abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52144916
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:45 schreef Vogue het volgende:
tvp

Ik was vanochtend weer 7 ons zwaarder Blijf al weken rond dit gewicht hangen. Bleh.

Maar hoe komt dat denk je? Dat je rond hetzelfde gewicht blijft schommelen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52145096
zo ik ga eens een glaasje vino nemen en strijken (ja dat moet ook gebeuren ) maar ik lees heus wel terug en kan ook achteraf deleten, noten en slotjes gooien dus ik zou me maar gedragen allemaal

*dreigend kijkt

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52145126
Best balen, ja. Had je erop gerekend dat je zou zijn afgevallen?
pi_52145306
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:45 schreef Vogue het volgende:
tvp

Ik was vanochtend weer 7 ons zwaarder Blijf al weken rond dit gewicht hangen. Bleh.
* blue_funk kijkt naar foto van Vogue in pak...
* blue_funk wil Vogue's figuur hebben

Praktische tip, als je lang aan het lijnen bent en je komt vast te zitten, is het handig om een 'junkdag' inlassen. Meer info o.a. hier.

Zelf niet geprobeerd, aangezien ik nog niet stil heb gestaan (ga eerder omhoog dan dat ik stil sta )
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52145339
Nee, ik weet donders goed hoe het komt. Op zich eet ik wel gezond en mager, veel groenten en fruit, enz. Maar hier op kantoor is het moeilijk je in te houden. Mijn baas is een nogal ehm... zwaarlijvige vrouw die dol is op eten en het er de hele dag ook over heeft. Ze eet aan de lopende band en neemt vaak chocola of pizza of wat dan ook voor ons mee. Ze weet wel dat ik aan het afvallen ben, maarja ik ben er natuurlijk zelf bij en kan ook ¨nee¨ zeggen als ze weer met een snickers aankomt op de maandagmiddag.

Dus ik moet strenger voor mezelf zijn en mij die dingen ontzeggen, en dat is moeilijk als het hele kantoor zit te genieten van weer iets lekkers. Want omdat ik magerder eet en meer beweeg kom ik niet aan, maar vanwege de regelmatige chocola, pizza, ijsjes, enz., val ik ook niet af.

Hmmmm.
pi_52145413
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:07 schreef blue_funk het volgende:

[..]

* blue_funk] kijkt naar foto van Vogue in pak... [/me]
[me=blue_funk wil Vogue's figuur hebben

Praktische tip, als je lang aan het lijnen bent en je komt vast te zitten, is het handig om een 'junkdag' inlassen. Meer info o.a. hier.

Zelf niet geprobeerd, aangezien ik nog niet stil heb gestaan (ga eerder omhoog dan dat ik stil sta )
Die foto is van januari 2006 Voordat ik naar Mexico ging paste het jasje niet meer Hoewel het inmiddels weer zou moeten passen, want ik ben weer een kleine 8 kilo kwijt Ik ben zo´n jojo....
pi_52145428
LOL! Leuk zo'n baas, zeker als je aan het lijnen bent. Neem anders morgen eens een bak radijsjes voor haar mee. Zal ze wel een heel vies gezicht bij trekken. Sommige mensen...
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52145490
Ik heb pizza gegeten. Het was heerlijk.
Alleen wordt 't nu natuurlijk lachen morgen op de weegschaal.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52145546
Vogue, zorg dat je zelf ook wat lekker gezonds bij je hebt, dan pak je dat als de rest aan het snoepen is..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † maandag 6 augustus 2007 @ 18:18:42 #135
43556 miss_dynastie
pi_52145558
Ik heb stamppot gegeten. Het was alleen veel te weinig voor ons tweeën
Vanavond nog een soepje dus, anders gaan we geheid snaaien...
pi_52145589
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:11 schreef Vogue het volgende:

[..]

Die foto is van januari 2006 Voordat ik naar Mexico ging paste het jasje niet meer Hoewel het inmiddels weer zou moeten passen, want ik ben weer een kleine 8 kilo kwijt Ik ben zo´n jojo....
kan je geen cherrytomaatjes meenemen naar je werk ofzo? die zijn namelijk best lekker en ook nog wat zoetig dus misschien is dat een idee?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52145745
Dat is wel een goede. Cherrytomaatjes heb je hier wel, maar ik koop ze nooit. En worteltjes, in hele handige éénpersoonsverpakking. Die eet ik regelmatig

Ik ga zo in de pauze gelijk even naar de walmart om cherrytomaatjes te halen
pi_52145780
hoop dat het je helpt

ik eet ze zelf erg veel tegenwoordig nu ik ontdekt heb dat ze eigenlijk best lekker zijn en tis nog gezond ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52146191
vanavond chinees gehad, we hadden beide geen zin in koken

ik heb trouwens, als ik het goed begrepen heb een baan , moet alleen nog horen wanneer ik kan starten (ze wouden dat ik vrijdag zou starten, maar vrijdag en maandag heb ik weekeindje in hoek van holland met broer, schoonzus, neefje en nichtje en dat laat ik echt niet aan me voorbij gaan).
dan word ik dus een vrolijk klantenservice miepje, voor bol.com
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 18:44:41 #140
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52146200
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
rucksichtlos (schrijf ik dat goed, Rewimo? )
rücksichtslos
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52146261
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef Vogue het volgende:
Nee, ik weet donders goed hoe het komt.
Oh, wat lijkt me dat vervelend en aanlokkelijk als er elke dag lekkere dingen zijn en je het eigenlijk niet wilt nemen Nou, sterkte dan maar. Ik zou ook liever snickers eten dan cherrytommatjes, maar ik koop geen snickers. Maar als dat dan gewoon onder je neus wordt geduwd...pfff, moeilijk hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 18:50:49 #142
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52146332
Vogue, dat is best lastig als je niet de kracht hebt om nee te zeggen. Kun je haar niet vragen om het jou niet meer aan te bieden?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52147119
Wow! Wat kletsen jullie weer veel zeg. Het oude topic alweer vol en hier ook flink aan het kleppen

Isa: Jee, wat ben jij verbrand zeg. Sterkte

Welkom sjeen! Hopelijk zijn die kilo’s er snel weer af!
En je komt ook met mij overeen. Ik was zo’n 25 kilo kwijt maar die 7 kilo zijn er weer bijgekropen mede dankzij de heftige winterdepressie…

Ook nog foto’s van Juup. Knap hoor die 52 kilo eraf!

Faat: 10 kg in 6 maanden vind ik ook heel knap. Zo zie je maar weer dat dit voor de een langzaam is en voor de ander normaal. Ik vind het een normale snelheid en echt niet langzaam. Ga zo door

Rewimo: fijn dat ie het leuk vond op school. En hij is echt trots op zijn HP tas

Vogue: probeer wat dingetjes mee te nemen voor in de namiddag om dat gesnoep van je baas te weerstaan. Cherrytomaatjes / wortelen / komkommer is een goede tip maar je kan ook denken aan wat – met mate - noten (amandelen) of een vitalinea yoghurtje of wat extra fruit.

Zo! Ik ben ook sportief vandaag. Ik ben even heen en weer gaan fietsen naar Nieuwegein naar een vriendinnetje toe. Heen was ik zelfs helemaal verdwaald en met de verkeerde kaart is dat niet zo handig . Terug ging lekker snel: in 35 minuten gedaan . Helaas wel in de regen maar ik had gelukkig mijn regenkleding bij me . En mijn zadel van mijn goede fiets is ook nog kapot gegaan . Maar goed: wel lekker sportief weer vandaag
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:32:12 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52147509
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:18 schreef Pandorah het volgende:

Welkom sjeen! Hopelijk zijn die kilo’s er snel weer af!
En je komt ook met mij overeen. Ik was zo’n 25 kilo kwijt maar die 7 kilo zijn er weer bijgekropen mede dankzij de heftige winterdepressie…
nou Pandorah doe je dan ook met ons mee? hoeveel kg wil je nu nog afvallen???
Gedeelde smart is halve smart of zoiets

ik ga me maar eens ff naar de crosstrainer slepen

kijken of ik het een beetje kan volhouden vandaag....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:43:42 #145
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52147844
Jeetje Juup, wat een ongelooflijk verschil. En best snel gegaan ook, 52 kilo in 8 maanden. Zit je nu op het gewicht dat je wil/moet houden?

Welkom terug Sjeen. Jammer dat je ons weer nodig hebt, maar wel gezellig
pi_52149966
@ Sjeen: Welkom terug!
@ Isa & Teigan : Aaaauw!
@Juup: Respect zeg! Wat een ongeloofelijke verandering!
@ iedereen:

Mezelf geef ik bij deze een schop onder m'n kont.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:48:12 #147
47102 Elvi
miemkwien
pi_52149974
Pfff vanaf 5 uur smiddags krijg ik het moeilijk met dit dieet Ik mis mn warme prakje en brood
Morgen mag ik groente en fruit combineren *jeej* en overmorgen mag ik 8 bananen en magere melk Dus ik maak gewoon n milkshake Paar ijsblokjes erin en gáán
Ik snap alleen de laatste 3 dagen niet... er staat dan wel wat ik 's avonds mag eten en dat ik minstens 1 keer de soep mag, maar wat ik dan de rest van de dag moet eten is me een raadsel Weet iemand hier wat ik dan moet doen?
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 20:49:21 #148
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52150020
jojogirl

Padorah, gaan we voor een 'drie musketiers act' samen met Beessie-Jen

Ik zit aan de SnackaJack Bbq en water
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:58:18 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_52150347
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Elvi het volgende:
Pfff vanaf 5 uur smiddags krijg ik het moeilijk met dit dieet Ik mis mn warme prakje en brood
Morgen mag ik groente en fruit combineren *jeej* en overmorgen mag ik 8 bananen en magere melk Dus ik maak gewoon n milkshake Paar ijsblokjes erin en gáán
Ik snap alleen de laatste 3 dagen niet... er staat dan wel wat ik 's avonds mag eten en dat ik minstens 1 keer de soep mag, maar wat ik dan de rest van de dag moet eten is me een raadsel Weet iemand hier wat ik dan moet doen?
De soep, my guess
disclaimer
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:59:54 #150
47102 Elvi
miemkwien
pi_52150411
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De soep, my guess
In de middag: ok.... maar 's ochtends toch niet?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')