Waaaah.... ziet er pijnlijk uit!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:34 schreef Isabeau het volgende:
Zie ikke gisteravond:
Joh!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:49 schreef Liejannuh het volgende:
Isa, dat ziet er niet uit!
Wijze les van Liejannuh: ga niet 3 uur lang midden op de dag op het strand lopen als het 30 graden is. Dan verbrand je namelijk.
quote:
Welke factor?quote:En ik had me wel ingesmeerd![]()
Succes!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef Sjeen het volgende:
Ik kom me weer melden hier... Voor het echt de spuigaten uit loopt
Zie hier de ontwikkeling waar ik op doel...
Aan de rem trekken is het slimstquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef Sjeen het volgende:
Euh, je gaat de verkeerde kant op!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef Sjeen het volgende:
Ter compensatie, vandaag geen rondjes rennen in de lunchpauze want de 4 collega's met wie ik normaal ga rennen, konden allemaal niet of ze hadden geen spullen bij zich!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aan de rem trekken is het slimstIk ga ook maar weer wat fanatieker aan de slag, ik voelde me zo lui als ik Liejannuh in hardloopkleren zag
![]()
Ja, 't is net bodypaintquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie dat je een mooi (kanten?) werkje in je hemdje hebt zitten, Isa
Hallo Sjeen! Ik zie dat je al wel heel erg veel bent afgevallen, hoe heb je dat aangepakt?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef Sjeen het volgende:
Niet bij de windmolens, meer richting brandweerpost en catamaran-school. Hoe het daar heet? Dat mag jij me vertellenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
@Coldfeet
waar in Duindorp ben je naar strand gegaan? Als je bij de windmolen bent gaan zitten is het daar idd erg druk.
Bij de Pampusstraat is het alweer een stuk rustiger (daar zat ik vroeger altijd, woonde in duindorp)
Door deze topics, heel veel steun aan gehad! En verder heel saai maar waar, regelmatig eten, niet snaaien, keuzes maken en sporten. Alleen schiet het er allemaal een beetje bij in tegenwoordig, de aandacht is weg... Dus dat gaan we weer terugbrengenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hallo Sjeen! Ik zie dat je al wel heel erg veel bent afgevallen, hoe heb je dat aangepakt?
Isabeau, ja, zelfs op de fietspaden was het druk! Lekker door de duinen gereden... Tot mijn spatbord het begaf. Nou ja.
Bij mij kun je precies op m'n rug zien welke stukjes m'n lief heeft overgeslagen met smeren. Wel een goeie reclame voor mijn zonne-smeerseltje![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:04 schreef Faat het volgende:
Alleen nu ben ik in 4 maanden ruim 9 kilo kwijt terwijl ik ontzettend mijn best doe
Tip: paar druppels olijfolie (niet die AH-zooi, Bertolli of soortgelijk) en een paar druppels azijn i.pv. dressing. Maakt je salade erg lekker (tenzij je dat niet lust natuurlijk)quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:34 schreef Elvi het volgende:
En nog wat dressing (gezonde-magere-weinig-caloriën-dressing uiteraard) wat eigenlijk niet mocht denk ik maar er mag ook geen zout of kruiden op en dan smaakt t helemaal nergens naarAls ontbijt heb ik geraspte wortel met appel op. Ik mocht geen fruit vandaag maar ik ga ook niet om half 9 's ochtends al aan de komkommer en tomaat
![]()
Hé ouwe spammert!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:55 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
52 kilo eraf.
In totaal ongeveer 2 jaar, maar de laatste 40 kilo sinds vorig jaar november.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:57 schreef Sjeen het volgende:
Hoelang heb je erover gedaan? Ziet er goed uit
Het enige voordeelquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje, Juup! wat goed! Je hebt echt helemaal een ander postuur gekregen! Wat is je dieet-geheim?
@Sjeen, hopen dat hier meeposten weer helpt. Bij mij is het ook echt even verminderde focus, en voor je het weet ben je 8 kilo zwaarder en weer gewend aan snaaien, snaaien, snaaien. Nu weer goed m'n best doen, want het is zo suf als je je kleren ineens een maat groter moet kopen.
Haha, nee ik voelde me niet aangevallen hoor, maar het leek er een beetje op dat je bedoelde dat als ik vredequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet je niet aangevallen voelen want dat staat er namelijk helemaal niet
Nu ik het zo geschreven zie staan ziet het er inderdaad helemaal niet zo slecht uit, maar dat komt natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ik snapte je wel hoor Faat. Het is alleen jammer dat het zo'n gevecht is voor je. En na 27 jaar heb je alle tips al eens gehad, denk ik.
Overigens, in 4 maanden 9 kilo kwijt is toch juist heel erg goed? Of vind je dat te langzaam?
Ha, zo zie je maar wat voor de één snel is is voor de ander langzaam. In mijn lijngeschiedenis heb ik altijdquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:48 schreef omearos het volgende:da's best snel, hier 10kg in 6 maand, vond ik al heel snel
Dus van mij uit:
![]()
knap gedaan
![]()
Met stip de liefste post van de dagquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Dikke kus en een megaknuffel voor FaatMeid, ik heb het zo gezellig bij je gehad dat ik zo weer in de trein zou stappen voor nog een middagje
Je bent echt de tofheid zelve en kan heerlijk relativeren
![]()
Gastric Bypassquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje, Juup! wat goed! Je hebt echt helemaal een ander postuur gekregen! Wat is je dieet-geheim?
@Sjeen, hopen dat hier meeposten weer helpt. Bij mij is het ook echt even verminderde focus, en voor je het weet ben je 8 kilo zwaarder en weer gewend aan snaaien, snaaien, snaaien. Nu weer goed m'n best doen, want het is zo suf als je je kleren ineens een maat groter moet kopen.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:55 schreef Juup© het volgende:
52 kilo eraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |