abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:02:19 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_52150491
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Elvi het volgende:

[..]

In de middag: ok.... maar 's ochtends toch niet?!
Wie slank wil zijn....
disclaimer
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:15:48 #152
47102 Elvi
miemkwien
pi_52150896
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wie slank wil zijn....
Dan eet ik gewoon niks in de ochtend Uitslapen tot 11 uur, koffie, en dan om half 12 soep...
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:16:45 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_52150930
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dan eet ik gewoon niks in de ochtend Uitslapen tot 11 uur, koffie, en dan om half 12 soep...
Hoef je niet te werken?
disclaimer
pi_52151045
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef Elvi het volgende:

[..]

dat is ook nog een pluspunt van een dieet
je word er zo lekker actief van
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 21:21:29 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52151110
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is ook nog een pluspunt van een dieet
je word er zo lekker actief van
Ja, heerlijk is dat he... uitslapen, genieten van de rest van je dag. En dan 's avonds lekker sporten en rozig naar je bed in. Ik moet zeggen dat ik dat toch best mis...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:31:42 #156
47102 Elvi
miemkwien
pi_52151476
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef Stormqueen het volgende:

Hoef je niet te werken?
Nope Ben student en heb nu vakantie. Daarom doe ik dit dieet ook want op school had ik het nooit kunnen volhouden
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:33:10 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_52151535
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nope Ben student en heb nu vakantie. Daarom doe ik dit dieet ook want op school had ik het nooit kunnen volhouden
Ah, da's inderdaad wel lekker dan
Toen ik nog studeerede had ik ook nog tijd om elke dag te gaan sporten, toen ging het inderdaad wel hard Dus maak er nog maar lekker ff misbruik van
disclaimer
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:34:11 #158
47102 Elvi
miemkwien
pi_52151572
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ah, da's inderdaad wel lekker dan
Toen ik nog studeerede had ik ook nog tijd om elke dag te gaan sporten, toen ging het inderdaad wel hard Dus maak er nog maar lekker ff misbruik van
Haha ja doe ik ook zeker Morgen ga ik ook weer sporten want ik mis het wel als ik een dag niet gegaan ben... had ik niet verwacht toen ik begon
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:36:16 #159
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52151646
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Sjeen het volgende:
jojogirl

Padorah, gaan we voor een 'drie musketiers act' samen met Beessie-Jen

Ik zit aan de SnackaJack Bbq en water
komt helemaal goed...

ik heb met gezonde tegenzin mezelf toch op de crosstrainer gekregen het was wel erg warm, maar toch weer 20 mins volgehouden (op 35-40 km uur)....
na het avondeten verder niets meer gegeten.. misschien dat ik zo nog wat fruit ga eten of wat yoghurt.

en daarna lekker op bed tv kijken (ver weg van alle lekkere dingen ) en daarna lekker
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52151981
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja, heerlijk is dat he... uitslapen, genieten van de rest van je dag. En dan 's avonds lekker sporten en rozig naar je bed in. Ik moet zeggen dat ik dat toch best mis...
Wat ben jij een schatje
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:47:16 #161
47102 Elvi
miemkwien
pi_52152023
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat ben jij een schatje
Inderdaad Want ik kreeg al moordneigingen...
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 21:56:11 #162
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52152265
Anyway... ik moet dus ergens weer tijd zien te plannen voor hardlopen. Denk dat dat weer aankloppen wordt bij de buren. Dan kan ik als sporten is, daar de babyfoon een half uurtje droppen.

Hometrainers, sportschool etc is niet aan mij besteed. Heeft er iemand nog een idee wat ik naast volleybal zou kunnen doen?
pi_52152363
Wow Isa, echt rood.

Welkom terug Sjeen. Heb je weer eens foto's van Isa? Heb ik al een tijd niet voorbij zien komen.

Goed gedaan Juup, ziet er goed uit.

Kan iemand me mijn wachtwoord PM'en? Is voor iedereen hetzelfde toch? Ga ik ook weer fanatieker meedoen. Het schiet echt totaal niet op. Het gaat met de PND beter, maar ik voel me nog steeds niet echt goed en ik merk dat het dan zoveel moeilijker is mezelf te motiveren gezond te doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52152366
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:56 schreef Sjeen het volgende:
Anyway... ik moet dus ergens weer tijd zien te plannen voor hardlopen. Denk dat dat weer aankloppen wordt bij de buren. Dan kan ik als sporten is, daar de babyfoon een half uurtje droppen.

Hometrainers, sportschool etc is niet aan mij besteed. Heeft er iemand nog een idee wat ik naast volleybal zou kunnen doen?
workout dvds?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 22:01:53 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52152410
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:00 schreef YPPY het volgende:

Kan iemand me mijn wachtwoord PM'en? Is voor iedereen hetzelfde toch? Ga ik ook weer fanatieker meedoen. Het schiet echt totaal niet op. Het gaat met de PND beter, maar ik voel me nog steeds niet echt goed en ik merk dat het dan zoveel moeilijker is mezelf te motiveren gezond te doen.
Komt eraan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52152417
Zo ik word ook echt veel te zwaar, maar sporten is nou niet echt mijn aller grootste hobby.

Wat zijn nouleuke sporten die leuk zijn om te doen ook in je eentje. Skeeleren heb ik al geprobeerd dan krijg ik alleen maa rlast van mijn voeten.
pi_52152564
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:56 schreef Sjeen het volgende:

Pilates/yoga/tai chi en dat soort dingen? Kun je makkelijk thuis doen. Niet echt effect op je conditie, wel op lenigheid en spierkracht. En is ook best bevredigend om te doen, want je merkt dat het steeds makkelijker gaat en je steeds meer kunt.

Enne, how 'bout zwemmen? Das echt overal goed voor.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 22:08:19 #168
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52152594
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

workout dvds?
Ik vermoed dat ik dan als klimrek gebruikt ga worden door Isa of dat we ruzie krijgen over wie er voor de tv mag

Ik wil eigenlijk wel zo'n mini trampoline aanschaffen, maar ben bang dat ook die geconfisceerd gaat worden.

Skeeleren/Skaten, dat kan ook nog, dan neem ik Isa met fiets en al mee naar het parkeerterrein van de Gamma hier. Maar ik ben wel een beetje huiverig om te vallen en iets te breken...

Yppy, ik ga even zoeken
Ow en Rewimo bijna vergeten
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 22:13:15 #169
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52152740
Hee Sjeen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52152743
Sinds januari ben ik toch nog een halve kilo afgevallen, nog iets positiefs.

En een ministepper Sjeen? Die wordt niet zo makkelijk afgepakt, daar moet je wat zwaarder voor zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52152769
Ik ben één dagje aan eht werk en bijna weer een topic vol!
Isa wat ellendig rood ben je
* freecell knuffelt héél voorzichtig Isabeau
Ik ben ook best wel verbrand van het zwemmen vanmorgen, maar niet zó erg!

Dieettechnisch zijn late diensten wel nuttig. Bijna 800 kcal vandaag
pi_52152838
Heb je dan geen honger?
Ik weet niet hoeveel fysieke inspanning je werk vergt, maar jeetje, ik ga al sterretjes zien als ik weinig eet, en ik hoef alleen maar te zitten.
pi_52152919
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je dan geen honger?
Ik weet niet hoeveel fysieke inspanning je werk vergt, maar jeetje, ik ga al sterretjes zien als ik weinig eet, en ik hoef alleen maar te zitten.
Niet echt honger, tijdens het avondeten zelfs nog extra gegeten terwijl ik al vol zat. Gewoon een beetje dooreten omdat het anders te weinig is.

Och, mijn werk is niet zo actief, beetje lopen, beetje zitten. Wel nog een anderhalf uur gezwommen vandaag en naar mijn werk en terug gefietst.

Wel irritant, want afvallen doe ik er ook niet mee
pi_52152964
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:02 schreef Stansfield het volgende:
Wat zijn nouleuke sporten die leuk zijn om te doen ook in je eentje. Skeeleren heb ik al geprobeerd dan krijg ik alleen maa rlast van mijn voeten.
Heb je dan wel goede skates? Ik had bij mijn oude skates ook veel last van mijn voeten. Toen heb ik goede gekocht in een skatewinkel en sindsdien gaat het veel beter . Maar je kan ook gaan hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen oid.

BJ / Sjeen: eigenlijk moet ik een grote schop onder mijn kont geven. Die 7 kilo (voor een gezond gewicht) moeten er af!

SQ / Elvi: lekker hoor, alle dagen sporten. Dat deed ik ook toen ik nog studeerde . Zo niet, meerdere keren per dag. Tja, en dan ga je werken en heb je opeens stukken minder tijd .

Sjeen: je kan gaan wandelen of fietsen (eventueel samen met Isa). Je kan gaan skaten. Als je bang bent dat je snel valt, kan je overigens ook lessen nemen bij een sportschool (meestel 5 ofzo) of bij een schaatsbaan. Dan kan je kijken of je het leuk vindt. Het is wel belangrijk dat je goede skates hebt anders kan je pijn aan je voeten krijgen. Maar je kan ook yogaoefeningen gaan doen voor de lenigheid, spieren (zie www.yogatoday.com voor de dagelijkse portie oefeningen). Je kan ook een Wii aanschaffen. Kan je lekker thuis doen en Isa / kan ook meedoen

O, ik heb trouwens ontdekt dat ik nog garantie heb op mijn kapotte zadel . Morgen maar eens de fietswinkel lastig vallen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Pandorah op 06-08-2007 22:38:51 ]
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 22:35:19 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52153347
Zwemmen vind ik geweldig, maar waarschijnlijk wordt dat weer peuterzwemmen op woensdagmorgen Het is bewegen, maar toch

Ik ga me nog eens goed bedenken wat ik graag wil, bedankt voor de tips

En dan nu even offspring spammen

Gisteren in de stoomtrein

Met een dik oog door een muggenbult...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')