met verschil dat je alleen tegen mij zegtquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Overigens, ik vind tvp's altijd vervelend halverwege een topic, maakt niet uit van wie![]()
Er was niks om af te bitchenquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijna 100 reacties in dit topic en je hebt niets anders te melden dan 'tvp'? Iemand laat foto's zien van hoeveel hij wel niet is veranderd en zelfs daar heb je niets, maar dan ook helemaal niets over te zeggen? Er is gepraat over sporten, over diëten en over niet-dieet gerelateerde zaken en alles wat je te zeggen hebt is tvp? En je hebt ook helemaal zelf niets over jezelf te vertellen? Niets? Blijf dan gewoon weg, Miss S.
Overigens, ik vind tvp's altijd vervelend halverwege een topic, maakt niet uit van wie![]()
Ik erger me er eigenlijk altijd wel een beetje aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:34 schreef Miss_S het volgende:
met verschil dat je alleen tegen mij zegt
want als er ergens veel late tvp's worden geplaatst is het altijd wel in dit topic
Get-verrrr, WTMI!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, net weer een kilo gewicht aan het riool gedoneerd![]()
kennelijk kunnen jij en isa wel weer genoeg vindenquote:
Dat zeg ik ook niet, ik moet alleen ongesteld wordenquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kennelijk kunnen jij en isa wel weer genoeg vinden
volgens mij hebben de mods hier al vaak genoeg gezegd dat niemand weg gestuurd kan worden
dus volgens mij heeft het weinig nut om tegen mij te zeggen dat ik maar weg moet blijven
Je bent niet de enige hoor, ik vind tvp's ook behoorlijk irritant en zeker als we de eerste 25 reacties al voorbij zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik erger me er eigenlijk altijd wel een beetje aanHet staat zoveel beter als iemand gewoon iets zegt, al is het alleen "qua lijnen heb ik even niets te melden, maar wat zie je er nu goed uit Juup! Super!" Klaar
Dat ge'tvp is zo irritant. Het is een tijdje 'beleid' geweest op fok dat mods die allemaal rucksichtlos (schrijf ik dat goed, Rewimo?
) hoorden te verwijderen, maar dat is weer wat in het slop geraakt sinds de creatievere uitingen van tvp's in topics.
je ergerd je er altijd aan maar zegt alleen iets tegen mijquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik erger me er eigenlijk altijd wel een beetje aanHet staat zoveel beter als iemand gewoon iets zegt, al is het alleen "qua lijnen heb ik even niets te melden, maar wat zie je er nu goed uit Juup! Super!" Klaar
Dat ge'tvp is zo irritant. Het is een tijdje 'beleid' geweest op fok dat mods die allemaal rucksichtlos (schrijf ik dat goed, Rewimo?
) hoorden te verwijderen, maar dat is weer wat in het slop geraakt sinds de creatievere uitingen van tvp's in topics.
Ja, want de hele wereld doet stom tegen je maar het ligt niet aan jouquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je ergerd je er altijd aan maar zegt alleen iets tegen mij
goh dat had ik nu net niet verwacht
en tegen Juup ja....had kunnen zeggen dat ik inderdaad al verwacht had dat er een operatie achter zat maar dan krijg ik ook weer naar mijn hoofd dat ik mijn mond moet houden
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als iemand alles in het negatieve trekt ben jij het wel de laatste dagen
maar succes met ongesteld zijn, dan weeg je toch alweer snel een kilo meer
OK, OK.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow, dat mag je niet melden? en ik nog zo blij dat ik weer lichter was![]()
Whehehe.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OK, OK.
Stormqueen is een kilo kwijt
En hoe
![]()
Omdat jij al twee topics achter elkaar alleen tvp neerzet. Dat valt op.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
je ergerd je er altijd aan maar zegt alleen iets tegen mij
goh dat had ik nu net niet verwacht
en tegen Juup ja....had kunnen zeggen dat ik inderdaad al verwacht had dat er een operatie achter zat maar dan krijg ik ook weer naar mijn hoofd dat ik mijn mond moet houden
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:45 schreef Vogue het volgende:
tvp![]()
Ik was vanochtend weer 7 ons zwaarderBlijf al weken rond dit gewicht hangen. Bleh.
* blue_funk kijkt naar foto van Vogue in pak...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:45 schreef Vogue het volgende:
tvp![]()
Ik was vanochtend weer 7 ons zwaarderBlijf al weken rond dit gewicht hangen. Bleh.
Die foto is van januari 2006quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:07 schreef blue_funk het volgende:
[..]
* blue_funk] kijkt naar foto van Vogue in pak...![]()
[/me]
[me=blue_funk wil Vogue's figuur hebben![]()
![]()
Praktische tip, als je lang aan het lijnen bent en je komt vast te zitten, is het handig om een 'junkdag' inlassen. Meer info o.a. hier.
Zelf niet geprobeerd, aangezien ik nog niet stil heb gestaan (ga eerder omhoog dan dat ik stil sta)
kan je geen cherrytomaatjes meenemen naar je werk ofzo? die zijn namelijk best lekker en ook nog wat zoetig dus misschien is dat een idee?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:11 schreef Vogue het volgende:
[..]
Die foto is van januari 2006Voordat ik naar Mexico ging paste het jasje niet meer
Hoewel het inmiddels weer zou moeten passen, want ik ben weer een kleine 8 kilo kwijt
Ik ben zo´n jojo....
rücksichtslosquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
rucksichtlos (schrijf ik dat goed, Rewimo?)
Oh, wat lijkt me dat vervelend en aanlokkelijk als er elke dag lekkere dingen zijn en je het eigenlijk niet wilt nemenquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef Vogue het volgende:
Nee, ik weet donders goed hoe het komt.
nou Pandorah doe je dan ook met ons mee? hoeveel kg wil je nu nog afvallen???quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:18 schreef Pandorah het volgende:
Welkom sjeen! Hopelijk zijn die kilo’s er snel weer af!![]()
En je komt ook met mij overeen. Ik was zo’n 25 kilo kwijt maar die 7 kilo zijn er weer bijgekropen mede dankzij de heftige winterdepressie…
De soep, my guessquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Elvi het volgende:
Pfff vanaf 5 uur smiddags krijg ik het moeilijk met dit dieetIk mis mn warme prakje en brood
![]()
Morgen mag ik groente en fruit combineren *jeej* en overmorgen mag ik 8 bananen en magere melkDus ik maak gewoon n milkshake
Paar ijsblokjes erin en gáán
![]()
Ik snap alleen de laatste 3 dagen niet... er staat dan wel wat ik 's avonds mag eten en dat ik minstens 1 keer de soep mag, maar wat ik dan de rest van de dag moet eten is me een raadselWeet iemand hier wat ik dan moet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |