Arabischquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:51 schreef -scorpione- het volgende:
En speciaal voor Emel:
http://nl.youtube.com/watch?v=tEII2EYlN0s
![]()
quote:
ja he..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:18 schreef Da.Rock het volgende:
zo, het schiet al lekker op...
Oeh, de doodsteek voor deze reeks..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:49 schreef Emel het volgende:
Als we de 100 gehaald hebben, ga ik hier flink minderen![]()
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:53 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Oeh, de doodsteek voor deze reeks..![]()
Sorryquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:53 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Oeh, de doodsteek voor deze reeks..![]()
Ik bereid jullie voor opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:01 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dit had je beter na de meet wereldkundig kunnen maken..![]()
![]()
al gegeten, dankjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:02 schreef saban het volgende:
* saban gaat frikandelletjes frituren, anybody?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:59 schreef Emel het volgende:
Ik wil afstand nemen van FOK! Het ligt niet aan jullie hoor![]()
Je weet een beetje waaromquote:
Zware tijden in aantochtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:02 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik bereid jullie voor ophey we hebben msn en mail nog!
Thanx man, ik ben veganist..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:02 schreef saban het volgende:
* saban gaat frikandelletjes frituren, anybody?
Hey jullie overleven het wel. Als ik op FOK kom wil ik Turkentopic levend terug zien. Daar gaan jullie voor zorgenquote:
Veganisme is de levenshouding, waarbij in principe geen gebruik gemaakt wordt van dieren en dus evenmin van producten, die van dieren afkomstig zijn.quote:
quote:
Sure coach..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Hey jullie overleven het wel. Als ik op FOK kom wil ik Turkentopic levend terug zien. Daar gaan jullie voor zorgen
Ik ken geen Turk die veganist isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef saban het volgende:
[..]
Veganisme is de levenshouding, waarbij in principe geen gebruik gemaakt wordt van dieren en dus evenmin van producten, die van dieren afkomstig zijn.
Veganisten eten derhalve geen voedsel van dierlijke oorsprong en gebruiken geen voorwerpen (zoals kleding), die van dierlijke materialen gemaakt zijn. Verder laten ze dieren hun natuurlijke vrijheid. Dit laatste brengt met zich mee, dat ze tegen dierproeven zijn, geen huisdieren houden, geen dieren als vervoermiddel gebruiken en niet met dieren aan wedstrijden of voorstellingen meedoen. Hier dient direct opgemerkt te worden dat niet alle veganisten exact dezelfde maatstaven aanleggen.
Zieke mensen![]()
jij ook welquote:
laat zienquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:08 schreef saban het volgende:
Ik heb een grappig foto gevondenvan paar daagjes terug
En op organen van dieren kauwen is normaal?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:06 schreef saban het volgende:
[..]
Veganisme is de levenshouding, waarbij in principe geen gebruik gemaakt wordt van dieren en dus evenmin van producten, die van dieren afkomstig zijn.
Veganisten eten derhalve geen voedsel van dierlijke oorsprong en gebruiken geen voorwerpen (zoals kleding), die van dierlijke materialen gemaakt zijn. Verder laten ze dieren hun natuurlijke vrijheid. Dit laatste brengt met zich mee, dat ze tegen dierproeven zijn, geen huisdieren houden, geen dieren als vervoermiddel gebruiken en niet met dieren aan wedstrijden of voorstellingen meedoen. Hier dient direct opgemerkt te worden dat niet alle veganisten exact dezelfde maatstaven aanleggen.
Zieke mensen![]()
Vlees, eieren, melk etc is normaal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
En op organen van dieren kauwen is normaal?![]()
En als je de vlees gaat eten, gooien ze de organen toch weg, beest is al dood. Dus waarom die ook niet opeten?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
En op organen van dieren kauwen is normaal?![]()
schort staat je schattigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef saban het volgende:
Een kokende Turkse man
[[url=http://img137.imagevenue.com/loc156/th_58446_2_123_156lo.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:20 schreef saban het volgende:
Simdiki kizlarin hepsi feminist, yemek yapmayan kocayi almiyorlar
Ergste is, ze komen zelf niet verder dan pasta (niet Turks)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:20 schreef saban het volgende:
Simdiki kizlarin hepsi feminist, yemek yapmayan kocayi almiyorlar
Morgen moet ik werken. Bewaar je wat voor me?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
De lappen kipfilet liggen hier al klaar voor op de bbq morgen![]()
Hoe laat kan ik je verwachten?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:23 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Ergste is, ze komen zelf niet verder dan pasta (niet Turks)![]()
Sure, kip is alleen niet lang houdbaar..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Morgen moet ik werken. Bewaar je wat voor me?
ik ben maandag vrijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Sure, kip is alleen niet lang houdbaar..
Samen doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:27 schreef saban het volgende:
Waarom trouw ik dan ?
Moet zelf koken, moet helpen met stofzuigen .. blijf ik gewoon thuis wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |