Cok ayip! zo'n nette jongen als jijquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:33 schreef saban het volgende:
[..]
Dusseldorf Airport.
Mn oom, de vrouw en kindertjes er heen brengen + een turkse dame uit de wijk![]()
Ayip olan ne? Ze is 18 ofzo.. kiza bakmasam ayip olurdu, millet beni top zannederdiquote:
Cehennemin sicagini hissediyormusun?quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:34 schreef saban het volgende:
[..]
Heb ik toch al gegeven aan de garson![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:15 schreef saban het volgende:
![]()
![]()
![]()
IYIKI DOGDUN CLIO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NICE MUTLU YILLARA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAN HARTE GEFELIITEERD
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor vandaag, SAMPIYON FENERBAHCE
[afbeelding]
Valt toch wel mee, zo ben je niet een hele dag kwijt en kun je lekker even uitrusten in het vliegtuig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:45 schreef Emel het volgende:
Rot vluchttijden zeg
01:10 (AMS)- 05:55 (ESB)
Ik kan niet slapen in het vliegtuig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, zo ben je niet een hele dag kwijt en kun je lekker even uitrusten in het vliegtuig.
Het is ook lekker, alleen de naam lijkt op een medicijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:20 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gegeten volgens mij. Maar het ziet er verrukkelijk uit.![]()
Hier ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
In Turkije is het wel een mooi weertje.![]()
Waarom dump je emelquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:31 schreef saban het volgende:
Hoi, Emel 't is uit
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:31 schreef saban het volgende:
Hoi, Emel 't is uit
ik ken het niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:36 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Het is ook lekker, alleen de naam lijkt op een medicijn.
Welnee, het is jammer maar zag het al aankomenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:19 schreef Emel het volgende:
[..]
spijt me voor je, saban. Als je behoefte hebt aan een luisterend oor, je kan me gerust bellen
![]()
blijft rot, je had het anders gewild.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef saban het volgende:
[..]
Welnee, het is jammer maar zag het al aankomen
Life goes on he..quote:
Hmm nee thanksquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:41 schreef Emel het volgende:
[..]
Life goes on he..kan ik iets voor je doen?
Ok, anders weet je me te vindenquote:
Was wel leuk, 500km met kapotte airco ..niet leuk dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:44 schreef Emel het volgende:
Hoe was Dusseldorf?
damn, dat is niet fijn...balen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:47 schreef saban het volgende:
[..]
Was wel leuk, 500km met kapotte airco ..niet leuk dus![]()
Baaldag voor jou hequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef saban het volgende:
[..]
Was dat het maar alleen, zou mn dag nog leuk zijn =)
nog meer tegenslagen?quote:
Hayirli gecelerquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef Da.Rock het volgende:
gut evnink pipöl
begrijp ik..veel sterktequote:
Merhabaquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef Da.Rock het volgende:
gut evnink pipöl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |