dat heb je zeer sexy gedaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
EER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Sneakerz
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor tuupisch (Limlandse??) tijd...?![]()
quote:
haha, ok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:23 schreef MPG het volgende:
Eer, check nog eens![]()
Ik was ietsje TE enhousiast geweest met enters
checkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok.
Ik ga het effe checken, was effe met de hond weg
ook namens mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef eer-ik het volgende:
Ziet er geweldig uit zo M, mag ik u hartelijk danken
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:33 schreef eer-ik het volgende:
Ziet er geweldig uit zo M, mag ik u hartelijk danken
quote:
weltrustenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga maar naar bed.....![]()
![]()
...tot morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten JeeJeequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
...tot morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
truste JJquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
...tot morgen....
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ben nog steeds onzinnig...quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ben nog steeds onzinnig...![]()
Bis morgen!![]()
ok dan, a demainquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, ben nog steeds onzinnig...![]()
Bis morgen!![]()
Ho is effe, ik ben er nogquote:
ome MPG gaat zomaar niet pit'n...quote:
Juust.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ome MPG gaat zomaar niet pit'n...
Zeg M, kom jij eens effe op msn, moet je even iets vragen.
Juust ja.quote:
slaapse Hounietquote:
:quote:Op woensdag 8 augustus 2007
01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 07 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
004. 178 Papierversnipperaar
006. 172 juon_jacket1
010. 146 Pheno
012. 120 eer-ik
022. 098 Houniet
037. 074 MPG
050. 067 OA
064. 059 Kuukske
088. 047 vdvorst
091. 046 Frutsel
096. 045 Lenny_Leonard
101. 044 covie
Wat leuk Kuuk!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:01 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Tante geworden van een jongetje gisteravond.
Gisteren 3 uurtjes gewerkt, toen naar huis met intense hoofdpijn die aanhield tot een uur of half 12 's nachts.quote:
*Toeschuift.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:17 schreef Frutsel het volgende:
Iemand nog een bakje koffie over voor mij?
Mogge Fruts!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:17 schreef Frutsel het volgende:
Iemand nog een bakje koffie over voor mij?
Dus het wil allemaal nog niet zo lekker...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gisteren 3 uurtjes gewerkt, toen naar huis met intense hoofdpijn die aanhield tot een uur of half 12 's nachts.
Ga zo naar de dokter.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:01 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Tante geworden van een jongetje gisteravond.
Balen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gisteren 3 uurtjes gewerkt, toen naar huis met intense hoofdpijn die aanhield tot een uur of half 12 's nachts.
Ga zo naar de dokter.
Nee. Mijn baas stuurde me gisteren naar huis. Ik mag nog niet teveel doen van 'm omdat ie me als medewerker graag heel wil houden. Wel tof op zich.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:20 schreef OA het volgende:
Dus het wil allemaal nog niet zo lekker...![]()
Balen.
Tof. Ik vertrek morgenvroeg. Wanneer ga jij? Of zit jij 5 weken in Rundumhausen of Balkonië?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:33 schreef BrandX het volgende:
* BrandX rent even langs om goedemorgen te zeggen![]()
![]()
GOEDEMORGEN!!!!!
![]()
![]()
en gaat snel aan het werk op haar allerlaatste werkdagje voordat zij aan haar 5 weken durende vakantie begint![]()
![]()
Mogge!quote:
Ja, wel tof, een baas die an het personeel denkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Mijn baas stuurde me gisteren naar huis. Ik mag nog niet teveel doen van 'm omdat ie me als medewerker graag heel wil houden. Wel tof op zich.
Maar goed, thuis word ik knettergek.
Volgens mij gaat ze nog op vakantie naar Italië, maar niet 5 weken lang!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof. Ik vertrek morgenvroeg. Wanneer ga jij? Of zit jij 5 weken in Rundumhausen of Balkonië?
Nee, niet echt rebels...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Beetje rebels aant worden? Net zoals ik dit weekend?
Naja. Truste![]()
Maak ff wat pics als je weer thuis bent....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:41 schreef Frutsel het volgende:
Mijn katten lopen vandaag voor het eerst rond in de 'nieuwe' woonkamer... zonder dat ik erbij ben...
Zal me benieuwen wat ze gaan slopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
whehehe... ik had pics gemaakt en die wilde ik op mijn pc zettenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:43 schreef OA het volgende:
[..]
Maak ff wat pics als je weer thuis bent....![]()
Ik heb m'n katten nu 8 maanden, maar als we een hele dag weg zijn, mogen ze nog steeds niet alleen in de woonkamer... Ik vertrouw het nog niet... Ze hebben nu 2 overlopen, een trap, de badkamer en hun eigen kamer om rond te rennen!![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef OA het volgende:
Honden
Kwispelende staarten, een vrolijke begroeting bij thuiskomst, een fikse wandeling door bos en langs Brabantse weiden. Ja. Ik teken ervoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ennuh, non taken.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ah, eindelijk een medestander.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef covie het volgende:
Ik hou niet van katten![]()
Maar ik wil wel 2 honden.
Katten moet je ook opvoeden!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:41 schreef Frutsel het volgende:
Mijn katten lopen vandaag voor het eerst rond in de 'nieuwe' woonkamer... zonder dat ik erbij ben...
Zal me benieuwen wat ze gaan slopen
Mja, klinkt ideaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[/spoiler]
Kwispelende staarten, een vrolijke begroeting bij thuiskomst, een fikse wandeling door bos en langs Brabantse weiden. Ja. Ik teken ervoor.
Ennuh, non taken.
totally not done als je beide full time werkt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil een puppy. Niks geen katten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |