abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52134422
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef omearos het volgende:
Ik ben helemaal opgeblazen Dikke buik, voelt niet fijn, hopelijk houdt het snel op
Hangt de rode vlag uit? Hier ook Voel me 10 kilo zwaarder. Normaal gesproken houd ik veel vocht vast en ben ik een kilo of twee zwaarder in de week ervoor en tijdens. Ook al voel ik me deze week net zo gaar, het is op de weegschaal niet te zien! Maar 100 gram zwaarder... dat scheelt in ieder geval. Zal de hitte wel zijn ofzo.

@Elvi: netjes! 1 dag soepdieet = 1 pond?! Hmm, misschien moet ik ook maar aan de soep
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  maandag 6 augustus 2007 @ 10:46:27 #252
79550 Ymke
your ghost
pi_52134490
Zo , goedemorgen , even stiekem vanaf mijn werk zwaaien

Nieuwe week , nieuwe kansen, nieuw begin er staat een kan water naast me op t bureau

Dames , veel succes deze week ( weer weg , mag niet fokken op t werk )
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_52134512
De soep is waarschijnlijk enorm vochtafdrijvend, dus dan raak je snel een halve kilo kwijt...

Blijvend zal hij waarschijnlijk niet zo snel zijn...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52134531
Hmmm, ik ben tot de schrikbarende conclusie gekomen dat ik inderdaad afval hier en daar.
Mijn borsten gaan er met mijn kon vandoor
En mijn buik blijft bestaan. Resultaat: ik zag er vreemd uit in bikini gisteren. En mijn buik valt meer op dan eerst

Als dat zo blijft, eet ik het er met plezier weer aan! Ik had 5 kilo geleden een beter figuur dan nu!
pi_52134683
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:43 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Hangt de rode vlag uit? Hier ook Voel me 10 kilo zwaarder. Normaal gesproken houd ik veel vocht vast en ben ik een kilo of twee zwaarder in de week ervoor en tijdens. Ook al voel ik me deze week net zo gaar, het is op de weegschaal niet te zien! Maar 100 gram zwaarder... dat scheelt in ieder geval. Zal de hitte wel zijn ofzo.
Hier vanmorgen wel ongeveer 2kg zwaarder buik staat ook gewoon bol. Heb het nog niet eerder zo gehad, met zo'n verschil en opgeblazen buik. Volgende week weer beter, hoop ik.
pi_52134727
Hopelijk trekt het bij freecell..
Ik heb in dat opzicht geluk, ik heb een redelijk platte buik nog..

Ik ga zo lekker richting zwembad, daar is het vast koeler dan hier...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52134761
teeveepee (beetje laat, maar heb nu pas weer internet)

hoop dat ik snel mn modem krijg in Arnhem

Ja doei.
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:03:02 #258
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52134803
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:31 schreef Elvi het volgende:
Wow... Ik ben in 2 weken tijd bijna 3 kilo kwijt (2,5 kilo op eigen kracht, 1 pond met t soepdieet van 1 dag)
Iets zegt me dat ik daarvóór te veel at en te weinig bewoog
Ik ken het soepdieet dat je volgt en het is ook heel erg effectief, maar let wel op dat het echt
onder zwaar crashdieëten valt. Behalve dat het zeer vochtafdrijvend is hebben bepaalde
koolsoorten o.a. de uien de eigenschap dat de verbranding daarvan méér energie kost dan
dat je ermee binnenkrijgt. Gevolg is dus razendsnel afvallen van zowel vet als vocht. Als je het
soepdieet te lang doet krijg je helaas gigantische eetbuien wat dan daarna een razendsnelle
gewichtstoename weer verklaart. Om snel wat gewicht kwijt te raken kan het dus heel effectief
zijn, maar voorzichtigheid is geboden. Let dus straks na je soepdieet extra goed op alles wat je
binnenkrijgt en doe het soepdieet vooral niet te lang om ongecontroleerde eetbuien te voorkomen.

Been there, done that
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_52134843
En ik zat vanochtend 0,2 kilo onder mijn gewicht van 't lijstje

86.4, heb 't lijstje al aangepast

Voel me lekkkkkeeeerrrrrr
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:14:29 #260
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52135026
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 17:21 schreef blue_funk het volgende:
Op den duur gebeurt dat ook. Althans, zo is het wel bij mij gegaan. Natuurlijk heb ik heel af en toe zin in iets ongezonds......
Nog even een reactie hierop. Ik ben alles bij elkaar zo'n beetje 27 jaar aan het lijnen, wanneer zal
het ongeveer gaan gebeuren denk je dat het weggaat?

Het gaat bij mij dus niet weg en ik heb niet af en toe zin in iets ongezonds, ik heb altijd zin in iets
ongezonds. Het lijkt wel alsof ik een speciaal zintuig heb dat juist die dingen eruit pikt die ik lekker
vind. Het is natuurlijk niet per definitie altijd ongezond, maar laten we het houden op calorie-rijk

Verder op de overige reacties, het lijnen gaat redelijk goed hoor, ik zit aardig op het goede spoor,
maar het gaat alleen zo langzaam en daarover wilde ik even zeuren. Dat is namelijk ook weer zoiets
dat ik zo af en toe gewoon moet doen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_52135079
Natuuriljk mag je hier zeuren Faat. Daar zijn we voor.

Ik ben misselijk. Kreeg net een mail van mijn scriptie begeleider en moet nog heel veel doen.
Zo maar een rondje rennen ter afleiding.
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:19:35 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_52135134
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:14 schreef Faat het volgende:

[..]

Nog even een reactie hierop. Ik ben alles bij elkaar zo'n beetje 27 jaar aan het lijnen, wanneer zal

Het gaat bij mij dus niet weg en ik heb niet af en toe zin in iets ongezonds, ik heb altijd zin in iets
ongezonds. Het lijkt wel alsof ik een speciaal zintuig heb dat juist die dingen eruit pikt die ik lekker
vind. Het is natuurlijk niet per definitie altijd ongezond, maar laten we het houden op calorie-rijk

Verder op de overige reacties, het lijnen gaat redelijk goed hoor, ik zit aardig op het goede spoor,
maar het gaat alleen zo langzaam en daarover wilde ik even zeuren. Dat is namelijk ook weer zoiets
Nu ga ik waarschijnlijk iets heel onorthodox zeggen, maar...

Als je al 27 jaar aan het lijnen bent, waarom stop je er dan niet gewoon mee en ga je jezelf accepteren zoals je bent? Dat lijkt me veel rustiger dan al je hele leven een onhaalbaar ideaal nastreven...
disclaimer
pi_52135159
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nu ga ik waarschijnlijk iets heel onorthodox zeggen, maar...

Als je al 27 jaar aan het lijnen bent, waarom stop je er dan niet gewoon mee en ga je jezelf accepteren zoals je bent? Dat lijkt me veel rustiger dan al je hele leven een onhaalbaar ideaal nastreven...
Volgens mij is dat nog véél moeilijker dan 27 jaar lijnen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52135240
quote:

[..]

Je moet zelf natuurlijk ook een beetje meewerken he Als je tegen jezelf blijft zeggen dat koffie met slagroom zooooo lekker is, en dat je zoooo zielig bent omdat je het niet mag... tja, dan lukt het ook niet Ik ben (of beter: was) zelf een brood- en rijstliefhebber. Dacht vroeger dat ik 'dood' zou gaan als ik een van beiden een dag niet kreeg. Nu ik leef volgens een low carb principe eet ik het zelden, en eerlijk gezegd mis ik het ook niet (al is Surinaams eten toch wel erg flut zonder rijst). Heb wel een lange tijd zwaar gefrustreerd rondgelopen, maar ja... Het ligt er maar net aan hoe graag je van die kilo's af wil. Bij mij zijn kilo's eraf belangrijker dan een bord rijst (hoe lekker het ook mag zijn).

EDIT: en ik ben het ook met de reactie van Stormqueen eens.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:24:34 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_52135241
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:20 schreef Levitation het volgende:

[..]

Volgens mij is dat nog véél moeilijker dan 27 jaar lijnen...
Ik weet niet hoor, ik heb een tante die ongeveer net zo oud jong is als Faat en die heeft het ook gedaan en die is nu veel blijer en vrolijker en gezelliger. Met maat 44/46
disclaimer
pi_52135296
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:24 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Je moet zelf natuurlijk ook een beetje meewerken he Als je tegen jezelf blijft zeggen dat koffie met slagroom zooooo lekker is, en dat je zoooo zielig bent omdat je het niet mag... tja, dan lukt het ook niet Ik ben (of beter: was) zelf een brood- en rijstliefhebber. Dacht vroeger dat ik 'dood' zou gaan als ik een van beiden een dag niet kreeg. Nu ik leef volgens een low carb principe eet ik het zelden, en eerlijk gezegd mis ik het ook niet (al is Surinaams eten toch wel erg flut zonder rijst). Heb wel een lange tijd zwaar gefrustreerd rondgelopen, maar ja... Het ligt er maar net aan hoe graag je van die kilo's af wil. Bij mij zijn kilo's eraf belangrijker dan een bord rijst (hoe lekker het ook mag zijn).

EDIT: en ik ben het ook met de reactie van Stormqueen eens.
Doe zoals ik:
Háát rijst...
Surinaams eten smaakt béter zonder rijst... geloof me!
Da's ook een reden dat ik op vakantie in China ben afgevallen, geen rijst eten scheelt enorm in de kcal, zeker als er niets voor in de plaats komt.

Brood vind ik overigens wél heel lekker!
***Levi was here***
pi_52135317
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, ik heb een tante die ongeveer net zo oud jong is als Faat en die heeft het ook gedaan en die is nu veel blijer en vrolijker en gezelliger. Met maat 44/46
Ik denk dat Faat heel blij wordt als ze in maat 44/46 past en als ze helemaal niet meer oplet met eten, ze in no-time echt dik is. En dan bedoel ik ook echt dik.
pi_52135350
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Doe zoals ik:
Háát rijst...
Surinaams eten smaakt béter zonder rijst... geloof me!
Da's ook een reden dat ik op vakantie in China ben afgevallen, geen rijst eten scheelt enorm in de kcal, zeker als er niets voor in de plaats komt.

Brood vind ik overigens wél heel lekker!
Dan heb je nooit goed Surinaams gegeten. Ben zelf van Surinaamse afkomst, trust me.... Surinaams eten zonder (basmati) rijst is prut (al is het naar mijn mening nog altijd lekkerder dan standaard Hollandse kost... bloemkool enzo )
Last.fm | Flickr
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:29:47 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_52135354
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik denk dat Faat heel blij wordt als ze in maat 44/46 past en als ze helemaal niet meer oplet met eten, ze in no-time echt dik is. En dan bedoel ik ook echt dik.
Ik bedoelde het niet zo en ik ken Faat ook verder helemaal niet. Ik zeg ook niet dat je helemaal niet meer op moet letten met eten ofzo, maar er gewoon wat meer vrede mee sluiten in plaats van je hele leven alleen maar om lijnen en afvallen te laten draaien
disclaimer
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:30:13 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_52135368
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:29 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Dan heb je nooit goed Surinaams gegeten. Ben zelf van Surinaamse afkomst, trust me.... Surinaams eten zonder (basmati) rijst is prut (al is het naar mijn mening nog altijd lekkerder dan standaard Hollandse kost... bloemkool enzo )
levi is ook surinaams
disclaimer
pi_52135430
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

levi is ook surinaams
Naja, een moxi dan wel...Mama is NL, die papa komt wel uit Sranang...
***Levi was here***
pi_52135436
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet zo en ik ken Faat ook verder helemaal niet. Ik zeg ook niet dat je helemaal niet meer op moet letten met eten ofzo, maar er gewoon wat meer vrede mee sluiten in plaats van je hele leven alleen maar om lijnen en afvallen te laten draaien
Is vrede sluiten met je overgewicht geen vrijbrief voor ongelimiteerd eten?
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:33:33 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_52135459
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Niet in mijn belevingswereld hoor.
disclaimer
pi_52135498
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet in mijn belevingswereld hoor.
Ik denk dat ik het wel zo zou ervaren. Heb dit bij andere mensen ook gezien; ben toch al te dik, die paar kilo extra boeien dan toch niet.
pi_52135500
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Je kunt ook proberen op gewicht te blijven... Accepteren dan je nooit "slank" zult zijn wil niet zeggen dat je kogelrond moet worden. Ik ga er ook vanuit dat ik nooit onder de 80kg zal komen... in die zin heb ik vrede gesloten met mijn overgewicht, maar ik vind wel dat ik nu te zwaar ben en er dus nog 14kg af mag. Zoiets dus...
***Levi was here***
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:37:29 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_52135548
En daarbij, ik heb horen zeggen: moet ik dan mijn hele leven op 1700 kcal per dag zitten om op gewicht te blijven?
Ik heb het eens nagerekend en tenzij je een hele actieve levensstijl hebt waarbij je veel sport en veel beweegt is het antwoord gewoon: ja. Maar dat geldt voor vrijwel iedereen, zeker wat kleinere dames. Zelfs de ADH van 2000 kcal is voor de meesten van ons al te veel. Die aanbeveling is namelijk ook gebaseerd op een actieve levensstijl.
disclaimer
pi_52135600
quote:

[..]

Goh, dat is wel echt lastig. Lukt het je dan om nee te zeggen? Of neem je toch dat waar je zin in hebt?
Ik ken het gevoel wel een beetje, ben dol op taart en friet en vette koeken en chips, maar merk ook dat ik er steeds beter in word om mezelf af te leiden met ander lekkers. Heb dan ook het geluk dat ik naast al die ongezonde dingen ook dol ben op fruit, radijs, bleekselderij, dat soort dingen. Als dat maar voorhanden is gaat het wel goed.

Voorlopig motto: ongezond eten alleen nemen als het echt de moeite waard is. Geen supermarkt-slagroomtaart, wel versgebakken muffins. En een keer in de maand patat van de goeie patatboer.
pi_52135666
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

levi is ook surinaams
!!!
En dan zoiets zeggen? Hm, misschien moet Levi eens een keer voor me koken
Last.fm | Flickr
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:43:35 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_52135708
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef blue_funk het volgende:

[..]

!!!
Ze is ook een waardeloze allochtoon... geen rijst lusten
disclaimer
pi_52135753
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:42 schreef blue_funk het volgende:

[..]

!!!
Over smaak valt niet te twisten... niet iedereen lust rijst, basta. Heb mijn hele leven rijst moeten eten en nu ik op mezelf woon maak ik amper meer rijst klaar. Overigens baalt mijn (NL-se) vriend daarvan, die is gek op rijst.
Kan zelf overigens bar slecht surinaams koken... aangezien ik veel niet lust... ben eigenlijk alleen een fan van roti, pom en hapjes zoals barra's enzo. Ben meer van de Italiaanse keuken (lees: pizza)
***Levi was here***
pi_52135763
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

***Levi was here***
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:48:27 #282
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52135831
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:05 schreef ymme het volgende:
En ik zat vanochtend 0,2 kilo onder mijn gewicht van 't lijstje

86.4, heb 't lijstje al aangepast

Voel me lekkkkkeeeerrrrrr
Toppie ymme gefeliciteerd en met 86,4 kilo ben je toch ook lekker?????

Ik ga trouwens weer even wat zinnigs doen hier, enige vrije dag nog en dan tot zondag werken

Iedereen succes met alle dieetperikelen en tot de volgende keer maar weer

Ohw en ik wil graag nog even een megadikke knuffel voor Isabeau achterlaten, ik heb haar niet
meer gezien de laatste tijd, maar wil via deze weg nogmaals het allerbeste wensen!!!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_52135926
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:48 schreef Faat het volgende:

[..]

Toppie ymme gefeliciteerd en met 86,4 kilo ben je toch ook lekker?????

Ik ga trouwens weer even wat zinnigs doen hier, enige vrije dag nog en dan tot zondag werken

Iedereen succes met alle dieetperikelen en tot de volgende keer maar weer

Ohw en ik wil graag nog even een megadikke knuffel voor Isabeau achterlaten, ik heb haar niet
meer gezien de laatste tijd, maar wil via deze weg nogmaals het allerbeste wensen!!!! [afbeelding]
Zelfs met 100 kilo, schoon aan de haak, ben ik nog lekker
pi_52135976
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:45 schreef Levitation het volgende:
Kan zelf overigens bar slecht surinaams koken... aangezien ik veel niet lust... ben eigenlijk alleen een fan van roti, pom en hapjes zoals barra's enzo. Ben meer van de Italiaanse keuken (lees: pizza)

Rijst is gezonder voor je dan pasta Maar goed, ieder z'n ding
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:43 schreef Stormqueen het volgende:

!!!!!!!! Zit hard op te lachen (mijn collega's denken nu dat ik een beetje gestoord ben)
Last.fm | Flickr
pi_52136110
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:53 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Rijst is gezonder voor je dan pasta Maar goed, ieder z'n ding
[..]

!!!!!!!! Zit hard op te lachen (mijn collega's denken nu dat ik een beetje gestoord ben)
Ik heb nooit gezegd dat pasta beter is, het is alleen lekkerder.

Die opmerking over prust-allochtoon heeft ze van mij.
***Levi was here***
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:02:39 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_52136252
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:58 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat pasta beter is, het is alleen lekkerder.

Die opmerking over prust-allochtoon heeft ze van mij.
En dan zelf met de eer gaan strijken!
In dat opzicht ben je er definitely wel 1
disclaimer
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:04:16 #287
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52136317
Ohw wow, ik ben toch nog even hier. Ik was zolang op zoek naar een plaatje voor Isabeau dat ik
jullie reacties op mij nog niet gelezen had

Even allemaal tegelijk hoor, heb geen zin om iedereen te quoten. Ik geloof blue funk, stormqueen en
cold feet dat jullie mijn berichtjes iets negatiever lezen dan ze bedoeld zijn. Dat ik al 27 jaar aan het
lijnen ben komt omdat het me niet lukt om op gewicht te blijven. Als ik inderdaad bijvoorbeeld maat
44/46 zou hebben en op gewicht zou blijven dan is er veel voor te zeggen om het maar gewoon te
accepteren, maar helaas word ik altijd dikker en dikker. En dat komt omdat ik als ik niet aan het lijnen
ben gewoon altijd teveel calorieën tot me neem en dat komt weer omdat ik bijna altijd kies voor hetgene
ik lekker vind en daar kwam mijn eerdere post weer uitvoort: waarom vind ik nou juist al die ongezonde
dikmakende zooi zo lekker??? Volgens mij vat ik het zo beter samen en valt het makkelijker te begrijpen.

Dat van die 1700 kcal komt voort uit het feit dat ik ervanuit ga dat een "normale" vrouw er 2000 mag
hebben en ik persoonlijk bij 1700 kcal per dag echt het gevoel heb dat ik aan het lijnen ben

Alles bij elkaar ben ik in mijn leven zo'n 150 kilo afgevallen, dus ik weet echt wel hoe ik gewicht kwijt
moet raken en loop hier niet zielig te doen dat het niet lukt, want het lukt me dus wel. Alleen nu ben ik
in 4 maanden ruim 9 kilo kwijt terwijl ik ontzettend mijn best doe (op de doos Mozart Kugeln na dan)
en dat is gewoon een beetje zuur. Hopelijk is het nu wat duidelijker

En @ Liejannuh pas op hè, ik en kogelrond echt niet, hooguit een beetje fluffy
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_52136402
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En dan zelf met de eer gaan strijken!
In dat opzicht ben je er definitely wel 1
Ging er vanuit dat ik toch wel minstens 1 keer gemeld te hebben dat ik een slechte allochtoon ben omdat ik geen rijst lust... doe ik namelijk regelmatig.
***Levi was here***
pi_52136422
Mijn 2de week is begonnen, ga er weer met volle goede moed tegenaan!
Weekend was erg lastig, vaak als we gaan wandelen of winkelen nemen we iets lekker van de FEBO of van de Mac en mij lukte het wel maar mijn vriend vond het moeilijk om zich in te houden voor mij en waardoor ik zoiets had van.. neem maar wat dan, dan neem ik wel klein hapje!
En dat is natuurlijk fout... pfff
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:08:24 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_52136433
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ging er vanuit dat ik toch wel minstens 1 keer gemeld te hebben dat ik een slechte allochtoon ben omdat ik geen rijst lust... doe ik namelijk regelmatig.
disclaimer
pi_52136442
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:04 schreef Faat het volgende:
Alleen nu ben ik in 4 maanden ruim 9 kilo kwijt terwijl ik ontzettend mijn best doe (op de doos Mozart Kugeln na dan) en dat is gewoon een beetje zuur. Hopelijk is het nu wat duidelijker
Misschien denk ik een beetje te positief, maar... elke kilo is er een! En 9 kilo in 4 maanden is zeker niet slecht. Daarbij, als je het langzaam kwijtraakt op een juiste manier komt het er minder snel bij dan wanneer je het snel kwijtraakt op een foute manier.

* blue_funk is blij met elke daling in gewicht... of het nou een ons of een kilo is.
Last.fm | Flickr
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:09:03 #292
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52136445
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
Oké toch nog even een laatste quote, zat even snel terug te lezen of ik geen namen door elkaar haalde,
maar euh.....Stormqueen als ik van de vele goede eigenschappen die ik heb er een aantal mag noemen
dan scoren blij, vrolijk en gezellig sowieso heel hoog hoor. Misschien moet je zelf eens met een iets
positievere blik kijken naar de dingen die ik schrijf. Ik ben namelijk absoluut geen negatief mens

Nogmaals groetjes allemaal en maak er een mooie week van
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 6 augustus 2007 @ 12:09:56 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_52136467
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef Faat het volgende:

[..]

Oké toch nog even een laatste quote, zat even snel terug te lezen of ik geen namen door elkaar haalde,
maar euh.....Stormqueen als ik van de vele goede eigenschappen die ik heb er een aantal mag noemen
dan scoren blij, vrolijk en gezellig sowieso heel hoog hoor. Misschien moet je zelf eens met een iets
positievere blik kijken naar de dingen die ik schrijf. Ik ben namelijk absoluut geen negatief mens

Nogmaals groetjes allemaal en maak er een mooie week van
Je moet je niet aangevallen voelen want dat staat er namelijk helemaal niet
disclaimer
pi_52136469
Dikke kus en een megaknuffel voor Faat Meid, ik heb het zo gezellig bij je gehad dat ik zo weer in de trein zou stappen voor nog een middagje Je bent echt de tofheid zelve en kan heerlijk relativeren
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52136484
Ik snapte je wel hoor Faat. Het is alleen jammer dat het zo'n gevecht is voor je. En na 27 jaar heb je alle tips al eens gehad, denk ik.

Overigens, in 4 maanden 9 kilo kwijt is toch juist heel erg goed? Of vind je dat te langzaam?
pi_52136533
Ik ben bij Liejannuh trouwens afgevallen Gisteren 12 km over strand gewandeld (uitgerekend met google earth haha) en een uur gefietst. En nu ben ik verbrand...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52136578
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bij Liejannuh trouwens afgevallen Gisteren 12 km over strand gewandeld (uitgerekend met google earth haha) en een uur gefietst. En nu ben ik verbrand...
Ligt aan dat strand van Lianne Was daar met de meet ook verbrand... daar wel, in China niet...
***Levi was here***
pi_52136658
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:13 schreef Levitation het volgende:
Ligt aan dat strand van Lianne Was daar met de meet ook verbrand... daar wel, in China niet...
Nou, toen ik daar zaterdag wandelde viel het wel mee, maar gisteren was ik op Kijkduin en daar ben ik dus zo enorm verbrand Ik zal zo even een foto plaatsen.
pi_52136725
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Jij hebt gister ook een crashdieet gedaan.
De hele dag leven op een bak yoghurt en 2 boterhammen.
pi_52137011
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

aan het strand verbrand je zo wie zo veel sneller, doordat er vaak een zeewindje staat, en je daardoor het niet voelt branden in de huid, want normaal ga je dan extra smeren of uit de zon, maar doordat je het niet doo rhebt, brand je zo weg.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')