ze heeft geen vet weg laten zuigen hoor, ze hebben die besneden wurgslang operatief verwijderd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:24 schreef Kailany het volgende:
[..]
Ze had beter haar tieten kunnen laten doen, dan die 2 liter vet die ze er af heeft laten zuigen... had ze net zo goed kwijt kunnen raken met trainen.
Ga je me nu vertellen dat Amanda haar hondjes aandacht geeft? En eten???quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:26 schreef avonne het volgende:
Amanda praat nog erger tegen ze "ki-i-ih-kie-iebie-ie"
en dat betekent dan "hier, vreten"
Beste, ge begrijpt het niet, het gaat niet om z'n looks of het feit dat ie lelijk is. het gaat er om dat je bij die man zo duidelijk kunt zien dat het een boef is, da's allesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:25 schreef T-lex het volgende:
Gaat het hier nou nog steeds over de looks van Hans.![]()
Ja, hij is niet moeders mooiste, maar daarvoor komt hij ook niet de kooi in. Het is geen les "ik ga hier ff mooi staan doen" die hij geeft. Wat hij wel voor z'n boterhammen doet vergt iets andere kwaliteiten.
Snap dat (vooral) de vrouwtjes liever een David Backham metro zien komen elke week, maar die heeft geen "profecioneel freefighter" en "kickbox leraar" op z'n CV staan...dus helaas pindakaas!![]()
Krijg ik me toch ineens trek in een botterhammetje met pindakaas.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ze heeft geen vet weg laten zuigen hoor, ze hebben die besneden wurgslang operatief verwijderd.
Dus jij doet het al met bejaardenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben van hangtieten gaan houden, alleen al om practische redenen. Vrouwen hebben namelijk een veel langere periode hangtieten dan dat ze voor de potloodtest slagen.
Maar ze is helemaal gelukkig met zichzelf hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:30 schreef Dark het volgende:
Nadia - Echt cool, wat je allemaal aan jezelf kan laten doen!
tja op ieder potje past een dekseltje blijkbaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben van hangtieten gaan houden, alleen al om practische redenen. Vrouwen hebben namelijk een veel langere periode hangtieten dan dat ze voor de potloodtest slagen.
Ik snapte het ook niet helemaal. Als het na het vijftigste jaar ongeveer wat minder wordt, dan zijn de 'stevige' jaren toch al gauw groter in aantal.quote:
ze gewoon 'pakken' met bh aan. niks aan het handje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet helemaal. Als het na het vijftigste jaar ongeveer wat minder wordt, dan zijn de 'stevige' jaren toch al gauw groter in aantal.
Was het maar alleen Amanda, ik begin langzaam maar zeker te beseffen waarom ik zoveel premie per maand moet betalenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:34 schreef Dark het volgende:
Mijn god, Amanda wil naar de huisarts voor een paar pukkeltjes!
Dat is onjuist, en eerlijk gezegd mag het wel een beetje minder platquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Come on, vrouwen krijgen gewoon hangtieten na hun dertigste, uitzonderingen daargelaten. Niet zo dapper doen dames.....
Erg slechte streamkeuze opeens.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Borga het volgende:
weer die takke herrie
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Come on, vrouwen krijgen gewoon hangtieten na hun dertigste, uitzonderingen daargelaten. Niet zo dapper doen dames.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |