volgens mij wil ze niet meer ofzo , ze was vandaag ook al niet in de kooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:26 schreef ScofieldM het volgende:
Volgens mij gaan ze Tamara ook niet meer bellen "je weet wel waarom" hoorde ik Brian net zeggen
Ik kan haar geen ongelijk geven na die toestand van gisterenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:28 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
volgens mij wil ze niet meer ofzo , ze was vandaag ook al niet in de kooi.
Inmiddels heeft Amanda nog niets van haar kookkunsten hoeven laten zien, dus? Dat kind glipt altijd overal doorheen, als het om woorden nakomen gaat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
En ondertussen is kok Jan Willem er ook weer. Het is voor de miljonairs te hopen dat hij iets substantielers bereidt dan de vorige keer.
zie je wel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik kan haar geen ongelijk geven na die toestand van gisteren![]()
Van mij mag Brian die pipobroek nu wel uitdoen trouwens![]()
Het heeft voordelen een kindvrouwtje te zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Amanda nog niets van haar kookkunsten hoeven laten zien, dus? Dat kind glipt altijd overal doorheen, als het om woorden nakomen gaat.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Er neemt een man op. Amanda vraagt of ze met Caroline spreekt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Er neemt een man op. Amanda vraagt of ze met Caroline spreekt.
Vandaar dat mijn broer me net uitnodigde bij hem en zijn gezin te komen eten. Ik ben niet alleen het zwarte schaap, maar ook het zwakke kindvrouwtje van de familiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
Het heeft voordelen een kindvrouwtje te zijn![]()
Ik vind die broek wel mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik kan haar geen ongelijk geven na die toestand van gisteren![]()
Van mij mag Brian die pipobroek nu wel uitdoen trouwens![]()
wel grote bonkers?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn broer me net uitnodigde bij hem en zijn gezin te komen eten. Ik ben niet alleen het zwarte schaap, maar ook het zwakke kindvrouwtje van de familie.
Wat zal dat meisje boos zijn als ze erachter komt dat het Amanda wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:32 schreef Kailany het volgende:
[..]
dat deed ze gister ook al een keer.... vaag telefoontje was dat trouwens..
Gek hoor, maar ik ben op de een of andere manier totaal niet geneigd je te gelovenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn broer me net uitnodigde bij hem en zijn gezin te komen eten. Ik ben niet alleen het zwarte schaap, maar ook het zwakke kindvrouwtje van de familie.
ok !!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:34 schreef Casshern het volgende:
ik haat nu officieel het woord: oke
hihihihi moest er wel om lachenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
EN WAAROM MOETEN MOEDERS EEN EIGEN CATEGORIE HEBBEN! IDIOOT!
En nu Carrie ook al nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:36 schreef Marrije het volgende:
Monique, Ashley en Tamara hebben niet opgenomen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zal dat meisje boos zijn als ze erachter komt dat het Amanda was![]()
slechte zaakquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:37 schreef mootie het volgende:
Als je dit even hard afspeelt heb je dus het telefoonnummer van Carrie.
We wachten nog op , Sharda en Chevelle .quote:
Dat jij al die namen verstaatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:38 schreef Borga het volgende:
[..]
We wachten nog op , Sharda en Chevelle .
lalelalalelelaquote:
Ja, en met Lieke er bij lukt het niet, die blijft er maar doorheen tetteren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:41 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom loopt lieke telkens om huub en jaap heen te dartelen als die 2 alleen zijn?
ze zitten telkens tekort alleen om tot leuke gesprekken te komen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Huub en Lieke vervelen zich.
Huub vraagt "Sex????" Lieke zegt "Ja is goed."
Jaap vraagt: "Mag ik dan kijken? Jullie liggen toch onder de dekens?"
![]()
Zei Jaap dat echt??? HAquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
Huub en Lieke vervelen zich.
Huub vraagt "Sex????" Lieke zegt "Ja is goed."
Jaap vraagt: "Mag ik dan kijken? Jullie liggen toch onder de dekens?"
![]()
Lieke is trouwens snel uitgeknutselt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:41 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom loopt lieke telkens om huub en jaap heen te dartelen als die 2 alleen zijn?
ze zitten telkens tekort alleen om tot leuke gesprekken te komen
Dit kan ik niet volgen, ik heb vast iets gemistquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:45 schreef Desii het volgende:
Volgens mij zou die Tamara donderdag en vrijdag (eventueel) mogen komen, omdat Olga dan vrij is.
Ze komt niet meer, door de buren afgeblazen na die mislukte Safaa aktie van Huubquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:45 schreef Desii het volgende:
Volgens mij zou die Tamara donderdag en vrijdag (eventueel) mogen komen, omdat Olga dan vrij is.
Sharon is dan vrij, Huub ving op dat er veel consternatie over die Tamara was, dus hij heeft ingesproken of Tamara Palma zou kunnen komen helpen donderdag en vrijdag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit kan ik niet volgen, ik heb vast iets gemist![]()
Ze als in Sharon of als in Tamara, en hoe weet je dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ze komt niet meer, door de buren afgeblazen na die mislukte Safaa aktie van Huub![]()
Eh... Sharon. Ken ik niet (kijk zelden 's ochtends, dus zal wel huishouding zijn?).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Sharon is dan vrij, Huub ving op dat er veel consternatie over die Tamara was, dus hij heeft ingesproken of Tamara Palma zou kunnen komen helpen donderdag en vrijdag.
Sharon is die meid die getikt werd door Safaa, en Tamara is de Tamara look-a-like.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh... Sharon. Ken ik niet (kijk zelden 's ochtends, dus zal wel huishouding zijn?).
En welke Tamara, die van Brian of die andere?
Nu ben ik helemaal bij, dank!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Sharon is die meid die getikt werd door Safaa, en Tamara is de Tamara look-a-like.
Tamara, Brian is gisteren naar achter geroepen en daar hebben ze hem hierover verteld omdat ze haar ook nog wilden bellen voor de bikinicontest, Brian vertelde dit gisteren aan Amanda en toen gingen meteen de beelden over op wat anders..lag er dik bovenopquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze als in Sharon of als in Tamara, en hoe weet je dat?
Ik seg Ik houw erfanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
Brian produceert een variant op lalalalala: nuhnuhnuhnuhnuh.
Jij bent ECHT scherp vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus we hebben nu:
la10
nuh10
luh10
tuh10
3 stickers aan 2 vetersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:59 schreef Casshern het volgende:
een gouden kooi bikini? hahahahaha
Van Brian mag ze niet zeggen dat Lieke een tik mag geven.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:06 schreef Kailany het volgende:
Lieke: juicy heeft met nicky gevochten.... er zit een beetje bloed op zn neus...
Amanda: oh nee hoor... die zijn gewoon aan het spelen, dan moet je ze gewoon een tik geven
Toch niet helemaal slim, daar hadden ze Lieke dan misschien op kunnen pakken....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Van Brian mag ze niet zeggen dat Lieke een tik mag geven.
ik zie dat Peter6000 er weer isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
...
Kom niet aan zijn familiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Van Brian mag ze niet zeggen dat Lieke een tik mag geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |