Daniellequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
Hoe heet dat 2e zusje van Amanda ook weer? Deborah en ......?
Ow ja, dat was het! Thanksquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Samantha is een vriendin. Het zusje van 17 heet Danielle.
[DGK] Updates #4
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
die blonde? dan vind ik het wel weer jammer dat ik geen streams meer heb
Kraamafdeling/quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef farceman het volgende:
benen en armen gebroken, peuk in gezicht uitgedrukt.
En uiteindelijk in coma geslagen
En toch wilde zij hem terugquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef farceman het volgende:
Nee, geen enkele reden om aangifte te doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef Meganog het volgende:
Amanda vertelt over het foute vriendje van Deborah.
Arm gebroken, bloedlip, sigaretten in haar gezicht uitgedrukt.
Zelfs toen ze volledig total loss (bijna dood) in het ziekenhuis lag vroeg Deborah nog om die jongen (via gebaren).
Hij woont nu in Purmerend.
En ze wilde hem daarna in het ziekenhuis zien. Ze kon ook niet meer praten. Maar ze wees een hartje en vriend aan in een boekje om dat duidelijk te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:06 schreef farceman het volgende:
Wat triestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:08 schreef schatje het volgende:
[..]
En ze wilde hem daarna in het ziekenhuis zien. Ze kon ook niet meer praten. Maar ze wees een hartje en vriend aan in een boekje om dat duidelijk te maken.
Dat was toch zodat hij haar niet zou kunnen vinden in het ziekenhuis??quote:
Volgens mij heeft Amanda een keer eerder verteld dat vrienden van haar zelf met die gozer hadden afgerekend.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef riri het volgende:
raar..........voor zoiets doe je toch aangifte....
blijkbaar bang dat de politie verder naar zaken gaat zoeken
als je dochter mishandeld wordt doe je toch aangifte....zeker als je dochter er een hersenbloeding door heeft gekregen
En dan doe je aangifte en dan zit die knul 3 maanden vast en mag hij 2 weken borden wassen in de keuken van een bejaardentehuis... en daarna is hij nog steeds boos over wat hem aangedaan is met die rechtzaak en straf..... en komt hij even verhaal halen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef riri het volgende:
raar..........voor zoiets doe je toch aangifte....
als je dochter mishandeld wordt doe je toch aangifte....zeker als je dochter er een hersenbloeding door heeft gekregen
Staat me inderdaad ook iets van bij en past perfect in het milieu...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:11 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Amanda een keer eerder verteld dat vrienden van haar zelf met die gozer hadden afgerekend.
De reactie van de moeder toen haar duidelijk werd dat Deborah toch nog met die jongen wilde praten was het contact met haar dochter verbreken, geen uitzonderlijke reactie gezien ook haar gedrag richting Amanda.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef riri het volgende:
raar..........voor zohttp://forum.fok.nl/topic/1061284/6/50#52198930
woensdag 8 augustus 2007 15:09iets doe je toch aangifte....
Serieus?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:13 schreef Meganog het volgende:
De reactie van de moeder toen haar duidelijk werd dat Deborah toch nog met die jongen wilde praten was het contact met haar dochter verbreken, geen uitzonderlijke reactie gezien ook haar gedrag richting Amanda.
Gisteren was het bijna raak hè? Toen wilde hij Amanda aan d'r haren trekken omdat ze niet naar hem luisterde.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef Dark het volgende:
Brian maakt altijd van die Joe Cockerachtige bewegingen achter die draaitafel![]()
Of aan haar oor... het klopte iig niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Gisteren was het bijna raak hè? Toen wilde hij Amanda aan d'r haren trekken omdat ze niet naar hem luisterde.
Waarom die keuze moeten maken? De dochter is een volwassen vrouw die haar eigen (door liefde (...) verblinde) beslissingen maakt. Een stomme beslissing, maar dat betekent niet dat je als ouder voor of tegen kiest. Je kunt je dochter ook bijstaan als haar beslissingen niet de jouwe zijn. Juist dan laat je als moeder je kind niet aan het lot over.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
Het ljkt me als ouder enorm moeilijk om met zo'n situatie om te gaan, je weet dat het zinloos is om contact te verbieden, maar je weet dat je nog meer verliest als je daarom zelf het contact met je kind verbreekt.
Het is bijna een niet te maken keuze tussen 2 erg kwaden....
Moeder had/heeft een zonnebankstudio. Ik vraag me nog steeds af of dat geen euphemisme is voor iets anders.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:17 schreef Varen het volgende:
En toch is Amanda een heel verwend meisje, als je het zo hoort. Ze heeft paarden gehad en dure kleding. Dus haar moeder heeft wel geld?
ja..wat denk je...dat dat dan niet automatisch gelinkt wordt aan die kerel...dan is ie helemaal ver van huis en mag ie blij zijn dat ie ooit de straat nog op kanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan doe je aangifte en dan zit die knul 3 maanden vast en mag hij 2 weken borden wassen in de keuken van een bejaardentehuis... en daarna is hij nog steeds boos over wat hem aangedaan is met die rechtzaak en straf..... en komt hij even verhaal halen.
Welkom in Nederland, waar het slachtoffer van fysiek geweld het meest te vrezen heeft![]()
zonnebankstudioquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeder had/heeft een zonnebank. Ik vraag me nog steeds af of dat geen euphemisme is voor iets anders.
Ik ook. En vervolgens laat ze een kek jasje maken van de vachtjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:18 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Echt te sneu voor woorden als ik die hondjes steeds alleen zie of bij Lieke , wat een slecht baasje is Amanda zeg. Nooit meer make-up of die honden dood , ik weet dan wel wat Amandel gaat kiezen..
Je wilt je kind te allen tijde beschermen, (amper) volwassen of niet. Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk om achter je kind te blijven staan als ze zulke keuzes maakt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom die keuze moeten maken? De dochter is een volwassen vrouw die haar eigen (door liefde (...) verblinde) beslissingen maakt. Een stomme beslissing, maar dat betekent niet dat je als ouder voor of tegen kiest. Je kunt je dochter ook bijstaan als haar beslissingen niet de jouwe zijn. Juist dan laat je als moeder je kind niet aan het lot over.
Volgens mij schat je het NL strafsysteem veel te hoog in, zo ver van huis is zo'n vent dan niet, en die loopt binnen de kortste keren weer los..... en weer...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:18 schreef riri het volgende:
[..]
ja..wat denk je...dat dat dan niet automatisch gelinkt wordt aan die kerel...dan is ie helemaal ver van huis en mag ie blij zijn dat ie ooit de straat nog op kan
Oh, mij ook hoor. En het is natuurlijk verdomd makkelijk oordelen achter mijn toetsenbordje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
Je wilt je kind te allen tijde beschermen, (amper) volwassen of niet. Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk om achter je kind te blijven staan als ze zulke keuzes maakt.
Ik denk, vanachter mijn makkelijke toetsenbord, dat het niet zozeer om het ingrijpen gaat als om het er zijn voor je kind. Dat je kind weet dat ze, ondanks wat dan ook, bij jou een veilige haven heeft.quote:Persoonlijk vind ik dat je je kinderen hun eigen fouten moet laten maken zolang ze hun leven daar niet mee in de waagschaal stellen, maar hoe grijp je in als hun leven wel in gevaar komt?
Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je als ouder je kind aan haar lot overlaat. Zeker als je weet dat ze met haar 'liefdesgevoelens' een gewis noodlottig lot tegemoet gaat.quote:Je handen er helemaal vanaf trekken is volgens mij een allerlaatste middel, maar hoe doe je dat als je kind daarmee haar dood tegemoet gaat??
Een veilige haven is een groot goed, ik ben mijn vader nog altijd dankbaar dat hij mij in het ziekenhuis ophaalde en gelijk een grapje maakte (zo... het lijkt wel of er een pingpongbal zit) terwijl mijn moeder bij thuiskomst alleen maar "zie je wel, ik had het toch gezegd" uit haar mond kon krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, mij ook hoor. En het is natuurlijk verdomd makkelijk oordelen achter mijn toetsenbordje.
[..]
Ik denk, vanachter mijn makkelijke toetsenbord, dat het niet zozeer om het ingrijpen gaat als om het er zijn voor je kind. Dat je kind weet dat ze, ondanks wat dan ook, bij jou een veilige haven heeft.
[..]
Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat je als ouder je kind aan haar lot overlaat. Zeker als je weet dat ze met haar 'liefdesgevoelens' een gewis noodlottig lot tegemoet gaat.
Maar nu kan ik me wel meer niet voorstellen wat in de omgeving van Amanda als de normaalste zaak van de wereld wordt gezien.
hahahaha tuurlijk, joego maffia in alphen whehehequote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:26 schreef riri het volgende:
en dan heb je nog die dennix die gisteren zij dat zijn joegoslavische vrienden zich niet druk maken om een beetje lood minder wat Huub betreft....en dan weten we ook nog waar natasia vandaan komt
hoeveel meer moet er duidelijk worden wat voor gajes daar in die kooi zit en al de bedeigingen die al geuit zijn
lijkt me dat huub en lieke nog echt iets te vrezen hebben ook nog voor dit soort tuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |