abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52153415
Wat een leukerd.

Wij gaan ook elke week babyzwemmen. Voor Anna is dat wel veel beweging, maar voor mezelf helaas niet. Wel gezellig, dus we gaan trouw bijna elke les.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 augustus 2007 @ 22:39:03 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52153448
Heej, waar is die kleine peuter gebleven?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52153476
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Heb je dan wel goede skates? Ik had bij mijn oude skates ook veel last van mijn voeten. Toen heb ik goede gekocht in een skatewinkel en sindsdien gaat het veel beter . Maar je kan ook gaan hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen oid.
Ik heb ook aldie vanmijn broertje geprobeerd, en ik hebzelf roces dus best een goed merk.

Over 2weken op vakantie dan weer eens flink gaan zwemmen.
pi_52153520
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:13 schreef YPPY het volgende:
Sinds januari ben ik toch nog een halve kilo afgevallen, nog iets positiefs.

En een ministepper Sjeen? Die wordt niet zo makkelijk afgepakt, daar moet je wat zwaarder voor zijn.
Ow ja, ik heb ook nog ergens zo'n ding liggen Bij het steppen komt er steeds metaal op metaal, en dat vonden de onderburen niet zo fijn, dus dat ding ligt nu stof te verzamelen
pi_52153521
Wat een lief meisje

Stansfield: misschien een verkeerde houding die je aanneemt op je skates?

Ah, de beruchte (aldi) ministepper. Eerst had mijn hem gepakt maar hij was het zat op een gegeven moment. Nu heeft mijn schoonmoeder hem. Eens navragen of zij er nog wat mee doet
  Licht Ontvlambaar maandag 6 augustus 2007 @ 22:43:23 #181
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52153578
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef omearos het volgende:

[..]

Ow ja, ik heb ook nog ergens zo'n ding liggen Bij het steppen komt er steeds metaal op metaal, en dat vonden de onderburen niet zo fijn, dus dat ding ligt nu stof te verzamelen
Ik heb er ook eentje op zolder staan Overigens, tegen dat geluid deed ik er een handdoekje tussen...

Isa is al groot hoor (zegt ze zelf )
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52153753
@sjeen, wat een lieffie!!

edit:
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb er ook eentje op zolder staan Overigens, tegen dat geluid deed ik er een handdoekje tussen...
Ik deed er ook stof tussen, maar het bleef niet liggen
pi_52155227
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Elvi het volgende:
Pfff vanaf 5 uur smiddags krijg ik het moeilijk met dit dieet Ik mis mn warme prakje en brood
Morgen mag ik groente en fruit combineren *jeej* en overmorgen mag ik 8 bananen en magere melk Dus ik maak gewoon n milkshake Paar ijsblokjes erin en gáán
Ik snap alleen de laatste 3 dagen niet... er staat dan wel wat ik 's avonds mag eten en dat ik minstens 1 keer de soep mag, maar wat ik dan de rest van de dag moet eten is me een raadsel Weet iemand hier wat ik dan moet doen?
Er staan op de verschillende websites met het soepdieet die ik heb gezien verschillende hoeveelheden, maar je mag wel meer dan alleen soep:

5e dag:
6 tomaten, 100 tot 200 gram biefstuk grillen en de SOEP. Veel water drinken (minimaal 8 glazen).

6e dag:
100 tot 200 gram biefstuk, verse groenten, rauw of gekookt en de SOEP.

7e dag:
Zilvervliesrijst met groenten, 2 tot 3 glazen grapefruitsap en de SOEP.

http://www.despruit.nl/recepten.htm

Dag 5
Rundvlees, kip of vis met tomaat. Je mag 300 à 450 gr. vlees of vis hebben samen met een blik tomaten of 6 verse tomaten. Probeer minsten 6 tot 8 glazen bronwater te drinken om de zuren uit je lichaam te spoelen. Eet minstens 1 x de soep!

Dag 6
Rundvlees en groenten, zoveel je maar wil. Je mag zelfs 2 of 3 steaks eten met groene bladgroenten, maar geen aardappel! Eet minsten l x de soep!

Dag 7
Zilvervliesrijst, ongezoet fruitsap en groenten. Zoveel je wil.
Eet minstens 1 x de soep!

http://www.dieetwijzer.com/soepdieet.html
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52155637
Pandorah, hoe sloop je het zadel van je fiets dan?

Leuke dochter heb je Sjeen!

Het soepdieet klinkt echt heel erg ranzig! 300 à 450 gram vlees of vis eten! Dat is veel man!
Volgens mij is detoxen echt het enige nut van het dieet.
pi_52155878
Maar soep is wél lekker
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:07:58 #186
43556 miss_dynastie
pi_52155888
Steaks, biefstuk... zou er ook het babyribs-van-broadway-dieet bestaan? Count me in
pi_52158993
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Het soepdieet klinkt echt heel erg ranzig! 300 à 450 gram vlees of vis eten! Dat is veel man!
Volgens mij is detoxen echt het enige nut van het dieet.
Niet alleen wat je erbij mag eten...
quote:
4e dag:
1 tot 6 bananen, de gehele dag door magere melk (8 glazen) en de SOEP.

...maar de soep zelf ook:
quote:
Wat heeft u nodig:
- 6 uien
- 3 groene paprika’s
- 1 bos selderij
- 1 witte kool
- 3 tomaten
- 4 wortelen of 2 grote winterpenen
- 2 soepverrijkers (bijv. maggie mixsoep)

Maar goed, als het werkt... denk in ieder geval niet dat ik het zelf ga proberen.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52159293
goedemorgen

Sjeen wat lijkt ze op jou leuk meisje (dus, duh )
Ja doei.
pi_52159390
Goeiemorgen

Sjeen, wat een leuk meisje heb je zeg!!!

Ik zie eigenlijk een heleboel waar ik op zou willen reageren, maar het lukt even niet, sorry..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52159544
Leuk meisje inderdaad, Sjeen. En ze lijkt al zo groot! Mijn nichtje wordt in oktober 4, maar die ziet er echt veel kleiner uit. Hoe lang is ze?

Vandaag voor de tweede keer naar school, kinders doorspreken en de bestelling uitpakken. Ik gok dat ik over een aantal uurtjes alweer klaar ben
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 08:54:23 #191
47102 Elvi
miemkwien
pi_52159625
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 07:02 schreef blue_funk het volgende:

Maar goed, als het werkt... denk in ieder geval niet dat ik het zelf ga proberen.
En óf het werkt! Weer een pond kwijt
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:32:41 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52160198
Isa is ongeveer 95 centimeter... Ze lijkt op mama he

Gisteren heb ik me overigens heel netjes aan mijn eetpatroontje gehouden, we gaan er vandaag weer voor
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:36:25 #193
47102 Elvi
miemkwien
pi_52160253
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 08:54 schreef Elvi het volgende:

En óf het werkt! Weer een pond kwijt
Herstel: een kilo
Soepdieet-tip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_52160315
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Isa is ongeveer 95 centimeter... Ze lijkt op mama he

Gisteren heb ik me overigens heel netjes aan mijn eetpatroontje gehouden, we gaan er vandaag weer voor
Het gaat echt per dag hè? Ik word er wel eens moe van. De ene dag goed is geen garantie voor de volgende dag... Blegh, ik wou dat ik er niet op hoefde te letten.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:43:19 #195
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52160381
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het gaat echt per dag hè? Ik word er wel eens moe van. De ene dag goed is geen garantie voor de volgende dag... Blegh, ik wou dat ik er niet op hoefde te letten.
Het gaat inderdaad echt per dag... De eerste tijd in elk geval, op een bepaald moment zit je weer zo in het ritme dat het een hele tijd gewoon goed gaat. Maar dan verlies je dus de focus en sluipt er weer vanalles in... En dan ben je weer terug
pi_52160425
85.9 kilo

Het gaat weer de goede kant op. Zal ik snel die 7 onder ogen gaan komen, I hope so
pi_52160575
Vannacht amper geslapen, ik kan alleen op mijn rug liggen en ik slaap nooit lang op mijn rug. Mijn huid begint ook al schubben te vertonen, dus zal wel snel barsten en gaan vervellen. Jee.

freecell: ik denk dat het bij jou gaat werken als je wat regelmatiger gaat eten, dus 3 maaltijden en 2 tussendoortjes op een dag en niet 'ergens wat eten + avondeten'

En wat heeft Isa een mooie blonde krullen! Prachtig.

Yppy: babyzwemmen lijkt me echt leuk, maar ik kan me voorstellen dat de mama's en papa's er niet heel veel bij bewegen.

oh, nog een keer freecell (en teigan), ik moet donderdag naar Groningen. Zijn jullie thuis?

En ik ben onder de 96 kg (ik update pas als dat een week zo blijft)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52160614
wanneer moet je eens naar Arnhem? het is nu nog zomer --> tuin, rose en mens-erger-je-niet ofzo
Ja doei.
pi_52160632
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer moet je eens naar Arnhem? het is nu nog zomer --> tuin, rose en mens-erger-je-niet ofzo
Ben je al gesettled? Ik moet nog een dnd-weekend afspreken in het dnd-forum Wanneer kan je?
(gaat heel gek staan: "uh, nee, dat weekend kan niet want dan kan motorbloempje niet)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52160732

morgenavond laat vertrek ik 'voorgoed' naar Arnhem
Vork moet ook nog langskomen, maar dat gaat dit weekend niet lukken, want ben dan meteen weg maargoed.. heb komende 2 weken doordeweeks vrij.. maar komende 2 weekends ben ik dus weg..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')