Ja, ik constateerde al veel eerder dat je een gebrek aan inlevingsvermogen had.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik jouw stukjes lees stel ik me je altijd zo voor
[afbeelding]
![]()
Mijn grootste angst is eigenlijk dat je er ook zo'n IQ bij krijgt.... en dat zou nogal een flink verlies zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heel verstandig, buurman's gras lijkt altijd groener. En dat komt alleen maar omdat je er schuin op zit te kijken.
Slechte buurt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn grootste angst is eigenlijk dat je er ook zo'n IQ bij krijgt.... en dat zou nogal een flink verlies zijn![]()
[img][/img]quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik jouw stukjes lees stel ik me je altijd zo voor
[afbeelding]
![]()
Jij zit zeker weer in je keuken? met al die tegeltjes spreuken van jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heel verstandig, buurman's gras lijkt altijd groener. En dat komt alleen maar omdat je er schuin op zit te kijken.
En Meccanoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het wordt tijd dat ze Huub eens een doos technisch lego sturen. Vindt hij vast wel leuk
Ja, jij zag mij regelmatig lopen met tonnen zonder bovenkant en tapijtenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
[[url=]afbeelding[/url]]
kiek maar uit, ik ken neemijnietserieus al wat langer.
Goed idee! Wat voor nowlife?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het wordt tijd dat ze Huub eens een doos technisch lego sturen. Vindt hij vast wel leuk
haha, hoe weet je dat? ik had idd geprobeerd een foto van van hansie n. (je alter ego) te plaatsen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, jij zag mij regelmatig lopen met tonnen zonder bovenkant en tapijten
Zonder hindernissen is ook genoeg om Jaap en Nadia aan het zeuren te krijgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:59 schreef Varen het volgende:
Of een sportwedstrijd houden met hindernissen
http://www.tinypic.com/#quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:57 schreef willem-jozef het volgende:
haha, ik kan niet eens een foto posten. wat ben ik toch een kneus
Ehm, ik heb misschien een klein beetje inlevingsvermogen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, hoe weet je dat? ik had idd geprobeerd een foto van van hansie n. (je alter ego) te plaatsen.
Neuh.. niet echt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
Gebeurde er nog wat in de kooi terwijl ik aan het werk was?
nadia heeft in overleg met carlos een lintworm gekocht. dat was het wel zo'n beetje..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
In De Kooi niet, maar de COS is veranderd in een ontmoetingsplek voor mannetjes en wijfjes. In de tuin van de villa werd vaag iets gefilmd met Brian en Dennis, maar daarvan hebben we niets meegekregen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |