Wie slank wil zijn....quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
In de middag: ok.... maar 's ochtends toch niet?!![]()
Hoef je niet te werken?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan eet ik gewoon niks in de ochtendUitslapen tot 11 uur, koffie, en dan om half 12 soep...
![]()
dat is ook nog een pluspunt van een dieetquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan eet ik gewoon niks in de ochtendUitslapen tot 11 uur, koffie, en dan om half 12 soep...
![]()
Ja, heerlijk is dat he... uitslapen, genieten van de rest van je dag. En dan 's avonds lekker sporten en rozig naar je bed in. Ik moet zeggen dat ik dat toch best mis...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is ook nog een pluspunt van een dieet
je word er zo lekker actief van
Nopequote:
Ah, da's inderdaad wel lekker danquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
NopeBen student en heb nu vakantie. Daarom doe ik dit dieet ook want op school had ik het nooit kunnen volhouden
![]()
Haha ja doe ik ook zekerquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, da's inderdaad wel lekker dan
Toen ik nog studeerede had ik ook nog tijd om elke dag te gaan sporten, toen ging het inderdaad wel hardDus maak er nog maar lekker ff misbruik van
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Sjeen het volgende:jojogirl
Padorah, gaan we voor een 'drie musketiers act' samen met Beessie-Jen
Ik zit aan de SnackaJack Bbq en water
Wat ben jij een schatjequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is dat he... uitslapen, genieten van de rest van je dag. En dan 's avonds lekker sporten en rozig naar je bed in. Ik moet zeggen dat ik dat toch best mis...
workout dvds?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:56 schreef Sjeen het volgende:
Anyway... ik moet dus ergens weer tijd zien te plannen voor hardlopen. Denk dat dat weer aankloppen wordt bij de buren. Dan kan ik alssporten is, daar de babyfoon een half uurtje droppen.
Hometrainers, sportschool etc is niet aan mij besteed. Heeft er iemand nog een idee wat ik naast volleybal zou kunnen doen?
Komt eraanquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:00 schreef YPPY het volgende:
Kan iemand me mijn wachtwoord PM'en? Is voor iedereen hetzelfde toch? Ga ik ook weer fanatieker meedoen. Het schiet echt totaal niet op. Het gaat met de PND beter, maar ik voel me nog steeds niet echt goed en ik merk dat het dan zoveel moeilijker is mezelf te motiveren gezond te doen.
Pilates/yoga/tai chi en dat soort dingen? Kun je makkelijk thuis doen. Niet echt effect op je conditie, wel op lenigheid en spierkracht. En is ook best bevredigend om te doen, want je merkt dat het steeds makkelijker gaat en je steeds meer kunt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:56 schreef Sjeen het volgende:
Anyway... ik moet dus ergens weer tijd zien te plannen voor hardlopen. Denk dat dat weer aankloppen wordt bij de buren. Dan kan ik alssporten is, daar de babyfoon een half uurtje droppen.
Hometrainers, sportschool etc is niet aan mij besteed. Heeft er iemand nog een idee wat ik naast volleybal zou kunnen doen?
Ik vermoed dat ik dan als klimrek gebruikt ga worden door Isa of dat we ruzie krijgen over wie er voor de tv magquote:
Niet echt honger, tijdens het avondeten zelfs nog extra gegeten terwijl ik al vol zat. Gewoon een beetje dooreten omdat het anders te weinig is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
Heb je dan geen honger?
Ik weet niet hoeveel fysieke inspanning je werk vergt, maar jeetje, ik ga al sterretjes zien als ik weinig eet, en ik hoef alleen maar te zitten.
Heb je dan wel goede skates? Ik had bij mijn oude skates ook veel last van mijn voeten. Toen heb ik goede gekocht in een skatewinkel en sindsdien gaat het veel beterquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:02 schreef Stansfield het volgende:
Wat zijn nouleuke sporten die leuk zijn om te doen ook in je eentje. Skeeleren heb ik al geprobeerd dan krijg ik alleen maa rlast van mijn voeten.
Ik heb ook aldie vanmijn broertje geprobeerd, en ik hebzelf roces dus best een goed merk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Heb je dan wel goede skates? Ik had bij mijn oude skates ook veel last van mijn voeten. Toen heb ik goede gekocht in een skatewinkel en sindsdien gaat het veel beter. Maar je kan ook gaan hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen oid.
Ow ja, ik heb ook nog ergens zo'n ding liggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:13 schreef YPPY het volgende:
Sinds januari ben ik toch nog een halve kilo afgevallen, nog iets positiefs.
En een ministepper Sjeen? Die wordt niet zo makkelijk afgepakt, daar moet je wat zwaarder voor zijn.
Ik heb er ook eentje op zolder staanquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef omearos het volgende:
[..]
Ow ja, ik heb ook nog ergens zo'n ding liggenBij het steppen komt er steeds metaal op metaal, en dat vonden de onderburen niet zo fijn, dus dat ding ligt nu stof te verzamelen
Ik deed er ook stof tussen, maar het bleef niet liggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje op zolder staanOverigens, tegen dat geluid deed ik er een handdoekje tussen...
Er staan op de verschillende websites met het soepdieet die ik heb gezien verschillende hoeveelheden, maar je mag wel meer dan alleen soep:quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Elvi het volgende:
Pfff vanaf 5 uur smiddags krijg ik het moeilijk met dit dieetIk mis mn warme prakje en brood
![]()
Morgen mag ik groente en fruit combineren *jeej* en overmorgen mag ik 8 bananen en magere melkDus ik maak gewoon n milkshake
Paar ijsblokjes erin en gáán
![]()
Ik snap alleen de laatste 3 dagen niet... er staat dan wel wat ik 's avonds mag eten en dat ik minstens 1 keer de soep mag, maar wat ik dan de rest van de dag moet eten is me een raadselWeet iemand hier wat ik dan moet doen?
Niet alleen wat je erbij mag eten...quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Het soepdieet klinkt echt heel erg ranzig!300 à 450 gram vlees of vis eten!
Dat is veel man!
Volgens mij is detoxen echt het enige nut van het dieet.
quote:4e dag:
1 tot 6 bananen, de gehele dag door magere melk (8 glazen) en de SOEP.
quote:Wat heeft u nodig:
- 6 uien
- 3 groene paprika’s
- 1 bos selderij
- 1 witte kool
- 3 tomaten
- 4 wortelen of 2 grote winterpenen
- 2 soepverrijkers (bijv. maggie mixsoep)
En óf het werkt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:02 schreef blue_funk het volgende:
Maar goed, als het werkt... denk in ieder geval niet dat ik het zelf ga proberen.
Herstel: een kiloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat echt per dag hè? Ik word er wel eens moe van. De ene dag goed is geen garantie voor de volgende dag... Blegh, ik wou dat ik er niet op hoefde te letten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Isa is ongeveer 95 centimeter... Ze lijkt op mama he
Gisteren heb ik me overigens heel netjes aan mijn eetpatroontje gehouden, we gaan er vandaag weer voor
Het gaat inderdaad echt per dag... De eerste tijd in elk geval, op een bepaald moment zit je weer zo in het ritme dat het een hele tijd gewoon goed gaat. Maar dan verlies je dus de focus en sluipt er weer vanalles in... En dan ben je weer terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het gaat echt per dag hè? Ik word er wel eens moe van. De ene dag goed is geen garantie voor de volgende dag... Blegh, ik wou dat ik er niet op hoefde te letten.
Ben je al gesettled?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer moet je eens naar Arnhem?het is nu nog zomer
--> tuin, rose en mens-erger-je-niet
ofzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |