Hoi Hoiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef covie het volgende:
Goedemorgen.
ik ben weer fris en frutsig en niet meer chagrijnig.Koffie onder de palmbomen
![]()
![]()
Nouja, het kan ook niet in deze flat. Maar misschien over een paar jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:49 schreef Frutsel het volgende:
totally not done als je beide full time werkt...
Das waar... maar zij voeden mij opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Katten moet je ook opvoeden!![]()
Euhwquote:
Valt reuze mee. Ik heb 12 jaar een hond gehad bij mijn ouders. Beestje kon prima alleen thuis blijven, stonk niet en en.. nouja. Hè. Gewoon een lief beest was dat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:48 schreef OA het volgende:
Mja, klinkt ideaal.![]()
Echter, naar buiten in de regen, stinkend huis/auto/etc..., beest niet alleen kunnen laten....![]()
![]()
Maar.... als jullie het wel leuk vinden, dan moet je het vooral niet laten natuurlijk!![]()
Jep. Immer geschud. Zometeen naar huisarts.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Euhwoui
euh, travaller et café, etc.
![]()
Hoest met je koppie? Nog steeds geschud?
Ach beide beesten hebben voor- en nadelen... en ik wil geen hond als ik hele dagen van huis ben...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:48 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, klinkt ideaal.![]()
Echter, naar buiten in de regen, stinkend huis/auto/etc..., beest niet alleen kunnen laten....![]()
![]()
Maar.... als jullie het wel leuk vinden, dan moet je het vooral niet laten natuurlijk!![]()
Als je zwanger in je nieuwe huis zit?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, het kan ook niet in deze flat. Maar misschien over een paar jaar.
stinkende kattenbak in huis, nagels in je been, katten stinken net zo hard.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:48 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, klinkt ideaal.![]()
![]()
Het is natuurlijk ook wel een groot verschil of je een hond hebt met kort of lang haar en het ras maakt ws ook nog uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Ik heb 12 jaar een hond gehad bij mijn ouders. Beestje kon prima alleen thuis blijven, stonk niet en en.. nouja. Hè. Gewoon een lief beest was dat.
Mogge Papier!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Euhwoui
euh, travaller et café, etc.
![]()
Hoest met je koppie? Nog steeds geschud?
Palmbomen met koffie, goeiemorgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef covie het volgende:
Goedemorgen.
ik ben weer fris en fruitig en niet meer chagrijnig.Koffie onder de palmbomen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:53 schreef covie het volgende:
alleen ben ik gewoon bang van katten, want ze mogen mij niet.
Toch ruik je het over het algemeen direct, als je bij iemand in huis komt die een hond heeft. Een kat daarentegen ruik je niet. De bak dus wel ja...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:53 schreef covie het volgende:
[..]
stinkende kattenbak in huis, nagels in je been, katten stinken net zo hard.
quote:Ik neem een hond wanneer ik ook kinderen heb, dan kan ons kind de hond uitlaten als het regent.
Maar toch is het lekkerder als de zon schijnt!quote:Nee hoorik vind het nooit zo erg om naar buiten te gaan, ook niet als het regent.
De mensen die een kat de minste aandacht schenken, krijgen van de kat meestal de meeste aandacht...quote:Volgens mij zitten aan beide dieren nadelen, alleen ben ik gewoon bang van katten, want ze mogen mij niet.
Ja zo vind ik m wel lief hoor.. en in t echt durf ik m wel te aaien, en hij mag wel op schoot zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[img=578xnull]http://fotoboek.fok.nl//userpics/8781/Willie%20Closeup.jpg[/img]
ik vind je anders vast lief Covie...![]()
OA!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:35 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge!![]()
Wederom bedankt voor het uit handen nemen van 'mijn' werk!![]()
Owjaquote:[..]
Volgens mij gaat ze nog op vakantie naar Italië, maar niet 5 weken lang!![]()
das waar ook.
mjah, vooral in zon situatie kan dat idd gebeuren.. Mijn katten komen niet buiten, tenzij ik erbij ben... wil nie dat ze iemand tot last zijn. En dan gaan ze gewoon aan een (kort) lijntje... beetje grashappen, wat vogels volgen, languit in het gras liggen, en dan komen ze weer naar binnen of willen ze op me schootquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:58 schreef covie het volgende:
Onze buren hadden hun kat aan een lijn in de tuin gedaan, alleen was die lijn te lang (veel te lang)
Dus is dat beest op de schutting gaan zitten, en wil de er aan de andere kant afspringen. En halverwege bleef hij dus hangen. ()
Maar no way, dat ik dat beest dan vastpak en weer terug zet hoorNiet dat ik het niet wil helpen maar ik ben er dan doodsbang voor.Ik denk altijd dat ze je elk moment met die lelijke nagels gaan aanvallen
Whehe....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:58 schreef covie het volgende:
Onze buren hadden hun kat aan een lijn in de tuin gedaan, alleen was die lijn te lang (veel te lang)
Dus is dat beest op de schutting gaan zitten, en wil de er aan de andere kant afspringen. En halverwege bleef hij dus hangen. ()
Maar no way, dat ik dat beest dan vastpak en weer terug zet hoorNiet dat ik het niet wil helpen maar ik ben er dan doodsbang voor.Ik denk altijd dat ze je elk moment met die lelijke nagels gaan aanvallen
Dat was vorige week.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef OA het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel een groot verschil of je een hond hebt met kort of lang haar en het ras maakt ws ook nog uit.
Een vriend van mij heeft een golden retreiver en zijn huis en auto stinken als de pest...![]()
[..]
Mogge Papier!!![]()
Jij bent toch vrij deze week? Of was dat vorige week alweer...![]()
En waar zit jij zo enorm veel te posten? iig niet hier... [afbeelding]
Mjah, mijn rooie is geen schootkat, althans, niet bij anderen... sinds mijn ex en ik in februari en ik uit elkaar gingen is hij nog aanhankelijker. Voorheen lag hij af en toe bij mij, nu nog meer... als ik op de bank zit/lig tv te kijken wil hij d'r bijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef covie het volgende:
[..]
Ja zo vind ik m wel lief hoor.. en in t echt durf ik m wel te aaien, en hij mag wel op schoot zitten.
Maar dan mag hij ook net zo lang blijven zitten als hij wil, want ik pak zo'n beest niet op.
je hebt twee broertjes die katten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.... [afbeelding]
Het verschilt ook heel erg per kat.
Ik heb 2 katten, broertjes en de een vindt veel meer goed dan de ander.![]()
Ik volg je niet hoor Papier...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat was vorige week.![]()
Heet jij big brother?Ik heb een rook-topic en een ultra-gelovige user (klit) die het leuk vind topics te openen met een quote van mij als OP.
Ach ja ik vind het op zich niet heel erg dat katten rond lopen hoor, maar niet in de achtertuin dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, vooral in zon situatie kan dat idd gebeuren.. Mijn katten komen niet buiten, tenzij ik erbij ben... wil nie dat ze iemand tot last zijn. En dan gaan ze gewoon aan een (kort) lijntje... beetje grashappen, wat vogels volgen, languit in het gras liggen, en dan komen ze weer naar binnen of willen ze op me schoot
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je hebt twee broertjes die katten?
Opgegetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef covie het volgende:
[..]
Ach ja ik vind het op zich niet heel erg dat katten rond lopen hoor, maar niet in de achtertuin dan.
Maar dat van mijn buren is gewoon dom. ze hadden 2 katten 1 is weggelopen. En de ander hielden ze toen maar alle dagen in de schuur, omdat ze ook nog 2 honden hadden. En die is op een pin gevallen en nu is ie dood. (zo zei de buurvrouw t) Maar t zijn aso's dus geen idee wat er echt mee is gebeurd.
:[quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef covie het volgende:
[..]
Ach ja ik vind het op zich niet heel erg dat katten rond lopen hoor, maar niet in de achtertuin dan.
Maar dat van mijn buren is gewoon dom. ze hadden 2 katten 1 is weggelopen. En de ander hielden ze toen maar alle dagen in de schuur, omdat ze ook nog 2 honden hadden. En die is op een pin gevallen en nu is ie dood. (zo zei de buurvrouw t) Maar t zijn aso's dus geen idee wat er echt mee is gebeurd.
In de pan beland?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef covie het volgende:
[..]
vdvquote:
170!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik volg je niet hoor Papier...
Maar ik zag dat je ± 170 posts had, maar die heb je zeker weten niet allemaal hier neergezet...![]()
Dus je bent nog steeds met dat rookgezeur bezig?!![]()
ff in jouw MyAT kijken voor zoeen topic!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef OA het volgende:
Honden
Wat nou weer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is híer nou weer mis mee?
Signature.
ik sta 88e met 47 posts, had niet door dat ik er toch nog zo veel hadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
170!![]()
![]()
We hebben gisteren 3 rook-topics volgespammed. Op een gegeven moment was het ook alleen maar dezelfde onzin herhalen, ik weet niet of het vandaag gezellig gaat worden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[/spoiler]
Wat nou weer...
[afbeelding]
Met de hond an sich niets.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[/spoiler]
Wat nou weer...
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat nou weer...
[afbeelding]
quote:
De enige 'narigheid' die je hebt met dit beest, is dat je 4 keer per dag naar buiten moet met d'r.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
Met de hond an sich niets.![]()
Maar alles narigheid dat zoeen beest meebrengt....![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Over 5 jaar worden festivals alleen nog bezocht door keurige geheelonthouders die keurig keuvelen onder het genot van klassieke muziek en water met appelmoes. Drugs bestaan niet meer. Iedereen die aan sex denkt of te hard praat word onmiddelik doodgeschoten door snipers.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
Jeuzes! Krijgen we nu weer zo'n patat/friet discussie, maar dan met hond/kat ?
Nee, ik ben er klaar mee!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
Whehe...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:27 schreef covie het volgende:
[..]
Interessant topic
Ik ga ff meelurken
Tent/hotel? Kip/kalkoen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef MPG het volgende:
Echt niet! Het zijn die anderen die de hele tijd dingen blijven herhalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Papier zit wel vaker in zulk soort topics... Het enige vervelende van hem is, dat hij alles maar blijft herhalen...ws enkelt en allenig om irritant te zijn!
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:33 schreef eer-ik het volgende:
[img=578xnull]http://tebruut.nl/erik/poes.jpg[/img]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tent/hotel? Kip/kalkoen?
Zeg Papier, rook jij zelf eigenlijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Echt niet! Het zijn die anderen die de hele tijd dingen blijven herhalen.![]()
Papier is dacht ik een ex-roker, die overweegt te herbeginnen zodra de overheid nog kwistiger met rookverboden strooit.quote:
quote:
Nee, al 2 jaar niet meer. Maar als ze van Nederland een Nazi-staat willen maken ga ik juli 2008 weer beginnen.quote:
nobel strevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier is dacht ik een ex-roker, die overweegt te herbeginnen zodra de overheid nog kwistiger met rookverboden strooit.
Hmmmm...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, al 2 jaar niet meer. Maar als ze van Nederland een Nazi-staat willen maken ga ik juli 2008 weer beginnen.
Ieuw, weer zo'n slijmjurk.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:30 schreef eer-ik het volgende:
wheheeeeee, ik vind net zo'n hele oude foto van m'n kat, effe inscannen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[img=578xnull]http://tebruut.nl/erik/joypup.jpg[/img]
de kat staat hier: [KSC #386] Koffie onder de palmbomen...!!!!quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ieuw, weer zo'n slijmjurk.
Hé Eer, dit is een KOFFIE-topique!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, al 2 jaar niet meer. Maar als ze van Nederland een Nazi-staat willen maken ga ik juli 2008 weer beginnen.
d'r staat ook een pic van m'n katquote:
dont fok wit my huisdieren joquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ieuw, weer zo'n slijmjurk.
Hé Eer, dit is een KOFFIE-topique!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |