Ik ben er ook weer, wilde net de deur uitgaan toen ik me realiseerde dat er tussen 13 en 17 uur een
monteur langs zou komen. Compleet vergeten, maar ik kan dus pas nadat hij geweest is de deur uit
Even alles terug gelezen en nog een paar reacties dan van mij, ik moet nu toch verplicht hier zitten
![]()
quote:
Haha, nee ik voelde me niet aangevallen hoor, maar het leek er een beetje op dat je bedoelde dat
als ik vrede
met mijn gewicht kon hebben ik pas blij, vrolijk en gezellig zou worden. Net als die "oude" tante van je
![]()
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef ColdFeet het volgende:Ik snapte je wel hoor Faat. Het is alleen jammer dat het zo'n gevecht is voor je. En na 27 jaar heb je alle tips al eens gehad, denk ik.
Overigens, in 4 maanden 9 kilo kwijt is toch juist heel erg goed? Of vind je dat te langzaam?
Nu ik het zo geschreven zie staan ziet het er inderdaad helemaal niet zo slecht uit, maar dat komt natuurlijk
ook omdat jullie nu lezen 4 maanden -> 9 kilo. Zoals ik het beleef waren het de eerste paar weken de meeste
kilo's, daarna heb ik iets van 5 weken ofzo stilgestaan en sindsdien val ik ongeveer 1 of 2 ons per week af.
Nadat ik vanochtend weer op de weegschaal stond en het geweldige resultaat van 1 ons minder dan vorige
week zag voelde het ineens effe helemaal niet zo goed meer. Zeker niet als je weet wat een moeite het kost
(wat je ws. ook wel weet) Maar, ik moet zeggen er zit wat in wat je zegt, 9 kilo is helemaal zo slecht nog niet
![]()
quote:
Ha, zo zie je maar wat voor de één snel is is voor de ander langzaam. In mijn lijngeschiedenis heb ik altijd
een bepaald ritme gehad van ongeveer 5 kilo per maand. Ongeacht welk dieet ik volgde, als ik me er goed
aanhield zat ik gewoon op die snelheid. Waarschijnlijk heb ik hierdoor een wat vertekend (ideaal)beeld
gekregen over wat snel en langzaam afvallen is. Tien jaar terug ben ik op een bizarre manier aan het
experimenteren geweest met allerlei soorten dieëten wat uiteindelijk tot een zware anorectische tijd heeft
geleid. Daarbij viel ik in de eerste 12 maanden 60 kilo af en in de 6 maanden erna kreeg ik er nog 25 kilo af.
De mensen die hier al langer posten hebben dit al meerdere malen gelezen, maar ja er komen steeds weer
nieuwe users bij dus ik herhaal het nog maar weer eens een keertje
![]()
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef Isabeau het volgende:Dikke kus en een megaknuffel voor Faat
![]()
Meid, ik heb het zo gezellig bij je gehad dat ik zo weer in de trein zou stappen voor nog een middagje
![]()
Je bent echt de tofheid zelve en kan heerlijk relativeren
Met stip de liefste post van de dag
Inmiddels is het 3 uur en ik ga maar even geërgerd uit het raam staan staren nu waar die monteur blijft