Hangt de rode vlag uit? Hier ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef omearos het volgende:
Ik ben helemaal opgeblazenDikke buik, voelt niet fijn, hopelijk houdt het snel op
Hier vanmorgen wel ongeveer 2kg zwaarderquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:43 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Hangt de rode vlag uit? Hier ookVoel me 10 kilo zwaarder. Normaal gesproken houd ik veel vocht vast en ben ik een kilo of twee zwaarder in de week ervoor en tijdens. Ook al voel ik me deze week net zo gaar, het is op de weegschaal niet te zien! Maar 100 gram zwaarder... dat scheelt in ieder geval. Zal de hitte wel zijn ofzo.
Ik ken het soepdieet dat je volgt en het is ook heel erg effectief, maar let wel op dat het echtquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:31 schreef Elvi het volgende:
Wow... Ik ben in 2 weken tijd bijna 3 kilo kwijt(2,5 kilo op eigen kracht, 1 pond met t soepdieet van 1 dag)
Iets zegt me dat ik daarvóór te veel at en te weinig bewoog![]()
Nog even een reactie hierop. Ik ben alles bij elkaar zo'n beetje 27 jaar aan het lijnen, wanneer zalquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:21 schreef blue_funk het volgende:
Op den duur gebeurt dat ook. Althans, zo is het wel bij mij gegaan. Natuurlijk heb ik heel af en toe zin in iets ongezonds......
Nu ga ik waarschijnlijk iets heel onorthodox zeggen, maar...quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:14 schreef Faat het volgende:
[..]
Nog even een reactie hierop. Ik ben alles bij elkaar zo'n beetje 27 jaar aan het lijnen, wanneer zal
het ongeveer gaan gebeuren denk je dat het weggaat?![]()
Het gaat bij mij dus niet weg en ik heb niet af en toe zin in iets ongezonds, ik heb altijd zin in iets
ongezonds. Het lijkt wel alsof ik een speciaal zintuig heb dat juist die dingen eruit pikt die ik lekker
vind. Het is natuurlijk niet per definitie altijd ongezond, maar laten we het houden op calorie-rijk![]()
Verder op de overige reacties, het lijnen gaat redelijk goed hoor, ik zit aardig op het goede spoor,
maar het gaat alleen zo langzaam en daarover wilde ik even zeuren. Dat is namelijk ook weer zoiets
dat ik zo af en toe gewoon moet doen![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu ga ik waarschijnlijk iets heel onorthodox zeggen, maar...
Als je al 27 jaar aan het lijnen bent, waarom stop je er dan niet gewoon mee en ga je jezelf accepteren zoals je bent? Dat lijkt me veel rustiger dan al je hele leven een onhaalbaar ideaal nastreven...
Je moet zelf natuurlijk ook een beetje meewerken hequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:14 schreef Faat het volgende:
[..]
Nog even een reactie hierop. Ik ben alles bij elkaar zo'n beetje 27 jaar aan het lijnen, wanneer zal
Ik weet niet hoor, ik heb een tante die ongeveer net zo oud jong is als Faat en die heeft het ook gedaan en die is nu veel blijer en vrolijker en gezelliger. Met maat 44/46quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog véél moeilijker dan 27 jaar lijnen...
![]()
![]()
Doe zoals ik:quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:24 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Je moet zelf natuurlijk ook een beetje meewerken heAls je tegen jezelf blijft zeggen dat koffie met slagroom zooooo lekker is, en dat je zoooo zielig bent omdat je het niet mag... tja, dan lukt het ook niet
Ik ben (of beter: was) zelf een brood- en rijstliefhebber. Dacht vroeger dat ik 'dood' zou gaan als ik een van beiden een dag niet kreeg. Nu ik leef volgens een low carb principe eet ik het zelden, en eerlijk gezegd mis ik het ook niet (al is Surinaams eten toch wel erg flut zonder rijst). Heb wel een lange tijd zwaar gefrustreerd rondgelopen, maar ja... Het ligt er maar net aan hoe graag je van die kilo's af wil. Bij mij zijn kilo's eraf belangrijker dan een bord rijst (hoe lekker het ook mag zijn).
EDIT: en ik ben het ook met de reactie van Stormqueen eens.
Ik denk dat Faat heel blij wordt als ze in maat 44/46 past en als ze helemaal niet meer oplet met eten, ze in no-time echt dik is. En dan bedoel ik ook echt dik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, ik heb een tante die ongeveer net zo oud jong is als Faat en die heeft het ook gedaan en die is nu veel blijer en vrolijker en gezelliger. Met maat 44/46
Dan heb je nooit goed Surinaams gegeten. Ben zelf van Surinaamse afkomst, trust me.... Surinaams eten zonder (basmati) rijst is prut (al is het naar mijn mening nog altijd lekkerder dan standaard Hollandse kost... bloemkool enzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Doe zoals ik:
Háát rijst...![]()
![]()
Surinaams eten smaakt béter zonder rijst... geloof me!![]()
Da's ook een reden dat ik op vakantie in China ben afgevallen, geen rijst eten scheelt enorm in de kcal, zeker als er niets voor in de plaats komt.![]()
Brood vind ik overigens wél heel lekker!![]()
Ik bedoelde het niet zo en ik ken Faat ook verder helemaal niet. Ik zeg ook niet dat je helemaal niet meer op moet letten met eten ofzo, maar er gewoon wat meer vrede mee sluiten in plaats van je hele leven alleen maar om lijnen en afvallen te laten draaienquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik denk dat Faat heel blij wordt als ze in maat 44/46 past en als ze helemaal niet meer oplet met eten, ze in no-time echt dik is. En dan bedoel ik ook echt dik.
levi is ook surinaamsquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:29 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Dan heb je nooit goed Surinaams gegeten. Ben zelf van Surinaamse afkomst, trust me.... Surinaams eten zonder (basmati) rijst is prut (al is het naar mijn mening nog altijd lekkerder dan standaard Hollandse kost... bloemkool enzo)
Naja, een moxi dan wel...Mama is NL, die papa komt wel uit Sranang...quote:
Is vrede sluiten met je overgewicht geen vrijbrief voor ongelimiteerd eten?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo en ik ken Faat ook verder helemaal niet. Ik zeg ook niet dat je helemaal niet meer op moet letten met eten ofzo, maar er gewoon wat meer vrede mee sluiten in plaats van je hele leven alleen maar om lijnen en afvallen te laten draaien![]()
Niet in mijn belevingswereld hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Is vrede sluiten met je overgewicht geen vrijbrief voor ongelimiteerd eten?
Ik denk dat ik het wel zo zou ervaren. Heb dit bij andere mensen ook gezien; ben toch al te dik, die paar kilo extra boeien dan toch niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet in mijn belevingswereld hoor.
Je kunt ook proberen op gewicht te blijven...quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Is vrede sluiten met je overgewicht geen vrijbrief voor ongelimiteerd eten?
Goh, dat is wel echt lastig. Lukt het je dan om nee te zeggen? Of neem je toch dat waar je zin in hebt?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:14 schreef Faat het volgende:
[..]
Het gaat bij mij dus niet weg en ik heb niet af en toe zin in iets ongezonds, ik heb altijd zin in iets
ongezonds. Het lijkt wel alsof ik een speciaal zintuig heb dat juist die dingen eruit pikt die ik lekker
vind. Het is natuurlijk niet per definitie altijd ongezond, maar laten we het houden op calorie-rijk![]()
Verder op de overige reacties, het lijnen gaat redelijk goed hoor, ik zit aardig op het goede spoor,
maar het gaat alleen zo langzaam en daarover wilde ik even zeuren. Dat is namelijk ook weer zoiets
dat ik zo af en toe gewoon moet doen![]()
Ze is ook een waardeloze allochtoon... geen rijst lustenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef blue_funk het volgende:
[..]
!!!
En dan zoiets zeggen? Hm, misschien moet Levi eens een keer voor me koken![]()
Over smaak valt niet te twisten... niet iedereen lust rijst, basta.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef blue_funk het volgende:
[..]
!!!
En dan zoiets zeggen? Hm, misschien moet Levi eens een keer voor me koken![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze is ook een waardeloze allochtoon... geen rijst lusten![]()
Toppie ymme gefeliciteerd en met 86,4 kilo ben je toch ook lekker?????quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:05 schreef ymme het volgende:
En ik zat vanochtend 0,2 kilo onder mijn gewicht van 't lijstje![]()
86.4, heb 't lijstje al aangepast![]()
![]()
Voel me lekkkkkeeeerrrrrr![]()
Zelfs met 100 kilo, schoon aan de haak, ben ik nog lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:48 schreef Faat het volgende:
[..]
Toppie ymme gefeliciteerd en met 86,4 kilo ben je toch ook lekker?????![]()
Ik ga trouwens weer even wat zinnigs doen hier, enige vrije dag nog en dan tot zondag werken![]()
Iedereen succes met alle dieetperikelen en tot de volgende keer maar weer![]()
Ohw en ik wil graag nog even een megadikke knuffel voor Isabeau achterlaten, ik heb haar niet
meer gezien de laatste tijd, maar wil via deze weg nogmaals het allerbeste wensen!!!! [afbeelding]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:45 schreef Levitation het volgende:
Kan zelf overigens bar slecht surinaams koken... aangezien ik veel niet lust... ben eigenlijk alleen een fan van roti, pom en hapjes zoals barra's enzo.Ben meer van de Italiaanse keuken (lees: pizza)
![]()
!!!!!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ze is ook een waardeloze allochtoon... geen rijst lusten![]()
Ik heb nooit gezegd dat pasta beter is, het is alleen lekkerder.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:53 schreef blue_funk het volgende:
[..]
![]()
Rijst is gezonder voor je dan pastaMaar goed, ieder z'n ding
[..]
!!!!!!!!![]()
![]()
Zit hard op te lachen (mijn collega's denken nu dat ik een beetje gestoord ben)
En dan zelf met de eer gaan strijken!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat pasta beter is, het is alleen lekkerder.![]()
Die opmerking over prust-allochtoon heeft ze van mij.![]()
![]()
Ging er vanuit dat ik toch wel minstens 1 keer gemeld te hebben dat ik een slechte allochtoon ben omdat ik geen rijst lust... doe ik namelijk regelmatig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan zelf met de eer gaan strijken!![]()
In dat opzicht ben je er definitely wel 1![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ging er vanuit dat ik toch wel minstens 1 keer gemeld te hebben dat ik een slechte allochtoon ben omdat ik geen rijst lust... doe ik namelijk regelmatig.![]()
Misschien denk ik een beetje te positief, maar... elke kilo is er een! En 9 kilo in 4 maanden is zeker niet slecht. Daarbij, als je het langzaam kwijtraakt op een juiste manier komt het er minder snel bij dan wanneer je het snel kwijtraakt op een foute manier.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:04 schreef Faat het volgende:
Alleen nu ben ik in 4 maanden ruim 9 kilo kwijt terwijl ik ontzettend mijn best doe (op de doos Mozart Kugeln na dan) en dat is gewoon een beetje zuur. Hopelijk is het nu wat duidelijker
Oké toch nog even een laatste quote, zat even snel terug te lezen of ik geen namen door elkaar haalde,quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet niet hoor, ik heb een tante die ongeveer net zo oud jong is als Faat en die heeft het ook gedaan en die is nu veel blijer en vrolijker en gezelliger. Met maat 44/46
Je moet je niet aangevallen voelen want dat staat er namelijk helemaal nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef Faat het volgende:
[..]
Oké toch nog even een laatste quote, zat even snel terug te lezen of ik geen namen door elkaar haalde,
maar euh.....Stormqueen als ik van de vele goede eigenschappen die ik heb er een aantal mag noemen
dan scoren blij, vrolijk en gezellig sowieso heel hoog hoor. Misschien moet je zelf eens met een iets
positievere blik kijken naar de dingen die ik schrijf. Ik ben namelijk absoluut geen negatief mens
Nogmaals groetjes allemaal en maak er een mooie week van
Ligt aan dat strand van Liannequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bij Liejannuh trouwens afgevallenGisteren 12 km over strand gewandeld (uitgerekend met google earth haha) en een uur gefietst. En nu ben ik verbrand...
Nou, toen ik daar zaterdag wandelde viel het wel mee, maar gisteren was ik op Kijkduin en daar ben ik dus zo enorm verbrandquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:13 schreef Levitation het volgende:
Ligt aan dat strand van LianneWas daar met de meet ook verbrand... daar wel, in China niet...
![]()
Jij hebt gister ook een crashdieet gedaan.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bij Liejannuh trouwens afgevallenGisteren 12 km over strand gewandeld (uitgerekend met google earth haha) en een uur gefietst. En nu ben ik verbrand...
aan het strand verbrand je zo wie zo veel sneller, doordat er vaak een zeewindje staat, en je daardoor het niet voelt branden in de huid, want normaal ga je dan extra smeren of uit de zon, maar doordat je het niet doo rhebt, brand je zo weg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ligt aan dat strand van LianneWas daar met de meet ook verbrand... daar wel, in China niet...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |