In ieder geval een hoop verven. De kinderkamer goed aankleden (iets met goudvis-oranje), behangen, planken maken voor de inbouwkasten, meer bergruimte creeeren in de keuken, drempel in de badkamer, wat meubels opleuken. Verder hoeft er idd (gelukkig) niet veel te gebeuren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:52 schreef vigier het volgende:
Gefeliciteerd!
Wat ga je allemaal klussen dan? Zo te zien hoeft er toch niet zo veel te gebeuren?
je kunt door het oranje ook glitter-fliedertjes (weet even geen beter woordquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:55 schreef m@x het volgende:
[..]
In ieder geval een hoop verven. De kinderkamer goed aankleden (iets met goudvis-oranje), behangen, planken maken voor de inbouwkasten, meer bergruimte creeeren in de keuken, drempel in de badkamer, wat meubels opleuken. Verder hoeft er idd (gelukkig) niet veel te gebeuren.
Oh, dat is echt een briljant idee idd! Beetje kit eronder voor het lijmen en dan het randje netjes afkitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef m@x het volgende:
Ow, die glitters is een leuk idee.
Igraine, je bent briljant. Een kennis van mij heeft een handel in tuinmaterialen en die schijnt volgens de website ook iets met natuursteen te doen. Ik ga daar eens achter aan bellen.
ik heb dat met donkerblauw op 1 muurquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef m@x het volgende:
Ow, die glitters is een leuk idee.
en dan gewoon netjes kittenquote:Igraine, je bent briljant. Een kennis van mij heeft een handel in tuinmaterialen en die schijnt volgens de website ook iets met natuursteen te doen. Ik ga daar eens achter aan bellen.
Behalve dat je dan vocht van de andere kant van het drempel tegenhoudt. Tenzij daar een vast douchedeur zit ipv een gordijn zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:01 schreef Igraine het volgende:
Misschien kan je iets van (natuur)steen laten maken, een smal strookje, wat je op je badkamervloer vastkit.
Dat is denk ik het mooiste en meest simpele.
daar was ik echt nooit opgekomen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dat is echt een briljant idee idd! Beetje kit eronder voor het lijmen en dan het randje netjes afkitten.
Als je kennis het niet kan, loop dan even bij een steenhouwerij binnen (ja, die van de grafstenen) daar hebben wij onze drempel vandaan. 4cm dik maar ze hebben bijvoorbeeld ook 5cm en vast nog wel dikker ook.
Daar hebben wij onze natuurstenen drempel vandaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:10 schreef Muck het volgende:
[..]
daar was ik echt nooit opgekomen!
goed idee!
Ik denk dat dat wel meevalt. De douche zit vrij ver in de hoek dus wat dat betreft zal het wel meevallen als er alleen een douchegordijn hangt. Laten we het er op houden dat ik zonder drempeltje de rommel die kindlief maakt niet met alleen een handdoekje kan opdweilen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:09 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Behalve dat je dan vocht van de andere kant van het drempel tegenhoudt. Tenzij daar een vast douchedeur zit ipv een gordijn zou ik het niet doen.
Tegen vocht? Gewoon een handdoekje neergooien als je klaarbent met douchen.
Ha okayquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. De douche zit vrij ver in de hoek dus wat dat betreft zal het wel meevallen als er alleen een douchegordijn hangt. Laten we het er op houden dat ik zonder drempeltje de rommel die kindlief maakt niet met alleen een handdoekje kan opdweilen.
Met nog een opstapje voor erin en eruit. Kan je lekker met je voetjes in het water gaan zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:17 schreef m@x het volgende:
We maken er gewoon een soort mini-badkuip van![]()
Waaaaaaaah neefje van me, wat doe jij nou hier? Jij ook al aan het verhuizenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:25 schreef kevert het volgende:
He nicht!!! (kevin hier)
Heel erg gefeliciteerd met je huisje he! hoorde het van je vader gisteren.
Ziet er erg goed uit op de foto's, hoeft iig niet veel te gebeuren.
Ik krijg vandaag om 11.15 de sleutel van me huis, vanavond meteen aan de slag.
Als je hulp nodig hebt met verhuizen moet je maar bellen!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:49 schreef athlonkmf het volgende:
boven de hoogvliet in den haag/rijswijk?
Die eigen foto's komen er hopelijk snel. Woensdag wordt het voorlopig koopcontract getekend. Qua hypotheek staat er niks meer in de weg dus de voorbehoudsperiode is opeens een soort wassen neus geworden. De planning is om 1 september al te beginnen met schilderen e.d.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:11 schreef Nanook24 het volgende:
Nog een voorpretter met een eigen topic, gefeliciteerd!!!![]()
Ik kan alleen aan de hand van de foto's me niet echt een goed beeld vormen van het appartement maar dat komt wellicht wel als je je eigen foto's hier gaat posten.![]()
Ehm........ neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:42 schreef Nanook24 het volgende:
Weet je wel hoe snel dat al is!!!!
Ben je inmiddels al wel begonnen met inpakken dan???
Helemaal goedquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:05 schreef ook_gek het volgende:
dat is toch in rijswijk en bus 23 stopt toch vlak voor die supermarkt?
En naast je huis staat die grijze flat toch.
Of zit ik er helemaal naast?
Leuke buurt om te wonenquote:
jij zit toch vlak achter de hornbrug en dat is voorburg toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:25 schreef m@x het volgende:
Voorburg is nog wel een eindje weg. Dit ligt meer tussen het oude centrum en de Bogaard in.
De hoornbrug ligt er ongeveer 1km vanaf en is een geannexeerd stukje Den haag/ Rijswijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij zit toch vlak achter de hornbrug en dat is voorburg toch?
Nog niet. Ik ga het bedje in de witte lak zetten en dan komt het in zijn nieuwe kamer te staan. Daar krijg je zeker een foto vanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:24 schreef Rewimo het volgende:
Slaapt zoonlief al in zijn blauwe bed? Ik heb nog een foto van je tegoed
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb dat met donkerblauw op 1 muur
en ja, ik ben echt 21
Bubbelsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:19 schreef Charisma het volgende:
van mij i is het zeker nioet langer dan een kwartier rijden...
pompom pom dipom ....![]()
Dat is wel een hele goede tip. Binnenkort maar even kijken of ze die metalic verf ook in het oranje hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:45 schreef Cyan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!![]()
Ik heb ook glitters op een appeltjesgroene muur en op een witte muur.![]()
Ik heb Rainbow Pearl en dat zijn van die "fliedertjes" maar je hebt ook zilveren en gouden glittertjes.
Die Highlight verf is een transparante verf die je over een geverfde muur aanbrengt. Duderinnetje heeft ook een oranje muur in haar woonkamer. Volgens mij was dat een kleur van Jan des Bouvries. Daar overheen kan je dan die Highlights aanbrengenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Bubbels![]()
[..]
Dat is wel een hele goede tip. Binnenkort maar even kijken of ze die metalic verf ook in het oranje hebben.
Leuk!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:25 schreef m@x het volgende:
Nog niet. Ik ga het bedje in de witte lak zetten en dan komt het in zijn nieuwe kamer te staan. Daar krijg je zeker een foto van
idem ditoquote:Op zondag 29 juli 2007 09:02 schreef Ireth het volgende:
Oei M@x onze smaken kunnen niet tegenovergestelder zijn geloof ik!
(wat een rare zin?)
dit is dan wel weer briljant! jaren zeventig (toch) serviesquote:Op zondag 29 juli 2007 10:27 schreef m@x het volgende:
En dit moet ook nog een mooi plekje krijgen (inmiddels is de verzameling wel verdriedubbeld):
[afbeelding]
Die stonden inderdaad ook al op mijn verlanglijstjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:13 schreef Cyan het volgende:
Ik kwam nog goudvismuurstickers tegen op deze site.
De combinatie bij elkaar is wel heel druk. Als ik dat behang zou kiezen zou ik maar een klein stukje ermee behangen. Bijvoorbeeld alleen de schouw. En dan maar zorgen dat het servies er heel ver bij uit de buurt blijftquote:Op zondag 29 juli 2007 10:58 schreef phluphy het volgende:
Als ik je servieszie, vraag ik me af of het juist wél, of juist níet, leuk bij het groene behang zou passen?
Zoek je nog van dat spul? Ik zag er hier in Cuijk en Boxmeer nog aardig wat van in kringloopwinkelsquote:Op zondag 29 juli 2007 10:27 schreef m@x het volgende:
En dit moet ook nog een mooi plekje krijgen (inmiddels is de verzameling wel verdriedubbeld):
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 juli 2007 11:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoek je nog van dat spul? Ik zag er hier in Cuijk en Boxmeer nog aardig wat van in kringloopwinkelsMoest er gelijk aan denken toen ik je behang zag
quote:Op zondag 29 juli 2007 12:36 schreef Yoni het volgende:
Ik had ooit ook e.e.a van dat servies. Volgens mij is het alleen allemaal al naar de kringloop gegaan, maar zal voor de zekerheid nog wel eens kijken in de dozen wanneer ik weer bij mijn ouders ben...
op marktplaats staat er een met hang en leggedeeltequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:40 schreef m@x het volgende:
Vandaag heb ik een boekenkast en een simpel wit salontafeltje gemarktplaatst. Weer een stapje richting een complete inrichting. Ik zoek me nu suf naar een simpele zwarte kledingkast met een hang- en een leggedeelte (bij voorkeur niet duurder dan 200 euro).
Een pot kost ¤24,95 en je kunt het kopen bij Gamma, Praxis of Karwei. Ik heb de glitters van Histor gebruikt maar Flexa heeft het volgens mij ook.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:53 schreef Syrena het volgende:
Ooohh TerugVindM@x!Ik vind beide behangetjes helemaal schitterend trouwens.
En ik wil me verdiepen in glitters op de muur! Waar kun je dat kopen? is het duur? Kan het over een al geverfde muur?
Oke dan verwijder ik ze weerquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:22 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ze gezien! Ik vind het keigaaf!Tnx!!
Ik wil het ook het liefst in iedere kamer maar ik denk datquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef m@x het volgende:
Oh wat gaaf Cyan. Nu wil ik het in elke kamer
Bij nader inzien wordt het toch een andere eettafel en andere stoelen. De eethoek die ik eerst in gedachten had vind ik nog steeds helemaal geweldig en zou ik zo kopen als ik nooit eters zou krijgen. Maar hij is toch erg klein en onpraktisch aangezien je er nooit met meer dan 4 mensen aan kan zitten. En dan moeten die 4 niet te lang zijn omdat je dan met de knieen tegen elkaar zit. Nu heb ik op Marktplaats (jaja, daar gaan we weer) een andere eethoek gevonden (met een ronde, uitschuifbare tafel). De stoelen die daarbij horen hebben een stoffen zitting die ik zelf met een lollig stofje ga bekleden. Ook leuk en nog een stuk praktischer en voordeliger ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef truttebosje het volgende:
oooooh die tafel en stoelen zij geweldig die je hebt uitgezocht.
ik ben benieuwd hoe het wordt.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:10 schreef m@x het volgende:
Man, ik stress me een ongeluk vandaag. De voorbehoudstermijn van de kopers van ons huis verloopt vandaag. Mochten ze de financiering niet rond kunnen krijgen dan moeten ze dat vandaag laten weten. Als ze dat pas later doen dan gaat het ze geld kosten. Nu verloopt het contact met de kopers erg slecht. Ze spreken amper Nederlands, we hebben via via gehoord dat ze niet zijn verschenen voor een afspraak bij de hypotheekshop en de tussenpersoon is bijna altijd onbereikbaar. Dit is niet goed voor mijn hart
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:19 schreef m@x het volgende:
Dat idee hebben wij en onze makelaar dus ook. Hun boekhouder fungeert als tussenpersoon en die heeft tot op heden volgehouden dat het zou moeten lukken. Maar goed, daar is ook al ruim een week geen contact meer mee te krijgen. Op zich is het geen ramp als het niet doorgaat. Leuk is anders maar als ze het te laat laten weten is dat voor ons financieel gezien weer gunstig. Wij gaan ze er in ieder geval niet meer op wijzen dat de termijn vandaag verloopt. Onze makelaar heeft er genoeg achteraan gezeten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:49 schreef m@x het volgende:
Net weer met de makelaar gesproken. Ze hebben nog niks van de kopers gehoord. Ze moeten het uiterelijk binnen één werkdag na het verstrijken van de voorbehoudstermijn laten weten als ze de financiering niet rondkrijgen. Dat betekent gewoon dat ze nog tot en met maandag de tijd hebben om wat van zich te laten horen. Nog een heel weekend erbij om te zenuwen dus![]()
Ik heb wel een nietpistool, ergens, geloof ik...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef m@x het volgende:
Dat is wel een goed plan Fluf. Heeft iemand toevallig een nietpistool te leen?
Vandaag ga ik trouwens weer even in het huis kijken en wat foto's maken. Tot nu toe heb ik alleen de foto's van de makelaar. Eens kijken of het op mijn foto's met mijn klikklakklaar camera er nog net zo ruim uitziet
Ik durf het bijna niet te vragen, maar....................... mag ik?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:58 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik heb wel een nietpistool, ergens, geloof ik...
Ja maar dan moet ik hem wel even opzoeken, ik weet niet of dat voor de 18e lukt. (vanwege geen flauw idee en enorme chaoot) Maar anders komt het daarna wel, ik kom voor m'n werk volgens mij regelmatig in de buurt van je huisje. Kan ik hem altijd afgeven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar....................... mag ik?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik hem wel even opzoeken, ik weet niet of dat voor de 18e lukt. (vanwege geen flauw idee en enorme chaoot) Maar anders komt het daarna wel, ik kom voor m'n werk volgens mij regelmatig in de buurt van je huisje. Kan ik hem altijd afgeven.
Op zich is zo'n ding altijd wel handig om te hebben. Toch ook maar eens bij de bouwmarkt kijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:17 schreef jack4ya het volgende:
Nietpistolen/schietdingen (met de hand inknijpen, dat wel) vind je bijna in iedere bouwmarkt wel in de koopjes hoek ofzo... Je kent ze wel zijn net van de grabbelbakken
Ze kosten dan een paar euro
Naar is nog zacht uitgedrukt. We hebben dus helemaal niks gehoord. Dat kan natuurlijk positief of negatief zijn maar ik ga uit van het laatste. Ik neem aan dat je toch wel iets van je laat horen als je de financiering rond hebt. Nu maar weer tot maandag wachten. Horen we dan niets dan gaat de makelaar ze bellen en krijgen ze een aangetekende brief met de vraag waar de akte naartoe moet en hoe het zit met de vereiste bankgarantie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef Lois het volgende:
Ow gets m@x wat naar zulke onbetrouwbare mensen.![]()
Ja, ik. Op slechts elf minuten fietsen van je nieuwe huisjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef m@x het volgende:
Dat is wel een goed plan Fluf. Heeft iemand toevallig een nietpistool te leen?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ja, ik. Op slechts elf minuten fietsen van je nieuwe huisje
Oh dat is wel heel fijn! Maar inderdaad, wel jammer van de voorpret. Wat een gezeik, zeg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:38 schreef m@x het volgende:
Ze krijgen een boete van 10% van de koopsom maar of ze dat kunnen betalen is natuurlijk een tweede. Het zal wel een slepend verhaal worden en het huis moet opnieuw de verkoop in. Gelukkig is de koop van mijn nieuwe huis wel afgedekt. Dat gaat zowiezo door. Wel jammer dat op deze manier de lol van het hele huizengedoe wordt weggehaald.
Koelkast verkopen, lager model koelkast kopen en daar de droger bovenop. Kan dat niet? Neemt samen evenveel ruimte in als een hoge koelkast. En daar wel een ombouw voor maken met plank, zodat de droger niet direct op de koelkast staat te schudden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 06:44 schreef m@x het volgende:
Die koelkast kan jammer genoeg alleen daar staan en ik moet de droger ook nog in de keuken kwijt. De enige optie is om die naast de koelkast te zetten (of om de vaatwasser weg te doen en de droger op die plek te zetten maar het liefst wil ik de vaatwasser niet kwijt) dus het wordt wel heel krap in de keuken. Het is niet anders.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:24 schreef Belana het volgende:
heb je al wat gehoord m@x? van de makelaar bedoel ik
Volgens mij hebben ze het destijds in ons oude huis dichtgemaakt door er een aantal kleine stukken baksteen in te metselen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:11 schreef m@x het volgende:
Iemand nog enig idee hoe ik dit zo goed mogelijk dichtkrijg?
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef m@x het volgende:
[..]
![]()
Piglet, we gaan zo je fles rosé opentrekken. We hebben niks meer van de kopers gehoord. De makelaar gaat ze morgen bellen om te vragen naar welke notaris de koopakte kan worden gestuurd. Mochten ze dan nog terug willen krabbelen dan gaat het ze een hele hoop geld kosten![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef m@x het volgende:
Ik hoop dat de koop gewoon doorgaat want het is natuurlijk nog maar de vraag of ze dat geld wat we van zo horen te krijgen hebben. Het is en blijft een raar verhaal.
dequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef m@x het volgende:
Nou, laat demaar zitten. Het gaat steeds meer deze richting op:
Ex kreeg net een telefoontje van het makelaarskantoor. Ze hadden heel kort contact gehad met de tussenpersoon van de kopers en die zei geen goed nieuws te hebben. Aangezien onze makelaar even buiten de deur is zijn ze er nog niet verder op in gegaan. Zodra hij terug op kantoor is gaat hij de tussenpersoon bellen en dan weten we als het goed is meer.
Dat wel, maar vaak wordt het bedrag daarbij wel gematigd. Er is laatst in WGR nog een topic over geweest. Wel errug vervelend, gelukkig is de koop van je nieuwe huis wel gedekt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:18 schreef m@x het volgende:
Ik heb wel gehoord dat de rechter je in principe wel bijna altijd in het gelijk stelt als je die 10% opeist.
quote:Op zondag 29 juli 2007 10:27 schreef m@x het volgende:
[afbeelding]
Ik heb gezocht maar kan het topic in WGR zo snel niet vinden. Heb jij toevallig een linkje voor me?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wel, maar vaak wordt het bedrag daarbij wel gematigd. Er is laatst in WGR nog een topic over geweest. Wel errug vervelend, gelukkig is de koop van je nieuwe huis wel gedekt!
Haha, ik ga zondag ook weer naar een rommelmarkt, op jacht naar nieuwe 'schatten'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef Muck het volgende:
we hebben elk jaar rommelmarkt met de muziekvereniging waar wel een miljoen van die kopjes enzo voorbij komen....
ik zal er volgend jaar op letten voor je
Dom, dat had ik hier nog niet gemeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef leonieke het volgende:
He m@x dat is echt geen leuk nieuws![]()
Uiteraard hoop ik dat de kopers het krediet gewoon niet op tijd rond krijgen en dat ze een paar dagen uitstel vragen.
Dit vind ik ook het ergste van het hele verhaal. Dat ze een fout gemaakt hebben en het niet kunnen betalen, ok dat kan (al niet fijn natuurlijk). Maar laat dat dan weten voor de termijn verstreken is zodat de verkopers het huis weer in de verkoop kunnen zetten en er geen schulden ontstaan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef m@x het volgende: We hebben onze makelaar de afgelopen weken diverse keren laten bellen om er achter te komen wat de stand van zaken was en telkens kreeg hij te horen dat het wel goed zat. En nu dit![]()
Metamorfose dressoirquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef m@x het volgende:
De onderkant vind ik echt geweldig. De bovenkant niet en ik weet ook niet of ik die er mooi van af kan krijgen. Misschien zitten hier wat ervaren klussers met goede tips?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef m@x het volgende:
Wow, die twee dressoirs zouden familie van elkaar kunnen zijnEr staan wel heel handige tips in dat topic. Thanx!
Koopakte getekend, en onder de koop uit willenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:40 schreef m@x het volgende:
Ik heb gezocht maar kan het topic in WGR zo snel niet vinden. Heb jij toevallig een linkje voor me?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:25 schreef m@x het volgende:
Iemand nog leuke behanglinkjes?
Heb je er nog aan gedacht?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:31 schreef Sugar het volgende:
Nee, ik heb helaas geen behanglinkjes en ben ook net wéér vergeten een stukje voor je op te sturen van het groen.![]()
![]()
Maar ik denk dat ik vanavond nog even daar ben, dus dan probeer ik er echt heel hard aan te denken, goed?
Oh hemel, onze smaken kunnen niet nog verschillender worden dacht ik eerst bij je meubels.. maar het kan dus welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:25 schreef m@x het volgende:
Bedankt voor de linkjes![]()
Inmiddels begin ik een beetje terug te komen op het goudvissenplan voor Kai's kamer. Ik zag ergens zulk geweldig fotobehang. Daar moet, in combinatie met tuinkabouters en koekoeksklokken toch ook wel iets moois van te maken zijn:
Veel te leuke sitequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:44 schreef Igraine het volgende:
Fotobehang is zo leuk vind ik. Op kleurmijninterieur staan er megaveel.
Ik vind deze helemaal geweldig.
[afbeelding]
Hmmja ok, tis niet echt wat voor Kai dat geef ik toe.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef Sugar het volgende:
Ja, m@x! Ik heb er vandaag aan gedacht! Sterker nog: ik heb het gedaan!![]()
Ow god wat een soepzooitje! (en dan zit ik pas op pagina 2 met lezen!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 06:00 schreef m@x het volgende:Oeh, wat een fijne linkjes
Ireth, zie dit topic voor alle verkoopperikelen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:42 schreef phluphy het volgende:
Sugar, m@x, de buuf liep net langs met het nieuwe krantje van de Gamma.
In een flits zag ik wat leuke nieuwe behangetjes. Zou er zeker even naar gaan kijken.
Het zit wel iets verder dan om de hoek maar het is idd wel in de buurt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Volledig offtopic, maar zit Koster Klokken niet bij jou om de hoek?
Sterker nog, 6 oktober ga ik al verhuizenquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:38 schreef Brighteyes het volgende:Dat gaat ineens heel snel zeg!
Leuk! Spannend!
Nee joh, die krijgt al een bak met geldquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:01 schreef phluphy het volgende:
[afbeelding]
Geweldig m@x!
Breng je nog een lekker doosje chocolaatjes naar die lieve notaris?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:36 schreef m@x het volgende:
*Schop* De papieren zijn rond en woensdag krijg ik de sleutel. Nog een paar daagjes en dan begint het grote, kleine klusjesgeweld
ik sluit me hier bij aan!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
M@x vandaag dan "eindelijk" de sleutel van het nieuwe huis... maar ook de sleutel van het begin van jullie nieuwe leven.
Heel veel succes met klussen!!!
en geniet van het moment dat je voor het eerst de deur van je eigen huis opendoet
Nou, daar heb ik ook over nagedacht (wat jou betreft dan he). Lijkt me heel dubbel.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:33 schreef m@x het volgende:
Nu is het huis officieel van mij en de gevoelens zijn gemengd. Aan de ene kant is het een mooie nieuwe start en aan de andere kant is het ook het einde van iets wat ooit mooi was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |