Even op de freecell dingetjes:quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht amper geslapen, ik kan alleen op mijn rug liggen en ik slaap nooit lang op mijn rug. Mijn huid begint ook al schubben te vertonen, dus zal wel snel barsten en gaan vervellen. Jee.
freecell: ik denk dat het bij jou gaat werken als je wat regelmatiger gaat eten, dus 3 maaltijden en 2 tussendoortjes op een dag en niet 'ergens wat eten + avondeten'
En wat heeft Isa een mooie blonde krullen!Prachtig.
Yppy: babyzwemmen lijkt me echt leuk, maar ik kan me voorstellen dat de mama's en papa's er niet heel veel bij bewegen.
oh, nog een keer freecell (en teigan), ik moet donderdag naar Groningen. Zijn jullie thuis?
En ik ben onder de 96 kg(ik update pas als dat een week zo blijft)
ja, dat vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:06 schreef Isabeau het volgende:
We spelen alleen in het weekend, lieverd![]()
Mijn vriend lijnt met me mee. Hij is in 3 weken al 6 kilo kwijt. Dat stimuleert echt. Er liggen hier genoeg lekkere dingen in huis, voor de visite, maar niet voor ons. Ik heb ook al een week niets meer ongezonds aangeraakt. Misschien dit weekend een patatje eten, omdat we zondag geen tijd hebben om te koken. Maar voor de verder rest is het ideaal als je samen lijnt, of als je wederhelft je steunt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Fijn dat je je goed voelt. Hoe lief was de weegschaal, vertel eens?
Ik voel me helemaal niet blij. Het nee-zaggen gaat vrij aardig, maar ik word er zo moe van, ik ben er zo vreselijk mee bezig dat ik er gewoon gedeprimeerd van raak.
Man werkt ook niet echt mee of wil het niet begrijpen; gister trok ie gewoon onder mn neus een zak zoutjes openEn dan ben ik trots op mezelf dat ik echt maar een heel klein handje nam, in plaats van de halve zak. Maar onderwijl ben ik nog steeds te dik
![]()
Mijn blije gevoel van vorige week is weg, in ieder geval.
de weegschaal gaf vandaag alweer 3 ons minder aan dan gisterquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Fijn dat je je goed voelt. Hoe lief was de weegschaal, vertel eens?
Ik voel me helemaal niet blij. Het nee-zaggen gaat vrij aardig, maar ik word er zo moe van, ik ben er zo vreselijk mee bezig dat ik er gewoon gedeprimeerd van raak.
Man werkt ook niet echt mee of wil het niet begrijpen; gister trok ie gewoon onder mn neus een zak zoutjes openEn dan ben ik trots op mezelf dat ik echt maar een heel klein handje nam, in plaats van de halve zak. Maar onderwijl ben ik nog steeds te dik
![]()
Mijn blije gevoel van vorige week is weg, in ieder geval.
snif iedereen had gisteren over dit bericht heen gelezen, maar goed, ik moet volgende week woensdag beginnenquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:
vanavond chinees gehad, we hadden beide geen zin in koken
ik heb trouwens, als ik het goed begrepen heb een baan, moet alleen nog horen wanneer ik kan starten (ze wouden dat ik vrijdag zou starten, maar vrijdag en maandag heb ik weekeindje in hoek van holland met broer, schoonzus, neefje en nichtje en dat laat ik echt niet aan me voorbij gaan).
dan word ik dus een vrolijk klantenservice miepje, voor bol.com
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:48 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
snif iedereen had gisteren over dit bericht heen gelezen, maar goed, ik moet volgende week woensdag beginnendus nog nogmaals: IK HEB EEN BAAN
![]()
![]()
(en nu maar hopen dat jullie er deze keer niet overheen lezen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:48 schreef gothic-blackie het volgende:
snif iedereen had gisteren over dit bericht heen gelezen, maar goed, ik moet volgende week woensdag beginnendus nog nogmaals: IK HEB EEN BAAN
![]()
![]()
(en nu maar hopen dat jullie er deze keer niet overheen lezen
Welkom terug, was het leuk?quote:
bij bol.comquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]Echt niet gezien dus
Van harte gefeliciteerd
Welke is het geworden?
Heeft het je veel moeite gekost om een baan te vinden dan? De voorgeschiedenis heb ik een beetje gemist natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
bij bol.comklantenservice. krijg nu eerst een basiscursus, en krijg ook nog een cursus van 4 maanden maar heb in ieder geval een baan, das al heel wat, zeg maar
euhm nogal, ben al sinds ik klaar ben met school (30 november) op zoek naar een baanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heeft het je veel moeite gekost om een baan te vinden dan? De voorgeschiedenis heb ik een beetje gemist natuurlijk.
Leuk, wanneer begint je cursus?
dat vraagt iedereen al aan mequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:06 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd, gothic-blackie!
En nu kan je vast wel korting voor ons regelen bij Bol.com he?![]()
En Riann, welkom terug uit Zeeland
Groepskortingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:11 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dat vraagt iedereen al aan me
ja maar, ja maar, ik werk niet voor bol.com, ik werk voor een contact center. en die hebben een contract met bol, dus ik gok dat er geen kortingen bij zittenquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef gothic-blackie het volgende:
bij bol.comklantenservice. krijg nu eerst een basiscursus, en krijg ook nog een cursus van 4 maanden maar heb in ieder geval een baan, das al heel wat, zeg maar
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik kon vanmorgen mijn bed niet uitkomen...
Omdat we erdoorheen gezakt zijn. Ook een manier om wakker te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |