quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef avonne het volgende:
[..]
was toch een nette discussie?
[..]
Als Nadia anderen blijft afzeiken op hun uiterlijk, krijgt ze dat gewoon keihard terug.
Ik vind Lieke ook niet knap, maar die zeurt en maalt er ook niet om. Respect daarvoor.
Kan iemand mij uitleggen waar het woord "hamsterbek" op gebaseerd is? Brede kaken of zo? Omdat ze het eten bewaard en dan weer uitspuugt?

Ok, geen tepellikken, tepelstrelen danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Bekijk dat filmpje nog is goed ...worden namelijk geen tepels gelikt.![]()
Was gewoon een grappig filmpje, je moet de humor er een beetje van in zien.![]()
Tis niet erg, 't is maar televisie.![]()

moooi, denk dat de boycot-actie van Gert toch geholpen heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:
Duidelijk weer AH voedsel in de villa...

Werd Natasia nou Bokito genoemd omdat ze Huub had gebeten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat slaat op het korte vel dat ze heeft tussen neus en bovenlip waardoor die enorme voortanden gewledig zichtbaar worden met die volle wangetjes ernaast, kortom: net een hamster, vooral als ze weer eens verongelijkt kijkt

ik weet van nixquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef schatje het volgende:
Lekker ding weer een keer in beeld. Hoe heet ie nou?

Die borrelnootjes-actie was natuurlijk ook angstaanjagendquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef Desii het volgende:
[..]
moooi, denk dat de boycot-actie van Gert toch geholpen heeft![]()

AH sponsort mij ook niet, maar ik moet ook eten. En als er geen enkele foodketen je sponsort, zul je toch ergens je boodschappen vandaan moeten halen. Kan me namelijk niet voorstellen dat AH overstag is gegaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:

Super de Boer was eenmalig. Die willen ook niets meer te maken hebben met het programma.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:

Vergeet niet de muisjes bij de AH to go in Utrecht. die was wel aardig geluktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die borrelnootjes-actie was natuurlijk ook angstaanjagend

Hier wel, in de villa weet ik niet zeker... in de villa werd Brian (door Huub) Bokito genoemd wegens zijn agressieve gedrag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef Borga het volgende:
[..]
Werd Natasia nou Bokito genoemd omdat ze Huub had gebeten?

quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef SiRojK het volgende:
De moeder van Amanda en haar moeder hebben ruzie over iets dat vroeger is gebeurd.. Pff, ben blijk, straks hadden ze ruzie over iets dat in de toekomst was gebeurd

Oeh, zou je even bij de vorige Updates moeten kijken want mij schiet het ook niet te binnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
Hoe heet dat 2e zusje van Amanda ook weer? Deborah en ......?

Zat ie ook in een van die treinen of uh....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:55 schreef schatje het volgende:
Opa Amanda is overleden omdat 2 treinen tegen elkaar waren gebotst.

hij stond er tussenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zat ie ook in een van die treinen of uh....

Ja, zo vertelde ze hetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zat ie ook in een van die treinen of uh....

Ze hebben ook een tijdje eten van de Super gehad, en ik vermoed dat als AH echt finaal met de sponsoring was gestopt, de redactie nog geen broodkruimel uit de AH meer binnengehaald hadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
AH sponsort mij ook niet, maar ik moet ook eten. En als er geen enkele foodketen je sponsort, zul je toch ergens je boodschappen vandaan moeten halen. Kan me namelijk niet voorstellen dat AH overstag is gegaan.

Eigenlijk is het ook wel een beetje sneuquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef farceman het volgende:
Haahah die verhalen van Amanda ; dood , vermoord, neergeschoten, nooit gezien. enz enz

Samantha.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
Hoe heet dat 2e zusje van Amanda ook weer? Deborah en ......?

quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef Varen het volgende:
Stiefvader is vermoord, doodgeschoten

Samantha is een vriendin. Het zusje van 17 heet Danielle.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samantha.
Damn, die triviale info zal toch ooit uit mijn hoofd verdwijnen?

Ja? Ik dacht aan Priscilla ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samantha.

Samantha was der vriendin... die niet wilde komen op de halfjaarsdagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samantha.

Ah okay, ik dacht dat die vriendin Samantha als in cementa heette en het zusje Samantha. Maar Daniëlle klinkt ook 'vertrouwd'. Zal dan wel Dennie worden, in spreektaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
Samantha is een vriendin. Het zusje van 17 heet Danielle.
[DGK] Updates #4

die blondequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef schatje het volgende:
Lekker ding weer een keer in beeld. Hoe heet ie nou?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |