170!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik volg je niet hoor Papier...
Maar ik zag dat je ± 170 posts had, maar die heb je zeker weten niet allemaal hier neergezet...![]()
Dus je bent nog steeds met dat rookgezeur bezig?!![]()
ff in jouw MyAT kijken voor zoeen topic!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef OA het volgende:
Honden
Wat nou weer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is híer nou weer mis mee?
Signature.
ik sta 88e met 47 posts, had niet door dat ik er toch nog zo veel hadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
170!![]()
![]()
We hebben gisteren 3 rook-topics volgespammed. Op een gegeven moment was het ook alleen maar dezelfde onzin herhalen, ik weet niet of het vandaag gezellig gaat worden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[/spoiler]
Wat nou weer...
[afbeelding]
Met de hond an sich niets.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[/spoiler]
Wat nou weer...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat nou weer...
[afbeelding]
quote:
De enige 'narigheid' die je hebt met dit beest, is dat je 4 keer per dag naar buiten moet met d'r.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
Met de hond an sich niets.![]()
Maar alles narigheid dat zoeen beest meebrengt....![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Over 5 jaar worden festivals alleen nog bezocht door keurige geheelonthouders die keurig keuvelen onder het genot van klassieke muziek en water met appelmoes. Drugs bestaan niet meer. Iedereen die aan sex denkt of te hard praat word onmiddelik doodgeschoten door snipers.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
Jeuzes! Krijgen we nu weer zo'n patat/friet discussie, maar dan met hond/kat ?
Nee, ik ben er klaar mee!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
Whehe...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:27 schreef covie het volgende:
[..]
Interessant topic
Ik ga ff meelurken
Tent/hotel? Kip/kalkoen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
Echt niet! Het zijn die anderen die de hele tijd dingen blijven herhalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Papier zit wel vaker in zulk soort topics... Het enige vervelende van hem is, dat hij alles maar blijft herhalen...ws enkelt en allenig om irritant te zijn!
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[img=578xnull]http://tebruut.nl/erik/poes.jpg[/img]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tent/hotel? Kip/kalkoen?
Zeg Papier, rook jij zelf eigenlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echt niet! Het zijn die anderen die de hele tijd dingen blijven herhalen.![]()
Papier is dacht ik een ex-roker, die overweegt te herbeginnen zodra de overheid nog kwistiger met rookverboden strooit.quote:
quote:
Nee, al 2 jaar niet meer. Maar als ze van Nederland een Nazi-staat willen maken ga ik juli 2008 weer beginnen.quote:
nobel strevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier is dacht ik een ex-roker, die overweegt te herbeginnen zodra de overheid nog kwistiger met rookverboden strooit.
Hmmmm...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, al 2 jaar niet meer. Maar als ze van Nederland een Nazi-staat willen maken ga ik juli 2008 weer beginnen.
Ieuw, weer zo'n slijmjurk.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:30 schreef eer-ik het volgende:
wheheeeeee, ik vind net zo'n hele oude foto van m'n kat, effe inscannen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[img=578xnull]http://tebruut.nl/erik/joypup.jpg[/img]
de kat staat hier: [KSC #386] Koffie onder de palmbomen...!!!!quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ieuw, weer zo'n slijmjurk.
Hé Eer, dit is een KOFFIE-topique!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, al 2 jaar niet meer. Maar als ze van Nederland een Nazi-staat willen maken ga ik juli 2008 weer beginnen.
d'r staat ook een pic van m'n katquote:
dont fok wit my huisdieren joquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ieuw, weer zo'n slijmjurk.
Hé Eer, dit is een KOFFIE-topique!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zei ik net alquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
d'r staat ook een pic van m'n kat
[..]
dont fok wit my huisdieren jo
Effe m'n hond uitlaten, brb
goedemorgen Ph.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
Hallo
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
Hallo
Als ze nou blowen legaliseren en alcohol gedogenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:44 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Wat ik me afvraag. In het cafe waar ik altijd zit mag geblowd worden he.
Dat wordt dan gedoogd.
Maar ik vind het wel een goed plan, dat er dan dus niet meer geblowd mag worden. Maar wel gerookt!
Want dan wordt dat roken dus weer gedoogd.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef Pheno het volgende:
Hallo
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:01 schreef JortK het volgende:
Hoe noem je een Turk die van een flat valt?
JeeJeequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goeoeoeoeodemorgen lieverdjes.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mogguh beebquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Coca-cola?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:01 schreef Pheno het volgende:
Always
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
JeeJee![]()
LEKKER DING.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiemorgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee met vleugeltjesquote:
Dit is veel makkelijker..hallo "iedereen"quote:
idd, maar ik begroet graag iedereen persoonlijk...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:08 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dit is veel makkelijker..hallo "iedereen"![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef JortK het volgende:
Alonso weg bij McLaren einde van dit seizoen
Que?quote:
Mja, maar dan blijf je bezig als er om de zoveel tijd weer een nieuwe koffieleuter binnen druppeltquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd, maar ik begroet graag iedereen persoonlijk...![]()
'Morning Shitonya....![]()
![]()
Goedemorgen bijna naar Venlo komende damequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:15 schreef Aarti het volgende:
goeiemorgen
moe, suf, koppijn en buikpijn.....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef Aarti het volgende:
Hoe is het hiero?
En als er weer eentje weggaatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja, maar dan blijf je bezig als er om de zoveel tijd weer een nieuwe koffieleuter binnen druppelt![]()
Whehequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denk dat ik me aangesproken moet voelen...![]()
Hoe denk je anders dat we al 386 topics volgespammed hebben?quote:
ach ja, dat ben ik al lang gewend....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Mja, maar dan blijf je bezig als er om de zoveel tijd weer een nieuwe koffieleuter binnen druppelt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |