En op organen van dieren kauwen is normaal?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef saban het volgende:
[..]
Veganisme is de levenshouding, waarbij in principe geen gebruik gemaakt wordt van dieren en dus evenmin van producten, die van dieren afkomstig zijn.
Veganisten eten derhalve geen voedsel van dierlijke oorsprong en gebruiken geen voorwerpen (zoals kleding), die van dierlijke materialen gemaakt zijn. Verder laten ze dieren hun natuurlijke vrijheid. Dit laatste brengt met zich mee, dat ze tegen dierproeven zijn, geen huisdieren houden, geen dieren als vervoermiddel gebruiken en niet met dieren aan wedstrijden of voorstellingen meedoen. Hier dient direct opgemerkt te worden dat niet alle veganisten exact dezelfde maatstaven aanleggen.
Zieke mensen![]()
Vlees, eieren, melk etc is normaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
En op organen van dieren kauwen is normaal?![]()
En als je de vlees gaat eten, gooien ze de organen toch weg, beest is al dood. Dus waarom die ook niet opeten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
En op organen van dieren kauwen is normaal?![]()
schort staat je schattigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef saban het volgende:
Een kokende Turkse man
[[url=http://img137.imagevenue.com/loc156/th_58446_2_123_156lo.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:20 schreef saban het volgende:
Simdiki kizlarin hepsi feminist, yemek yapmayan kocayi almiyorlar
Ergste is, ze komen zelf niet verder dan pasta (niet Turks)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:20 schreef saban het volgende:
Simdiki kizlarin hepsi feminist, yemek yapmayan kocayi almiyorlar
Morgen moet ik werken. Bewaar je wat voor me?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
De lappen kipfilet liggen hier al klaar voor op de bbq morgen![]()
Hoe laat kan ik je verwachten?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:23 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ergste is, ze komen zelf niet verder dan pasta (niet Turks)![]()
Sure, kip is alleen niet lang houdbaar..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Morgen moet ik werken. Bewaar je wat voor me?
ik ben maandag vrijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Sure, kip is alleen niet lang houdbaar..
Samen doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef saban het volgende:
Waarom trouw ik dan ?
Moet zelf koken, moet helpen met stofzuigen .. blijf ik gewoon thuis wonen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:31 schreef Emel het volgende:
[..]
Samen doen
is leuk toch..samen koken, samen boodschappen
of je trouwt met een huismuts
kunnen jullie samen over soaps pratenquote:
heyquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:35 schreef dvdfreak het volgende:
7
| Forum Opties | |