abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52160774
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht amper geslapen, ik kan alleen op mijn rug liggen en ik slaap nooit lang op mijn rug. Mijn huid begint ook al schubben te vertonen, dus zal wel snel barsten en gaan vervellen. Jee.

freecell: ik denk dat het bij jou gaat werken als je wat regelmatiger gaat eten, dus 3 maaltijden en 2 tussendoortjes op een dag en niet 'ergens wat eten + avondeten'

En wat heeft Isa een mooie blonde krullen! Prachtig.

Yppy: babyzwemmen lijkt me echt leuk, maar ik kan me voorstellen dat de mama's en papa's er niet heel veel bij bewegen.

oh, nog een keer freecell (en teigan), ik moet donderdag naar Groningen. Zijn jullie thuis?

En ik ben onder de 96 kg (ik update pas als dat een week zo blijft)
Even op de freecell dingetjes:
- drie keer per dag eten doe ik inmiddels Tussendoortjes vergeet ik vaak, maar ik kan wel altijd een duidelijke ontbijt en lunch invoeren op de eetmeter. Ontbijt en lunch en avondeten zijn over het algemeen ook redelijk rond dezelfde tijd, al is mijn ontbijt wel wat uitslaapafhankelijk

donderdagochtend zijn wij thuis, donderdagmiddag en avond zijn we beiden weg. We zijn óf naar mn ouders (dan mg je best mee, die zijn tof) óf naar onze verdwenen vriend in Friesland, op de boerderij
Moeten we nog ff echt beslissen.
pi_52160787
We spelen alleen in het weekend, lieverd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52160946
Isa, wij zijn donderdag wel thuis, ik heb alleen nog een afspraak om 13.00 staan, en daar ben ik een uurtje of twee zoet mee gok ik..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52160979
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:06 schreef Isabeau het volgende:
We spelen alleen in het weekend, lieverd
ja, dat vermoeden had ik al daarom zei ik ook dat ik de komende 2 weekends niet thuis ben
Ja doei.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:56:17 #205
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52161961
goedemorgen allemaal ik ga zo even langs mijn opa en oma (kom ik veeeeeel te weinig) en daarna samen met mijn moeder ff shoppen...

de weegschaal was vandaag weer erg lief en ik voel me goed mooi zo doorgaan, als ik vanavond weer thuis ben weer lekker op de crosstrainer. Vanaf morgen weer 3 dagen werken, dus dan beweeg ik sowiezo meer en ben ik minder in de verleiding om lekkere dingen te nemen..
Maar ik moet zeggen dat het gister, terwijl ik alleen thuis was en er allerlei lekkers in huis was, prima is gegaan... de schade is beperkt gebleven tot 1 pindarotsje en 1 dropje waar ik echt ff van genoten heb

nou allemaal weer succes vandaag en tot vanavond!
*zwaai zwaai*

ow ja Sjeen: wat is je dochtertje al groot zeg!!! (L)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_52162073
Fijn dat je je goed voelt. Hoe lief was de weegschaal, vertel eens?

Ik voel me helemaal niet blij. Het nee-zaggen gaat vrij aardig, maar ik word er zo moe van, ik ben er zo vreselijk mee bezig dat ik er gewoon gedeprimeerd van raak.
Man werkt ook niet echt mee of wil het niet begrijpen; gister trok ie gewoon onder mn neus een zak zoutjes open En dan ben ik trots op mezelf dat ik echt maar een heel klein handje nam, in plaats van de halve zak. Maar onderwijl ben ik nog steeds te dik
Mijn blije gevoel van vorige week is weg, in ieder geval.
pi_52162534
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:01 schreef ColdFeet het volgende:

Ik voel me helemaal niet blij. Het nee-zaggen gaat vrij aardig, maar ik word er zo moe van, ik ben er zo vreselijk mee bezig dat ik er gewoon gedeprimeerd van raak.
Man werkt ook niet echt mee of wil het niet begrijpen; gister trok ie gewoon onder mn neus een zak zoutjes open En dan ben ik trots op mezelf dat ik echt maar een heel klein handje nam, in plaats van de halve zak. Maar onderwijl ben ik nog steeds te dik
Mijn vriend lijnt met me mee. Hij is in 3 weken al 6 kilo kwijt. Dat stimuleert echt. Er liggen hier genoeg lekkere dingen in huis, voor de visite, maar niet voor ons. Ik heb ook al een week niets meer ongezonds aangeraakt. Misschien dit weekend een patatje eten, omdat we zondag geen tijd hebben om te koken. Maar voor de verder rest is het ideaal als je samen lijnt, of als je wederhelft je steunt.
pi_52162765
Dennis vraagt altijd of ik het erg vind als hij een zak chips oid openmaakt. Als ik er zelf helemaal geen trek in heb zeg ik dat ik het geen probleem vind en anders zeg ik gewoon 'liever niet' en dan laat hij de zak dicht (en gaat hij eten als ik weg ben )

De hele tijd sterk proberen te zijn en het gevoel hebben dat het heel moeilijk is om nee te zeggen maakt je heel kwetsbaar voor vreetbuien, ColdFeet. Het wil nog wel eens helpen om jezelf dagelijks wat lekkers te gunnen wat je dan met jezelf van te voren hebt afgesproken. Heb je ook minder kans dat je je rot voelt als je iets weigert; want je hebt al iets gehad of krijgt nog iets lekkers later op de dag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:31:38 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52162800
qltel helpt in zoverre dat we vaak vergeten te eten Da's ook weer niet goed voor me natuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52162987
Weet je, het is niet dat ik mezelf nooit wat lekkers gun (gisteren 2 kletskopjes gegeten en 7 zoute sticks, da's geen schande, toch?), en het suffe is dat ik er ook niet eens veel moeite mee heb om gezond te eten, want gelukkig vind ik gezond eten vaak net zo lekker. Zo'n bordje met avocadoblokjes onder je neus, beetje zout, beetje tabasco - echt genieten. Of een lekker grote handvol blauwe bessen, ook prima.

Ik baal er gewoon van dat ik er zo mee bezig moet zijn, met eten. Alleen als ik erop let, gaat het goed, als ik het loslaat, lukt het gewoon niet. Ik wil gewoon NU slank zijn ofzo. En dan wil ik daar best gezond bij eten

Ach weet je, het zal ook best een bui zijn, dat ik me nu even rot voel. Domme kerel van mij kreeg iig de wind van voren. En ik baal als een stekker van mijn dikke lijf.
pi_52170128
Het helpt wel als je gezonde dingen ook lekker vindt alleen het stoort gewoon heel erg in je hoofd als je steeds met eten bezig bent. Daar heb ik momenteel gelukkig geen last van; heb niet zoveel zin in eten tot het voor me staat. Dan smaakt het me wel weer.

Vandaag 3 nieuwe shirtjes binnen gekregen, maar ik kan ze niet passen want dat doet pijn
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:25:46 #212
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52173290
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:01 schreef ColdFeet het volgende:

de weegschaal gaf vandaag alweer 3 ons minder aan dan gister altijd leuk natuurlijk... en normaal ga ik niet elke dag, maja was toevallig 2 dagen achter mekaar vrij, dus vandaar...

wat balen dat je je niet blij voelt.... *knuffel* het is soms ook frustrerend dat je erg moet opletten met wat je eet en dat een ander echt ALLES kan eten en er niets van aankomt... (ik heb ook zo eentje bij me in huis wonen..)
pi_52173849
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:
vanavond chinees gehad, we hadden beide geen zin in koken

ik heb trouwens, als ik het goed begrepen heb een baan , moet alleen nog horen wanneer ik kan starten (ze wouden dat ik vrijdag zou starten, maar vrijdag en maandag heb ik weekeindje in hoek van holland met broer, schoonzus, neefje en nichtje en dat laat ik echt niet aan me voorbij gaan).
dan word ik dus een vrolijk klantenservice miepje, voor bol.com
snif iedereen had gisteren over dit bericht heen gelezen, maar goed, ik moet volgende week woensdag beginnen dus nog nogmaals: IK HEB EEN BAAN (en nu maar hopen dat jullie er deze keer niet overheen lezen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52173953
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:48 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

snif iedereen had gisteren over dit bericht heen gelezen, maar goed, ik moet volgende week woensdag beginnen dus nog nogmaals: IK HEB EEN BAAN (en nu maar hopen dat jullie er deze keer niet overheen lezen
GEFELICITEERD
pi_52174032
Dank voor het meeleven, dames! Ergens vind ik ook gewoon dat ik me aanstel, maar vandaag was het gewoon even niet fijn....

Gothic-Blackie, het ergste is dat ik het wel had gelezen, maar daarna doorbladerde naar de ontluikende rel En toen straal vergat op jou te reageren omdat ik me daar ook nog even mee wilde bemoeien

Bij deze dus Fijn, een nieuwe baan
pi_52174296
gothic blackie, ik had het ook wel gelezen, maar het lukte me even niet om erop te reageren, gefeliciteerd in ieder geval!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52174318
ik ben weer terug van zeeland
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:39:13 #218
13151 crew  Rewimo
pi_52174900
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 17:48 schreef gothic-blackie het volgende:
Echt niet gezien dus

Van harte gefeliciteerd Welke is het geworden?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:41:48 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_52174953
Ik had er ook een beetje overheen gelezen, maar gefeliciteerd g-b
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:43:08 #220
13151 crew  Rewimo
pi_52174978
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:11 schreef Riann het volgende:
ik ben weer terug van zeeland
Welkom terug, was het leuk?
pi_52174997
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:39 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Echt niet gezien dus

Van harte gefeliciteerd Welke is het geworden?
bij bol.com klantenservice. krijg nu eerst een basiscursus, en krijg ook nog een cursus van 4 maanden maar heb in ieder geval een baan, das al heel wat, zeg maar
pi_52175030
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

bij bol.com klantenservice. krijg nu eerst een basiscursus, en krijg ook nog een cursus van 4 maanden maar heb in ieder geval een baan, das al heel wat, zeg maar
Heeft het je veel moeite gekost om een baan te vinden dan? De voorgeschiedenis heb ik een beetje gemist natuurlijk.
Leuk, wanneer begint je cursus?
pi_52175089
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heeft het je veel moeite gekost om een baan te vinden dan? De voorgeschiedenis heb ik een beetje gemist natuurlijk.
Leuk, wanneer begint je cursus?
euhm nogal, ben al sinds ik klaar ben met school (30 november) op zoek naar een baan gelukkig bleef de stufi doorlopen, dus had ik wel geld, maar dat moet ik allemaal nog weer terug gaan betalen natuurlijk. en volgens mij begint woensdag meteen beide cursussen, een is een basiscursus voor een callcenter, en die van 4 maanden is een mbo niveau 3 cursus waar je dan aan het einde 2 certificaten van krijgt.
pi_52175579
Gefeliciteerd, gothic-blackie!
En nu kan je vast wel korting voor ons regelen bij Bol.com he?

En Riann, welkom terug uit Zeeland
pi_52175704
Gefeliciteerd Gothic Blackie!!
pi_52175773
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:06 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd, gothic-blackie!
En nu kan je vast wel korting voor ons regelen bij Bol.com he?

En Riann, welkom terug uit Zeeland
dat vraagt iedereen al aan me
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:12:52 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_52175829
Gefeliciteerd Gothic Blackie bol.com altijd leuk....
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:25:40 #228
43556 miss_dynastie
pi_52176257
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:11 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dat vraagt iedereen al aan me
Groepskorting
pi_52176419
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Groepskorting
ja maar, ja maar, ik werk niet voor bol.com, ik werk voor een contact center. en die hebben een contract met bol, dus ik gok dat er geen kortingen bij zitten
pi_52177271
dat valt me nou een beetje van je tegen
pi_52177280
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:

Gefeliciteerd!
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52177291
tssssssssssssssssssssssssssssss
pi_52178005
Gefeliciteerd GB! Leuk en spannend tegelijk!
pi_52178080
Gefeliciteerd GB Klinkt goed en ook leuk dat je cursussen krijgt. Altijd handig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:33:00 #235
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52178516
Feli GB

Wie geeft me even een schop onder m'n kont? Ik moet hardlopen, maar ik heb eik geen zin.
pi_52178682
Gefeliciteerd gothic -blackie!

@ jojogirl: Schop! Lopen zul je!
(Ps: Geef je me even een schop terug? Ik heb vandaag ook niet zo'n zin )
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:42:14 #237
4177 Jojogirl
pi_52178809
Oké, oké, ik ga al

Tot uw dienst *SCHOP*
pi_52179290
*schop* beide lopen ja!!!
pi_52179372
Dames, we gaan elkaar hier niet schoppen hè

GB, ik dacht eerst: daar heb ik overheen gelezen, maar toen ik bol.com las ging er een belletje rinkelen Ik ben vergeten te reageren Gefeliciteerd hoor, meis!!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:46:16 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52180804
GB, proficiat!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52181325
Wat goed GB! Een baan!
Ik had er overheen gelezen omdat ik dacht dat je het nog niet zeker wist…

Liejannuh: Tja, hoe sloop je een zadel? Geen flauw idee . Ik heb overigens vandaag meteen een nieuwe gekregen

Ik denk dat ik met dat soepdieet – nu ik de ingredienten zie – flink zal afvallen. Mijn darmen kunnen niet zo goed tegen ui, ik zal dus alleen maar op het toilet zitten .

Coldfeet: sterkte! Ik denk dat je man eraan moet wennen dat je wilt afvallen. Dat heeft wat opvoedtijd nodig .

Hier gaat het wel aardig. Ben vandaag op de vestiging in Alkmaar niet eens in de buurt gekomen van de droppot
pi_52182399
Moe, net thuis, late dienst, pfff, nog ff wat drinken en dan op bed, morgen een vroege dienst
ik durg inmiddels geen nummertjes meer te posten
pi_52185493
Ik doe met Freecell mee, ook moe en net thuis, alleen gelukkig niet van een late dienst maar van de bios
Zo nog ff douchen en dan slapen, morgen weer stage.

GB, nog gefeliciteerd
pi_52188060
Jij was toch wel wat later dan freecell omearos..

Leuke film gezien?
Wij gaan vandaag naar Walibi World, dus duim voor niet teveel regen daar... Op de buienradar zit daar nu juist nog een flinke bui....
pi_52188123
Omearos was wel 3 uur later thuis
* freecell zit nu te ontbijten met 200 gram druiven, een trosje rode bessen en natuurlijk
Heb een laat-vroeg. Gisteren dus behoorlijk laat huis, vandaag om 6.45 weer op
pi_52188125
Walibi! Hoe tof! Is ook met regen best leuk
PLezierige dag vandaag Teigan!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:45:09 #247
4177 Jojogirl
pi_52188671
Mogge.

Ik ga voor je duimen, teigan. Leuk, Walibi.

* Jojogirl gaat vandaag naar de sauna, uit eten en naar de film met
Als ik zo tenminste niet gebeld wordt dat m'n enige vandaag werkende collega ziek is, want dan moet ik alsnog komen opdraven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 augustus 2007 @ 08:51:19 #248
13151 crew  Rewimo
pi_52188777
Ik kon vanmorgen mijn bed niet uitkomen...

Omdat we erdoorheen gezakt zijn. Ook een manier om wakker te worden
pi_52188944
Rewimo Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Je was toch juist zoveel afgevallen?

teigan en Jojogirl, heel veel plezier vandaag.

Ik heb vandaag ook nog een dagje vrij, maar heb geen bijzondere plannen. Vanminddag even naar de stad met m'n moeder, ook leuk
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:00:50 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_52188962
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik kon vanmorgen mijn bed niet uitkomen...

Omdat we erdoorheen gezakt zijn. Ook een manier om wakker te worden
OMG Was het een oud bed of IKEA?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')