Waaaah.... ziet er pijnlijk uit!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Zie ikke gisteravond:
Joh!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:49 schreef Liejannuh het volgende:
Isa, dat ziet er niet uit!
Wijze les van Liejannuh: ga niet 3 uur lang midden op de dag op het strand lopen als het 30 graden is. Dan verbrand je namelijk.
quote:
Welke factor?quote:En ik had me wel ingesmeerd![]()
Succes!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef Sjeen het volgende:
Ik kom me weer melden hier... Voor het echt de spuigaten uit loopt
Zie hier de ontwikkeling waar ik op doel...
Aan de rem trekken is het slimstquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef Sjeen het volgende:
Euh, je gaat de verkeerde kant op!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef Sjeen het volgende:
Ter compensatie, vandaag geen rondjes rennen in de lunchpauze want de 4 collega's met wie ik normaal ga rennen, konden allemaal niet of ze hadden geen spullen bij zich!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan de rem trekken is het slimstIk ga ook maar weer wat fanatieker aan de slag, ik voelde me zo lui als ik Liejannuh in hardloopkleren zag
![]()
Ja, 't is net bodypaintquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie dat je een mooi (kanten?) werkje in je hemdje hebt zitten, Isa
Hallo Sjeen! Ik zie dat je al wel heel erg veel bent afgevallen, hoe heb je dat aangepakt?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef Sjeen het volgende:
Niet bij de windmolens, meer richting brandweerpost en catamaran-school. Hoe het daar heet? Dat mag jij me vertellenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
@Coldfeet
waar in Duindorp ben je naar strand gegaan? Als je bij de windmolen bent gaan zitten is het daar idd erg druk.
Bij de Pampusstraat is het alweer een stuk rustiger (daar zat ik vroeger altijd, woonde in duindorp)
Door deze topics, heel veel steun aan gehad! En verder heel saai maar waar, regelmatig eten, niet snaaien, keuzes maken en sporten. Alleen schiet het er allemaal een beetje bij in tegenwoordig, de aandacht is weg... Dus dat gaan we weer terugbrengenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hallo Sjeen! Ik zie dat je al wel heel erg veel bent afgevallen, hoe heb je dat aangepakt?
Isabeau, ja, zelfs op de fietspaden was het druk! Lekker door de duinen gereden... Tot mijn spatbord het begaf. Nou ja.
Bij mij kun je precies op m'n rug zien welke stukjes m'n lief heeft overgeslagen met smeren. Wel een goeie reclame voor mijn zonne-smeerseltje![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:04 schreef Faat het volgende:
Alleen nu ben ik in 4 maanden ruim 9 kilo kwijt terwijl ik ontzettend mijn best doe
Tip: paar druppels olijfolie (niet die AH-zooi, Bertolli of soortgelijk) en een paar druppels azijn i.pv. dressing. Maakt je salade erg lekker (tenzij je dat niet lust natuurlijk)quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef Elvi het volgende:
En nog wat dressing (gezonde-magere-weinig-caloriën-dressing uiteraard) wat eigenlijk niet mocht denk ik maar er mag ook geen zout of kruiden op en dan smaakt t helemaal nergens naarAls ontbijt heb ik geraspte wortel met appel op. Ik mocht geen fruit vandaag maar ik ga ook niet om half 9 's ochtends al aan de komkommer en tomaat
![]()
Hé ouwe spammert!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:55 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
52 kilo eraf.
In totaal ongeveer 2 jaar, maar de laatste 40 kilo sinds vorig jaar november.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:57 schreef Sjeen het volgende:
Hoelang heb je erover gedaan? Ziet er goed uit
Het enige voordeelquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje, Juup! wat goed! Je hebt echt helemaal een ander postuur gekregen! Wat is je dieet-geheim?
@Sjeen, hopen dat hier meeposten weer helpt. Bij mij is het ook echt even verminderde focus, en voor je het weet ben je 8 kilo zwaarder en weer gewend aan snaaien, snaaien, snaaien. Nu weer goed m'n best doen, want het is zo suf als je je kleren ineens een maat groter moet kopen.
Haha, nee ik voelde me niet aangevallen hoor, maar het leek er een beetje op dat je bedoelde dat als ik vredequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet je niet aangevallen voelen want dat staat er namelijk helemaal niet
Nu ik het zo geschreven zie staan ziet het er inderdaad helemaal niet zo slecht uit, maar dat komt natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ik snapte je wel hoor Faat. Het is alleen jammer dat het zo'n gevecht is voor je. En na 27 jaar heb je alle tips al eens gehad, denk ik.
Overigens, in 4 maanden 9 kilo kwijt is toch juist heel erg goed? Of vind je dat te langzaam?
Ha, zo zie je maar wat voor de één snel is is voor de ander langzaam. In mijn lijngeschiedenis heb ik altijdquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:48 schreef omearos het volgende:da's best snel, hier 10kg in 6 maand, vond ik al heel snel
Dus van mij uit:
![]()
knap gedaan
![]()
Met stip de liefste post van de dagquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Dikke kus en een megaknuffel voor FaatMeid, ik heb het zo gezellig bij je gehad dat ik zo weer in de trein zou stappen voor nog een middagje
Je bent echt de tofheid zelve en kan heerlijk relativeren
![]()
Gastric Bypassquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje, Juup! wat goed! Je hebt echt helemaal een ander postuur gekregen! Wat is je dieet-geheim?
@Sjeen, hopen dat hier meeposten weer helpt. Bij mij is het ook echt even verminderde focus, en voor je het weet ben je 8 kilo zwaarder en weer gewend aan snaaien, snaaien, snaaien. Nu weer goed m'n best doen, want het is zo suf als je je kleren ineens een maat groter moet kopen.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:55 schreef Juup© het volgende:
52 kilo eraf.
De komkommertip kende ik al, maar yoghurt heb ik ook in huis. In de koelkast nog welquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef Elvi het volgende:
Isa! Auw!!Smeer er yoghurt en komkommer en aloë vera-gel op! Dan doet het veel minder pijn.
haha ja we hebben best overeenkomsten inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:58 schreef Sjeen het volgende:
Teigan
Beessie... We lijken op elkaarIk was ongeveer 27/28 kilo kwijt, nu ook weer 6 bij. Wil ook graag gaan voor gezond BMI en daarvoor tussen de 10-15 kilo nog kwijt.
Ben je alweer aan het volleyballen? Onze training begint volgende week weer
lekker lauw-warm douchen helpt bij mij ook altijd welquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De komkommertip kende ik al, maar yoghurt heb ik ook in huis. In de koelkast nog wel
En detoxen klinkt idd hipper dan soepdieet
Voorzover ik nu weet, begint de competitie hier pas eind oktober... Ik heb het ook gemistquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha ja we hebben best overeenkomsten inderdaad
Wij beginnen 20 augustus weer met trainen.. heb het echt onwijs gemist en weer errrrrg veel zin om me lekker uit te leven in de zaal![]()
en dan zal de competitie wel weer eind september/ begin oktober beginnen?
8 september ons eerste toernooi (in Heerenveen)... nu alweer zin in!![]()
weer eens? voor de hoeveelste keer deed je mee dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben wel enigszins sportief geweestIk heb de 4daagse weer eens uitgelopen
sneaky tvpquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weer eens? voor de hoeveelste keer deed je mee dan?![]()
8 keer gestart, 7 keer uitgelopen, 8e keer niet omdat vorig jaar werd afgelastquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
weer eens? voor de hoeveelste keer deed je mee dan?![]()
zo hee!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
8 keer gestart, 7 keer uitgelopen, 8e keer niet omdat vorig jaar werd afgelast![]()
welke regio speel je? wij spelen in Noord-Oost... misschien dat dat nog verschil maakt? ik hoop niet dat ik nog tot eind oktober moet wachten...quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Voorzover ik nu weet, begint de competitie hier pas eind oktober... Ik heb het ook gemist
Ik ben wel enigszins sportief geweestIk heb de 4daagse weer eens uitgelopen
Het is een beetje een verslaving geworden... Nijmegen. Ik heb dit jaar niet eens noemenswaardig getraind. 60 kilometer in totaal, da's eigenlijk niet meer dan schoenen inlopenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zo hee!nou dat doe ik je zeker niet na hoor
Zuid-Oost.. geen idee of dat iets uitmaakt...quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
welke regio speel je? wij spelen in Noord-Oost... misschien dat dat nog verschil maakt? ik hoop niet dat ik nog tot eind oktober moet wachten...
en tja ik beweeg ook veel..tijdens de zomerstop.... maar ga toch liever gewoon lekker volleyballen. Vind ik toch het allerleukst om te doen.. (en ben ik ook het best in hahah![]()
Ja, dat werktquote:
Ook 'valsgespeeld'quote:
Juup is een ventquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ook 'valsgespeeld'
netjes hoor![]()
je gaat harder dan ik![]()
met mijn snelheid ben ik ook wel blij hoor
![]()
Christan is vandaag alweer begonnenquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben vandaag weer naar m'n werk gegaan om het eea voor te bereiden voor volgende week. Er waren bijna geen collega's, lekker rustig en ik heb echt al heel veel gedaan. Mijn klas staat al precies zoals ik 'm wil hebben. En ik vond het eigenlijk ook wel weer lekker om weer te werken
Wij moeten gewoon ook wat meer spieren kweken, daar zit het grootste geheim inquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Juup is een ventDie spelen altijd veel valser
![]()
Fijn dat hij het leuk vond, toch best spannend zo'n eerste dag!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Christan is vandaag alweer begonnen
Haarrrrrrrrrrrquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:37 schreef Sjeen het volgende:
Jammer alleen dat die testosteron nog wat kleine bijwerkingen heeft, waar ik in al mijn vrouwelijkheid niet blij mee ben
Nou, dan ga ik vanavond maar weer eens wat krachttraining doen bij de sportschool!quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon ook wat meer spieren kweken, daar zit het grootste geheim in(en de testosteron die dat allemaal mogelijk maakt
)
Oh ja, ik was de koelkast aan het uitruimen en schoonmakenVanavond sla en kip
![]()
Niet te zuinig ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:59 schreef ymme het volgende:
We hebben draadloos internetEindelijk, geen snoeren meer JOEPIE. Zit nu lekker in de tuin met de laptop ideaal
Begint alleen ontzettend te waaien hier, slecht weer op komst?
Doe die bh uit joh!quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:13 schreef teigan het volgende:
En mijn bhbandjes zitten niet zo lekker..
Spieren kweken ben ik mee bezigquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon ook wat meer spieren kweken, daar zit het grootste geheim in(en de testosteron die dat allemaal mogelijk maakt
)
Waarschijnlijkj kunnen jullie elkaar insmeren danquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:13 schreef teigan het volgende:
En mijn bhbandjes zitten niet zo lekker..
Eerst maar even wachten totthuis is, kan die me straks nog weer even insmeren..
heeft vandaag straks een uurtje of 12 op een hete snelweg staan werken, ben benieuwd hoe hij zich straks voelt..
ik had net nog bezoek.... Ik vond dat ik daar toch nog redelijk representabel tegenover moest staan, ook al leek hij het niet zo erg te vinden...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe die bh uit joh!Kwel jezelf niet zo
![]()
geen idee, ik zie het ook steeds vaker en ikzelf doe het al jaren hier (ja echtquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
is dat hip, om je vriend metaan te duiden tegenwoordig?
Ik vind dat lekker makkelijk, hoef ik niet "mijn vriend" of zijn naam in te vullen, gaat sneller.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
is dat hip, om je vriend metaan te duiden tegenwoordig?
Jee, hoe moet ik dat nu doen, want ik gebruikte ook altijdquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:18 schreef DarkElf het volgende:
geen idee, ik zie het ook steeds vaker en ikzelf doe het al jaren hier (ja echt)
Dat ziet er goed uit zeg!! (je lijkt ook wel langer gewordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:55 schreef Juup© het volgende:
52 kilo eraf.
ik ben ook een beetje lui....quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:19 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik vind dat lekker makkelijk, hoef ik niet "mijn vriend" of zijn naam in te vullen, gaat sneller.
* omearos is beetje lui![]()
Misschien deze?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jee, hoe moet ik dat nu doen, want ik gebruikte ook altijdNu maar
gebruiken of
of
?
![]()
Spuit 11 voeltquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
gebruiken of
of
?
![]()
Ik vind "mijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:21 schreef teigan het volgende:
ik ben ook een beetje lui....
Kunnen we geen gebroken hart smiley voor Isa maken?
Houdt er toch nog iemand van mequote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
gebruiken of
of
?
![]()
Volgens mij is het grootste deel al overgewaaid hoor. Ik zit de hele middag al op de buienradar te kijken, maar het lijkt minder te worden, de 10 mm/u-bui die vanmiddag boven zuidelijk Zeeland hing, is in ieder geval verdwenenquote:
Hier in Eindhoven is het nog goed grijs, dus ik hoop dat de weergoden me sparenquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste deel al overgewaaid hoor. Ik zit de hele middag al op de buienradar te kijken, maar het lijkt minder te worden, de 10 mm/u-bui die vanmiddag boven zuidelijk Zeeland hing, is in ieder geval verdwenenen hier in Den Haag regent het maar een klein beetje.
Zo weer sporten! Ik heb een snaaibui, maar ik ga sterk zijn en alleen maar een minneola eten voor het sporten en een halve avocadoDas veel calorieen, maar ook vooral veel gezonds
Bijna 100 reacties in dit topic en je hebt niets anders te melden dan 'tvp'? Iemand laat foto's zien van hoeveel hij wel niet is veranderd en zelfs daar heb je niets, maar dan ook helemaal niets over te zeggen? Er is gepraat over sporten, over diëten en over niet-dieet gerelateerde zaken en alles wat je te zeggen hebt is tvp? En je hebt ook helemaal zelf niets over jezelf te vertellen? Niets? Blijf dan gewoon weg, Miss S.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:24 schreef Miss_S het volgende:
tvp
met verschil dat je alleen tegen mij zegtquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Overigens, ik vind tvp's altijd vervelend halverwege een topic, maakt niet uit van wie![]()
Er was niks om af te bitchenquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijna 100 reacties in dit topic en je hebt niets anders te melden dan 'tvp'? Iemand laat foto's zien van hoeveel hij wel niet is veranderd en zelfs daar heb je niets, maar dan ook helemaal niets over te zeggen? Er is gepraat over sporten, over diëten en over niet-dieet gerelateerde zaken en alles wat je te zeggen hebt is tvp? En je hebt ook helemaal zelf niets over jezelf te vertellen? Niets? Blijf dan gewoon weg, Miss S.
Overigens, ik vind tvp's altijd vervelend halverwege een topic, maakt niet uit van wie![]()
Ik erger me er eigenlijk altijd wel een beetje aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:34 schreef Miss_S het volgende:
met verschil dat je alleen tegen mij zegt
want als er ergens veel late tvp's worden geplaatst is het altijd wel in dit topic
Get-verrrr, WTMI!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, net weer een kilo gewicht aan het riool gedoneerd![]()
kennelijk kunnen jij en isa wel weer genoeg vindenquote:
Dat zeg ik ook niet, ik moet alleen ongesteld wordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kennelijk kunnen jij en isa wel weer genoeg vinden
volgens mij hebben de mods hier al vaak genoeg gezegd dat niemand weg gestuurd kan worden
dus volgens mij heeft het weinig nut om tegen mij te zeggen dat ik maar weg moet blijven
Je bent niet de enige hoor, ik vind tvp's ook behoorlijk irritant en zeker als we de eerste 25 reacties al voorbij zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik erger me er eigenlijk altijd wel een beetje aanHet staat zoveel beter als iemand gewoon iets zegt, al is het alleen "qua lijnen heb ik even niets te melden, maar wat zie je er nu goed uit Juup! Super!" Klaar
Dat ge'tvp is zo irritant. Het is een tijdje 'beleid' geweest op fok dat mods die allemaal rucksichtlos (schrijf ik dat goed, Rewimo?
) hoorden te verwijderen, maar dat is weer wat in het slop geraakt sinds de creatievere uitingen van tvp's in topics.
je ergerd je er altijd aan maar zegt alleen iets tegen mijquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik erger me er eigenlijk altijd wel een beetje aanHet staat zoveel beter als iemand gewoon iets zegt, al is het alleen "qua lijnen heb ik even niets te melden, maar wat zie je er nu goed uit Juup! Super!" Klaar
Dat ge'tvp is zo irritant. Het is een tijdje 'beleid' geweest op fok dat mods die allemaal rucksichtlos (schrijf ik dat goed, Rewimo?
) hoorden te verwijderen, maar dat is weer wat in het slop geraakt sinds de creatievere uitingen van tvp's in topics.
Ja, want de hele wereld doet stom tegen je maar het ligt niet aan jouquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je ergerd je er altijd aan maar zegt alleen iets tegen mij
goh dat had ik nu net niet verwacht
en tegen Juup ja....had kunnen zeggen dat ik inderdaad al verwacht had dat er een operatie achter zat maar dan krijg ik ook weer naar mijn hoofd dat ik mijn mond moet houden
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als iemand alles in het negatieve trekt ben jij het wel de laatste dagen
maar succes met ongesteld zijn, dan weeg je toch alweer snel een kilo meer
OK, OK.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, dat mag je niet melden? en ik nog zo blij dat ik weer lichter was![]()
Whehehe.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK, OK.
Stormqueen is een kilo kwijt
En hoe
![]()
Omdat jij al twee topics achter elkaar alleen tvp neerzet. Dat valt op.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
je ergerd je er altijd aan maar zegt alleen iets tegen mij
goh dat had ik nu net niet verwacht
en tegen Juup ja....had kunnen zeggen dat ik inderdaad al verwacht had dat er een operatie achter zat maar dan krijg ik ook weer naar mijn hoofd dat ik mijn mond moet houden
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:45 schreef Vogue het volgende:
tvp![]()
Ik was vanochtend weer 7 ons zwaarderBlijf al weken rond dit gewicht hangen. Bleh.
* blue_funk kijkt naar foto van Vogue in pak...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:45 schreef Vogue het volgende:
tvp![]()
Ik was vanochtend weer 7 ons zwaarderBlijf al weken rond dit gewicht hangen. Bleh.
Die foto is van januari 2006quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:07 schreef blue_funk het volgende:
[..]
* blue_funk] kijkt naar foto van Vogue in pak...![]()
[/me]
[me=blue_funk wil Vogue's figuur hebben![]()
![]()
Praktische tip, als je lang aan het lijnen bent en je komt vast te zitten, is het handig om een 'junkdag' inlassen. Meer info o.a. hier.
Zelf niet geprobeerd, aangezien ik nog niet stil heb gestaan (ga eerder omhoog dan dat ik stil sta)
kan je geen cherrytomaatjes meenemen naar je werk ofzo? die zijn namelijk best lekker en ook nog wat zoetig dus misschien is dat een idee?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:11 schreef Vogue het volgende:
[..]
Die foto is van januari 2006Voordat ik naar Mexico ging paste het jasje niet meer
Hoewel het inmiddels weer zou moeten passen, want ik ben weer een kleine 8 kilo kwijt
Ik ben zo´n jojo....
rücksichtslosquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
rucksichtlos (schrijf ik dat goed, Rewimo?)
Oh, wat lijkt me dat vervelend en aanlokkelijk als er elke dag lekkere dingen zijn en je het eigenlijk niet wilt nemenquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef Vogue het volgende:
Nee, ik weet donders goed hoe het komt.
nou Pandorah doe je dan ook met ons mee? hoeveel kg wil je nu nog afvallen???quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:18 schreef Pandorah het volgende:
Welkom sjeen! Hopelijk zijn die kilo’s er snel weer af!![]()
En je komt ook met mij overeen. Ik was zo’n 25 kilo kwijt maar die 7 kilo zijn er weer bijgekropen mede dankzij de heftige winterdepressie…
De soep, my guessquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Elvi het volgende:
Pfff vanaf 5 uur smiddags krijg ik het moeilijk met dit dieetIk mis mn warme prakje en brood
![]()
Morgen mag ik groente en fruit combineren *jeej* en overmorgen mag ik 8 bananen en magere melkDus ik maak gewoon n milkshake
Paar ijsblokjes erin en gáán
![]()
Ik snap alleen de laatste 3 dagen niet... er staat dan wel wat ik 's avonds mag eten en dat ik minstens 1 keer de soep mag, maar wat ik dan de rest van de dag moet eten is me een raadselWeet iemand hier wat ik dan moet doen?
Wie slank wil zijn....quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
In de middag: ok.... maar 's ochtends toch niet?!![]()
Hoef je niet te werken?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan eet ik gewoon niks in de ochtendUitslapen tot 11 uur, koffie, en dan om half 12 soep...
![]()
dat is ook nog een pluspunt van een dieetquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan eet ik gewoon niks in de ochtendUitslapen tot 11 uur, koffie, en dan om half 12 soep...
![]()
Ja, heerlijk is dat he... uitslapen, genieten van de rest van je dag. En dan 's avonds lekker sporten en rozig naar je bed in. Ik moet zeggen dat ik dat toch best mis...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is ook nog een pluspunt van een dieet
je word er zo lekker actief van
Nopequote:
Ah, da's inderdaad wel lekker danquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
NopeBen student en heb nu vakantie. Daarom doe ik dit dieet ook want op school had ik het nooit kunnen volhouden
![]()
Haha ja doe ik ook zekerquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, da's inderdaad wel lekker dan
Toen ik nog studeerede had ik ook nog tijd om elke dag te gaan sporten, toen ging het inderdaad wel hardDus maak er nog maar lekker ff misbruik van
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Sjeen het volgende:jojogirl
Padorah, gaan we voor een 'drie musketiers act' samen met Beessie-Jen
Ik zit aan de SnackaJack Bbq en water
Wat ben jij een schatjequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is dat he... uitslapen, genieten van de rest van je dag. En dan 's avonds lekker sporten en rozig naar je bed in. Ik moet zeggen dat ik dat toch best mis...
workout dvds?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:56 schreef Sjeen het volgende:
Anyway... ik moet dus ergens weer tijd zien te plannen voor hardlopen. Denk dat dat weer aankloppen wordt bij de buren. Dan kan ik alssporten is, daar de babyfoon een half uurtje droppen.
Hometrainers, sportschool etc is niet aan mij besteed. Heeft er iemand nog een idee wat ik naast volleybal zou kunnen doen?
Komt eraanquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:00 schreef YPPY het volgende:
Kan iemand me mijn wachtwoord PM'en? Is voor iedereen hetzelfde toch? Ga ik ook weer fanatieker meedoen. Het schiet echt totaal niet op. Het gaat met de PND beter, maar ik voel me nog steeds niet echt goed en ik merk dat het dan zoveel moeilijker is mezelf te motiveren gezond te doen.
Pilates/yoga/tai chi en dat soort dingen? Kun je makkelijk thuis doen. Niet echt effect op je conditie, wel op lenigheid en spierkracht. En is ook best bevredigend om te doen, want je merkt dat het steeds makkelijker gaat en je steeds meer kunt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:56 schreef Sjeen het volgende:
Anyway... ik moet dus ergens weer tijd zien te plannen voor hardlopen. Denk dat dat weer aankloppen wordt bij de buren. Dan kan ik alssporten is, daar de babyfoon een half uurtje droppen.
Hometrainers, sportschool etc is niet aan mij besteed. Heeft er iemand nog een idee wat ik naast volleybal zou kunnen doen?
Ik vermoed dat ik dan als klimrek gebruikt ga worden door Isa of dat we ruzie krijgen over wie er voor de tv magquote:
Niet echt honger, tijdens het avondeten zelfs nog extra gegeten terwijl ik al vol zat. Gewoon een beetje dooreten omdat het anders te weinig is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je dan geen honger?
Ik weet niet hoeveel fysieke inspanning je werk vergt, maar jeetje, ik ga al sterretjes zien als ik weinig eet, en ik hoef alleen maar te zitten.
Heb je dan wel goede skates? Ik had bij mijn oude skates ook veel last van mijn voeten. Toen heb ik goede gekocht in een skatewinkel en sindsdien gaat het veel beterquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:02 schreef Stansfield het volgende:
Wat zijn nouleuke sporten die leuk zijn om te doen ook in je eentje. Skeeleren heb ik al geprobeerd dan krijg ik alleen maa rlast van mijn voeten.
Ik heb ook aldie vanmijn broertje geprobeerd, en ik hebzelf roces dus best een goed merk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Heb je dan wel goede skates? Ik had bij mijn oude skates ook veel last van mijn voeten. Toen heb ik goede gekocht in een skatewinkel en sindsdien gaat het veel beter. Maar je kan ook gaan hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen oid.
Ow ja, ik heb ook nog ergens zo'n ding liggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:13 schreef YPPY het volgende:
Sinds januari ben ik toch nog een halve kilo afgevallen, nog iets positiefs.
En een ministepper Sjeen? Die wordt niet zo makkelijk afgepakt, daar moet je wat zwaarder voor zijn.
Ik heb er ook eentje op zolder staanquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef omearos het volgende:
[..]
Ow ja, ik heb ook nog ergens zo'n ding liggenBij het steppen komt er steeds metaal op metaal, en dat vonden de onderburen niet zo fijn, dus dat ding ligt nu stof te verzamelen
Ik deed er ook stof tussen, maar het bleef niet liggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje op zolder staanOverigens, tegen dat geluid deed ik er een handdoekje tussen...
Er staan op de verschillende websites met het soepdieet die ik heb gezien verschillende hoeveelheden, maar je mag wel meer dan alleen soep:quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Elvi het volgende:
Pfff vanaf 5 uur smiddags krijg ik het moeilijk met dit dieetIk mis mn warme prakje en brood
![]()
Morgen mag ik groente en fruit combineren *jeej* en overmorgen mag ik 8 bananen en magere melkDus ik maak gewoon n milkshake
Paar ijsblokjes erin en gáán
![]()
Ik snap alleen de laatste 3 dagen niet... er staat dan wel wat ik 's avonds mag eten en dat ik minstens 1 keer de soep mag, maar wat ik dan de rest van de dag moet eten is me een raadselWeet iemand hier wat ik dan moet doen?
Niet alleen wat je erbij mag eten...quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Het soepdieet klinkt echt heel erg ranzig!300 à 450 gram vlees of vis eten!
Dat is veel man!
Volgens mij is detoxen echt het enige nut van het dieet.
quote:4e dag:
1 tot 6 bananen, de gehele dag door magere melk (8 glazen) en de SOEP.
quote:Wat heeft u nodig:
- 6 uien
- 3 groene paprika’s
- 1 bos selderij
- 1 witte kool
- 3 tomaten
- 4 wortelen of 2 grote winterpenen
- 2 soepverrijkers (bijv. maggie mixsoep)
En óf het werkt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:02 schreef blue_funk het volgende:
Maar goed, als het werkt... denk in ieder geval niet dat ik het zelf ga proberen.
Herstel: een kiloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat echt per dag hè? Ik word er wel eens moe van. De ene dag goed is geen garantie voor de volgende dag... Blegh, ik wou dat ik er niet op hoefde te letten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Isa is ongeveer 95 centimeter... Ze lijkt op mama he
Gisteren heb ik me overigens heel netjes aan mijn eetpatroontje gehouden, we gaan er vandaag weer voor
Het gaat inderdaad echt per dag... De eerste tijd in elk geval, op een bepaald moment zit je weer zo in het ritme dat het een hele tijd gewoon goed gaat. Maar dan verlies je dus de focus en sluipt er weer vanalles in... En dan ben je weer terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het gaat echt per dag hè? Ik word er wel eens moe van. De ene dag goed is geen garantie voor de volgende dag... Blegh, ik wou dat ik er niet op hoefde te letten.
Ben je al gesettled?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer moet je eens naar Arnhem?het is nu nog zomer
--> tuin, rose en mens-erger-je-niet
ofzo
![]()
Even op de freecell dingetjes:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht amper geslapen, ik kan alleen op mijn rug liggen en ik slaap nooit lang op mijn rug. Mijn huid begint ook al schubben te vertonen, dus zal wel snel barsten en gaan vervellen. Jee.
freecell: ik denk dat het bij jou gaat werken als je wat regelmatiger gaat eten, dus 3 maaltijden en 2 tussendoortjes op een dag en niet 'ergens wat eten + avondeten'
En wat heeft Isa een mooie blonde krullen!Prachtig.
Yppy: babyzwemmen lijkt me echt leuk, maar ik kan me voorstellen dat de mama's en papa's er niet heel veel bij bewegen.
oh, nog een keer freecell (en teigan), ik moet donderdag naar Groningen. Zijn jullie thuis?
En ik ben onder de 96 kg(ik update pas als dat een week zo blijft)
ja, dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:06 schreef Isabeau het volgende:
We spelen alleen in het weekend, lieverd![]()
Mijn vriend lijnt met me mee. Hij is in 3 weken al 6 kilo kwijt. Dat stimuleert echt. Er liggen hier genoeg lekkere dingen in huis, voor de visite, maar niet voor ons. Ik heb ook al een week niets meer ongezonds aangeraakt. Misschien dit weekend een patatje eten, omdat we zondag geen tijd hebben om te koken. Maar voor de verder rest is het ideaal als je samen lijnt, of als je wederhelft je steunt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Fijn dat je je goed voelt. Hoe lief was de weegschaal, vertel eens?
Ik voel me helemaal niet blij. Het nee-zaggen gaat vrij aardig, maar ik word er zo moe van, ik ben er zo vreselijk mee bezig dat ik er gewoon gedeprimeerd van raak.
Man werkt ook niet echt mee of wil het niet begrijpen; gister trok ie gewoon onder mn neus een zak zoutjes openEn dan ben ik trots op mezelf dat ik echt maar een heel klein handje nam, in plaats van de halve zak. Maar onderwijl ben ik nog steeds te dik
![]()
Mijn blije gevoel van vorige week is weg, in ieder geval.
de weegschaal gaf vandaag alweer 3 ons minder aan dan gisterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Fijn dat je je goed voelt. Hoe lief was de weegschaal, vertel eens?
Ik voel me helemaal niet blij. Het nee-zaggen gaat vrij aardig, maar ik word er zo moe van, ik ben er zo vreselijk mee bezig dat ik er gewoon gedeprimeerd van raak.
Man werkt ook niet echt mee of wil het niet begrijpen; gister trok ie gewoon onder mn neus een zak zoutjes openEn dan ben ik trots op mezelf dat ik echt maar een heel klein handje nam, in plaats van de halve zak. Maar onderwijl ben ik nog steeds te dik
![]()
Mijn blije gevoel van vorige week is weg, in ieder geval.
snif iedereen had gisteren over dit bericht heen gelezen, maar goed, ik moet volgende week woensdag beginnenquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:
vanavond chinees gehad, we hadden beide geen zin in koken
ik heb trouwens, als ik het goed begrepen heb een baan, moet alleen nog horen wanneer ik kan starten (ze wouden dat ik vrijdag zou starten, maar vrijdag en maandag heb ik weekeindje in hoek van holland met broer, schoonzus, neefje en nichtje en dat laat ik echt niet aan me voorbij gaan).
dan word ik dus een vrolijk klantenservice miepje, voor bol.com
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:48 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
snif iedereen had gisteren over dit bericht heen gelezen, maar goed, ik moet volgende week woensdag beginnendus nog nogmaals: IK HEB EEN BAAN
![]()
![]()
(en nu maar hopen dat jullie er deze keer niet overheen lezen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:48 schreef gothic-blackie het volgende:
snif iedereen had gisteren over dit bericht heen gelezen, maar goed, ik moet volgende week woensdag beginnendus nog nogmaals: IK HEB EEN BAAN
![]()
![]()
(en nu maar hopen dat jullie er deze keer niet overheen lezen
Welkom terug, was het leuk?quote:
bij bol.comquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]Echt niet gezien dus
Van harte gefeliciteerd
Welke is het geworden?
Heeft het je veel moeite gekost om een baan te vinden dan? De voorgeschiedenis heb ik een beetje gemist natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
bij bol.comklantenservice. krijg nu eerst een basiscursus, en krijg ook nog een cursus van 4 maanden maar heb in ieder geval een baan, das al heel wat, zeg maar
euhm nogal, ben al sinds ik klaar ben met school (30 november) op zoek naar een baanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heeft het je veel moeite gekost om een baan te vinden dan? De voorgeschiedenis heb ik een beetje gemist natuurlijk.
Leuk, wanneer begint je cursus?
dat vraagt iedereen al aan mequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:06 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd, gothic-blackie!
En nu kan je vast wel korting voor ons regelen bij Bol.com he?![]()
En Riann, welkom terug uit Zeeland
Groepskortingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dat vraagt iedereen al aan me
ja maar, ja maar, ik werk niet voor bol.com, ik werk voor een contact center. en die hebben een contract met bol, dus ik gok dat er geen kortingen bij zittenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:
bij bol.comklantenservice. krijg nu eerst een basiscursus, en krijg ook nog een cursus van 4 maanden maar heb in ieder geval een baan, das al heel wat, zeg maar
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik kon vanmorgen mijn bed niet uitkomen...
Omdat we erdoorheen gezakt zijn. Ook een manier om wakker te worden
ROFL!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef ymme het volgende:
Ik ben vandaag precies 14 kilo afgevallen![]()
Oh, van die schuifdingen. Irritant!! Is bij mij ook een keer gebeurd, alleen zijn ze toen heel fout geschoven en daardoor ook door midden gebroken... pft. Heb na vervanging van de door midden gebroken latten het geheel vastgespijkerd aan het bed. Toen ging alles wel goed. Heb nu een ander bed met een ander soort lattenbodem (die niet schuift)...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:57 schreef Rewimo het volgende:
We werden wakker van een in elkaar zakkend bedHet valt wel mee hoor, de latten waarop de lattenbodems rusten zijn er onderuit geschoven. Als we die klem zetten kunnen we vannacht weer gewoon slapen.
* blue_funk is een beetje nieuwsgierig...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh: rotboek, ik blijf lezenEn ging ook op zoek naar backgroundstory en kwam bij Oprah uit die hem vroeg of ZIJ echt zo dood was gegaan. Spoiler
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:23 schreef Liejannuh het volgende:
Isa leest A million little pieces van James Frey.
Geweldig boek.
Nicci Frenchquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:57 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik heb net de nieuwste Nicci French gekocht. Ga ik zo maar even aan beginnen. Vandaag mn eerste vrije dag in tijden! Zo lekker! Ben al naar de kapper en de schoonheidsspecialiste geweest en straks komt mn broer hier. Gezellig.
Oh, voor wie nog belangstelling heeft voor wat boeken: Ik heb alle delen van Nicci French in de aanbieding (behalve de laatste dus, want die moet ik nog uitlezen).
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:57 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik heb net de nieuwste Nicci French gekocht. Ga ik zo maar even aan beginnen. Vandaag mn eerste vrije dag in tijden! Zo lekker! Ben al naar de kapper en de schoonheidsspecialiste geweest en straks komt mn broer hier. Gezellig.
Oh, voor wie nog belangstelling heeft voor wat boeken: Ik heb alle delen van Nicci French in de aanbieding (behalve de laatste dus, want die moet ik nog uitlezen).
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef ymme het volgende:
Ik ben vandaag precies 14 kilo afgevallen![]()
Ik vond hem een beetje flauw, maar ik ben dan ook meer van cult/filmhuis films. Hij is wel grappig, vooral kijken als je al iets melig bentquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Was het een leuke film, omearos? Ik was namelijk wel benieuwd of het de moeite waard was.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
nou.. sleutels zijn ingeleverd van mn oude huisje..![]()
heb geld gehad voor mn laminaat![]()
en vanavond naar
![]()
ARNHEM
![]()
woei! laatste werkdag hier.. geweldig
![]()
![]()
![]()
G-B, ik ga het voor je regelen. Super man, dat je nu een baan hebt gevonden!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:06 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ikiskoel, even tussendoor, je kan op je werk morgen invoeren dat je voor mij niet meer hoeft te zoeken
Ik heb volgens mij ook ergens een boek van Nicci French, maar nog niet gelezen. Zal hem klaarleggen om als volgende te lezen, ben wel benieuwd nu. was helemaal vergeten dat ik die hadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:57 schreef Ikiskoel het volgende:
Die moet ik van mijn zus ook lezen, volgende (serie) boeken voor op de lijstquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben bezig met een discworld novel van Terry Pratchett, dat blijft altijd geniaal
Die moet ik ook van vriendlief lezenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben bezig met een discworld novel van Terry Pratchett, dat blijft altijd geniaal
Beneath the Skin is zooo briljantquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:57 schreef Ikiskoel het volgende:
nog geen internetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:07 schreef omearos het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
[..]
Ik vond hem een beetje flauw, maar ik ben dan ook meer van cult/filmhuis films. Hij is wel grappig, vooral kijken als je al iets melig bentVooral het einde is melig
![]()
[..]gefeliciteerd
veel plezier in je nieuwe huisje
Heb je daar al internet of moeten we je nu een poosje missen?
Ik heb er 3 gelezen en kwam toen tot de conclusie dat ze allemaal het zelfde plot hebben:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Nicci Frenchecht fantastische boeken! ik spaar ze allemaal!
even verder niets te melden; zit op het werk, zo drie bruine boterhammen eten...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gelezen en kwam toen tot de conclusie dat ze allemaal het zelfde plot hebben:
Jonge intelligente vrouw die een zenuwinzinking krijgt van iets vreselijks dat is gebeurd. Iedereen denkt dat ze niet meer spoort, maar aan het eind van het verhaal blijkt het toch te kloppen wat ze beweerde en wordt de dader gepakt. En dat dus elke keer verpakt in een andere setting.Maar... misschien had ik na 3 niet moeten afhaken en ook nog een vierde moeten proberen.
![]()
Beetje zoals mijn Agatha Christie frustratie... na een paar van die boeken heb ik geroepen: "Als het nu weer de dokter is geweest, kap ik met het lezen van deze boeken"... en je raad het al: het was de dokter...![]()
Dat is ook niet de reden waarom ik er niet doorheen kwam (lees daarboven: klaag, zeur, zeik, klaag, etc), maar de hele vertoning was wel erg sneu. Maar goed, ik begrijp wel dat het je intrigeert. Die vriend van mij was er ook weg van... Was trouwens ook een aardige rel, mensen die massaal hun centjes terug wilden, etc. (dat was dan wel weer interessant). Misschien lees ik hem ooit nog wel een keer (als ik alle andere boeken die er bestaan heb gelezenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef Atrimar het volgende:
Liejannuh zei al dat mensen het of leuk of vreselijk vindenEn ik kan best zien waar iemand het een kutboek vindt, alleen mij intrigeert het juist weer wel en ik blijf er in lezen. Een boek wordt niet plots een slecht boek als het achteraf wel verzonnen blijkt te zijn
![]()
^^^Isa achter de verkeerde pc
Good Omens van Terry Pratchett & Neil Gaiman al gelezen? Als je TP kan waarderen, vind je Good Omens waarschijnlijk geweldig. Ik kwam zelf niet meer bij van het lachen (val je ook van af!)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Nope, ik heb net als zovelen nog zoooooooooveel boeken die ik moet lezenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:11 schreef blue_funk het volgende:
Good Omens van Terry Pratchett & Neil Gaiman al gelezen? Als je TP kan waarderen, vind je Good Omens waarschijnlijk geweldig. Ik kwam zelf niet meer bij van het lachen (val je ook van af!)
Eerst wel maar daarna kreeg ik de slappe lach omdat ik er niet meer uitkon, zo scheef lag allesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:48 schreef Isabeau het volgende:
En Rewimoschrok je erg? Ik zou me rot schrikken als ik zo moest wakker worden.
euhm je bedoelt toch over jamie en claire? die is toch allang klaar? (ik heb hem in het nederlands die serie en de laatste heb ik verleden jaar gekocht)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Boeken: kent iemand de Outlander-serie van Diana Gabaldon? Daar ben ik echt helemaal weg van.
*kijken gaat of de nieuwste al verschenen is*
ik ook, ik huppel ook meteen naar de boekwinkel als er een nieuwe isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:26 schreef Rewimo het volgende:
Maakt mij niet uit, ik vind ze geweldig
Wss ben je dat morgen weer kwijtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef Elvi het volgende:
What. The. Fuck. Ik ben aangekomenTerwijl ik gister echt zo'n honger had dat mn maag er pijn van deed
Ik snap het echt niet
![]()
80% van de lengte, dus gewoon een gedeelte niet wassenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Shit, hoe doe je dat? 80% hè en dus geen 70 of 90%, maar 80! Dus als je bijv. normaal 4 minuten je haar uitspoelt, dan doe je dat nu 3 minuten? Waarom niet gewoon schrijven dat je net niet alles moet uitspoelen?
Ik werd laatst nog gebeld door een goede vriend van mijn ex, op mijn vaste lijn, of ik mijn ex even aan de telefoon kon gevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vroegere schoonmoeder belde net per ongeluk. Ze dacht Dennis' telefoon te hebben gebeld, maar dat was dus de mijne. Ik wist niet goed wat te zeggen en zij ook niet. Rare situatie.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Soms is strooien met getallen zoiets idioots. Neem nou de tip van een magazine wat ik aan het lezen was om slechts 80% van de crèmespoeling uit je haar te wassen voor een zijdezacht resultaat. Shit, hoe doe je dat? 80% hè en dus geen 70 of 90%, maar 80! Dus als je bijv. normaal 4 minuten je haar uitspoelt, dan doe je dat nu 3 minuten? Waarom niet gewoon schrijven dat je net niet alles moet uitspoelen?
Mijn vroegere schoonmoeder belde net per ongeluk. Ze dacht Dennis' telefoon te hebben gebeld, maar dat was dus de mijne. Ik wist niet goed wat te zeggen en zij ook niet. Rare situatie.
Mag ik vragen waar je dat invoert, dat je ook ziet hoeveel vitamine en mineralen je binnenkrijgt bedoel ik: daar ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar eigenlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef freecell het volgende:
[..]Raar! Had je al eerder weer met haar gesproken?
80% lijkt me inderdaad nogal ingewikkeldAls ik trouwens cremespoeling laat zitten, heb ik geen krullen meer
trouwens, sorry dat ik wat kort was aan de telefoon, maar ik was aan het werk en er kwamen net 3 collegae binnen voor de overdracht
ontopic: goede dag!! 1148en vet en verzadigd vet met gemak in het groen
Alleen zink krijg ik nooit genoeg binnen
Ja, dat stond ik dus ook... ook een beetje omdat Dennis al een aantal keer had gezegd dat zijn moeder me nog wilde bellen, maar dat had ze dus nooit gedaan. En nu belde ze per ongeluk. Het is een vreselijk leuk en lief mens hoor, maar het is niet meer m'n schoonmoederquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:38 schreef Vogue het volgende:
En het lijkt me heel raar ineens je ex-schoonmoeder per ongeluk aan de lijn te krijgenIk zou met mijn mond vol tanden staan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |