quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:45 schreef Vogue het volgende:
tvp![]()
Ik was vanochtend weer 7 ons zwaarderBlijf al weken rond dit gewicht hangen. Bleh.
* blue_funk kijkt naar foto van Vogue in pak...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:45 schreef Vogue het volgende:
tvp![]()
Ik was vanochtend weer 7 ons zwaarderBlijf al weken rond dit gewicht hangen. Bleh.
Die foto is van januari 2006quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:07 schreef blue_funk het volgende:
[..]
* blue_funk] kijkt naar foto van Vogue in pak...![]()
[/me]
[me=blue_funk wil Vogue's figuur hebben![]()
![]()
Praktische tip, als je lang aan het lijnen bent en je komt vast te zitten, is het handig om een 'junkdag' inlassen. Meer info o.a. hier.
Zelf niet geprobeerd, aangezien ik nog niet stil heb gestaan (ga eerder omhoog dan dat ik stil sta)
kan je geen cherrytomaatjes meenemen naar je werk ofzo? die zijn namelijk best lekker en ook nog wat zoetig dus misschien is dat een idee?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:11 schreef Vogue het volgende:
[..]
Die foto is van januari 2006Voordat ik naar Mexico ging paste het jasje niet meer
Hoewel het inmiddels weer zou moeten passen, want ik ben weer een kleine 8 kilo kwijt
Ik ben zo´n jojo....
rücksichtslosquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:37 schreef Isabeau het volgende:
rucksichtlos (schrijf ik dat goed, Rewimo?)
Oh, wat lijkt me dat vervelend en aanlokkelijk als er elke dag lekkere dingen zijn en je het eigenlijk niet wilt nemenquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:08 schreef Vogue het volgende:
Nee, ik weet donders goed hoe het komt.
nou Pandorah doe je dan ook met ons mee? hoeveel kg wil je nu nog afvallen???quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:18 schreef Pandorah het volgende:
Welkom sjeen! Hopelijk zijn die kilo’s er snel weer af!![]()
En je komt ook met mij overeen. Ik was zo’n 25 kilo kwijt maar die 7 kilo zijn er weer bijgekropen mede dankzij de heftige winterdepressie…
De soep, my guessquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Elvi het volgende:
Pfff vanaf 5 uur smiddags krijg ik het moeilijk met dit dieetIk mis mn warme prakje en brood
![]()
Morgen mag ik groente en fruit combineren *jeej* en overmorgen mag ik 8 bananen en magere melkDus ik maak gewoon n milkshake
Paar ijsblokjes erin en gáán
![]()
Ik snap alleen de laatste 3 dagen niet... er staat dan wel wat ik 's avonds mag eten en dat ik minstens 1 keer de soep mag, maar wat ik dan de rest van de dag moet eten is me een raadselWeet iemand hier wat ik dan moet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |