Ik heb ook aldie vanmijn broertje geprobeerd, en ik hebzelf roces dus best een goed merk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:21 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Heb je dan wel goede skates? Ik had bij mijn oude skates ook veel last van mijn voeten. Toen heb ik goede gekocht in een skatewinkel en sindsdien gaat het veel beter. Maar je kan ook gaan hardlopen, fietsen, wandelen, zwemmen oid.
Ow ja, ik heb ook nog ergens zo'n ding liggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:13 schreef YPPY het volgende:
Sinds januari ben ik toch nog een halve kilo afgevallen, nog iets positiefs.
En een ministepper Sjeen? Die wordt niet zo makkelijk afgepakt, daar moet je wat zwaarder voor zijn.
Ik heb er ook eentje op zolder staanquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:41 schreef omearos het volgende:
[..]
Ow ja, ik heb ook nog ergens zo'n ding liggenBij het steppen komt er steeds metaal op metaal, en dat vonden de onderburen niet zo fijn, dus dat ding ligt nu stof te verzamelen
Ik deed er ook stof tussen, maar het bleef niet liggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje op zolder staanOverigens, tegen dat geluid deed ik er een handdoekje tussen...
Er staan op de verschillende websites met het soepdieet die ik heb gezien verschillende hoeveelheden, maar je mag wel meer dan alleen soep:quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Elvi het volgende:
Pfff vanaf 5 uur smiddags krijg ik het moeilijk met dit dieetIk mis mn warme prakje en brood
![]()
Morgen mag ik groente en fruit combineren *jeej* en overmorgen mag ik 8 bananen en magere melkDus ik maak gewoon n milkshake
Paar ijsblokjes erin en gáán
![]()
Ik snap alleen de laatste 3 dagen niet... er staat dan wel wat ik 's avonds mag eten en dat ik minstens 1 keer de soep mag, maar wat ik dan de rest van de dag moet eten is me een raadselWeet iemand hier wat ik dan moet doen?
Niet alleen wat je erbij mag eten...quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:57 schreef Liejannuh het volgende:
Het soepdieet klinkt echt heel erg ranzig!300 à 450 gram vlees of vis eten!
Dat is veel man!
Volgens mij is detoxen echt het enige nut van het dieet.
quote:4e dag:
1 tot 6 bananen, de gehele dag door magere melk (8 glazen) en de SOEP.
quote:Wat heeft u nodig:
- 6 uien
- 3 groene paprika’s
- 1 bos selderij
- 1 witte kool
- 3 tomaten
- 4 wortelen of 2 grote winterpenen
- 2 soepverrijkers (bijv. maggie mixsoep)
En óf het werkt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:02 schreef blue_funk het volgende:
Maar goed, als het werkt... denk in ieder geval niet dat ik het zelf ga proberen.
Herstel: een kiloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat echt per dag hè? Ik word er wel eens moe van. De ene dag goed is geen garantie voor de volgende dag... Blegh, ik wou dat ik er niet op hoefde te letten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:32 schreef Sjeen het volgende:
Isa is ongeveer 95 centimeter... Ze lijkt op mama he
Gisteren heb ik me overigens heel netjes aan mijn eetpatroontje gehouden, we gaan er vandaag weer voor
Het gaat inderdaad echt per dag... De eerste tijd in elk geval, op een bepaald moment zit je weer zo in het ritme dat het een hele tijd gewoon goed gaat. Maar dan verlies je dus de focus en sluipt er weer vanalles in... En dan ben je weer terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het gaat echt per dag hè? Ik word er wel eens moe van. De ene dag goed is geen garantie voor de volgende dag... Blegh, ik wou dat ik er niet op hoefde te letten.
Ben je al gesettled?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer moet je eens naar Arnhem?het is nu nog zomer
--> tuin, rose en mens-erger-je-niet
ofzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |