Je zult ze maar te laat inleverenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
stel je voor dat bij de bieb je boeken door een mevrouw worden afgestempeld met het hoofd van hans nijman....dan fiets je toch wel ff naar de bieb in een andere gemeente of je koopt maar boeken...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt letterlijk: "Nicky, Juicy, klotenhond: ik pleur je zo de vijver in".
Ja, en Jaap en Nadia hebben weer een momentje voor de uitzending gescoord.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee peter, nadia is weer lekker op dreef, he?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay.. ik ga de bedden wel ff verschonen
wat een malloot ook die jaapquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Jaap: Jezus, wat een focking lekker wijf!
[afbeelding]
en die trut van een lieke blijft ze ook maar zoenenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef mootie het volgende:
Jaap is ook altijd supergemeen, die zegt altijd: zal ik jou eens lekker pletten, tegen de hondjes.
JAAP BLIJF MET JE GORE POTEN VAN DE HONDJES AF
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:18 schreef DrsH het volgende:
Vrouwen zoals Nadia stagneren de doorbloeding van mijn edele delen, dat stoort mij ten zeerste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Brian praat er ook altijd op zo'n iebelig toontje tegenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
en die trut van een lieke blijft ze ook maar zoenen![]()
de tering wat een hangtieten blegggggggquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en Jaap en Nadia hebben weer een momentje voor de uitzending gescoord.
In de saaiheid van vandaag, gaat het om dergelijke momentjes, nu nog een ironische voice over: en er is weer een halve minuut gevuld.
[afbeelding]
Aandacht is aandacht. Als er maar een penis aan hangt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
Best sneu dat Nadia het moet hebben van de aandacht van Jaap
Ze had beter haar tieten kunnen laten doen, dan die 2 liter vet die ze er af heeft laten zuigen... had ze net zo goed kwijt kunnen raken met trainen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:20 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
de tering wat een hangtieten bleggggggg
kom bij papaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
En Brian praat er ook altijd op zo'n iebelig toontje tegen![]()
![]()
Niets mis met aandacht van Jaap, hij is ook net een mensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
Best sneu dat Nadia het moet hebben van de aandacht van Jaap
fries?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Aandacht is aandacht. Als er maar een penis aan hangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |