quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik regel het even.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:05 schreef ClioSporT het volgende:
Als ik in deel 100 nog niet in de OP sta kom ik nooit nooit meer
ohja, beschrijf jezelf even in drie woorden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:05 schreef ClioSporT het volgende:
Als ik in deel 100 nog niet in de OP sta kom ik nooit nooit meer
zoals de restquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:10 schreef ClioSporT het volgende:
euhm
Je kent jezelf tochquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:10 schreef ClioSporT het volgende:
Saban help eens even.
Jezelf beschrijven is zooo 1999.quote:
Wil je nou wel of niet in de OP?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:14 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jezelf beschrijven is zooo 1999.
Yvon!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:17 schreef yvonne het volgende:
Hé, een meet, ja ik wil
Wat gaan jullie eik doen?
Ergens lekker eten?
Cabuk kiriliyorsunquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:16 schreef ClioSporT het volgende:
Birde dayak atsaydin bari
Je lijkt m'n vriendin wel.quote:
euhhh..is geen compliment geloof ikquote:
tis inderdaad vaker een bitch dan een lieve vriendin, maar helaas voor jou leek je er eventjes op.quote:
Gelukkig ben ik vaker lief dan een bitchquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
tis inderdaad vaker een bitch dan een lieve vriendin, maar helaas voor jou leek je er eventjes op.![]()
Spannend!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef ClioSporT het volgende:
Morgen het ultimie bewijs van waarheid. Feliciteert ze mij via sms/telefoon of niet
Ja? Je moet wel heel zeker weten!quote:
Schijnt hetquote:
Nou he, slapeloze nachten inmiddels...quote:
Seni kandirmislarquote:
Dat is minder..vervelendquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nou he, slapeloze nachten inmiddels...
Niet aardig van ze danquote:
Hmm jammer danquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:32 schreef ClioSporT het volgende:
Was een geintje van de slapeloze nachten, anyway
Meet ? Ik ben tot eind september in TR waarschijnlijk.
Meets in Istanbul?
Dan kom je met de tweede meet, als we #200 halenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:35 schreef ClioSporT het volgende:
Sorry, das 300km verderop
Dan ben ik al getrouwd en mag ik niet eens meer fokken van mn vrouw denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Dan kom je met de tweede meet, als we #200 halen![]()
![]()
Kom jij wel of niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:36 schreef Erotica_ het volgende:
Ik ben net terug van Turkije..
Ben lekker bruin![]()
Amin diyelim kardesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:37 schreef ClioSporT het volgende:
Allah korusun
Te laatquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:37 schreef Emel het volgende:
[..]
Kom jij wel of niet?
Ik wil zeker weten.
Ok, jij komt niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:40 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Te laat![]()
En was sowieso niet gekomen want ik was in Turgutreis
huhquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:40 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Te laat![]()
En was sowieso niet gekomen want ik was in Turgutreis
Kom jij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:46 schreef saban het volgende:
Clio
Turkenmeet lieve schatquote:
Niet?quote:
In Ankara kun je ook zwemmenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:50 schreef Erotica_ het volgende:
Maar wie gaat er nou naar AnkaraIedereen is toch aan het zwemmen
Lan hic turke benzemiyosun .. of je bent gewoon peynir met een turkse naam?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:50 schreef Erotica_ het volgende:
Maar wie gaat er nou naar AnkaraIedereen is toch aan het zwemmen
reden?quote:
Waarschijnlijk gaat het niet eens door.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:51 schreef saban het volgende:
[..]
Lan hic turke benzemiyosun .. of je bent gewoon peynir met een turkse naam?
Het gaat door.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:52 schreef saban het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het niet eens door.
We zitten al bijna op 97 en nog steeds geen datum/locatie.
Dus je gaat in #98 iets plannen wat over 3-4 dagen komt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:54 schreef Emel het volgende:
[..]
Het gaat door.
Als we op #98 zitten plannen we concreet datum en locatie.
En in #99?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:54 schreef Emel het volgende:
[..]
Het gaat door.
Als we op #98 zitten plannen we concreet datum en locatie.
Okokquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:55 schreef saban het volgende:
[..]
Dus je gaat in #98 iets plannen wat over 3-4 dagen komt?
donequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:56 schreef zarGon het volgende:
Emel, je kunt de OP kopieeren. Ik pas nadat je gekopieerd hebt, de linker- en rechterkantaan.
jaquote:
Rotterdamquote:
quote:
25 augustus is mooierquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:17 schreef yvonne het volgende:
18 augustus, mooie datum
Niet zo handig voor mij. Dan ga ik bijna naar Turkije, zal druk hebben met werk en voorbereidingen.quote:
Goed idee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:18 schreef Xbox360 het volgende:
[..]
![]()
Wat dachten jullie van een bbq, als het natuurlijk mooi weer is, beter dan ergens binnen zitten![]()
Nee, ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:15 schreef saban het volgende:
Wie komen er allemaal eigelijk? Ik ben zeker de jongste pikkie
IHVK is jongstequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:15 schreef saban het volgende:
Wie komen er allemaal eigelijk? Ik ben zeker de jongste pikkie
16 toch?quote:
Dankjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:14 schreef zarGon het volgende:
Klaar. M'kay.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:24 schreef Xbox360 het volgende:
[..]
Als het mooi weer is kunnen we het in de tuin doen bij ons ( bbq yani, yanlis anlama )
Waarom niet gewoon met 2 auto'squote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:25 schreef ClioSporT het volgende:
Als je wilt BBQ'en moet je gewoon een leuk bos opzoeken. Bergse bos in rotterdam is heel gezellig, groot stuk campeerplek op het gras midden in het bos.
Afspreken op centraal station, bustaxi nemen naar het bergse bos. De rit delen door een man of 10 dan kost het ook weinig, niemand die verdwaalt ook, hoppaaa...
Nou zeg.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:28 schreef ClioSporT het volgende:
Als ik er zou zijn met de auto past alleen tatar er in.
Nazar zit geloof ik in zomerperiode, ik weet dus niet of ze livemuziek draaien. Als er live muziek is; Nazar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:32 schreef Emel het volgende:
18 augustus BBQ'en als het goed weer is dus.
Geen goed weer: plan B
Waar gaan we dan eten?
Opties restaurants:
- Nazar
- Beyzade
- Bazaar
- MASTIKA
- Sultan
En dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:33 schreef ClioSporT het volgende:
Neem je je mp3 speler mee.
We kunnen Beyzade proberen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:33 schreef saban het volgende:
[..]
Nazar zit geloof ik in zomerperiode, ik weet dus niet of ze livemuziek draaien. Als er live muziek is; Nazar.
Anders heb ik helaas geen keuze, ik vind buiten eten zowiezo nooit lekker.
Breda is super gezellig zeggen ze, Rotterdam weet ik nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef Emel het volgende:
LOL we zitten helemaal bovenaan in GC.
Sultan lijkt me ook leuk, al heb ik er nooit gegeten.
Ja, alleen ze gaan al om 23:00 dichtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:43 schreef saban het volgende:
[..]
Breda is super gezellig zeggen ze, Rotterdam weet ik niet
Begrijpend lezen doen ze niet aan op het VWO ?quote:
Hehe.. Vast overeen gelezenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:44 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Begrijpend lezen doen ze niet aan op het VWO ?
Ja of nee...quote:
Zwaktequote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:51 schreef saban het volgende:
[..]
Nee. Ik zei, Aciklik getirmenin zamani geldi artik.
Okquote:
Hoe intelligent is je vriendin?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:53 schreef saban het volgende:
[..]
Na een uurtje kreeg ik - citaat - Ne sacmaliosun yine
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:56 schreef saban het volgende:
[..]
Cidden oynuyormusun? Dan doen we dat bij BBQ
Mwua.. Meer een poging totquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:56 schreef saban het volgende:
[..]
Cidden oynuyormusun? Dan doen we dat bij BBQ
Maar wat zei jij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:53 schreef saban het volgende:
[..]
Na een uurtje kreeg ik - citaat - Ne sacmaliosun yine
Ehh wat zei ik.. dat ik wil weten waar we aan toe zijn, wat ik moet verwachten, zoietsquote:
en haar reactie daarop?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:58 schreef saban het volgende:
[..]
Ehh wat zei ik.. dat ik wil weten waar we aan toe zijn, wat ik moet verwachten, zoiets
Dus je wacht weer?quote:
Valt het lekker op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef Emel het volgende:
LOL we zitten helemaal bovenaan in GC.
Sultan lijkt me ook leuk, al heb ik er nooit gegeten.
Weinig jongeren hoorde ik netquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Valt het lekker op.
Sultan Rotterdam is erg leuk.
Lukt je welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:57 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Mwua.. Meer een poging totAls je paar glazen op hebt lukt het meestal wel
![]()
Oh, de keren dat wij er waren alleen maar jongerenquote:
Ik denk dat we het maar moeten proberenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, de keren dat wij er waren alleen maar jongeren
Maar dat kan verschillen natuurlijk.
Arabischquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:51 schreef -scorpione- het volgende:
En speciaal voor Emel:
http://nl.youtube.com/watch?v=tEII2EYlN0s
![]()
quote:
ja he..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:18 schreef Da.Rock het volgende:
zo, het schiet al lekker op...
Oeh, de doodsteek voor deze reeks..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:49 schreef Emel het volgende:
Als we de 100 gehaald hebben, ga ik hier flink minderen![]()
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:53 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Oeh, de doodsteek voor deze reeks..![]()
Sorryquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:53 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Oeh, de doodsteek voor deze reeks..![]()
Ik bereid jullie voor opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:01 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dit had je beter na de meet wereldkundig kunnen maken..![]()
![]()
al gegeten, dankjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:02 schreef saban het volgende:
* saban gaat frikandelletjes frituren, anybody?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:59 schreef Emel het volgende:
Ik wil afstand nemen van FOK! Het ligt niet aan jullie hoor![]()
Je weet een beetje waaromquote:
Zware tijden in aantochtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:02 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik bereid jullie voor ophey we hebben msn en mail nog!
Thanx man, ik ben veganist..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:02 schreef saban het volgende:
* saban gaat frikandelletjes frituren, anybody?
Hey jullie overleven het wel. Als ik op FOK kom wil ik Turkentopic levend terug zien. Daar gaan jullie voor zorgenquote:
Veganisme is de levenshouding, waarbij in principe geen gebruik gemaakt wordt van dieren en dus evenmin van producten, die van dieren afkomstig zijn.quote:
quote:
Sure coach..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey jullie overleven het wel. Als ik op FOK kom wil ik Turkentopic levend terug zien. Daar gaan jullie voor zorgen
Ik ken geen Turk die veganist isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef saban het volgende:
[..]
Veganisme is de levenshouding, waarbij in principe geen gebruik gemaakt wordt van dieren en dus evenmin van producten, die van dieren afkomstig zijn.
Veganisten eten derhalve geen voedsel van dierlijke oorsprong en gebruiken geen voorwerpen (zoals kleding), die van dierlijke materialen gemaakt zijn. Verder laten ze dieren hun natuurlijke vrijheid. Dit laatste brengt met zich mee, dat ze tegen dierproeven zijn, geen huisdieren houden, geen dieren als vervoermiddel gebruiken en niet met dieren aan wedstrijden of voorstellingen meedoen. Hier dient direct opgemerkt te worden dat niet alle veganisten exact dezelfde maatstaven aanleggen.
Zieke mensen![]()
jij ook welquote:
laat zienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:08 schreef saban het volgende:
Ik heb een grappig foto gevondenvan paar daagjes terug
En op organen van dieren kauwen is normaal?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef saban het volgende:
[..]
Veganisme is de levenshouding, waarbij in principe geen gebruik gemaakt wordt van dieren en dus evenmin van producten, die van dieren afkomstig zijn.
Veganisten eten derhalve geen voedsel van dierlijke oorsprong en gebruiken geen voorwerpen (zoals kleding), die van dierlijke materialen gemaakt zijn. Verder laten ze dieren hun natuurlijke vrijheid. Dit laatste brengt met zich mee, dat ze tegen dierproeven zijn, geen huisdieren houden, geen dieren als vervoermiddel gebruiken en niet met dieren aan wedstrijden of voorstellingen meedoen. Hier dient direct opgemerkt te worden dat niet alle veganisten exact dezelfde maatstaven aanleggen.
Zieke mensen![]()
Vlees, eieren, melk etc is normaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
En op organen van dieren kauwen is normaal?![]()
En als je de vlees gaat eten, gooien ze de organen toch weg, beest is al dood. Dus waarom die ook niet opeten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
En op organen van dieren kauwen is normaal?![]()
schort staat je schattigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef saban het volgende:
Een kokende Turkse man
[[url=http://img137.imagevenue.com/loc156/th_58446_2_123_156lo.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:20 schreef saban het volgende:
Simdiki kizlarin hepsi feminist, yemek yapmayan kocayi almiyorlar
Ergste is, ze komen zelf niet verder dan pasta (niet Turks)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:20 schreef saban het volgende:
Simdiki kizlarin hepsi feminist, yemek yapmayan kocayi almiyorlar
Morgen moet ik werken. Bewaar je wat voor me?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
De lappen kipfilet liggen hier al klaar voor op de bbq morgen![]()
Hoe laat kan ik je verwachten?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:23 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ergste is, ze komen zelf niet verder dan pasta (niet Turks)![]()
Sure, kip is alleen niet lang houdbaar..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Morgen moet ik werken. Bewaar je wat voor me?
ik ben maandag vrijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Sure, kip is alleen niet lang houdbaar..
Samen doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef saban het volgende:
Waarom trouw ik dan ?
Moet zelf koken, moet helpen met stofzuigen .. blijf ik gewoon thuis wonen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:31 schreef Emel het volgende:
[..]
Samen doen
is leuk toch..samen koken, samen boodschappen
of je trouwt met een huismuts
kunnen jullie samen over soaps pratenquote:
heyquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:35 schreef dvdfreak het volgende:
7
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef saban het volgende:
Waarom trouw ik dan ?
Moet zelf koken, moet helpen met stofzuigen .. blijf ik gewoon thuis wonen
Nayir.. Ik wil profiterol (of kazandibi)quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:13 schreef ClioSporT het volgende:
Size yasgunu baklavasi aldim, afiyet olsun
[afbeelding]
Dat heb ik nooit gegeten volgens mij. Maar het ziet er verrukkelijk uit.quote:
Ne var kardesquote:
cok konusmaquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:22 schreef saban het volgende:
[..]
Az daha uyusaydin, oglen oldu be ogleeeen
Kucuk boyunla benimi dovmeye kalkisiyosun? Seni basketboltopu yerine kullanip oynarim be, yurrruuu ense trasini gorelimquote:
Ik ruik tosti, bide yaninda cay vardir, ohhhh lekkerquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:23 schreef Emel het volgende:
Ik wil thee en ekmek
Ho ho bu ne konusmalar. Ileri gitme haquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:23 schreef saban het volgende:
[..]
Kucuk boyunla benimi dovmeye kalkisiyosun? Seni basketboltopu yerine kullanip oynarim be, yurrruuu ense trasini gorelim
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:24 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ruik tosti, bide yaninda cay vardir, ohhhh lekker
Ooo, bi bayan beni fena yapacakta ben hayir dicem?quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:25 schreef Emel het volgende:
[..]
Ho ho bu ne konusmalar. Ileri gitme hafena yaparim yoksa
(dit soort praatjes passen totaal niet bij mij
)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:27 schreef saban het volgende:
[..]
Ooo, bi bayan beni fena yapacakta ben hayir dicem?
We drinken nietquote:
ben senin yavrun degilimquote:
Moet je hele dag?quote:
Uc Aylar!quote:
hadi ya.. fenami yaparsinquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:31 schreef Emel het volgende:
[..]
ben senin yavrun degilimsozlerine dikkat et
![]()
Jah hele dag/avondquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:31 schreef saban het volgende:
[..]
Moet je hele dag?
Ik ga even goed ontbijten, zo naar Dusseldorf rijden.. tot zo
Alay etme benlequote:
Dusseldorf Airport.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:32 schreef Emel het volgende:
[..]
Jah hele dag/avond
wat moet je daar doen joh?
Allaha ne hesap vereceksin?quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:32 schreef saban het volgende:
[..]
Heb ik verleden week verbroken door whiskey te drinken
Cok ayip! zo'n nette jongen als jijquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:33 schreef saban het volgende:
[..]
Dusseldorf Airport.
Mn oom, de vrouw en kindertjes er heen brengen + een turkse dame uit de wijk![]()
Ayip olan ne? Ze is 18 ofzo.. kiza bakmasam ayip olurdu, millet beni top zannederdiquote:
Cehennemin sicagini hissediyormusun?quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:34 schreef saban het volgende:
[..]
Heb ik toch al gegeven aan de garson![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:15 schreef saban het volgende:
![]()
![]()
![]()
IYIKI DOGDUN CLIO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NICE MUTLU YILLARA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAN HARTE GEFELIITEERD
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor vandaag, SAMPIYON FENERBAHCE
[afbeelding]
Valt toch wel mee, zo ben je niet een hele dag kwijt en kun je lekker even uitrusten in het vliegtuig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:45 schreef Emel het volgende:
Rot vluchttijden zeg
01:10 (AMS)- 05:55 (ESB)
Ik kan niet slapen in het vliegtuig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, zo ben je niet een hele dag kwijt en kun je lekker even uitrusten in het vliegtuig.
Het is ook lekker, alleen de naam lijkt op een medicijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:20 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gegeten volgens mij. Maar het ziet er verrukkelijk uit.![]()
Hier ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
In Turkije is het wel een mooi weertje.![]()
Waarom dump je emelquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:31 schreef saban het volgende:
Hoi, Emel 't is uit
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:31 schreef saban het volgende:
Hoi, Emel 't is uit
ik ken het niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:36 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Het is ook lekker, alleen de naam lijkt op een medicijn.
Welnee, het is jammer maar zag het al aankomenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:19 schreef Emel het volgende:
[..]
spijt me voor je, saban. Als je behoefte hebt aan een luisterend oor, je kan me gerust bellen
![]()
blijft rot, je had het anders gewild.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef saban het volgende:
[..]
Welnee, het is jammer maar zag het al aankomen
Life goes on he..quote:
Hmm nee thanksquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:41 schreef Emel het volgende:
[..]
Life goes on he..kan ik iets voor je doen?
Ok, anders weet je me te vindenquote:
Was wel leuk, 500km met kapotte airco ..niet leuk dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:44 schreef Emel het volgende:
Hoe was Dusseldorf?
damn, dat is niet fijn...balen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:47 schreef saban het volgende:
[..]
Was wel leuk, 500km met kapotte airco ..niet leuk dus![]()
Baaldag voor jou hequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef saban het volgende:
[..]
Was dat het maar alleen, zou mn dag nog leuk zijn =)
nog meer tegenslagen?quote:
Hayirli gecelerquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef Da.Rock het volgende:
gut evnink pipöl
begrijp ik..veel sterktequote:
Merhabaquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef Da.Rock het volgende:
gut evnink pipöl
Daha gencsin, er zullen vele veel beteren volgen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef saban het volgende:
Ik wil niet werken morgen :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |