Jij bedoeld dat de vrouwen waar jij mee omgaat allemaal hangtieten hebben...I^O^ Ik begrijp je welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Come on, vrouwen krijgen gewoon hangtieten na hun dertigste, uitzonderingen daargelaten. Niet zo dapper doen dames.....
Het is feitelijk gezien gewoon juist, heb er gedegen onderzoek naar gedaan. En minder plat, tja, welke dame wil dat nu nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is onjuist, en eerlijk gezegd mag het wel een beetje minder plat![]()
Plat dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is feitelijk gezien gewoon juist, heb er gedegen onderzoek naar gedaan. En minder plat, tja, welke dame wil dat nu niet
En wij nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub verveelt zich de tering.....
zie je welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zijn de meeste vrouwelijke streamers ook veel lelijker dan Amanda en Nadia, allemaal jaloerse bitches hier.....
Mochten jullie het er niet mee eens zijn dames, dan graag even een foto ter beoordeling deze kant op.
Ik heb een fobo, ben bijna 41 en slaag nog steeds voor de potloodtestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zijn de meeste vrouwelijke streamers ook veel lelijker dan Amanda en Nadia, allemaal jaloerse bitches hier.....
Mochten jullie het er niet mee eens zijn dames, dan graag even een foto ter beoordeling deze kant op.
Als jij nou eerst eens het goede voorbeeld geeft, en je prachtig gevormde lijf op een pic laat zien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mijn ervaring is dat hoemeer de tieten gaan hangen des te meer schoonheid er van binnen zit. Omgekeerd evenredig fenomeen. Ook weer uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef willem-jozef het volgende:
schoonheid zit van binnen. accepteert u ook rontgenfoto's?
lelijker misschien maar zeker een stuk minder onterechte air in hun reetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
cup A?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een fobo, ben bijna 41 en slaag nog steeds voor de potloodtest![]()
Daarbij: ik zou voor geen goud met de looks van Amanda of Nadia willen ruilen... hoewel alleen het lichaam van Amanda (met m'n eigen borsten graag) niet verkeerd zou zijn![]()
Maar jaloers?? Neuh![]()
dan zou ik wel eerst een die korte pootjes op laten rekken door fries en z'n 3 broers. span aan die gnoom!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een fobo, ben bijna 41 en slaag nog steeds voor de potloodtest![]()
Daarbij: ik zou voor geen goud met de looks van Amanda of Nadia willen ruilen... hoewel alleen het lichaam van Amanda (met m'n eigen borsten graag) niet verkeerd zou zijn![]()
Maar jaloers?? Neuh![]()
Ik kijk wel link uit, ik lijk op Hansquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als jij nou eerst eens het goede voorbeeld geeft, en je prachtig gevormde lijf op een pic laat zien.
Zoals jij schrijft, moet je toch wel een enorm energieke, gevatte, aantrekkelijke, levendige, eerlijke, Adonis zijn.![]()
Air in hun reet? Je bedoelt winderigheid?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:46 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
lelijker misschien maar zeker een stuk minder onterechte air in hun reet![]()
Das ook weer waar... daar had ik nog niet eens over nagedacht...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:47 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dan zou ik wel eerst een die korte pootjes op laten rekken door fries en z'n 3 broers. span aan die gnoom!![]()
misplaatste attitudequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Air in hun reet? Je bedoelt winderigheid?
Heel verstandig, buurman's gras lijkt altijd groener. En dat komt alleen maar omdat je er schuin op zit te kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das ook weer waar... daar had ik nog niet eens over nagedacht...
Laat me bij nader inzien maar lekker helemaal mezelf blijven
Als ik jouw stukjes lees stel ik me je altijd zo voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk wel link uit, ik lijk op Hans![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |