quote:
OMFG..ik heb niet eens koffie gehad na het eten....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
lekker, en goed plan! Ik ga er eentje pakken, en verder kijken naar mr 3000
![]()
tot later!
is niet leuk.....tis gewoon rampzalig...quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
I heb al jaren geen bioritme meer.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je lacht je wel kapot vanaaf zeg...![]()
Geen idee, maar OA is wel in tha house...quote:
Ook goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:29 schreef OA het volgende:
[..]
Geen idee, maar OA is wel in tha house... [afbeelding]
yeah baby yeah baby..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:29 schreef OA het volgende:
[..]
Geen idee, maar OA is wel in tha house... [afbeelding]
ik heb je niet eens op msn....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:47 schreef Houniet het volgende:haha ik ben wel van msn af dan weet je dat
whehe, okquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:47 schreef Houniet het volgende:haha ik ben wel van msn af dan weet je dat
jazekerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:49 schreef eer-ik het volgende:
oh, btw, hoenjee, had je al TR geplaetst?
quote:
check....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
jazeker
[..]idd
nou je ziet hem staan
wtf is dat nou weer OA...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:56 schreef OA het volgende:
Ik heb gewoon absoluut geen zinnige bijdrage te leveren.... [afbeelding]
ik ook niet maar tis zoooo'n saaie avond.....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:56 schreef OA het volgende:
Ik heb gewoon absoluut geen zinnige bijdrage te leveren.... [afbeelding]
quote:
ik heb het anders knap druk gehad daarnetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ook niet maar tis zoooo'n saaie avond.....![]()
vertel....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb het anders knap druk gehad daarnet
Ik WAS op de koffie bij een vriendquote:
hahahaah jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb het anders knap druk gehad daarnet
youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef Houniet het volgende:
waitinngggg forrrrr
Ik ben bezig geweest dit wezen maken.quote:
M, zou je mij wat ondersteuning kunnen bieden bij het aanmaken van een wiki pagina?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik WAS op de koffie bij een vriend, vakantie bespreken, zoals gemeld in #385
Wat is het?
Uiteraard. Moet "DAT" in een wiki?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben bezig geweest dit wezen maken.
[..]
M, zou je mij wat ondersteuning kunnen bieden bij het aanmaken van een wiki pagina?
uhuh.quote:
Kut. Nu issie dubbelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh.
De wiki bestaat al, maar ik zou 'm graag hetzelfde hebben als de KSC wiki.
http://wiki.fok.nl/index.php/Sneakerz
Dus ook met fatsoenlijke introtekst enzo.
quote:
macht niet uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Kut. Nu issie dubbel
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Sneakerz
kijk mijn link nu nog eens?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
macht niet uit.
Zou je toch nog wat kunnen veranderen eraan, want de OP zelf, in de wiki, staat onwijs vaag nu
magnificent.quote:
Enters voor de regels doen de trick. hier staat het nu vrij aardigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:10 schreef eer-ik het volgende:
als ik de bewerkingspagina zie, staat alles netjes onder elkaar, maar zodra je dan op pagina opslaan drukt, staat alles verkeerd...
ENTERS zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
magnificent.
Hoe heb je dat nou gefixed dan?
godverquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:13 schreef Houniet het volgende:
nu kloppen de links niet meerdan staan de links niet onder elkaar
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer OA...
Dat zijn we niet gewend van je heur..
Ja, maar die staan nog op de camera... en ik ben een luie donder...quote:Nog foto's geschoten de laatschte tijd?
ik constateer het welbekende probleem, hetgeen we ook bij de KSC OP hadden, dat er steeds allemaal strepen door de OP heen stonden.quote:
't is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, maar die staan nog op de camera... en ik ben een luie donder...![]()
Wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:18 schreef eer-ik het volgende:
Ik zie nog steeds die strepen
Ik snap daar geen donder van, bij de KSC op was dat ook sporadisch.
De ene keer wel, de andere keer niet...
Neen, ik kom daar niet, en dan heb ik teveel tabs openquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:19 schreef OA het volgende:
Kan dit geneuzel niet in het topic dat het lijdend voorwerp is...? [afbeelding]
idd, en dat is geen SCquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt
[..]
Neen, ik kom daar niet, en dan heb ik teveel tabs open![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt
[..]
Neen, ik kom daar niet, en dan heb ik teveel tabs open![]()
quote:
Ik weet wel wat ik zeg hoor!quote:En OA, het klopt dat je idd niks zinnigs te zeggen heb merk ik![]()
quote:
Whehequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:23 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Ik weet wel wat ik zeg hoor!![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Wat is dat nou weer voor tuupisch (Limlandse??) tijd...?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Morgen laatste dag KSC'en
Donderdagochtend om 4:53 vertrek naar Sölden
We vertrekken om 5 uur bij de laatst op te halen vriend. Vandaar dat ze hier ietwat eerder voor de deur staanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor tuupisch (Limlandse??) tijd...?![]()
dat heb je zeer sexy gedaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
EER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Sneakerz
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor tuupisch (Limlandse??) tijd...?![]()
quote:
haha, ok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:23 schreef MPG het volgende:
Eer, check nog eens![]()
Ik was ietsje TE enhousiast geweest met enters
checkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok.
Ik ga het effe checken, was effe met de hond weg
ook namens mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef eer-ik het volgende:
Ziet er geweldig uit zo M, mag ik u hartelijk danken
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef eer-ik het volgende:
Ziet er geweldig uit zo M, mag ik u hartelijk danken
quote:
weltrustenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga maar naar bed.....![]()
![]()
...tot morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten JeeJeequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
...tot morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
truste JJquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
...tot morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ben nog steeds onzinnig...quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ben nog steeds onzinnig...![]()
Bis morgen!![]()
ok dan, a demainquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ben nog steeds onzinnig...![]()
Bis morgen!![]()
Ho is effe, ik ben er nogquote:
ome MPG gaat zomaar niet pit'n...quote:
Juust.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ome MPG gaat zomaar niet pit'n...
Zeg M, kom jij eens effe op msn, moet je even iets vragen.
Juust ja.quote:
slaapse Hounietquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007
01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 07 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
004. 178 Papierversnipperaar
006. 172 juon_jacket1
010. 146 Pheno
012. 120 eer-ik
022. 098 Houniet
037. 074 MPG
050. 067 OA
064. 059 Kuukske
088. 047 vdvorst
091. 046 Frutsel
096. 045 Lenny_Leonard
101. 044 covie
Wat leuk Kuuk!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:01 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Tante geworden van een jongetje gisteravond.
Gisteren 3 uurtjes gewerkt, toen naar huis met intense hoofdpijn die aanhield tot een uur of half 12 's nachts.quote:
*Toeschuift.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:17 schreef Frutsel het volgende:
Iemand nog een bakje koffie over voor mij?
Mogge Fruts!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:17 schreef Frutsel het volgende:
Iemand nog een bakje koffie over voor mij?
Dus het wil allemaal nog niet zo lekker...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gisteren 3 uurtjes gewerkt, toen naar huis met intense hoofdpijn die aanhield tot een uur of half 12 's nachts.
Ga zo naar de dokter.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:01 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Tante geworden van een jongetje gisteravond.
Balen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gisteren 3 uurtjes gewerkt, toen naar huis met intense hoofdpijn die aanhield tot een uur of half 12 's nachts.
Ga zo naar de dokter.
Nee. Mijn baas stuurde me gisteren naar huis. Ik mag nog niet teveel doen van 'm omdat ie me als medewerker graag heel wil houden. Wel tof op zich.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:20 schreef OA het volgende:
Dus het wil allemaal nog niet zo lekker...![]()
Balen.
Tof. Ik vertrek morgenvroeg. Wanneer ga jij? Of zit jij 5 weken in Rundumhausen of Balkonië?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:33 schreef BrandX het volgende:
* BrandX rent even langs om goedemorgen te zeggen![]()
![]()
GOEDEMORGEN!!!!!
![]()
![]()
en gaat snel aan het werk op haar allerlaatste werkdagje voordat zij aan haar 5 weken durende vakantie begint![]()
![]()
Mogge!quote:
Ja, wel tof, een baas die an het personeel denkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Mijn baas stuurde me gisteren naar huis. Ik mag nog niet teveel doen van 'm omdat ie me als medewerker graag heel wil houden. Wel tof op zich.
Maar goed, thuis word ik knettergek.
Volgens mij gaat ze nog op vakantie naar Italië, maar niet 5 weken lang!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof. Ik vertrek morgenvroeg. Wanneer ga jij? Of zit jij 5 weken in Rundumhausen of Balkonië?
Nee, niet echt rebels...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Beetje rebels aant worden? Net zoals ik dit weekend?
Naja. Truste![]()
Maak ff wat pics als je weer thuis bent....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:41 schreef Frutsel het volgende:
Mijn katten lopen vandaag voor het eerst rond in de 'nieuwe' woonkamer... zonder dat ik erbij ben...
Zal me benieuwen wat ze gaan slopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
whehehe... ik had pics gemaakt en die wilde ik op mijn pc zettenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:43 schreef OA het volgende:
[..]
Maak ff wat pics als je weer thuis bent....![]()
Ik heb m'n katten nu 8 maanden, maar als we een hele dag weg zijn, mogen ze nog steeds niet alleen in de woonkamer... Ik vertrouw het nog niet... Ze hebben nu 2 overlopen, een trap, de badkamer en hun eigen kamer om rond te rennen!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef OA het volgende:
Honden
Kwispelende staarten, een vrolijke begroeting bij thuiskomst, een fikse wandeling door bos en langs Brabantse weiden. Ja. Ik teken ervoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ennuh, non taken.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ah, eindelijk een medestander.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef covie het volgende:
Ik hou niet van katten![]()
Maar ik wil wel 2 honden.
Katten moet je ook opvoeden!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:41 schreef Frutsel het volgende:
Mijn katten lopen vandaag voor het eerst rond in de 'nieuwe' woonkamer... zonder dat ik erbij ben...
Zal me benieuwen wat ze gaan slopen
Mja, klinkt ideaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[/spoiler]
Kwispelende staarten, een vrolijke begroeting bij thuiskomst, een fikse wandeling door bos en langs Brabantse weiden. Ja. Ik teken ervoor.
Ennuh, non taken.
totally not done als je beide full time werkt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil een puppy. Niks geen katten.
Hoi Hoiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef covie het volgende:
Goedemorgen.
ik ben weer fris en frutsig en niet meer chagrijnig.Koffie onder de palmbomen
![]()
![]()
Nouja, het kan ook niet in deze flat. Maar misschien over een paar jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
totally not done als je beide full time werkt...
Das waar... maar zij voeden mij opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Katten moet je ook opvoeden!![]()
Euhwquote:
Valt reuze mee. Ik heb 12 jaar een hond gehad bij mijn ouders. Beestje kon prima alleen thuis blijven, stonk niet en en.. nouja. Hè. Gewoon een lief beest was dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:48 schreef OA het volgende:
Mja, klinkt ideaal.![]()
Echter, naar buiten in de regen, stinkend huis/auto/etc..., beest niet alleen kunnen laten....![]()
![]()
Maar.... als jullie het wel leuk vinden, dan moet je het vooral niet laten natuurlijk!![]()
Jep. Immer geschud. Zometeen naar huisarts.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Euhwoui
euh, travaller et café, etc.
![]()
Hoest met je koppie? Nog steeds geschud?
Ach beide beesten hebben voor- en nadelen... en ik wil geen hond als ik hele dagen van huis ben...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:48 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, klinkt ideaal.![]()
Echter, naar buiten in de regen, stinkend huis/auto/etc..., beest niet alleen kunnen laten....![]()
![]()
Maar.... als jullie het wel leuk vinden, dan moet je het vooral niet laten natuurlijk!![]()
Als je zwanger in je nieuwe huis zit?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, het kan ook niet in deze flat. Maar misschien over een paar jaar.
stinkende kattenbak in huis, nagels in je been, katten stinken net zo hard.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:48 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, klinkt ideaal.![]()
![]()
Het is natuurlijk ook wel een groot verschil of je een hond hebt met kort of lang haar en het ras maakt ws ook nog uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Ik heb 12 jaar een hond gehad bij mijn ouders. Beestje kon prima alleen thuis blijven, stonk niet en en.. nouja. Hè. Gewoon een lief beest was dat.
Mogge Papier!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Euhwoui
euh, travaller et café, etc.
![]()
Hoest met je koppie? Nog steeds geschud?
Palmbomen met koffie, goeiemorgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef covie het volgende:
Goedemorgen.
ik ben weer fris en fruitig en niet meer chagrijnig.Koffie onder de palmbomen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:53 schreef covie het volgende:
alleen ben ik gewoon bang van katten, want ze mogen mij niet.
Toch ruik je het over het algemeen direct, als je bij iemand in huis komt die een hond heeft. Een kat daarentegen ruik je niet. De bak dus wel ja...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:53 schreef covie het volgende:
[..]
stinkende kattenbak in huis, nagels in je been, katten stinken net zo hard.
quote:Ik neem een hond wanneer ik ook kinderen heb, dan kan ons kind de hond uitlaten als het regent.
Maar toch is het lekkerder als de zon schijnt!quote:Nee hoorik vind het nooit zo erg om naar buiten te gaan, ook niet als het regent.
De mensen die een kat de minste aandacht schenken, krijgen van de kat meestal de meeste aandacht...quote:Volgens mij zitten aan beide dieren nadelen, alleen ben ik gewoon bang van katten, want ze mogen mij niet.
Ja zo vind ik m wel lief hoor.. en in t echt durf ik m wel te aaien, en hij mag wel op schoot zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[img=578xnull]http://fotoboek.fok.nl//userpics/8781/Willie%20Closeup.jpg[/img]
ik vind je anders vast lief Covie...![]()
OA!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:35 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge!![]()
Wederom bedankt voor het uit handen nemen van 'mijn' werk!![]()
Owjaquote:[..]
Volgens mij gaat ze nog op vakantie naar Italië, maar niet 5 weken lang!![]()
mjah, vooral in zon situatie kan dat idd gebeuren.. Mijn katten komen niet buiten, tenzij ik erbij ben... wil nie dat ze iemand tot last zijn. En dan gaan ze gewoon aan een (kort) lijntje... beetje grashappen, wat vogels volgen, languit in het gras liggen, en dan komen ze weer naar binnen of willen ze op me schootquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:58 schreef covie het volgende:
Onze buren hadden hun kat aan een lijn in de tuin gedaan, alleen was die lijn te lang (veel te lang)
Dus is dat beest op de schutting gaan zitten, en wil de er aan de andere kant afspringen. En halverwege bleef hij dus hangen. ()
Maar no way, dat ik dat beest dan vastpak en weer terug zet hoorNiet dat ik het niet wil helpen maar ik ben er dan doodsbang voor.Ik denk altijd dat ze je elk moment met die lelijke nagels gaan aanvallen
Whehe....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:58 schreef covie het volgende:
Onze buren hadden hun kat aan een lijn in de tuin gedaan, alleen was die lijn te lang (veel te lang)
Dus is dat beest op de schutting gaan zitten, en wil de er aan de andere kant afspringen. En halverwege bleef hij dus hangen. ()
Maar no way, dat ik dat beest dan vastpak en weer terug zet hoorNiet dat ik het niet wil helpen maar ik ben er dan doodsbang voor.Ik denk altijd dat ze je elk moment met die lelijke nagels gaan aanvallen
Dat was vorige week.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef OA het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een groot verschil of je een hond hebt met kort of lang haar en het ras maakt ws ook nog uit.
Een vriend van mij heeft een golden retreiver en zijn huis en auto stinken als de pest...![]()
[..]
Mogge Papier!!![]()
Jij bent toch vrij deze week? Of was dat vorige week alweer...![]()
En waar zit jij zo enorm veel te posten? iig niet hier... [afbeelding]
Mjah, mijn rooie is geen schootkat, althans, niet bij anderen... sinds mijn ex en ik in februari en ik uit elkaar gingen is hij nog aanhankelijker. Voorheen lag hij af en toe bij mij, nu nog meer... als ik op de bank zit/lig tv te kijken wil hij d'r bijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef covie het volgende:
[..]
Ja zo vind ik m wel lief hoor.. en in t echt durf ik m wel te aaien, en hij mag wel op schoot zitten.
Maar dan mag hij ook net zo lang blijven zitten als hij wil, want ik pak zo'n beest niet op.
je hebt twee broertjes die katten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.... [afbeelding]
Het verschilt ook heel erg per kat.
Ik heb 2 katten, broertjes en de een vindt veel meer goed dan de ander.![]()
Ik volg je niet hoor Papier...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat was vorige week.![]()
Heet jij big brother?Ik heb een rook-topic en een ultra-gelovige user (klit) die het leuk vind topics te openen met een quote van mij als OP.
Ach ja ik vind het op zich niet heel erg dat katten rond lopen hoor, maar niet in de achtertuin dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, vooral in zon situatie kan dat idd gebeuren.. Mijn katten komen niet buiten, tenzij ik erbij ben... wil nie dat ze iemand tot last zijn. En dan gaan ze gewoon aan een (kort) lijntje... beetje grashappen, wat vogels volgen, languit in het gras liggen, en dan komen ze weer naar binnen of willen ze op me schoot
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je hebt twee broertjes die katten?
Opgegetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef covie het volgende:
[..]
Ach ja ik vind het op zich niet heel erg dat katten rond lopen hoor, maar niet in de achtertuin dan.
Maar dat van mijn buren is gewoon dom. ze hadden 2 katten 1 is weggelopen. En de ander hielden ze toen maar alle dagen in de schuur, omdat ze ook nog 2 honden hadden. En die is op een pin gevallen en nu is ie dood. (zo zei de buurvrouw t) Maar t zijn aso's dus geen idee wat er echt mee is gebeurd.
:[quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef covie het volgende:
[..]
Ach ja ik vind het op zich niet heel erg dat katten rond lopen hoor, maar niet in de achtertuin dan.
Maar dat van mijn buren is gewoon dom. ze hadden 2 katten 1 is weggelopen. En de ander hielden ze toen maar alle dagen in de schuur, omdat ze ook nog 2 honden hadden. En die is op een pin gevallen en nu is ie dood. (zo zei de buurvrouw t) Maar t zijn aso's dus geen idee wat er echt mee is gebeurd.
In de pan beland?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef covie het volgende:
[..]
vdvquote:
170!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik volg je niet hoor Papier...
Maar ik zag dat je ± 170 posts had, maar die heb je zeker weten niet allemaal hier neergezet...![]()
Dus je bent nog steeds met dat rookgezeur bezig?!![]()
ff in jouw MyAT kijken voor zoeen topic!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef OA het volgende:
Honden
Wat nou weer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is híer nou weer mis mee?
Signature.
ik sta 88e met 47 posts, had niet door dat ik er toch nog zo veel hadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
170!![]()
![]()
We hebben gisteren 3 rook-topics volgespammed. Op een gegeven moment was het ook alleen maar dezelfde onzin herhalen, ik weet niet of het vandaag gezellig gaat worden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[/spoiler]
Wat nou weer...
[afbeelding]
Met de hond an sich niets.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[/spoiler]
Wat nou weer...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat nou weer...
[afbeelding]
quote:
De enige 'narigheid' die je hebt met dit beest, is dat je 4 keer per dag naar buiten moet met d'r.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
Met de hond an sich niets.![]()
Maar alles narigheid dat zoeen beest meebrengt....![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Over 5 jaar worden festivals alleen nog bezocht door keurige geheelonthouders die keurig keuvelen onder het genot van klassieke muziek en water met appelmoes. Drugs bestaan niet meer. Iedereen die aan sex denkt of te hard praat word onmiddelik doodgeschoten door snipers.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
Jeuzes! Krijgen we nu weer zo'n patat/friet discussie, maar dan met hond/kat ?
Nee, ik ben er klaar mee!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
Whehe...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:27 schreef covie het volgende:
[..]
Interessant topic
Ik ga ff meelurken
Tent/hotel? Kip/kalkoen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
Echt niet! Het zijn die anderen die de hele tijd dingen blijven herhalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Papier zit wel vaker in zulk soort topics... Het enige vervelende van hem is, dat hij alles maar blijft herhalen...ws enkelt en allenig om irritant te zijn!
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[img=578xnull]http://tebruut.nl/erik/poes.jpg[/img]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tent/hotel? Kip/kalkoen?
Zeg Papier, rook jij zelf eigenlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echt niet! Het zijn die anderen die de hele tijd dingen blijven herhalen.![]()
Papier is dacht ik een ex-roker, die overweegt te herbeginnen zodra de overheid nog kwistiger met rookverboden strooit.quote:
quote:
Nee, al 2 jaar niet meer. Maar als ze van Nederland een Nazi-staat willen maken ga ik juli 2008 weer beginnen.quote:
nobel strevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier is dacht ik een ex-roker, die overweegt te herbeginnen zodra de overheid nog kwistiger met rookverboden strooit.
Hmmmm...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, al 2 jaar niet meer. Maar als ze van Nederland een Nazi-staat willen maken ga ik juli 2008 weer beginnen.
Ieuw, weer zo'n slijmjurk.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:30 schreef eer-ik het volgende:
wheheeeeee, ik vind net zo'n hele oude foto van m'n kat, effe inscannen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[img=578xnull]http://tebruut.nl/erik/joypup.jpg[/img]
de kat staat hier: [KSC #386] Koffie onder de palmbomen...!!!!quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ieuw, weer zo'n slijmjurk.
Hé Eer, dit is een KOFFIE-topique!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, al 2 jaar niet meer. Maar als ze van Nederland een Nazi-staat willen maken ga ik juli 2008 weer beginnen.
d'r staat ook een pic van m'n katquote:
dont fok wit my huisdieren joquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ieuw, weer zo'n slijmjurk.
Hé Eer, dit is een KOFFIE-topique!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zei ik net alquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
d'r staat ook een pic van m'n kat
[..]
dont fok wit my huisdieren jo
Effe m'n hond uitlaten, brb
goedemorgen Ph.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
Hallo
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Als ze nou blowen legaliseren en alcohol gedogenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:44 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Wat ik me afvraag. In het cafe waar ik altijd zit mag geblowd worden he.
Dat wordt dan gedoogd.
Maar ik vind het wel een goed plan, dat er dan dus niet meer geblowd mag worden. Maar wel gerookt!
Want dan wordt dat roken dus weer gedoogd.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
Hallo
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:01 schreef JortK het volgende:
Hoe noem je een Turk die van een flat valt?
JeeJeequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goeoeoeoeodemorgen lieverdjes.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mogguh beebquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Coca-cola?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:01 schreef Pheno het volgende:
Always
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
JeeJee![]()
LEKKER DING.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiemorgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee met vleugeltjesquote:
Dit is veel makkelijker..hallo "iedereen"quote:
idd, maar ik begroet graag iedereen persoonlijk...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:08 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dit is veel makkelijker..hallo "iedereen"![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef JortK het volgende:
Alonso weg bij McLaren einde van dit seizoen
Que?quote:
Mja, maar dan blijf je bezig als er om de zoveel tijd weer een nieuwe koffieleuter binnen druppeltquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd, maar ik begroet graag iedereen persoonlijk...![]()
'Morning Shitonya....![]()
![]()
Goedemorgen bijna naar Venlo komende damequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:15 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen
moe, suf, koppijn en buikpijn.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef Aarti het volgende:
Hoe is het hiero?
En als er weer eentje weggaatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja, maar dan blijf je bezig als er om de zoveel tijd weer een nieuwe koffieleuter binnen druppelt![]()
Whehequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denk dat ik me aangesproken moet voelen...![]()
Hoe denk je anders dat we al 386 topics volgespammed hebben?quote:
ach ja, dat ben ik al lang gewend....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja, maar dan blijf je bezig als er om de zoveel tijd weer een nieuwe koffieleuter binnen druppelt![]()
zo ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moe, suf, koppijn en buikpijn.....![]()
...en met jou...??
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |