Goh, dat is wel echt lastig. Lukt het je dan om nee te zeggen? Of neem je toch dat waar je zin in hebt?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:14 schreef Faat het volgende:
[..]
Nog even een reactie hierop. Ik ben alles bij elkaar zo'n beetje 27 jaar aan het lijnen, wanneer zal
het ongeveer gaan gebeuren denk je dat het weggaat?![]()
Het gaat bij mij dus niet weg en ik heb niet af en toe zin in iets ongezonds, ik heb altijd zin in iets
ongezonds. Het lijkt wel alsof ik een speciaal zintuig heb dat juist die dingen eruit pikt die ik lekker
vind. Het is natuurlijk niet per definitie altijd ongezond, maar laten we het houden op calorie-rijk![]()
Verder op de overige reacties, het lijnen gaat redelijk goed hoor, ik zit aardig op het goede spoor,
maar het gaat alleen zo langzaam en daarover wilde ik even zeuren. Dat is namelijk ook weer zoiets
dat ik zo af en toe gewoon moet doen![]()
Ze is ook een waardeloze allochtoon... geen rijst lustenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef blue_funk het volgende:
[..]
!!!
En dan zoiets zeggen? Hm, misschien moet Levi eens een keer voor me koken![]()
Over smaak valt niet te twisten... niet iedereen lust rijst, basta.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef blue_funk het volgende:
[..]
!!!
En dan zoiets zeggen? Hm, misschien moet Levi eens een keer voor me koken![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze is ook een waardeloze allochtoon... geen rijst lusten![]()
Toppie ymme gefeliciteerd en met 86,4 kilo ben je toch ook lekker?????quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:05 schreef ymme het volgende:
En ik zat vanochtend 0,2 kilo onder mijn gewicht van 't lijstje![]()
86.4, heb 't lijstje al aangepast![]()
![]()
Voel me lekkkkkeeeerrrrrr![]()
Zelfs met 100 kilo, schoon aan de haak, ben ik nog lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:48 schreef Faat het volgende:
[..]
Toppie ymme gefeliciteerd en met 86,4 kilo ben je toch ook lekker?????![]()
Ik ga trouwens weer even wat zinnigs doen hier, enige vrije dag nog en dan tot zondag werken![]()
Iedereen succes met alle dieetperikelen en tot de volgende keer maar weer![]()
Ohw en ik wil graag nog even een megadikke knuffel voor Isabeau achterlaten, ik heb haar niet
meer gezien de laatste tijd, maar wil via deze weg nogmaals het allerbeste wensen!!!! [afbeelding]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:45 schreef Levitation het volgende:
Kan zelf overigens bar slecht surinaams koken... aangezien ik veel niet lust... ben eigenlijk alleen een fan van roti, pom en hapjes zoals barra's enzo.Ben meer van de Italiaanse keuken (lees: pizza)
![]()
!!!!!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ze is ook een waardeloze allochtoon... geen rijst lusten![]()
Ik heb nooit gezegd dat pasta beter is, het is alleen lekkerder.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:53 schreef blue_funk het volgende:
[..]
![]()
Rijst is gezonder voor je dan pastaMaar goed, ieder z'n ding
[..]
!!!!!!!!![]()
![]()
Zit hard op te lachen (mijn collega's denken nu dat ik een beetje gestoord ben)
En dan zelf met de eer gaan strijken!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat pasta beter is, het is alleen lekkerder.![]()
Die opmerking over prust-allochtoon heeft ze van mij.![]()
![]()
Ging er vanuit dat ik toch wel minstens 1 keer gemeld te hebben dat ik een slechte allochtoon ben omdat ik geen rijst lust... doe ik namelijk regelmatig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan zelf met de eer gaan strijken!![]()
In dat opzicht ben je er definitely wel 1![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat ik toch wel minstens 1 keer gemeld te hebben dat ik een slechte allochtoon ben omdat ik geen rijst lust... doe ik namelijk regelmatig.![]()
Misschien denk ik een beetje te positief, maar... elke kilo is er een! En 9 kilo in 4 maanden is zeker niet slecht. Daarbij, als je het langzaam kwijtraakt op een juiste manier komt het er minder snel bij dan wanneer je het snel kwijtraakt op een foute manier.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:04 schreef Faat het volgende:
Alleen nu ben ik in 4 maanden ruim 9 kilo kwijt terwijl ik ontzettend mijn best doe (op de doos Mozart Kugeln na dan) en dat is gewoon een beetje zuur. Hopelijk is het nu wat duidelijker
Oké toch nog even een laatste quote, zat even snel terug te lezen of ik geen namen door elkaar haalde,quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet niet hoor, ik heb een tante die ongeveer net zo oud jong is als Faat en die heeft het ook gedaan en die is nu veel blijer en vrolijker en gezelliger. Met maat 44/46
Je moet je niet aangevallen voelen want dat staat er namelijk helemaal nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef Faat het volgende:
[..]
Oké toch nog even een laatste quote, zat even snel terug te lezen of ik geen namen door elkaar haalde,
maar euh.....Stormqueen als ik van de vele goede eigenschappen die ik heb er een aantal mag noemen
dan scoren blij, vrolijk en gezellig sowieso heel hoog hoor. Misschien moet je zelf eens met een iets
positievere blik kijken naar de dingen die ik schrijf. Ik ben namelijk absoluut geen negatief mens
Nogmaals groetjes allemaal en maak er een mooie week van
Ligt aan dat strand van Liannequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bij Liejannuh trouwens afgevallenGisteren 12 km over strand gewandeld (uitgerekend met google earth haha) en een uur gefietst. En nu ben ik verbrand...
Nou, toen ik daar zaterdag wandelde viel het wel mee, maar gisteren was ik op Kijkduin en daar ben ik dus zo enorm verbrandquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:13 schreef Levitation het volgende:
Ligt aan dat strand van LianneWas daar met de meet ook verbrand... daar wel, in China niet...
![]()
Jij hebt gister ook een crashdieet gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bij Liejannuh trouwens afgevallenGisteren 12 km over strand gewandeld (uitgerekend met google earth haha) en een uur gefietst. En nu ben ik verbrand...
aan het strand verbrand je zo wie zo veel sneller, doordat er vaak een zeewindje staat, en je daardoor het niet voelt branden in de huid, want normaal ga je dan extra smeren of uit de zon, maar doordat je het niet doo rhebt, brand je zo weg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ligt aan dat strand van LianneWas daar met de meet ook verbrand... daar wel, in China niet...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |