Dit kan ik niet volgen, ik heb vast iets gemistquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:45 schreef Desii het volgende:
Volgens mij zou die Tamara donderdag en vrijdag (eventueel) mogen komen, omdat Olga dan vrij is.
Ze komt niet meer, door de buren afgeblazen na die mislukte Safaa aktie van Huubquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:45 schreef Desii het volgende:
Volgens mij zou die Tamara donderdag en vrijdag (eventueel) mogen komen, omdat Olga dan vrij is.
Sharon is dan vrij, Huub ving op dat er veel consternatie over die Tamara was, dus hij heeft ingesproken of Tamara Palma zou kunnen komen helpen donderdag en vrijdag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit kan ik niet volgen, ik heb vast iets gemist![]()
Ze als in Sharon of als in Tamara, en hoe weet je dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:47 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ze komt niet meer, door de buren afgeblazen na die mislukte Safaa aktie van Huub![]()
Eh... Sharon. Ken ik niet (kijk zelden 's ochtends, dus zal wel huishouding zijn?).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Sharon is dan vrij, Huub ving op dat er veel consternatie over die Tamara was, dus hij heeft ingesproken of Tamara Palma zou kunnen komen helpen donderdag en vrijdag.
Sharon is die meid die getikt werd door Safaa, en Tamara is de Tamara look-a-like.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh... Sharon. Ken ik niet (kijk zelden 's ochtends, dus zal wel huishouding zijn?).
En welke Tamara, die van Brian of die andere?
Nu ben ik helemaal bij, dank!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Sharon is die meid die getikt werd door Safaa, en Tamara is de Tamara look-a-like.
Tamara, Brian is gisteren naar achter geroepen en daar hebben ze hem hierover verteld omdat ze haar ook nog wilden bellen voor de bikinicontest, Brian vertelde dit gisteren aan Amanda en toen gingen meteen de beelden over op wat anders..lag er dik bovenopquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze als in Sharon of als in Tamara, en hoe weet je dat?
Ik seg Ik houw erfanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
Brian produceert een variant op lalalalala: nuhnuhnuhnuhnuh.
Jij bent ECHT scherp vandaagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus we hebben nu:
la10
nuh10
luh10
tuh10
3 stickers aan 2 vetersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:59 schreef Casshern het volgende:
een gouden kooi bikini? hahahahaha
Van Brian mag ze niet zeggen dat Lieke een tik mag geven.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:06 schreef Kailany het volgende:
Lieke: juicy heeft met nicky gevochten.... er zit een beetje bloed op zn neus...
Amanda: oh nee hoor... die zijn gewoon aan het spelen, dan moet je ze gewoon een tik geven
Toch niet helemaal slim, daar hadden ze Lieke dan misschien op kunnen pakken....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Van Brian mag ze niet zeggen dat Lieke een tik mag geven.
ik zie dat Peter6000 er weer isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
...
Kom niet aan zijn familiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Van Brian mag ze niet zeggen dat Lieke een tik mag geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |