Zou er een bezichtiging zijn??quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwartier misschien, reden onbekend.
Ik vind trouwens dat er geen muziek gedraaid moet worden als ze er zitten.
Heb Amanda deze week horen vertellen dat een (welgestelde) vriend van haar vader de belofte aan haar vader had gedaan dat áls er ooit iets met hem zou gebeuren hij zou zorgen voor de kinderen.. dat ze niets tekort kwamen. Dat heeft hij dus ook altijd gedaan. Amanda noemt hem 'oom' maar het is geen familie. Die paarden had ze ook van hem gehad.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:17 schreef Varen het volgende:
En toch is Amanda een heel verwend meisje, als je het zo hoort. Ze heeft paarden gehad en dure kleding. Dus haar moeder heeft wel geld?
En Nadir is zoals gewoonlijk weer op zoek naar aandacht.... ooh jaap niet doen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:37 schreef Kinga het volgende:
Jaap doet weer aanranderig.
Ik dacht meer aan een bezichtiging van een makelaar, hoewel ik de site van Drieklomp dit weekend nog gecheckt heb en daar stond de villa niet bij (een paar jaar geleden hadden zij m in de verkoop)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst ontmoeting en photoshoot, en dan bezichtiging? Zou best kunnen. Het hangt vast samen.
en we gingen op vakantie van het geld van ome...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb Amanda deze week horen vertellen dat een (welgestelde) vriend van haar vader de belofte aan haar vader had gedaan dat áls er ooit iets met hem zou gebeuren hij zou zorgen voor de kinderen.. dat ze niets tekort kwamen. Dat heeft hij dus ook altijd gedaan. Amanda noemt hem 'oom' maar het is geen familie. Die paarden had ze ook van hem gehad.
en niemand leek te weten hoe die aan die centen kwam...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:39 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
en we gingen op vakantie van het geld van ome...
inderdaad. Is er een aanleiding voor deze TT?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:38 schreef Copycat het volgende:
Wat flikt Huub met de honden, Peter?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
Dennis vroeg of hij het plassen van Nadia mocht zien.
Huub zei net: de villa is weer open, dus vandaar dat ze allemaal gewoon weer rondlopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar zitten ze toch niet zo opgesloten, want Amanda en Brian zitten nu in de slaapkamer.
Dat wil ik ook graag weten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:38 schreef Copycat het volgende:
Wat flikt Huub met de honden, Peter?
Dat valt me dan weer tegen, ze wil toch zo graag aandacht? Oh nee, ik begrijp het al, dan kan ze niet stiekem kotsen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het werd kirrend (dat woord past wel bij Nadia) afgewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |