Gek hoor, maar ik ben op de een of andere manier totaal niet geneigd je te gelovenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn broer me net uitnodigde bij hem en zijn gezin te komen eten. Ik ben niet alleen het zwarte schaap, maar ook het zwakke kindvrouwtje van de familie.
ok !!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Casshern het volgende:
ik haat nu officieel het woord: oke
hihihihi moest er wel om lachenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
EN WAAROM MOETEN MOEDERS EEN EIGEN CATEGORIE HEBBEN! IDIOOT!
En nu Carrie ook al nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:36 schreef Marrije het volgende:
Monique, Ashley en Tamara hebben niet opgenomen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zal dat meisje boos zijn als ze erachter komt dat het Amanda was![]()
slechte zaakquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
Als je dit even hard afspeelt heb je dus het telefoonnummer van Carrie.
We wachten nog op , Sharda en Chevelle .quote:
Dat jij al die namen verstaatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:38 schreef Borga het volgende:
[..]
We wachten nog op , Sharda en Chevelle .
lalelalalelelaquote:
Ja, en met Lieke er bij lukt het niet, die blijft er maar doorheen tetteren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:41 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom loopt lieke telkens om huub en jaap heen te dartelen als die 2 alleen zijn?
ze zitten telkens tekort alleen om tot leuke gesprekken te komen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Huub en Lieke vervelen zich.
Huub vraagt "Sex????" Lieke zegt "Ja is goed."
Jaap vraagt: "Mag ik dan kijken? Jullie liggen toch onder de dekens?"
![]()
Zei Jaap dat echt??? HAquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Huub en Lieke vervelen zich.
Huub vraagt "Sex????" Lieke zegt "Ja is goed."
Jaap vraagt: "Mag ik dan kijken? Jullie liggen toch onder de dekens?"
![]()
Lieke is trouwens snel uitgeknutselt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:41 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom loopt lieke telkens om huub en jaap heen te dartelen als die 2 alleen zijn?
ze zitten telkens tekort alleen om tot leuke gesprekken te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |