abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52137302
Vorige Topic: Fok!Dieetclub deel 185

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic [http://forum.fok.nl/topic/1061178]Slank de zomer in[/url]. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We gaan regelmatig met elkaar iets leuks doen en iedereen die houdt van gezelligheid is van harte welkom. De meetings die momenteel gepland worden zijn een 5-jaarsmeeting op de Veluwe waar we een GPS-wandeltocht gaan doen, een barbecuemeeting in Duitsland, een Eftelingmeeting, een buikdansmeeting, een saunameeting en ook nog een weekendje weg met z\'n allen. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isabeau op 08-08-2007 10:56:03 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52137382
Zoo, das goed verbrand
Ben je met de auto naar Kijkduin gegaan? Ik las 's morgens dat overal de stranden overvol waren, toen ben ik maar met de fiets naar Duindorp gegaan. Daar is het meestal vrij rustig, het is sowieso alleen bekend bij Hagenezen. Maar ook daar was het bomvol! en ik ben ook een beetje verbrand, maar niet zo vlammend rood.
pi_52137392
Isa! Wat ben jij enorm verbrand!
tevens tvp
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52137396
tvp

mag ik even trots zijn?

heb geen idee of ik ben afgevallen, waarschijnlijk niet, maar

heb gisteren in bikini aan een meer gelegen (heel druk, veel mensen) met mn lief en vrienden van hem en zelfs gezwommen en in het water gerend en balspelletjes gedaan

voelde me kei-onzeker en bleef zoveel mogelijk onderwater, maar heb 't toch gedaan

Ja doei.
pi_52137401
Isa, kreeft
pi_52137406
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Zie ikke gisteravond:
Waaaah.... ziet er pijnlijk uit!

Zit me te vervelen op kantoor, heb heel FOK al gelezen, heb verder niets te doen en heb nu zin in chocolade... wat een fantastisch begin van de week

* blue_funk probeert chocolade te vergeten, grijpt een bak radijsjes en staart doelloos uit het raam...
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52137465
Isa, dat ziet er niet uit!
Wijze les van Liejannuh: ga niet 3 uur lang midden op de dag op het strand lopen als het 30 graden is. Dan verbrand je namelijk.
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:49:47 #8
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52137481
Dat kan niet anders dan zeer doen Isa. Jeetje wat rood.
pi_52137485
Het is pijnlijk Heb slecht geslapen, kon alleen op m'n rug liggen. En ik ben op de fiets gegaan, ColdFeet. Fietste erg lekker en je kon ook lekker snel op die fiets, maar daar kwam niet veel van terecht met al die zondagsfietsers die breeduit over het fietspad bleven fietsen

Motorbloempje: wat goed van je!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52137500
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:49 schreef Liejannuh het volgende:
Isa, dat ziet er niet uit!
Wijze les van Liejannuh: ga niet 3 uur lang midden op de dag op het strand lopen als het 30 graden is. Dan verbrand je namelijk.
Joh! En ik had me wel ingesmeerd
pi_52137517
Isa wat rood jeetje..

(maargoed, zo rood ben ik ook meestal na dagje strand, dus mag er niets over zeggen )
Ja doei.
pi_52137587
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Joh!
quote:
En ik had me wel ingesmeerd
Welke factor?
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:54:05 #13
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52137601
Ziet er ook behoorlijk pijnlijk uit Isabeau... hopelijk trekt het gauw weer weg....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 12:55:16 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52137636
Ik kom me weer melden hier... Voor het echt de spuigaten uit loopt

Zie hier de ontwikkeling waar ik op doel...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52137694
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef Sjeen het volgende:

Succes!
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 12:58:34 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52137705
Thanks!

Hoe gaat het eigenlijk met jullie allemaal?
pi_52137743
quote:

Aan de rem trekken is het slimst Ik ga ook maar weer wat fanatieker aan de slag, ik voelde me zo lui als ik Liejannuh in hardloopkleren zag
pi_52137761
Valt me op als je de calorieen check die je op een dag binnen krijgt als je het SB boek volgt dat het om maandag altijd het minste aantal is, en woensdag het meeste!

Nagekeken wat ik vandaag binnen krijgt als ik me er precies aan hou (wat ik echt ga doen)
krijg ik maar 900 calorieen binnen

Tja mag ook wel na het weekend
pi_52137777
quote:
Euh, je gaat de verkeerde kant op!
(maar dat wist je zelf natuurlijk al)

Hoi en succes
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52137835
succes Sjeen
Ja doei.
pi_52137886
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aan de rem trekken is het slimst Ik ga ook maar weer wat fanatieker aan de slag, ik voelde me zo lui als ik Liejannuh in hardloopkleren zag
Ter compensatie, vandaag geen rondjes rennen in de lunchpauze want de 4 collega's met wie ik normaal ga rennen, konden allemaal niet of ze hadden geen spullen bij zich!
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2007 @ 13:04:50 #22
43556 miss_dynastie
pi_52137887
Ik zie dat je een mooi (kanten?) werkje in je hemdje hebt zitten, Isa
pi_52137974
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie dat je een mooi (kanten?) werkje in je hemdje hebt zitten, Isa
Ja, 't is net bodypaint Zou het ook energieverslindend zijn voor je lijf, zo'n eerstegraads verbranding? (niet dat ik het als dieetmethode zou aanraden )
pi_52138027
wel wat vocht kwijt misschien?
Ja doei.
pi_52138231
quote:

Hallo Sjeen! Ik zie dat je al wel heel erg veel bent afgevallen, hoe heb je dat aangepakt?

Isabeau, ja, zelfs op de fietspaden was het druk! Lekker door de duinen gereden... Tot mijn spatbord het begaf. Nou ja.
Bij mij kun je precies op m'n rug zien welke stukjes m'n lief heeft overgeslagen met smeren. Wel een goeie reclame voor mijn zonne-smeerseltje
pi_52138314
@Coldfeet

waar in Duindorp ben je naar strand gegaan? Als je bij de windmolen bent gaan zitten is het daar idd erg druk.

Bij de Pampusstraat is het alweer een stuk rustiger (daar zat ik vroeger altijd, woonde in duindorp )
Ja doei.
pi_52138424
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
@Coldfeet

waar in Duindorp ben je naar strand gegaan? Als je bij de windmolen bent gaan zitten is het daar idd erg druk.

Bij de Pampusstraat is het alweer een stuk rustiger (daar zat ik vroeger altijd, woonde in duindorp )
Niet bij de windmolens, meer richting brandweerpost en catamaran-school. Hoe het daar heet? Dat mag jij me vertellen
Duindorp is sowieso altijd rustiger dan Kijkduin, en veel, maar dan ook veel rustiger dan Scheveningen.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 13:34:06 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52138701
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hallo Sjeen! Ik zie dat je al wel heel erg veel bent afgevallen, hoe heb je dat aangepakt?

Isabeau, ja, zelfs op de fietspaden was het druk! Lekker door de duinen gereden... Tot mijn spatbord het begaf. Nou ja.
Bij mij kun je precies op m'n rug zien welke stukjes m'n lief heeft overgeslagen met smeren. Wel een goeie reclame voor mijn zonne-smeerseltje
Door deze topics, heel veel steun aan gehad! En verder heel saai maar waar, regelmatig eten, niet snaaien, keuzes maken en sporten. Alleen schiet het er allemaal een beetje bij in tegenwoordig, de aandacht is weg... Dus dat gaan we weer terugbrengen
pi_52138706
Isa! Auw!! Smeer er yoghurt en komkommer en aloë vera-gel op! Dan doet het veel minder pijn.

Ik heb net een mega-bak sla op als lunch. Halve krop ijsberg sla, n kleine paprika, anderhalve tomaat, en n stuk komkommer. En nog wat dressing (gezonde-magere-weinig-caloriën-dressing uiteraard) wat eigenlijk niet mocht denk ik maar er mag ook geen zout of kruiden op en dan smaakt t helemaal nergens naar Als ontbijt heb ik geraspte wortel met appel op. Ik mocht geen fruit vandaag maar ik ga ook niet om half 9 's ochtends al aan de komkommer en tomaat
Nog geen soep op. Wel naar de wc geweest en alles wat ik kan uitbrengen is "oh my god". Ik noem dit 'soepen' ook geen dieet maar 'detoxen'. Klinkt een stuk hipper en gezonder (tenzij je achterom kijkt in de wc)
pi_52139125
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:04 schreef Faat het volgende:
Alleen nu ben ik in 4 maanden ruim 9 kilo kwijt terwijl ik ontzettend mijn best doe
da's best snel, hier 10kg in 6 maand, vond ik al heel snel Dus van mij uit: knap gedaan

Ik heb me net ingeschreven voor steps, aan het eind van de maand wordt er geloot, dus help me duimen dat ik in de groep kom
pi_52139233
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef Elvi het volgende:
En nog wat dressing (gezonde-magere-weinig-caloriën-dressing uiteraard) wat eigenlijk niet mocht denk ik maar er mag ook geen zout of kruiden op en dan smaakt t helemaal nergens naar Als ontbijt heb ik geraspte wortel met appel op. Ik mocht geen fruit vandaag maar ik ga ook niet om half 9 's ochtends al aan de komkommer en tomaat
Tip: paar druppels olijfolie (niet die AH-zooi, Bertolli of soortgelijk) en een paar druppels azijn i.pv. dressing. Maakt je salade erg lekker (tenzij je dat niet lust natuurlijk)

Wortel Heeft op mijn gewicht bijna dezelfde werking als een Mars
Last.fm | Flickr
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 13:57:27 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52139323
Hoelang heb je erover gedaan? Ziet er goed uit
pi_52139336
jeetje! wat goed
Ja doei.
pi_52139374
wauw, goed gedaan
Voel je je nu ook prettiger?
pi_52139379
Wow! Ziet er inderdaad heel goed uit
Last.fm | Flickr
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 14:00:37 #37
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52139403
Wauw Juup

Sjeen, welkom terug (helaas voor jou ).

Verbranden kun je hier, ver van welk strand dan ook, ook prima
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52139419
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:55 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]

52 kilo eraf.
Hé ouwe spammert!
Ziet er goed uit!
***Levi was here***
pi_52139456
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:57 schreef Sjeen het volgende:
Hoelang heb je erover gedaan? Ziet er goed uit
In totaal ongeveer 2 jaar, maar de laatste 40 kilo sinds vorig jaar november.
pi_52139469
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
jeetje! wat goed
VEEEEL prettiger. Was al aantrekkelijk, maar nu is het nog veel beter
pi_52139628
verkeerde quote denk ik
Ja doei.
pi_52139829
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
verkeerde quote denk ik
Zou best kunnen
pi_52139920
Jeetje, Juup! wat goed! Je hebt echt helemaal een ander postuur gekregen! Wat is je dieet-geheim?

@Sjeen, hopen dat hier meeposten weer helpt. Bij mij is het ook echt even verminderde focus, en voor je het weet ben je 8 kilo zwaarder en weer gewend aan snaaien, snaaien, snaaien. Nu weer goed m'n best doen, want het is zo suf als je je kleren ineens een maat groter moet kopen.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 14:30:28 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52140013
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje, Juup! wat goed! Je hebt echt helemaal een ander postuur gekregen! Wat is je dieet-geheim?

@Sjeen, hopen dat hier meeposten weer helpt. Bij mij is het ook echt even verminderde focus, en voor je het weet ben je 8 kilo zwaarder en weer gewend aan snaaien, snaaien, snaaien. Nu weer goed m'n best doen, want het is zo suf als je je kleren ineens een maat groter moet kopen.
Het enige voordeel is dat ik nu weer fatsoenlijk in drie lange broeken pas die ik vorig jaar heb gekocht...
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:40:45 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_52140228
tvp
disclaimer
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:58:15 #46
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52140624
Ik ben er ook weer, wilde net de deur uitgaan toen ik me realiseerde dat er tussen 13 en 17 uur een
monteur langs zou komen. Compleet vergeten, maar ik kan dus pas nadat hij geweest is de deur uit

Even alles terug gelezen en nog een paar reacties dan van mij, ik moet nu toch verplicht hier zitten
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet je niet aangevallen voelen want dat staat er namelijk helemaal niet
Haha, nee ik voelde me niet aangevallen hoor, maar het leek er een beetje op dat je bedoelde dat als ik vrede
met mijn gewicht kon hebben ik pas blij, vrolijk en gezellig zou worden. Net als die "oude" tante van je
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ik snapte je wel hoor Faat. Het is alleen jammer dat het zo'n gevecht is voor je. En na 27 jaar heb je alle tips al eens gehad, denk ik.

Overigens, in 4 maanden 9 kilo kwijt is toch juist heel erg goed? Of vind je dat te langzaam?
Nu ik het zo geschreven zie staan ziet het er inderdaad helemaal niet zo slecht uit, maar dat komt natuurlijk
ook omdat jullie nu lezen 4 maanden -> 9 kilo. Zoals ik het beleef waren het de eerste paar weken de meeste
kilo's, daarna heb ik iets van 5 weken ofzo stilgestaan en sindsdien val ik ongeveer 1 of 2 ons per week af.
Nadat ik vanochtend weer op de weegschaal stond en het geweldige resultaat van 1 ons minder dan vorige
week zag voelde het ineens effe helemaal niet zo goed meer. Zeker niet als je weet wat een moeite het kost
(wat je ws. ook wel weet) Maar, ik moet zeggen er zit wat in wat je zegt, 9 kilo is helemaal zo slecht nog niet
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:48 schreef omearos het volgende:
da's best snel, hier 10kg in 6 maand, vond ik al heel snel Dus van mij uit: knap gedaan
Ha, zo zie je maar wat voor de één snel is is voor de ander langzaam. In mijn lijngeschiedenis heb ik altijd
een bepaald ritme gehad van ongeveer 5 kilo per maand. Ongeacht welk dieet ik volgde, als ik me er goed
aanhield zat ik gewoon op die snelheid. Waarschijnlijk heb ik hierdoor een wat vertekend (ideaal)beeld
gekregen over wat snel en langzaam afvallen is. Tien jaar terug ben ik op een bizarre manier aan het
experimenteren geweest met allerlei soorten dieëten wat uiteindelijk tot een zware anorectische tijd heeft
geleid. Daarbij viel ik in de eerste 12 maanden 60 kilo af en in de 6 maanden erna kreeg ik er nog 25 kilo af.

De mensen die hier al langer posten hebben dit al meerdere malen gelezen, maar ja er komen steeds weer
nieuwe users bij dus ik herhaal het nog maar weer eens een keertje
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Dikke kus en een megaknuffel voor Faat Meid, ik heb het zo gezellig bij je gehad dat ik zo weer in de trein zou stappen voor nog een middagje Je bent echt de tofheid zelve en kan heerlijk relativeren
Met stip de liefste post van de dag

Inmiddels is het 3 uur en ik ga maar even geërgerd uit het raam staan staren nu waar die monteur blijft
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_52141085
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:25 schreef ColdFeet het volgende:

Gastric Bypass
pi_52141161
quote:

52 kilo eraf.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52141241
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Joh! En ik had me wel ingesmeerd
echt waar? mijn hemel, ziet er uitermate pijnlijk uit!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52141302
Jeetje Isabeau, idd lekker verbrand!
Ik heb ook zo'n foto van mezelf op vakantie

En Juup, knap hoor! Echt een groot verschil, maar dat mag ook wel met 52 kilo eraf!

Ik ben deze week weer 1,3 kwijt Nog 8,8 te gaan tot de 80.
pi_52141684
Isa, wat een verbrande jij zeg!!

Juup, wat een mooi resultaat.

Sjeen welkom terug, ik hoop dat je snel weer op het juiste pad zit..

Ik ben net terug uit het zwembad, en ben volgens mij flink verbrand op mijn rug/nek.. Misschien komt er vanavond nog wel even een foto, maar ik kan denk ik niet op tegen Isa..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:53:31 #52
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52141942
Jeetje Juup wat bij jij gigantisch veranderd zeg knap hoor

Sjeen welkom terug, ik ben zelf ook net 1,5 week ofzo retour in dit topic, ook ik moest even de knop weer omzetten, maar het besloten om nu voor deel twee van mijn afvalstrijd te gaan....
de eerste keer was ik al 30 kg kwijt (waarvan ik uiteindelijk weer 6 van aankwam).. en nu ga ik voor de 10 tot 15 kg voor een gezond BMI.
Ow ja vanmorgen op de weegschaal bleek dat ik in 2 weken alweer 3 kg kwijt ben!!!

Isa: mooi kleurtje haha ik was laatst ook onelegant verbrand... uiteindelijk was het na 3 dagen nog rood en daarna ging ik vervellen... ondanks dat ik continu aan het smeren was met bodylotion
ik hoop dat het snel een beetje wegtrekt bij jou.

Elvi: dat soepdieet klinkt toch moeilijker vol te houden dan ik had verwacht.... ik heb ooit ook een week een soepdieet gevolgd... maar dat had andere ingredienten....

nou ik had dus vandaag mijn weegdag en waar ik ruim 2 week geleden nog 97 kg zag staan: was het nu 93,9 kg best blij mee (BMI nu 27,4)

vanavond nog ff weer op de crosstrainer, is het nu nl veel en veel te warm voor....

nou succes allemaal
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52142014
ik heb honger...

niet echt goed verdeeld gegeten vandaag en gisteren zeg maar
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 15:58:06 #54
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52142035
Teigan

Beessie... We lijken op elkaar Ik was ongeveer 27/28 kilo kwijt, nu ook weer 6 bij. Wil ook graag gaan voor gezond BMI en daarvoor tussen de 10-15 kilo nog kwijt.
Ben je alweer aan het volleyballen? Onze training begint volgende week weer

Isa... ik hoop dat je er niet zoveel last van gaat hebben als ik twee jaar terug. Al was ik vergeten me in te smeren toen. Ik had op mijn schouder een stukje 2e graads verbrand, dat is nu nog steeds te zien... Sterkte ermee
pi_52142064
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef Elvi het volgende:
Isa! Auw!! Smeer er yoghurt en komkommer en aloë vera-gel op! Dan doet het veel minder pijn.
De komkommertip kende ik al, maar yoghurt heb ik ook in huis. In de koelkast nog wel

En detoxen klinkt idd hipper dan soepdieet
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:03:23 #56
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52142157
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:58 schreef Sjeen het volgende:
Teigan

Beessie... We lijken op elkaar Ik was ongeveer 27/28 kilo kwijt, nu ook weer 6 bij. Wil ook graag gaan voor gezond BMI en daarvoor tussen de 10-15 kilo nog kwijt.
Ben je alweer aan het volleyballen? Onze training begint volgende week weer
haha ja we hebben best overeenkomsten inderdaad
Wij beginnen 20 augustus weer met trainen.. heb het echt onwijs gemist en weer errrrrg veel zin om me lekker uit te leven in de zaal
en dan zal de competitie wel weer eind september/ begin oktober beginnen?
8 september ons eerste toernooi (in Heerenveen)... nu alweer zin in!
pi_52142218
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De komkommertip kende ik al, maar yoghurt heb ik ook in huis. In de koelkast nog wel

En detoxen klinkt idd hipper dan soepdieet
lekker lauw-warm douchen helpt bij mij ook altijd wel
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 16:07:06 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52142245
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha ja we hebben best overeenkomsten inderdaad
Wij beginnen 20 augustus weer met trainen.. heb het echt onwijs gemist en weer errrrrg veel zin om me lekker uit te leven in de zaal
en dan zal de competitie wel weer eind september/ begin oktober beginnen?
8 september ons eerste toernooi (in Heerenveen)... nu alweer zin in!
Voorzover ik nu weet, begint de competitie hier pas eind oktober... Ik heb het ook gemist

Ik ben wel enigszins sportief geweest Ik heb de 4daagse weer eens uitgelopen
pi_52142262
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

weer eens? voor de hoeveelste keer deed je mee dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52142287
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:07 schreef DarkElf het volgende:

[..]

sneaky tvp
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 16:09:20 #61
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52142306
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:07 schreef DarkElf het volgende:

[..]

8 keer gestart, 7 keer uitgelopen, 8e keer niet omdat vorig jaar werd afgelast
pi_52142308
Ik ben vandaag weer naar m'n werk gegaan om het eea voor te bereiden voor volgende week. Er waren bijna geen collega's, lekker rustig en ik heb echt al heel veel gedaan. Mijn klas staat al precies zoals ik 'm wil hebben. En ik vond het eigenlijk ook wel weer lekker om weer te werken
pi_52142323
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

sneaky tvp
nee joh, dat zou ik nooit zo doen

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52142333
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

8 keer gestart, 7 keer uitgelopen, 8e keer niet omdat vorig jaar werd afgelast
zo hee! nou dat doe ik je zeker niet na hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:11:33 #65
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52142361
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Voorzover ik nu weet, begint de competitie hier pas eind oktober... Ik heb het ook gemist

welke regio speel je? wij spelen in Noord-Oost... misschien dat dat nog verschil maakt? ik hoop niet dat ik nog tot eind oktober moet wachten...
en tja ik beweeg ook veel..tijdens de zomerstop.... maar ga toch liever gewoon lekker volleyballen. Vind ik toch het allerleukst om te doen.. (en ben ik ook het best in hahah
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 16:18:58 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52142558
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:10 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zo hee! nou dat doe ik je zeker niet na hoor
Het is een beetje een verslaving geworden... Nijmegen. Ik heb dit jaar niet eens noemenswaardig getraind. 60 kilometer in totaal, da's eigenlijk niet meer dan schoenen inlopen Maar het ging lekker
verslaglegging voor de liefhebbers staat hier
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:11 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

welke regio speel je? wij spelen in Noord-Oost... misschien dat dat nog verschil maakt? ik hoop niet dat ik nog tot eind oktober moet wachten...
en tja ik beweeg ook veel..tijdens de zomerstop.... maar ga toch liever gewoon lekker volleyballen. Vind ik toch het allerleukst om te doen.. (en ben ik ook het best in hahah
Zuid-Oost.. geen idee of dat iets uitmaakt...

Wat beweging betreft, ik heb het schandalig laten versloffen... Mede door een beknelde zenuw in mijn heup. Wat doet dat pijn zeg. Maar goed, het hardlopen en volleyballen staat weer op de planning.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 16:28:38 #67
13151 crew  Rewimo
pi_52142785
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:17 schreef Juup© het volgende:
Gastric Bypass
Ja, dat werkt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:30:13 #68
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52142824
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 15:17 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gastric Bypass
Ook 'valsgespeeld'

netjes hoor

je gaat harder dan ik met mijn snelheid ben ik ook wel blij hoor
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:32:07 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_52142878
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:30 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ook 'valsgespeeld'

netjes hoor

je gaat harder dan ik met mijn snelheid ben ik ook wel blij hoor
Juup is een vent Die spelen altijd veel valser
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 16:33:00 #70
13151 crew  Rewimo
pi_52142898
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben vandaag weer naar m'n werk gegaan om het eea voor te bereiden voor volgende week. Er waren bijna geen collega's, lekker rustig en ik heb echt al heel veel gedaan. Mijn klas staat al precies zoals ik 'm wil hebben. En ik vond het eigenlijk ook wel weer lekker om weer te werken
Christan is vandaag alweer begonnen
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:33:41 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_52142916
Wat mannen betreft, collega komt terug van vakantie, stuk dunner. Vragen we wat -ie gedaan heeft om zo af te vallen. Het antwoord: hij heeft geklust. 7 kilo in 4 weken alleen maar door in huis te klussen Ik wil ook een man zijn
disclaimer
pi_52142938
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:32 schreef Stormqueen het volgende:

Juup is een vent Die spelen altijd veel valser
Wij moeten gewoon ook wat meer spieren kweken, daar zit het grootste geheim in (en de testosteron die dat allemaal mogelijk maakt )

Oh ja, ik was de koelkast aan het uitruimen en schoonmaken Vanavond sla en kip
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 16:37:12 #73
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52143015
Jammer alleen dat die testosteron nog wat kleine bijwerkingen heeft, waar ik in al mijn vrouwelijkheid niet blij mee ben
pi_52143082
quote:
Fijn dat hij het leuk vond, toch best spannend zo'n eerste dag!
  maandag 6 augustus 2007 @ 16:46:37 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_52143256
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:37 schreef Sjeen het volgende:
Jammer alleen dat die testosteron nog wat kleine bijwerkingen heeft, waar ik in al mijn vrouwelijkheid niet blij mee ben
Haarrrrrrrrrrr
disclaimer
pi_52143514
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij moeten gewoon ook wat meer spieren kweken, daar zit het grootste geheim in (en de testosteron die dat allemaal mogelijk maakt )

Oh ja, ik was de koelkast aan het uitruimen en schoonmaken Vanavond sla en kip
Nou, dan ga ik vanavond maar weer eens wat krachttraining doen bij de sportschool!
Stiekum vind ik dat namelijk hartstikke leuk, vele malen leuker dan cardio...
pi_52143593
We hebben draadloos internet Eindelijk, geen snoeren meer JOEPIE. Zit nu lekker in de tuin met de laptop ideaal Begint alleen ontzettend te waaien hier, slecht weer op komst?
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:02:54 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_52143712
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:59 schreef ymme het volgende:
We hebben draadloos internet Eindelijk, geen snoeren meer JOEPIE. Zit nu lekker in de tuin met de laptop ideaal Begint alleen ontzettend te waaien hier, slecht weer op komst?
Niet te zuinig ook
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 17:07:16 #79
13151 crew  Rewimo
pi_52143833
Onweer vanavond heb ik begrepen
pi_52143983
Kom maar op, het begint hier nu ook echt stikbenauwd te worden..

En mijn bhbandjes zitten niet zo lekker..

Eerst maar even wachten tot thuis is, kan die me straks nog weer even insmeren..

heeft vandaag straks een uurtje of 12 op een hete snelweg staan werken, ben benieuwd hoe hij zich straks voelt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:14:04 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_52144009
is dat hip, om je vriend met aan te duiden tegenwoordig?
disclaimer
pi_52144016
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:13 schreef teigan het volgende:
Doe die bh uit joh! Kwel jezelf niet zo
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:14:58 #83
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52144035
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 16:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Spieren kweken ben ik mee bezig
pi_52144044
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:13 schreef teigan het volgende:

Eerst maar even wachten tot thuis is, kan die me straks nog weer even insmeren..

heeft vandaag straks een uurtje of 12 op een hete snelweg staan werken, ben benieuwd hoe hij zich straks voelt..
Waarschijnlijkj kunnen jullie elkaar insmeren dan
Het mooi kotsende meisje.
pi_52144067
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Doe die bh uit joh! Kwel jezelf niet zo
ik had net nog bezoek.... Ik vond dat ik daar toch nog redelijk representabel tegenover moest staan, ook al leek hij het niet zo erg te vinden...
Maar ik trek hem denk ik zo wel uit, de enige die ik vandaag ws. nog zie is toch ..
pi_52144137
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
geen idee, ik zie het ook steeds vaker en ikzelf doe het al jaren hier (ja echt )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52144153
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dat lekker makkelijk, hoef ik niet "mijn vriend" of zijn naam in te vullen, gaat sneller.
* omearos is beetje lui
pi_52144185
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:18 schreef DarkElf het volgende:
geen idee, ik zie het ook steeds vaker en ikzelf doe het al jaren hier (ja echt )
Jee, hoe moet ik dat nu doen, want ik gebruikte ook altijd Nu maar gebruiken of of ?
pi_52144214
quote:

52 kilo eraf.
Dat ziet er goed uit zeg!! (je lijkt ook wel langer geworden )
pi_52144223
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:19 schreef omearos het volgende:

[..]

Ik vind dat lekker makkelijk, hoef ik niet "mijn vriend" of zijn naam in te vullen, gaat sneller.
* omearos is beetje lui
ik ben ook een beetje lui....

Kunnen we geen gebroken hart smiley voor Isa maken?
pi_52144231
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jee, hoe moet ik dat nu doen, want ik gebruikte ook altijd Nu maar gebruiken of of ?
Misschien deze?
pi_52144238
Of ! En laten we niet vergeten!
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 17:22:46 #93
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52144244
quote:

[..]

Spuit 11 voelt * Sjeen houdt van Isa
pi_52144251
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:21 schreef teigan het volgende:
ik ben ook een beetje lui....

Kunnen we geen gebroken hart smiley voor Isa maken?
Ik vind "mijn " wel passend

Ik heb net met muntblaadjes, suiker en heet water een drankje gemaakt en dat is verassend lekker!
pi_52144278
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:22 schreef Sjeen het volgende:

Spuit 11 voelt * Sjeen houdt van Isa
Houdt er toch nog iemand van me
pi_52144279
quote:

[..]

, of misschien is een optie?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52144281
tvp
pi_52144327
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet te zuinig ook
Volgens mij is het grootste deel al overgewaaid hoor. Ik zit de hele middag al op de buienradar te kijken, maar het lijkt minder te worden, de 10 mm/u-bui die vanmiddag boven zuidelijk Zeeland hing, is in ieder geval verdwenen en hier in Den Haag regent het maar een klein beetje.

Zo weer sporten! Ik heb een snaaibui, maar ik ga sterk zijn en alleen maar een minneola eten voor het sporten en een halve avocado Das veel calorieen, maar ook vooral veel gezonds
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:26:46 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_52144346
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Volgens mij is het grootste deel al overgewaaid hoor. Ik zit de hele middag al op de buienradar te kijken, maar het lijkt minder te worden, de 10 mm/u-bui die vanmiddag boven zuidelijk Zeeland hing, is in ieder geval verdwenen en hier in Den Haag regent het maar een klein beetje.

Zo weer sporten! Ik heb een snaaibui, maar ik ga sterk zijn en alleen maar een minneola eten voor het sporten en een halve avocado Das veel calorieen, maar ook vooral veel gezonds
Hier in Eindhoven is het nog goed grijs, dus ik hoop dat de weergoden me sparen 10 kilometer door de regen peddelen is niet tof
disclaimer
pi_52144463
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:24 schreef Miss_S het volgende:
tvp
Bijna 100 reacties in dit topic en je hebt niets anders te melden dan 'tvp'? Iemand laat foto's zien van hoeveel hij wel niet is veranderd en zelfs daar heb je niets, maar dan ook helemaal niets over te zeggen? Er is gepraat over sporten, over diëten en over niet-dieet gerelateerde zaken en alles wat je te zeggen hebt is tvp? En je hebt ook helemaal zelf niets over jezelf te vertellen? Niets? Blijf dan gewoon weg, Miss S.

Overigens, ik vind tvp's altijd vervelend halverwege een topic, maakt niet uit van wie
pi_52144466
Volgens de buienradar heb je nog tot 18:45 om thuis te komen Nou ja, zonder al te heftige regen that is.

Ik zit te wachten op harde regen, zeg 10-15 mm/u, nou, dat gaat vanavond sowieso nergens vallen denk ik.
pi_52144507
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Overigens, ik vind tvp's altijd vervelend halverwege een topic, maakt niet uit van wie
met verschil dat je alleen tegen mij zegt
want als er ergens veel late tvp's worden geplaatst is het altijd wel in dit topic
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:36:07 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_52144553
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bijna 100 reacties in dit topic en je hebt niets anders te melden dan 'tvp'? Iemand laat foto's zien van hoeveel hij wel niet is veranderd en zelfs daar heb je niets, maar dan ook helemaal niets over te zeggen? Er is gepraat over sporten, over diëten en over niet-dieet gerelateerde zaken en alles wat je te zeggen hebt is tvp? En je hebt ook helemaal zelf niets over jezelf te vertellen? Niets? Blijf dan gewoon weg, Miss S.

Er was niks om af te bitchen
disclaimer
pi_52144560
Laat ik maar snel de was binnen gaan halen voor 't weer zeiknat is van de regen
Oh en de tuinkussen niet te vergeten... Ik wil vanavond met mijn vriend buiten zitten
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:36:33 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_52144568
Zo, net weer een kilo gewicht aan het riool gedoneerd
disclaimer
pi_52144576
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:34 schreef Miss_S het volgende:
met verschil dat je alleen tegen mij zegt
want als er ergens veel late tvp's worden geplaatst is het altijd wel in dit topic
Ik erger me er eigenlijk altijd wel een beetje aan Het staat zoveel beter als iemand gewoon iets zegt, al is het alleen "qua lijnen heb ik even niets te melden, maar wat zie je er nu goed uit Juup! Super!" Klaar Dat ge'tvp is zo irritant. Het is een tijdje 'beleid' geweest op fok dat mods die allemaal rucksichtlos (schrijf ik dat goed, Rewimo? ) hoorden te verwijderen, maar dat is weer wat in het slop geraakt sinds de creatievere uitingen van tvp's in topics.
pi_52144584
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, net weer een kilo gewicht aan het riool gedoneerd
Get-verrrr, WTMI!!!
pi_52144597
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er was niks om af te bitchen
kennelijk kunnen jij en isa wel weer genoeg vinden
volgens mij hebben de mods hier al vaak genoeg gezegd dat niemand weg gestuurd kan worden
dus volgens mij heeft het weinig nut om tegen mij te zeggen dat ik maar weg moet blijven
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:38:20 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_52144612
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Get-verrrr, WTMI!!!
Ow, dat mag je niet melden? en ik nog zo blij dat ik weer lichter was
disclaimer
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:38:45 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_52144621
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

kennelijk kunnen jij en isa wel weer genoeg vinden
volgens mij hebben de mods hier al vaak genoeg gezegd dat niemand weg gestuurd kan worden
dus volgens mij heeft het weinig nut om tegen mij te zeggen dat ik maar weg moet blijven
Dat zeg ik ook niet, ik moet alleen ongesteld worden
En ik denk dat je erg op negatieve aandacht geilt
disclaimer
pi_52144630
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik erger me er eigenlijk altijd wel een beetje aan Het staat zoveel beter als iemand gewoon iets zegt, al is het alleen "qua lijnen heb ik even niets te melden, maar wat zie je er nu goed uit Juup! Super!" Klaar Dat ge'tvp is zo irritant. Het is een tijdje 'beleid' geweest op fok dat mods die allemaal rucksichtlos (schrijf ik dat goed, Rewimo? ) hoorden te verwijderen, maar dat is weer wat in het slop geraakt sinds de creatievere uitingen van tvp's in topics.
Je bent niet de enige hoor, ik vind tvp's ook behoorlijk irritant en zeker als we de eerste 25 reacties al voorbij zijn
pi_52144631
quote:

[..]

je ergerd je er altijd aan maar zegt alleen iets tegen mij
goh dat had ik nu net niet verwacht
en tegen Juup ja....had kunnen zeggen dat ik inderdaad al verwacht had dat er een operatie achter zat maar dan krijg ik ook weer naar mijn hoofd dat ik mijn mond moet houden
pi_52144638
Dames, negeren
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:39:46 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_52144650
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en tegen Juup ja....had kunnen zeggen dat ik inderdaad al verwacht had dat er een operatie achter zat maar dan krijg ik ook weer naar mijn hoofd dat ik mijn mond moet houden
Ja, want de hele wereld doet stom tegen je maar het ligt niet aan jou
disclaimer
pi_52144654
en wat ben ik blij dat ik niet diegene ben die steeds begint
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:40:16 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_52144663
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:39 schreef ymme het volgende:
Dames, negeren
Klopt, ik moet toch naar huis want anders zit ik op kantoor opgesloten Bis morgen
disclaimer
pi_52144677
en klaar nu:

kijk een streep

----------------------------------------------------------------------------------
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:41:01 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_52144678
quote:

[..]

als iemand alles in het negatieve trekt ben jij het wel de laatste dagen
maar succes met ongesteld zijn, dan weeg je toch alweer snel een kilo meer
Nee dat heet cynisme en sarcasme, maar dat zie jij niet

Kut, ik kan het niet laten
disclaimer
pi_52144684
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ow, dat mag je niet melden? en ik nog zo blij dat ik weer lichter was
OK, OK.

Stormqueen is een kilo kwijt En hoe
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:41:30 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_52144694
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

OK, OK.

Stormqueen is een kilo kwijt En hoe
Whehehe.

disclaimer
pi_52144709
quote:
Omdat jij al twee topics achter elkaar alleen tvp neerzet. Dat valt op.
En er is niets mis mee als je vraagt of iemand een operatie heeft gehad, het is alleen dat hier nu wel bekend is dat jij dat niet echt lijnen vindt en dat je dat de gemakkelijke weg kiezen vindt, dus je hebt gelijk dat je daar dan weer commentaar op krijgt. Maar je kan mensen toch ook gewoon steunen en complimentjes geven? Dat is toch niet moeilijk of zo?

Ik wil trouwens helemaal niet bitcherig overkomen, dat is niet mijn bedoeling. Mijn commentaar over Miss S haar tvp bedoel ik dan ook voor iedereen
pi_52144723
Ik zie de streep nu pas En ik bedoel het niet rot.
pi_52144746
ik zal mezelf nog eenmaal herhalen en als er daarna nog wat komt ga ik lekker posts wissen oa.

kijk! een streep!

______________________________________________________________________________________
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:44:03 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_52144751
En anders kun je altijd nog roepen van: PI! PI! en: Pallets zout!

Doen wij in het Eindhoventopic ook altijd als het visweer te goed blijkt
disclaimer
pi_52144788
tvp

Ik was vanochtend weer 7 ons zwaarder Blijf al weken rond dit gewicht hangen. Bleh.
pi_52144916
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:45 schreef Vogue het volgende:
tvp

Ik was vanochtend weer 7 ons zwaarder Blijf al weken rond dit gewicht hangen. Bleh.

Maar hoe komt dat denk je? Dat je rond hetzelfde gewicht blijft schommelen?
pi_52145096
zo ik ga eens een glaasje vino nemen en strijken (ja dat moet ook gebeuren ) maar ik lees heus wel terug en kan ook achteraf deleten, noten en slotjes gooien dus ik zou me maar gedragen allemaal

*dreigend kijkt

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52145126
Best balen, ja. Had je erop gerekend dat je zou zijn afgevallen?
pi_52145306
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:45 schreef Vogue het volgende:
tvp

* blue_funk kijkt naar foto van Vogue in pak...
* blue_funk wil Vogue's figuur hebben

Praktische tip, als je lang aan het lijnen bent en je komt vast te zitten, is het handig om een 'junkdag' inlassen. Meer info o.a. hier.

Zelf niet geprobeerd, aangezien ik nog niet stil heb gestaan (ga eerder omhoog dan dat ik stil sta )
Last.fm | Flickr
pi_52145339
Nee, ik weet donders goed hoe het komt. Op zich eet ik wel gezond en mager, veel groenten en fruit, enz. Maar hier op kantoor is het moeilijk je in te houden. Mijn baas is een nogal ehm... zwaarlijvige vrouw die dol is op eten en het er de hele dag ook over heeft. Ze eet aan de lopende band en neemt vaak chocola of pizza of wat dan ook voor ons mee. Ze weet wel dat ik aan het afvallen ben, maarja ik ben er natuurlijk zelf bij en kan ook ¨nee¨ zeggen als ze weer met een snickers aankomt op de maandagmiddag.

Dus ik moet strenger voor mezelf zijn en mij die dingen ontzeggen, en dat is moeilijk als het hele kantoor zit te genieten van weer iets lekkers. Want omdat ik magerder eet en meer beweeg kom ik niet aan, maar vanwege de regelmatige chocola, pizza, ijsjes, enz., val ik ook niet af.

Hmmmm.
pi_52145413
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:07 schreef blue_funk het volgende:

[..]

* blue_funk] kijkt naar foto van Vogue in pak... [/me]
[me=blue_funk wil Vogue's figuur hebben

Praktische tip, als je lang aan het lijnen bent en je komt vast te zitten, is het handig om een 'junkdag' inlassen. Meer info o.a. hier.

Zelf niet geprobeerd, aangezien ik nog niet stil heb gestaan (ga eerder omhoog dan dat ik stil sta )
Die foto is van januari 2006 Voordat ik naar Mexico ging paste het jasje niet meer Hoewel het inmiddels weer zou moeten passen, want ik ben weer een kleine 8 kilo kwijt Ik ben zo´n jojo....
pi_52145428
LOL! Leuk zo'n baas, zeker als je aan het lijnen bent. Neem anders morgen eens een bak radijsjes voor haar mee. Zal ze wel een heel vies gezicht bij trekken. Sommige mensen...
Last.fm | Flickr
pi_52145490
Ik heb pizza gegeten. Het was heerlijk.
Alleen wordt 't nu natuurlijk lachen morgen op de weegschaal.
***Levi was here***
pi_52145546
Vogue, zorg dat je zelf ook wat lekker gezonds bij je hebt, dan pak je dat als de rest aan het snoepen is..
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2007 @ 18:18:42 #135
43556 miss_dynastie
pi_52145558
Ik heb stamppot gegeten. Het was alleen veel te weinig voor ons tweeën
Vanavond nog een soepje dus, anders gaan we geheid snaaien...
pi_52145589
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:11 schreef Vogue het volgende:

[..]

Die foto is van januari 2006 Voordat ik naar Mexico ging paste het jasje niet meer Hoewel het inmiddels weer zou moeten passen, want ik ben weer een kleine 8 kilo kwijt Ik ben zo´n jojo....
kan je geen cherrytomaatjes meenemen naar je werk ofzo? die zijn namelijk best lekker en ook nog wat zoetig dus misschien is dat een idee?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52145745
Dat is wel een goede. Cherrytomaatjes heb je hier wel, maar ik koop ze nooit. En worteltjes, in hele handige éénpersoonsverpakking. Die eet ik regelmatig

Ik ga zo in de pauze gelijk even naar de walmart om cherrytomaatjes te halen
pi_52145780
hoop dat het je helpt

ik eet ze zelf erg veel tegenwoordig nu ik ontdekt heb dat ze eigenlijk best lekker zijn en tis nog gezond ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52146191
vanavond chinees gehad, we hadden beide geen zin in koken

ik heb trouwens, als ik het goed begrepen heb een baan , moet alleen nog horen wanneer ik kan starten (ze wouden dat ik vrijdag zou starten, maar vrijdag en maandag heb ik weekeindje in hoek van holland met broer, schoonzus, neefje en nichtje en dat laat ik echt niet aan me voorbij gaan).
dan word ik dus een vrolijk klantenservice miepje, voor bol.com
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 18:44:41 #140
13151 crew  Rewimo
pi_52146200
quote:
rucksichtlos (schrijf ik dat goed, Rewimo? )
rücksichtslos
pi_52146261
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef Vogue het volgende:
Nee, ik weet donders goed hoe het komt.
Oh, wat lijkt me dat vervelend en aanlokkelijk als er elke dag lekkere dingen zijn en je het eigenlijk niet wilt nemen Nou, sterkte dan maar. Ik zou ook liever snickers eten dan cherrytommatjes, maar ik koop geen snickers. Maar als dat dan gewoon onder je neus wordt geduwd...pfff, moeilijk hoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 18:50:49 #142
13151 crew  Rewimo
pi_52146332
Vogue, dat is best lastig als je niet de kracht hebt om nee te zeggen. Kun je haar niet vragen om het jou niet meer aan te bieden?
pi_52147119
Wow! Wat kletsen jullie weer veel zeg. Het oude topic alweer vol en hier ook flink aan het kleppen

Isa: Jee, wat ben jij verbrand zeg. Sterkte

Welkom sjeen! Hopelijk zijn die kilo’s er snel weer af!
En je komt ook met mij overeen. Ik was zo’n 25 kilo kwijt maar die 7 kilo zijn er weer bijgekropen mede dankzij de heftige winterdepressie…

Ook nog foto’s van Juup. Knap hoor die 52 kilo eraf!

Faat: 10 kg in 6 maanden vind ik ook heel knap. Zo zie je maar weer dat dit voor de een langzaam is en voor de ander normaal. Ik vind het een normale snelheid en echt niet langzaam. Ga zo door

Rewimo: fijn dat ie het leuk vond op school. En hij is echt trots op zijn HP tas

Vogue: probeer wat dingetjes mee te nemen voor in de namiddag om dat gesnoep van je baas te weerstaan. Cherrytomaatjes / wortelen / komkommer is een goede tip maar je kan ook denken aan wat – met mate - noten (amandelen) of een vitalinea yoghurtje of wat extra fruit.

Zo! Ik ben ook sportief vandaag. Ik ben even heen en weer gaan fietsen naar Nieuwegein naar een vriendinnetje toe. Heen was ik zelfs helemaal verdwaald en met de verkeerde kaart is dat niet zo handig . Terug ging lekker snel: in 35 minuten gedaan . Helaas wel in de regen maar ik had gelukkig mijn regenkleding bij me . En mijn zadel van mijn goede fiets is ook nog kapot gegaan . Maar goed: wel lekker sportief weer vandaag
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:32:12 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52147509
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:18 schreef Pandorah het volgende:

Welkom sjeen! Hopelijk zijn die kilo’s er snel weer af!
En je komt ook met mij overeen. Ik was zo’n 25 kilo kwijt maar die 7 kilo zijn er weer bijgekropen mede dankzij de heftige winterdepressie…
nou Pandorah doe je dan ook met ons mee? hoeveel kg wil je nu nog afvallen???
Gedeelde smart is halve smart of zoiets

ik ga me maar eens ff naar de crosstrainer slepen

kijken of ik het een beetje kan volhouden vandaag....
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:43:42 #145
4177 Jojogirl
pi_52147844
Jeetje Juup, wat een ongelooflijk verschil. En best snel gegaan ook, 52 kilo in 8 maanden. Zit je nu op het gewicht dat je wil/moet houden?

Welkom terug Sjeen. Jammer dat je ons weer nodig hebt, maar wel gezellig
pi_52149966
@ Sjeen: Welkom terug!
@ Isa & Teigan : Aaaauw!
@Juup: Respect zeg! Wat een ongeloofelijke verandering!
@ iedereen:

Mezelf geef ik bij deze een schop onder m'n kont.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:48:12 #147
47102 Elvi
miemkwien
pi_52149974
Pfff vanaf 5 uur smiddags krijg ik het moeilijk met dit dieet Ik mis mn warme prakje en brood
Morgen mag ik groente en fruit combineren *jeej* en overmorgen mag ik 8 bananen en magere melk Dus ik maak gewoon n milkshake Paar ijsblokjes erin en gáán
Ik snap alleen de laatste 3 dagen niet... er staat dan wel wat ik 's avonds mag eten en dat ik minstens 1 keer de soep mag, maar wat ik dan de rest van de dag moet eten is me een raadsel Weet iemand hier wat ik dan moet doen?
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 20:49:21 #148
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52150020
jojogirl

Padorah, gaan we voor een 'drie musketiers act' samen met Beessie-Jen

Ik zit aan de SnackaJack Bbq en water
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:58:18 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_52150347
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Elvi het volgende:
Pfff vanaf 5 uur smiddags krijg ik het moeilijk met dit dieet Ik mis mn warme prakje en brood
Morgen mag ik groente en fruit combineren *jeej* en overmorgen mag ik 8 bananen en magere melk Dus ik maak gewoon n milkshake Paar ijsblokjes erin en gáán
Ik snap alleen de laatste 3 dagen niet... er staat dan wel wat ik 's avonds mag eten en dat ik minstens 1 keer de soep mag, maar wat ik dan de rest van de dag moet eten is me een raadsel Weet iemand hier wat ik dan moet doen?
De soep, my guess
disclaimer
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:59:54 #150
47102 Elvi
miemkwien
pi_52150411
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De soep, my guess
In de middag: ok.... maar 's ochtends toch niet?!
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:02:19 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_52150491
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Elvi het volgende:

[..]

In de middag: ok.... maar 's ochtends toch niet?!
Wie slank wil zijn....
disclaimer
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:15:48 #152
47102 Elvi
miemkwien
pi_52150896
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wie slank wil zijn....
Dan eet ik gewoon niks in de ochtend Uitslapen tot 11 uur, koffie, en dan om half 12 soep...
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:16:45 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_52150930
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dan eet ik gewoon niks in de ochtend Uitslapen tot 11 uur, koffie, en dan om half 12 soep...
Hoef je niet te werken?
disclaimer
pi_52151045
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

dat is ook nog een pluspunt van een dieet
je word er zo lekker actief van
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 21:21:29 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52151110
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is ook nog een pluspunt van een dieet
je word er zo lekker actief van
Ja, heerlijk is dat he... uitslapen, genieten van de rest van je dag. En dan 's avonds lekker sporten en rozig naar je bed in. Ik moet zeggen dat ik dat toch best mis...
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:31:42 #156
47102 Elvi
miemkwien
pi_52151476
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef Stormqueen het volgende:

Hoef je niet te werken?
Nope Ben student en heb nu vakantie. Daarom doe ik dit dieet ook want op school had ik het nooit kunnen volhouden
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:33:10 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_52151535
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nope Ben student en heb nu vakantie. Daarom doe ik dit dieet ook want op school had ik het nooit kunnen volhouden
Ah, da's inderdaad wel lekker dan
Toen ik nog studeerede had ik ook nog tijd om elke dag te gaan sporten, toen ging het inderdaad wel hard Dus maak er nog maar lekker ff misbruik van
disclaimer
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:34:11 #158
47102 Elvi
miemkwien
pi_52151572
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ah, da's inderdaad wel lekker dan
Toen ik nog studeerede had ik ook nog tijd om elke dag te gaan sporten, toen ging het inderdaad wel hard Dus maak er nog maar lekker ff misbruik van
Haha ja doe ik ook zeker Morgen ga ik ook weer sporten want ik mis het wel als ik een dag niet gegaan ben... had ik niet verwacht toen ik begon
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:36:16 #159
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52151646
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Sjeen het volgende:
jojogirl

Padorah, gaan we voor een 'drie musketiers act' samen met Beessie-Jen

Ik zit aan de SnackaJack Bbq en water
komt helemaal goed...

ik heb met gezonde tegenzin mezelf toch op de crosstrainer gekregen het was wel erg warm, maar toch weer 20 mins volgehouden (op 35-40 km uur)....
na het avondeten verder niets meer gegeten.. misschien dat ik zo nog wat fruit ga eten of wat yoghurt.

en daarna lekker op bed tv kijken (ver weg van alle lekkere dingen ) en daarna lekker
pi_52151981
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja, heerlijk is dat he... uitslapen, genieten van de rest van je dag. En dan 's avonds lekker sporten en rozig naar je bed in. Ik moet zeggen dat ik dat toch best mis...
Wat ben jij een schatje
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:47:16 #161
47102 Elvi
miemkwien
pi_52152023
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat ben jij een schatje
Inderdaad Want ik kreeg al moordneigingen...
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 21:56:11 #162
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52152265
Anyway... ik moet dus ergens weer tijd zien te plannen voor hardlopen. Denk dat dat weer aankloppen wordt bij de buren. Dan kan ik als sporten is, daar de babyfoon een half uurtje droppen.

Hometrainers, sportschool etc is niet aan mij besteed. Heeft er iemand nog een idee wat ik naast volleybal zou kunnen doen?
pi_52152363
Wow Isa, echt rood.

Welkom terug Sjeen. Heb je weer eens foto's van Isa? Heb ik al een tijd niet voorbij zien komen.

Goed gedaan Juup, ziet er goed uit.

Kan iemand me mijn wachtwoord PM'en? Is voor iedereen hetzelfde toch? Ga ik ook weer fanatieker meedoen. Het schiet echt totaal niet op. Het gaat met de PND beter, maar ik voel me nog steeds niet echt goed en ik merk dat het dan zoveel moeilijker is mezelf te motiveren gezond te doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52152366
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:56 schreef Sjeen het volgende:
Anyway... ik moet dus ergens weer tijd zien te plannen voor hardlopen. Denk dat dat weer aankloppen wordt bij de buren. Dan kan ik als sporten is, daar de babyfoon een half uurtje droppen.

Hometrainers, sportschool etc is niet aan mij besteed. Heeft er iemand nog een idee wat ik naast volleybal zou kunnen doen?
workout dvds?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 22:01:53 #165
13151 crew  Rewimo
pi_52152410
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:00 schreef YPPY het volgende:

Kan iemand me mijn wachtwoord PM'en? Is voor iedereen hetzelfde toch? Ga ik ook weer fanatieker meedoen. Het schiet echt totaal niet op. Het gaat met de PND beter, maar ik voel me nog steeds niet echt goed en ik merk dat het dan zoveel moeilijker is mezelf te motiveren gezond te doen.
Komt eraan
pi_52152417
Zo ik word ook echt veel te zwaar, maar sporten is nou niet echt mijn aller grootste hobby.

Wat zijn nouleuke sporten die leuk zijn om te doen ook in je eentje. Skeeleren heb ik al geprobeerd dan krijg ik alleen maa rlast van mijn voeten.
pi_52152564
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:56 schreef Sjeen het volgende:

Pilates/yoga/tai chi en dat soort dingen? Kun je makkelijk thuis doen. Niet echt effect op je conditie, wel op lenigheid en spierkracht. En is ook best bevredigend om te doen, want je merkt dat het steeds makkelijker gaat en je steeds meer kunt.

Enne, how 'bout zwemmen? Das echt overal goed voor.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 22:08:19 #168
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52152594
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

workout dvds?
Ik vermoed dat ik dan als klimrek gebruikt ga worden door Isa of dat we ruzie krijgen over wie er voor de tv mag

Ik wil eigenlijk wel zo'n mini trampoline aanschaffen, maar ben bang dat ook die geconfisceerd gaat worden.

Skeeleren/Skaten, dat kan ook nog, dan neem ik Isa met fiets en al mee naar het parkeerterrein van de Gamma hier. Maar ik ben wel een beetje huiverig om te vallen en iets te breken...

Yppy, ik ga even zoeken
Ow en Rewimo bijna vergeten
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 22:13:15 #169
13151 crew  Rewimo
pi_52152740
Hee Sjeen
pi_52152743
Sinds januari ben ik toch nog een halve kilo afgevallen, nog iets positiefs.

En een ministepper Sjeen? Die wordt niet zo makkelijk afgepakt, daar moet je wat zwaarder voor zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_52152769
Ik ben één dagje aan eht werk en bijna weer een topic vol!
Isa wat ellendig rood ben je
* freecell knuffelt héél voorzichtig Isabeau
Ik ben ook best wel verbrand van het zwemmen vanmorgen, maar niet zó erg!

Dieettechnisch zijn late diensten wel nuttig. Bijna 800 kcal vandaag
pi_52152838
Heb je dan geen honger?
Ik weet niet hoeveel fysieke inspanning je werk vergt, maar jeetje, ik ga al sterretjes zien als ik weinig eet, en ik hoef alleen maar te zitten.
pi_52152919
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je dan geen honger?
Ik weet niet hoeveel fysieke inspanning je werk vergt, maar jeetje, ik ga al sterretjes zien als ik weinig eet, en ik hoef alleen maar te zitten.
Niet echt honger, tijdens het avondeten zelfs nog extra gegeten terwijl ik al vol zat. Gewoon een beetje dooreten omdat het anders te weinig is.

Och, mijn werk is niet zo actief, beetje lopen, beetje zitten. Wel nog een anderhalf uur gezwommen vandaag en naar mijn werk en terug gefietst.

Wel irritant, want afvallen doe ik er ook niet mee
pi_52152964
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:02 schreef Stansfield het volgende:
Wat zijn nouleuke sporten die leuk zijn om te doen ook in je eentje. Skeeleren heb ik al geprobeerd dan krijg ik alleen maa rlast van mijn voeten.
Heb je dan wel goede skates? Ik had bij mijn oude skates ook veel last van mijn voeten. Toen heb ik goede gekocht in een skatewinkel en sindsdien gaat het veel beter . Maar je kan ook gaan hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen oid.

BJ / Sjeen: eigenlijk moet ik een grote schop onder mijn kont geven. Die 7 kilo (voor een gezond gewicht) moeten er af!

SQ / Elvi: lekker hoor, alle dagen sporten. Dat deed ik ook toen ik nog studeerde . Zo niet, meerdere keren per dag. Tja, en dan ga je werken en heb je opeens stukken minder tijd .

Sjeen: je kan gaan wandelen of fietsen (eventueel samen met Isa). Je kan gaan skaten. Als je bang bent dat je snel valt, kan je overigens ook lessen nemen bij een sportschool (meestel 5 ofzo) of bij een schaatsbaan. Dan kan je kijken of je het leuk vindt. Het is wel belangrijk dat je goede skates hebt anders kan je pijn aan je voeten krijgen. Maar je kan ook yogaoefeningen gaan doen voor de lenigheid, spieren (zie www.yogatoday.com voor de dagelijkse portie oefeningen). Je kan ook een Wii aanschaffen. Kan je lekker thuis doen en Isa / kan ook meedoen

O, ik heb trouwens ontdekt dat ik nog garantie heb op mijn kapotte zadel . Morgen maar eens de fietswinkel lastig vallen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Pandorah op 06-08-2007 22:38:51 ]
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 22:35:19 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52153347
Zwemmen vind ik geweldig, maar waarschijnlijk wordt dat weer peuterzwemmen op woensdagmorgen Het is bewegen, maar toch

Ik ga me nog eens goed bedenken wat ik graag wil, bedankt voor de tips

En dan nu even offspring spammen

Gisteren in de stoomtrein

Met een dik oog door een muggenbult...
pi_52153415
Wat een leukerd.

Wij gaan ook elke week babyzwemmen. Voor Anna is dat wel veel beweging, maar voor mezelf helaas niet. Wel gezellig, dus we gaan trouw bijna elke les.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 22:39:03 #177
13151 crew  Rewimo
pi_52153448
Heej, waar is die kleine peuter gebleven?
pi_52153476
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Heb je dan wel goede skates? Ik had bij mijn oude skates ook veel last van mijn voeten. Toen heb ik goede gekocht in een skatewinkel en sindsdien gaat het veel beter . Maar je kan ook gaan hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen oid.
Ik heb ook aldie vanmijn broertje geprobeerd, en ik hebzelf roces dus best een goed merk.

Over 2weken op vakantie dan weer eens flink gaan zwemmen.
pi_52153520
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:13 schreef YPPY het volgende:
Sinds januari ben ik toch nog een halve kilo afgevallen, nog iets positiefs.

En een ministepper Sjeen? Die wordt niet zo makkelijk afgepakt, daar moet je wat zwaarder voor zijn.
Ow ja, ik heb ook nog ergens zo'n ding liggen Bij het steppen komt er steeds metaal op metaal, en dat vonden de onderburen niet zo fijn, dus dat ding ligt nu stof te verzamelen
pi_52153521
Wat een lief meisje

Stansfield: misschien een verkeerde houding die je aanneemt op je skates?

Ah, de beruchte (aldi) ministepper. Eerst had mijn hem gepakt maar hij was het zat op een gegeven moment. Nu heeft mijn schoonmoeder hem. Eens navragen of zij er nog wat mee doet
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 22:43:23 #181
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52153578
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef omearos het volgende:

[..]

Ow ja, ik heb ook nog ergens zo'n ding liggen Bij het steppen komt er steeds metaal op metaal, en dat vonden de onderburen niet zo fijn, dus dat ding ligt nu stof te verzamelen
Ik heb er ook eentje op zolder staan Overigens, tegen dat geluid deed ik er een handdoekje tussen...

Isa is al groot hoor (zegt ze zelf )
pi_52153753
@sjeen, wat een lieffie!!

edit:
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb er ook eentje op zolder staan Overigens, tegen dat geluid deed ik er een handdoekje tussen...
Ik deed er ook stof tussen, maar het bleef niet liggen
pi_52155227
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Elvi het volgende:
Er staan op de verschillende websites met het soepdieet die ik heb gezien verschillende hoeveelheden, maar je mag wel meer dan alleen soep:

5e dag:
6 tomaten, 100 tot 200 gram biefstuk grillen en de SOEP. Veel water drinken (minimaal 8 glazen).

6e dag:
100 tot 200 gram biefstuk, verse groenten, rauw of gekookt en de SOEP.

7e dag:
Zilvervliesrijst met groenten, 2 tot 3 glazen grapefruitsap en de SOEP.

http://www.despruit.nl/recepten.htm

Dag 5
Rundvlees, kip of vis met tomaat. Je mag 300 à 450 gr. vlees of vis hebben samen met een blik tomaten of 6 verse tomaten. Probeer minsten 6 tot 8 glazen bronwater te drinken om de zuren uit je lichaam te spoelen. Eet minstens 1 x de soep!

Dag 6
Rundvlees en groenten, zoveel je maar wil. Je mag zelfs 2 of 3 steaks eten met groene bladgroenten, maar geen aardappel! Eet minsten l x de soep!

Dag 7
Zilvervliesrijst, ongezoet fruitsap en groenten. Zoveel je wil.
Eet minstens 1 x de soep!

http://www.dieetwijzer.com/soepdieet.html
Last.fm | Flickr
pi_52155637
Pandorah, hoe sloop je het zadel van je fiets dan?

Leuke dochter heb je Sjeen!

Het soepdieet klinkt echt heel erg ranzig! 300 à 450 gram vlees of vis eten! Dat is veel man!
Volgens mij is detoxen echt het enige nut van het dieet.
pi_52155878
Maar soep is wél lekker
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:07:58 #186
43556 miss_dynastie
pi_52155888
Steaks, biefstuk... zou er ook het babyribs-van-broadway-dieet bestaan? Count me in
pi_52158993
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Het soepdieet klinkt echt heel erg ranzig! 300 à 450 gram vlees of vis eten! Dat is veel man!
Volgens mij is detoxen echt het enige nut van het dieet.
Niet alleen wat je erbij mag eten...
quote:
4e dag:
1 tot 6 bananen, de gehele dag door magere melk (8 glazen) en de SOEP.

...maar de soep zelf ook:
quote:
Wat heeft u nodig:
- 6 uien
- 3 groene paprika’s
- 1 bos selderij
- 1 witte kool
- 3 tomaten
- 4 wortelen of 2 grote winterpenen
- 2 soepverrijkers (bijv. maggie mixsoep)

Maar goed, als het werkt... denk in ieder geval niet dat ik het zelf ga proberen.
Last.fm | Flickr
pi_52159293
goedemorgen

Sjeen wat lijkt ze op jou leuk meisje (dus, duh )
Ja doei.
pi_52159390
Goeiemorgen

Sjeen, wat een leuk meisje heb je zeg!!!

Ik zie eigenlijk een heleboel waar ik op zou willen reageren, maar het lukt even niet, sorry..
pi_52159544
Leuk meisje inderdaad, Sjeen. En ze lijkt al zo groot! Mijn nichtje wordt in oktober 4, maar die ziet er echt veel kleiner uit. Hoe lang is ze?

Vandaag voor de tweede keer naar school, kinders doorspreken en de bestelling uitpakken. Ik gok dat ik over een aantal uurtjes alweer klaar ben
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:54:23 #191
47102 Elvi
miemkwien
pi_52159625
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 07:02 schreef blue_funk het volgende:

Maar goed, als het werkt... denk in ieder geval niet dat ik het zelf ga proberen.
En óf het werkt! Weer een pond kwijt
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:32:41 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52160198
Isa is ongeveer 95 centimeter... Ze lijkt op mama he

Gisteren heb ik me overigens heel netjes aan mijn eetpatroontje gehouden, we gaan er vandaag weer voor
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:36:25 #193
47102 Elvi
miemkwien
pi_52160253
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:54 schreef Elvi het volgende:

En óf het werkt! Weer een pond kwijt
Herstel: een kilo
Soepdieet-tip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_52160315
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Isa is ongeveer 95 centimeter... Ze lijkt op mama he

Gisteren heb ik me overigens heel netjes aan mijn eetpatroontje gehouden, we gaan er vandaag weer voor
Het gaat echt per dag hè? Ik word er wel eens moe van. De ene dag goed is geen garantie voor de volgende dag... Blegh, ik wou dat ik er niet op hoefde te letten.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:43:19 #195
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52160381
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het gaat echt per dag hè? Ik word er wel eens moe van. De ene dag goed is geen garantie voor de volgende dag... Blegh, ik wou dat ik er niet op hoefde te letten.
Het gaat inderdaad echt per dag... De eerste tijd in elk geval, op een bepaald moment zit je weer zo in het ritme dat het een hele tijd gewoon goed gaat. Maar dan verlies je dus de focus en sluipt er weer vanalles in... En dan ben je weer terug
pi_52160425
85.9 kilo

Het gaat weer de goede kant op. Zal ik snel die 7 onder ogen gaan komen, I hope so
pi_52160575
Vannacht amper geslapen, ik kan alleen op mijn rug liggen en ik slaap nooit lang op mijn rug. Mijn huid begint ook al schubben te vertonen, dus zal wel snel barsten en gaan vervellen. Jee.

freecell: ik denk dat het bij jou gaat werken als je wat regelmatiger gaat eten, dus 3 maaltijden en 2 tussendoortjes op een dag en niet 'ergens wat eten + avondeten'

En wat heeft Isa een mooie blonde krullen! Prachtig.

Yppy: babyzwemmen lijkt me echt leuk, maar ik kan me voorstellen dat de mama's en papa's er niet heel veel bij bewegen.

oh, nog een keer freecell (en teigan), ik moet donderdag naar Groningen. Zijn jullie thuis?

En ik ben onder de 96 kg (ik update pas als dat een week zo blijft)
pi_52160614
wanneer moet je eens naar Arnhem? het is nu nog zomer --> tuin, rose en mens-erger-je-niet ofzo
Ja doei.
pi_52160632
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer moet je eens naar Arnhem? het is nu nog zomer --> tuin, rose en mens-erger-je-niet ofzo
Ben je al gesettled? Ik moet nog een dnd-weekend afspreken in het dnd-forum Wanneer kan je?
(gaat heel gek staan: "uh, nee, dat weekend kan niet want dan kan motorbloempje niet)
pi_52160732

morgenavond laat vertrek ik 'voorgoed' naar Arnhem
Vork moet ook nog langskomen, maar dat gaat dit weekend niet lukken, want ben dan meteen weg maargoed.. heb komende 2 weken doordeweeks vrij.. maar komende 2 weekends ben ik dus weg..
Ja doei.
pi_52160774
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht amper geslapen, ik kan alleen op mijn rug liggen en ik slaap nooit lang op mijn rug. Mijn huid begint ook al schubben te vertonen, dus zal wel snel barsten en gaan vervellen. Jee.

freecell: ik denk dat het bij jou gaat werken als je wat regelmatiger gaat eten, dus 3 maaltijden en 2 tussendoortjes op een dag en niet 'ergens wat eten + avondeten'

En wat heeft Isa een mooie blonde krullen! Prachtig.

Yppy: babyzwemmen lijkt me echt leuk, maar ik kan me voorstellen dat de mama's en papa's er niet heel veel bij bewegen.

oh, nog een keer freecell (en teigan), ik moet donderdag naar Groningen. Zijn jullie thuis?

En ik ben onder de 96 kg (ik update pas als dat een week zo blijft)
Even op de freecell dingetjes:
- drie keer per dag eten doe ik inmiddels Tussendoortjes vergeet ik vaak, maar ik kan wel altijd een duidelijke ontbijt en lunch invoeren op de eetmeter. Ontbijt en lunch en avondeten zijn over het algemeen ook redelijk rond dezelfde tijd, al is mijn ontbijt wel wat uitslaapafhankelijk

donderdagochtend zijn wij thuis, donderdagmiddag en avond zijn we beiden weg. We zijn óf naar mn ouders (dan mg je best mee, die zijn tof) óf naar onze verdwenen vriend in Friesland, op de boerderij
Moeten we nog ff echt beslissen.
pi_52160787
We spelen alleen in het weekend, lieverd
pi_52160946
Isa, wij zijn donderdag wel thuis, ik heb alleen nog een afspraak om 13.00 staan, en daar ben ik een uurtje of twee zoet mee gok ik..
pi_52160979
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:06 schreef Isabeau het volgende:
We spelen alleen in het weekend, lieverd
ja, dat vermoeden had ik al daarom zei ik ook dat ik de komende 2 weekends niet thuis ben
Ja doei.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:56:17 #205
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52161961
goedemorgen allemaal ik ga zo even langs mijn opa en oma (kom ik veeeeeel te weinig) en daarna samen met mijn moeder ff shoppen...

de weegschaal was vandaag weer erg lief en ik voel me goed mooi zo doorgaan, als ik vanavond weer thuis ben weer lekker op de crosstrainer. Vanaf morgen weer 3 dagen werken, dus dan beweeg ik sowiezo meer en ben ik minder in de verleiding om lekkere dingen te nemen..
Maar ik moet zeggen dat het gister, terwijl ik alleen thuis was en er allerlei lekkers in huis was, prima is gegaan... de schade is beperkt gebleven tot 1 pindarotsje en 1 dropje waar ik echt ff van genoten heb

nou allemaal weer succes vandaag en tot vanavond!
*zwaai zwaai*

ow ja Sjeen: wat is je dochtertje al groot zeg!!! (L)
pi_52162073
Fijn dat je je goed voelt. Hoe lief was de weegschaal, vertel eens?

Ik voel me helemaal niet blij. Het nee-zaggen gaat vrij aardig, maar ik word er zo moe van, ik ben er zo vreselijk mee bezig dat ik er gewoon gedeprimeerd van raak.
Man werkt ook niet echt mee of wil het niet begrijpen; gister trok ie gewoon onder mn neus een zak zoutjes open En dan ben ik trots op mezelf dat ik echt maar een heel klein handje nam, in plaats van de halve zak. Maar onderwijl ben ik nog steeds te dik
Mijn blije gevoel van vorige week is weg, in ieder geval.
pi_52162534
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:01 schreef ColdFeet het volgende:

Ik voel me helemaal niet blij. Het nee-zaggen gaat vrij aardig, maar ik word er zo moe van, ik ben er zo vreselijk mee bezig dat ik er gewoon gedeprimeerd van raak.
Man werkt ook niet echt mee of wil het niet begrijpen; gister trok ie gewoon onder mn neus een zak zoutjes open En dan ben ik trots op mezelf dat ik echt maar een heel klein handje nam, in plaats van de halve zak. Maar onderwijl ben ik nog steeds te dik
Mijn vriend lijnt met me mee. Hij is in 3 weken al 6 kilo kwijt. Dat stimuleert echt. Er liggen hier genoeg lekkere dingen in huis, voor de visite, maar niet voor ons. Ik heb ook al een week niets meer ongezonds aangeraakt. Misschien dit weekend een patatje eten, omdat we zondag geen tijd hebben om te koken. Maar voor de verder rest is het ideaal als je samen lijnt, of als je wederhelft je steunt.
pi_52162765
Dennis vraagt altijd of ik het erg vind als hij een zak chips oid openmaakt. Als ik er zelf helemaal geen trek in heb zeg ik dat ik het geen probleem vind en anders zeg ik gewoon 'liever niet' en dan laat hij de zak dicht (en gaat hij eten als ik weg ben )

De hele tijd sterk proberen te zijn en het gevoel hebben dat het heel moeilijk is om nee te zeggen maakt je heel kwetsbaar voor vreetbuien, ColdFeet. Het wil nog wel eens helpen om jezelf dagelijks wat lekkers te gunnen wat je dan met jezelf van te voren hebt afgesproken. Heb je ook minder kans dat je je rot voelt als je iets weigert; want je hebt al iets gehad of krijgt nog iets lekkers later op de dag.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:31:38 #209
13151 crew  Rewimo
pi_52162800
qltel helpt in zoverre dat we vaak vergeten te eten Da's ook weer niet goed voor me natuurlijk
pi_52162987
Weet je, het is niet dat ik mezelf nooit wat lekkers gun (gisteren 2 kletskopjes gegeten en 7 zoute sticks, da's geen schande, toch?), en het suffe is dat ik er ook niet eens veel moeite mee heb om gezond te eten, want gelukkig vind ik gezond eten vaak net zo lekker. Zo'n bordje met avocadoblokjes onder je neus, beetje zout, beetje tabasco - echt genieten. Of een lekker grote handvol blauwe bessen, ook prima.

Ik baal er gewoon van dat ik er zo mee bezig moet zijn, met eten. Alleen als ik erop let, gaat het goed, als ik het loslaat, lukt het gewoon niet. Ik wil gewoon NU slank zijn ofzo. En dan wil ik daar best gezond bij eten

Ach weet je, het zal ook best een bui zijn, dat ik me nu even rot voel. Domme kerel van mij kreeg iig de wind van voren. En ik baal als een stekker van mijn dikke lijf.
pi_52170128
Het helpt wel als je gezonde dingen ook lekker vindt alleen het stoort gewoon heel erg in je hoofd als je steeds met eten bezig bent. Daar heb ik momenteel gelukkig geen last van; heb niet zoveel zin in eten tot het voor me staat. Dan smaakt het me wel weer.

Vandaag 3 nieuwe shirtjes binnen gekregen, maar ik kan ze niet passen want dat doet pijn
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:25:46 #212
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52173290
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:01 schreef ColdFeet het volgende:

de weegschaal gaf vandaag alweer 3 ons minder aan dan gister altijd leuk natuurlijk... en normaal ga ik niet elke dag, maja was toevallig 2 dagen achter mekaar vrij, dus vandaar...

wat balen dat je je niet blij voelt.... *knuffel* het is soms ook frustrerend dat je erg moet opletten met wat je eet en dat een ander echt ALLES kan eten en er niets van aankomt... (ik heb ook zo eentje bij me in huis wonen..)
pi_52173849
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:
vanavond chinees gehad, we hadden beide geen zin in koken

ik heb trouwens, als ik het goed begrepen heb een baan , moet alleen nog horen wanneer ik kan starten (ze wouden dat ik vrijdag zou starten, maar vrijdag en maandag heb ik weekeindje in hoek van holland met broer, schoonzus, neefje en nichtje en dat laat ik echt niet aan me voorbij gaan).
dan word ik dus een vrolijk klantenservice miepje, voor bol.com
snif iedereen had gisteren over dit bericht heen gelezen, maar goed, ik moet volgende week woensdag beginnen dus nog nogmaals: IK HEB EEN BAAN (en nu maar hopen dat jullie er deze keer niet overheen lezen
pi_52173953
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:48 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

snif iedereen had gisteren over dit bericht heen gelezen, maar goed, ik moet volgende week woensdag beginnen dus nog nogmaals: IK HEB EEN BAAN (en nu maar hopen dat jullie er deze keer niet overheen lezen
GEFELICITEERD
pi_52174032
Dank voor het meeleven, dames! Ergens vind ik ook gewoon dat ik me aanstel, maar vandaag was het gewoon even niet fijn....

Gothic-Blackie, het ergste is dat ik het wel had gelezen, maar daarna doorbladerde naar de ontluikende rel En toen straal vergat op jou te reageren omdat ik me daar ook nog even mee wilde bemoeien

Bij deze dus Fijn, een nieuwe baan
pi_52174296
gothic blackie, ik had het ook wel gelezen, maar het lukte me even niet om erop te reageren, gefeliciteerd in ieder geval!
pi_52174318
ik ben weer terug van zeeland
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:39:13 #218
13151 crew  Rewimo
pi_52174900
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:48 schreef gothic-blackie het volgende:
Echt niet gezien dus

Van harte gefeliciteerd Welke is het geworden?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:41:48 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_52174953
Ik had er ook een beetje overheen gelezen, maar gefeliciteerd g-b
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:43:08 #220
13151 crew  Rewimo
pi_52174978
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:11 schreef Riann het volgende:
ik ben weer terug van zeeland
Welkom terug, was het leuk?
pi_52174997
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Echt niet gezien dus

Van harte gefeliciteerd Welke is het geworden?
bij bol.com klantenservice. krijg nu eerst een basiscursus, en krijg ook nog een cursus van 4 maanden maar heb in ieder geval een baan, das al heel wat, zeg maar
pi_52175030
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

bij bol.com klantenservice. krijg nu eerst een basiscursus, en krijg ook nog een cursus van 4 maanden maar heb in ieder geval een baan, das al heel wat, zeg maar
Heeft het je veel moeite gekost om een baan te vinden dan? De voorgeschiedenis heb ik een beetje gemist natuurlijk.
Leuk, wanneer begint je cursus?
pi_52175089
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heeft het je veel moeite gekost om een baan te vinden dan? De voorgeschiedenis heb ik een beetje gemist natuurlijk.
Leuk, wanneer begint je cursus?
euhm nogal, ben al sinds ik klaar ben met school (30 november) op zoek naar een baan gelukkig bleef de stufi doorlopen, dus had ik wel geld, maar dat moet ik allemaal nog weer terug gaan betalen natuurlijk. en volgens mij begint woensdag meteen beide cursussen, een is een basiscursus voor een callcenter, en die van 4 maanden is een mbo niveau 3 cursus waar je dan aan het einde 2 certificaten van krijgt.
pi_52175579
Gefeliciteerd, gothic-blackie!
En nu kan je vast wel korting voor ons regelen bij Bol.com he?

En Riann, welkom terug uit Zeeland
pi_52175704
Gefeliciteerd Gothic Blackie!!
pi_52175773
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:06 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd, gothic-blackie!
En nu kan je vast wel korting voor ons regelen bij Bol.com he?

En Riann, welkom terug uit Zeeland
dat vraagt iedereen al aan me
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:12:52 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52175829
Gefeliciteerd Gothic Blackie bol.com altijd leuk....
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:25:40 #228
43556 miss_dynastie
pi_52176257
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:11 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dat vraagt iedereen al aan me
Groepskorting
pi_52176419
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Groepskorting
ja maar, ja maar, ik werk niet voor bol.com, ik werk voor een contact center. en die hebben een contract met bol, dus ik gok dat er geen kortingen bij zitten
pi_52177271
dat valt me nou een beetje van je tegen
pi_52177280
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:

Gefeliciteerd!
Last.fm | Flickr
pi_52177291
tssssssssssssssssssssssssssssss
pi_52178005
Gefeliciteerd GB! Leuk en spannend tegelijk!
pi_52178080
Gefeliciteerd GB Klinkt goed en ook leuk dat je cursussen krijgt. Altijd handig.
*OUD heilige*
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:33:00 #235
4177 Jojogirl
pi_52178516
Feli GB

Wie geeft me even een schop onder m'n kont? Ik moet hardlopen, maar ik heb eik geen zin.
pi_52178682
Gefeliciteerd gothic -blackie!

@ jojogirl: Schop! Lopen zul je!
(Ps: Geef je me even een schop terug? Ik heb vandaag ook niet zo'n zin )
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:42:14 #237
4177 Jojogirl
pi_52178809
Oké, oké, ik ga al

Tot uw dienst *SCHOP*
pi_52179290
*schop* beide lopen ja!!!
pi_52179372
Dames, we gaan elkaar hier niet schoppen hè

GB, ik dacht eerst: daar heb ik overheen gelezen, maar toen ik bol.com las ging er een belletje rinkelen Ik ben vergeten te reageren Gefeliciteerd hoor, meis!!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:46:16 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52180804
GB, proficiat!!!
pi_52181325
Wat goed GB! Een baan!
Ik had er overheen gelezen omdat ik dacht dat je het nog niet zeker wist…

Liejannuh: Tja, hoe sloop je een zadel? Geen flauw idee . Ik heb overigens vandaag meteen een nieuwe gekregen

Ik denk dat ik met dat soepdieet – nu ik de ingredienten zie – flink zal afvallen. Mijn darmen kunnen niet zo goed tegen ui, ik zal dus alleen maar op het toilet zitten .

Coldfeet: sterkte! Ik denk dat je man eraan moet wennen dat je wilt afvallen. Dat heeft wat opvoedtijd nodig .

Hier gaat het wel aardig. Ben vandaag op de vestiging in Alkmaar niet eens in de buurt gekomen van de droppot
pi_52182399
Moe, net thuis, late dienst, pfff, nog ff wat drinken en dan op bed, morgen een vroege dienst
ik durg inmiddels geen nummertjes meer te posten
pi_52185493
Ik doe met Freecell mee, ook moe en net thuis, alleen gelukkig niet van een late dienst maar van de bios
Zo nog ff douchen en dan slapen, morgen weer stage.

GB, nog gefeliciteerd
pi_52188060
Jij was toch wel wat later dan freecell omearos..

Leuke film gezien?
Wij gaan vandaag naar Walibi World, dus duim voor niet teveel regen daar... Op de buienradar zit daar nu juist nog een flinke bui....
pi_52188123
Omearos was wel 3 uur later thuis
* freecell zit nu te ontbijten met 200 gram druiven, een trosje rode bessen en natuurlijk
Heb een laat-vroeg. Gisteren dus behoorlijk laat huis, vandaag om 6.45 weer op
pi_52188125
Walibi! Hoe tof! Is ook met regen best leuk
PLezierige dag vandaag Teigan!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:45:09 #247
4177 Jojogirl
pi_52188671
Mogge.

Ik ga voor je duimen, teigan. Leuk, Walibi.

* Jojogirl gaat vandaag naar de sauna, uit eten en naar de film met
Als ik zo tenminste niet gebeld wordt dat m'n enige vandaag werkende collega ziek is, want dan moet ik alsnog komen opdraven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 augustus 2007 @ 08:51:19 #248
13151 crew  Rewimo
pi_52188777
Ik kon vanmorgen mijn bed niet uitkomen...

Omdat we erdoorheen gezakt zijn. Ook een manier om wakker te worden
pi_52188944
Rewimo Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Je was toch juist zoveel afgevallen?

teigan en Jojogirl, heel veel plezier vandaag.

Ik heb vandaag ook nog een dagje vrij, maar heb geen bijzondere plannen. Vanminddag even naar de stad met m'n moeder, ook leuk
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:00:50 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_52188962
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Rewimo het volgende:

OMG Was het een oud bed of IKEA?
disclaimer
pi_52189248
quote:

ROFL!!
Viel het bed uit elkaar toen jullie eruit stapten of zijn jullie tijdens het slapen erdoorheen gezakt?

Weegschaal is niet lief voor mij. Die 7 is weer in een 8 veranderd... grrrr.
Last.fm | Flickr
pi_52189506
quote:

Da's wel apart wakker worden!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 augustus 2007 @ 09:57:12 #253
13151 crew  Rewimo
pi_52190066
We werden wakker van een in elkaar zakkend bed Het valt wel mee hoor, de latten waarop de lattenbodems rusten zijn er onderuit geschoven. Als we die klem zetten kunnen we vannacht weer gewoon slapen.
pi_52190712
Ik ben naar Evan Almighty geweest, draaide hier in de sneak preview.

Mijn weegschaal was vanmorgen wel lief, 89,6kg Gister verdween ineens mijn opgeblazen buik en schommelde mijn gewicht weer netjes terug naar onder de 90, was wel een opluchting nadat ik de afgelopen dagen ook bijna 93kg heb gewogen, flinke schommeling zullen we maar zeggen
pi_52191050
Ik ben vandaag precies 14 kilo afgevallen
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:42:58 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_52191102
Ymme
disclaimer
pi_52191129
Veel plezier Jojo.

Rewimo toch.

Lekker gevoel ymme. Moet je nu eens een uur rond gaan lopen met 14 kilo boodschappen oid, dan ben je nog blijer.
*OUD heilige*
pi_52191235
Super, ymme!
Was het een leuke film, omearos? Ik was namelijk wel benieuwd of het de moeite waard was.

En Rewimo schrok je erg? Ik zou me rot schrikken als ik zo moest wakker worden.

Liejannuh: rotboek, ik blijf lezen En ging ook op zoek naar backgroundstory en kwam bij Oprah uit die hem vroeg of ZIJ echt zo dood was gegaan. Spoiler
pi_52191454
goedemorgen!

nou.. sleutels zijn ingeleverd van mn oude huisje..
heb geld gehad voor mn laminaat en vanavond naar ARNHEM woei! laatste werkdag hier.. geweldig

Ja doei.
pi_52192118
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef ymme het volgende:
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:57 schreef Rewimo het volgende:
We werden wakker van een in elkaar zakkend bed Het valt wel mee hoor, de latten waarop de lattenbodems rusten zijn er onderuit geschoven. Als we die klem zetten kunnen we vannacht weer gewoon slapen.
Oh, van die schuifdingen. Irritant!! Is bij mij ook een keer gebeurd, alleen zijn ze toen heel fout geschoven en daardoor ook door midden gebroken... pft. Heb na vervanging van de door midden gebroken latten het geheel vastgespijkerd aan het bed. Toen ging alles wel goed. Heb nu een ander bed met een ander soort lattenbodem (die niet schuift)...
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh: rotboek, ik blijf lezen En ging ook op zoek naar backgroundstory en kwam bij Oprah uit die hem vroeg of ZIJ echt zo dood was gegaan. Spoiler
* blue_funk is een beetje nieuwsgierig...
Welk boek ben je aan het lezen?
Last.fm | Flickr
pi_52192166
Isa leest A million little pieces van James Frey.
Geweldig boek.
pi_52192698
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:23 schreef Liejannuh het volgende:
Isa leest A million little pieces van James Frey.
Geweldig boek.

Wat een vreselijk prutsboek!! Heb het thuis in mijn boekenkast staan (jammergenoeg). Gekocht op aanraden van een vriend (die normaal gesproken wel een goede smaak heeft). Niet doorheen te komen (denk ook niet dat ik hem ooit uit ga lezen). Het is pagina na pagina alleen maar: zeik, zeur, klaag, zeik, zeur, nog meer gezeik en nog wat geklaag erbij. En het is nog nep ook. Ok, op zich boeit dat niet... maar dan moet je het niet publiceren met de melding waargebeurd en bij Oprah en soortgelijken zielig gaan zitten doen. James Frey
Last.fm | Flickr
pi_52192722
leuk he? smaak
Ja doei.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 11:41:53 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_52192749
"waargebeurde" boeken
disclaimer
pi_52192942
ben nu lekker een boek van patricia wentworth aan het lezen. dat is een zelfde soort stijl als agatha christie en leest dus heerlijk weg
pi_52193254
Ik heb net de nieuwste Nicci French gekocht. Ga ik zo maar even aan beginnen. Vandaag mn eerste vrije dag in tijden! Zo lekker! Ben al naar de kapper en de schoonheidsspecialiste geweest en straks komt mn broer hier. Gezellig.

Oh, voor wie nog belangstelling heeft voor wat boeken: Ik heb alle delen van Nicci French in de aanbieding (behalve de laatste dus, want die moet ik nog uitlezen ).
It is your friends who make your world!
pi_52193396
Ik heb in 1 dag het boek van Heleen van Royen uitgelezen, de ontsnapping Deze vind ik echt goed!
pi_52193413
Liejannuh zei al dat mensen het of leuk of vreselijk vinden En ik kan best zien waar iemand het een kutboek vindt, alleen mij intrigeert het juist weer wel en ik blijf er in lezen. Een boek wordt niet plots een slecht boek als het achteraf wel verzonnen blijkt te zijn

^^^Isa achter de verkeerde pc
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:02:51 #269
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52193417
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 11:57 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik heb net de nieuwste Nicci French gekocht. Ga ik zo maar even aan beginnen. Vandaag mn eerste vrije dag in tijden! Zo lekker! Ben al naar de kapper en de schoonheidsspecialiste geweest en straks komt mn broer hier. Gezellig.

Oh, voor wie nog belangstelling heeft voor wat boeken: Ik heb alle delen van Nicci French in de aanbieding (behalve de laatste dus, want die moet ik nog uitlezen ).
Nicci French echt fantastische boeken! ik spaar ze allemaal!

even verder niets te melden; zit op het werk, zo drie bruine boterhammen eten...
pi_52193549
quote:

ikiskoel, even tussendoor, je kan op je werk morgen invoeren dat je voor mij niet meer hoeft te zoeken
pi_52193565
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef ymme het volgende:
Gefeliciteerd
quote:
Was het een leuke film, omearos? Ik was namelijk wel benieuwd of het de moeite waard was.
Ik vond hem een beetje flauw, maar ik ben dan ook meer van cult/filmhuis films. Hij is wel grappig, vooral kijken als je al iets melig bent Vooral het einde is melig
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
nou.. sleutels zijn ingeleverd van mn oude huisje..
heb geld gehad voor mn laminaat en vanavond naar ARNHEM woei! laatste werkdag hier.. geweldig

gefeliciteerd veel plezier in je nieuwe huisje
Heb je daar al internet of moeten we je nu een poosje missen?
pi_52193610
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:06 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ikiskoel, even tussendoor, je kan op je werk morgen invoeren dat je voor mij niet meer hoeft te zoeken
G-B, ik ga het voor je regelen. Super man, dat je nu een baan hebt gevonden! Kan me voorstellen dat je helemaal euforisch bent, haha. Gefeliciteerd!
It is your friends who make your world!
pi_52193703
quote:

Ik heb volgens mij ook ergens een boek van Nicci French, maar nog niet gelezen. Zal hem klaarleggen om als volgende te lezen, ben wel benieuwd nu. was helemaal vergeten dat ik die had
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:15:18 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_52193767
Ik ben bezig met een discworld novel van Terry Pratchett, dat blijft altijd geniaal
disclaimer
pi_52193811
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben bezig met een discworld novel van Terry Pratchett, dat blijft altijd geniaal
Die moet ik van mijn zus ook lezen, volgende (serie) boeken voor op de lijst Zusje maar eens vragen ik die van haar mag lenen.
pi_52194084
quote:
Die moet ik ook van vriendlief lezen . Maar goed, ik ben voorlopig even afgehaakt, ik lees al genoeg op mijn werk dat ik geen zin om thuis ook nog te lezen. Ik ben nu maar begonnen in Harry Potter. Dat is tenminste lekker simpel engels dat ik er doorheen vlieg met lezen .
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:26:54 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_52194119
TP is ook niet zo ingewikkeld hoor Is gewoon 1 brok onzin
disclaimer
pi_52194175
quote:

Beneath the Skin is zooo briljant
Ja doei.
pi_52194203
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:07 schreef omearos het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
[..]

Ik vond hem een beetje flauw, maar ik ben dan ook meer van cult/filmhuis films. Hij is wel grappig, vooral kijken als je al iets melig bent Vooral het einde is melig
[..]

gefeliciteerd veel plezier in je nieuwe huisje
Heb je daar al internet of moeten we je nu een poosje missen?
nog geen internet maar bij in Nijmegen wel en ben het weekend weg, dus ook met internet thuis had ik niet online kunnen komen
Ja doei.
pi_52195033
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Nicci French echt fantastische boeken! ik spaar ze allemaal!

even verder niets te melden; zit op het werk, zo drie bruine boterhammen eten...
Ik heb er 3 gelezen en kwam toen tot de conclusie dat ze allemaal het zelfde plot hebben:
Jonge intelligente vrouw die een zenuwinzinking krijgt van iets vreselijks dat is gebeurd. Iedereen denkt dat ze niet meer spoort, maar aan het eind van het verhaal blijkt het toch te kloppen wat ze beweerde en wordt de dader gepakt. En dat dus elke keer verpakt in een andere setting. Maar... misschien had ik na 3 niet moeten afhaken en ook nog een vierde moeten proberen.

Beetje zoals mijn Agatha Christie frustratie... na een paar van die boeken heb ik geroepen: "Als het nu weer de dokter is geweest, kap ik met het lezen van deze boeken"... en je raad het al: het was de dokter...
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar woensdag 8 augustus 2007 @ 13:04:55 #281
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52195145
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:01 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb er 3 gelezen en kwam toen tot de conclusie dat ze allemaal het zelfde plot hebben:
Jonge intelligente vrouw die een zenuwinzinking krijgt van iets vreselijks dat is gebeurd. Iedereen denkt dat ze niet meer spoort, maar aan het eind van het verhaal blijkt het toch te kloppen wat ze beweerde en wordt de dader gepakt. En dat dus elke keer verpakt in een andere setting. Maar... misschien had ik na 3 niet moeten afhaken en ook nog een vierde moeten proberen.

Beetje zoals mijn Agatha Christie frustratie... na een paar van die boeken heb ik geroepen: "Als het nu weer de dokter is geweest, kap ik met het lezen van deze boeken"... en je raad het al: het was de dokter...

Ik ben verslaafd aan nederlandse literaire thrillers... Close-Up van Esther Verhoef, het oevre van Saskia Noort etc
pi_52195349
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef Atrimar het volgende:
Liejannuh zei al dat mensen het of leuk of vreselijk vinden En ik kan best zien waar iemand het een kutboek vindt, alleen mij intrigeert het juist weer wel en ik blijf er in lezen. Een boek wordt niet plots een slecht boek als het achteraf wel verzonnen blijkt te zijn

^^^Isa achter de verkeerde pc
Dat is ook niet de reden waarom ik er niet doorheen kwam (lees daarboven: klaag, zeur, zeik, klaag, etc), maar de hele vertoning was wel erg sneu. Maar goed, ik begrijp wel dat het je intrigeert. Die vriend van mij was er ook weg van... Was trouwens ook een aardige rel, mensen die massaal hun centjes terug wilden, etc. (dat was dan wel weer interessant). Misschien lees ik hem ooit nog wel een keer (als ik alle andere boeken die er bestaan heb gelezen ), hij staat immers in mijn boekenkast...
quote:
Good Omens van Terry Pratchett & Neil Gaiman al gelezen? Als je TP kan waarderen, vind je Good Omens waarschijnlijk geweldig. Ik kwam zelf niet meer bij van het lachen (val je ook van af!)
Last.fm | Flickr
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:15:45 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_52195459
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:11 schreef blue_funk het volgende:

Good Omens van Terry Pratchett & Neil Gaiman al gelezen? Als je TP kan waarderen, vind je Good Omens waarschijnlijk geweldig. Ik kwam zelf niet meer bij van het lachen (val je ook van af!)
Nope, ik heb net als zovelen nog zoooooooooveel boeken die ik moet lezen
Maar TP vind ik geniaal, dus die zal zeker nog wel een keer aan de orde komen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 augustus 2007 @ 13:22:56 #284
13151 crew  Rewimo
pi_52195644
quote:
En Rewimo schrok je erg? Ik zou me rot schrikken als ik zo moest wakker worden.
Eerst wel maar daarna kreeg ik de slappe lach omdat ik er niet meer uitkon, zo scheef lag alles

Het bed is overigens weer gemaakt, al was het wat gecompliceerder dan we dachten. Niet de latten onder de lattenbodems, maar de zijlatten waar de lattenbodems op rusten waren stuk. Die hebben we nu opnieuw aangebracht en verstevigd met extra balkjes eronder. We kunnen er weer in vanavond

ymme, super joh!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 augustus 2007 @ 13:26:08 #285
13151 crew  Rewimo
pi_52195744
Boeken: kent iemand de Outlander-serie van Diana Gabaldon? Daar ben ik echt helemaal weg van.

*kijken gaat of de nieuwste al verschenen is*
pi_52196741
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Boeken: kent iemand de Outlander-serie van Diana Gabaldon? Daar ben ik echt helemaal weg van.

*kijken gaat of de nieuwste al verschenen is*
euhm je bedoelt toch over jamie en claire? die is toch allang klaar? (ik heb hem in het nederlands die serie en de laatste heb ik verleden jaar gekocht)

/edit lees net dat er een deel zeven komt maar dat nieuws is pas 4 augustus dit jaar bekend gemaakt dus dat duurt nog wel even denk ik....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 augustus 2007 @ 14:13:46 #287
13151 crew  Rewimo
pi_52197196
Er komen zelfs nog twee delen
pi_52197313
lekker uitmelken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 augustus 2007 @ 14:26:28 #289
13151 crew  Rewimo
pi_52197591
Maakt mij niet uit, ik vind ze geweldig
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:39:56 #290
47102 Elvi
miemkwien
pi_52198029
What. The. Fuck. Ik ben aangekomen Terwijl ik gister echt zo'n honger had dat mn maag er pijn van deed Ik snap het echt niet
pi_52198164
Als je zoveel honger had had je wat meer moeten eten (soep of fruit of wat je ook alweer mocht gister) Bij zoveel honger gaat je lichaam namelijk alles opslaan als je niet uitkijkt omdat het die schaarste wil overleven.
Zorg goed voor jezelf
pi_52198202
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:26 schreef Rewimo het volgende:
Maakt mij niet uit, ik vind ze geweldig
ik ook, ik huppel ook meteen naar de boekwinkel als er een nieuwe is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:47:23 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_52198238
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:39 schreef Elvi het volgende:
What. The. Fuck. Ik ben aangekomen Terwijl ik gister echt zo'n honger had dat mn maag er pijn van deed Ik snap het echt niet
Wss ben je dat morgen weer kwijt Maak je niet meteen zorgen als je 1 dag schommelt
disclaimer
pi_52204005
Soms is strooien met getallen zoiets idioots. Neem nou de tip van een magazine wat ik aan het lezen was om slechts 80% van de crèmespoeling uit je haar te wassen voor een zijdezacht resultaat. Shit, hoe doe je dat? 80% hè en dus geen 70 of 90%, maar 80! Dus als je bijv. normaal 4 minuten je haar uitspoelt, dan doe je dat nu 3 minuten? Waarom niet gewoon schrijven dat je net niet alles moet uitspoelen?

Mijn vroegere schoonmoeder belde net per ongeluk. Ze dacht Dennis' telefoon te hebben gebeld, maar dat was dus de mijne. Ik wist niet goed wat te zeggen en zij ook niet. Rare situatie.
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 18:31:57 #295
43556 miss_dynastie
pi_52204280
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Shit, hoe doe je dat? 80% hè en dus geen 70 of 90%, maar 80! Dus als je bijv. normaal 4 minuten je haar uitspoelt, dan doe je dat nu 3 minuten? Waarom niet gewoon schrijven dat je net niet alles moet uitspoelen?
80% van de lengte, dus gewoon een gedeelte niet wassen

Ik had net in de supermarkt ruzie met een oma. Ze flikkert de pakken die ze niet besluit te kopen gewoon naast de kassa. Zegt ze 'ja, ik zie je kijken, maar mijn kleindochter heeft die dingen erin gelegd, niet ik'. Dus ik zo: 'dan vraag je haar of ze ze ook even teruglegt'. Als blikken konden doden...
pi_52204472
quote:
Mijn vroegere schoonmoeder belde net per ongeluk. Ze dacht Dennis' telefoon te hebben gebeld, maar dat was dus de mijne. Ik wist niet goed wat te zeggen en zij ook niet. Rare situatie.
Ik werd laatst nog gebeld door een goede vriend van mijn ex, op mijn vaste lijn, of ik mijn ex even aan de telefoon kon geven Hij woont hier al 1,5 jaar niet meer
pi_52205862
quote:
Soms is strooien met getallen zoiets idioots. Neem nou de tip van een magazine wat ik aan het lezen was om slechts 80% van de crèmespoeling uit je haar te wassen voor een zijdezacht resultaat. Shit, hoe doe je dat? 80% hè en dus geen 70 of 90%, maar 80! Dus als je bijv. normaal 4 minuten je haar uitspoelt, dan doe je dat nu 3 minuten? Waarom niet gewoon schrijven dat je net niet alles moet uitspoelen?

Raar! Had je al eerder weer met haar gesproken?
80% lijkt me inderdaad nogal ingewikkeld Als ik trouwens cremespoeling laat zitten, heb ik geen krullen meer

trouwens, sorry dat ik wat kort was aan de telefoon, maar ik was aan het werk en er kwamen net 3 collegae binnen voor de overdracht

ontopic: goede dag!! 1148 en vet en verzadigd vet met gemak in het groen
Alleen zink krijg ik nooit genoeg binnen
pi_52206124
Het lijkt me erg moeilijk om 80% van de cremespoeling uit je haar te spoelen
En het lijkt me heel raar ineens je ex-schoonmoeder per ongeluk aan de lijn te krijgen Ik zou met mijn mond vol tanden staan denk ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 augustus 2007 @ 19:49:33 #299
13151 crew  Rewimo
pi_52206580
Lijkt me ook een erg ongemakkelijke situatie Na een tijdje zal het wel beter gaan als zoiets gebeurt maar zeker in het begin weet je dan gewoon niet wat je moet zeggen.

Ik gebruik nooit crèmespoeling want dan doet mijn haar echt helemaal niets meer behalve slap hangen en snel vet worden.
pi_52206656
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Raar! Had je al eerder weer met haar gesproken?
80% lijkt me inderdaad nogal ingewikkeld Als ik trouwens cremespoeling laat zitten, heb ik geen krullen meer

trouwens, sorry dat ik wat kort was aan de telefoon, maar ik was aan het werk en er kwamen net 3 collegae binnen voor de overdracht

ontopic: goede dag!! 1148 en vet en verzadigd vet met gemak in het groen
Alleen zink krijg ik nooit genoeg binnen
Mag ik vragen waar je dat invoert, dat je ook ziet hoeveel vitamine en mineralen je binnenkrijgt bedoel ik: daar ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar eigenlijk.
pi_52206674
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 19:38 schreef Vogue het volgende:
En het lijkt me heel raar ineens je ex-schoonmoeder per ongeluk aan de lijn te krijgen Ik zou met mijn mond vol tanden staan denk ik.
Ja, dat stond ik dus ook... ook een beetje omdat Dennis al een aantal keer had gezegd dat zijn moeder me nog wilde bellen, maar dat had ze dus nooit gedaan. En nu belde ze per ongeluk. Het is een vreselijk leuk en lief mens hoor, maar het is niet meer m'n schoonmoeder Voelt gek aan, ook omdat ik niet voor deze situatie heb gekozen en zij ook niet.

*zucht* Isa weer op andere pc
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')