]()
Wist het niet, zal niet weer gebeuren.
Ik ben niet nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mocht je nieuwsgierig zijn: mijn MSN-/email-adres staat in mijn profiel. Maar ik denk dat je teleurgesteld zult zijn over de vraag.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |