Helemaal goedquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:05 schreef ook_gek het volgende:
dat is toch in rijswijk en bus 23 stopt toch vlak voor die supermarkt?
En naast je huis staat die grijze flat toch.
Of zit ik er helemaal naast?
Leuke buurt om te wonenquote:
jij zit toch vlak achter de hornbrug en dat is voorburg toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:25 schreef m@x het volgende:
Voorburg is nog wel een eindje weg. Dit ligt meer tussen het oude centrum en de Bogaard in.
De hoornbrug ligt er ongeveer 1km vanaf en is een geannexeerd stukje Den haag/ Rijswijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij zit toch vlak achter de hornbrug en dat is voorburg toch?
Nog niet. Ik ga het bedje in de witte lak zetten en dan komt het in zijn nieuwe kamer te staan. Daar krijg je zeker een foto vanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:24 schreef Rewimo het volgende:
Slaapt zoonlief al in zijn blauwe bed? Ik heb nog een foto van je tegoed
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:08 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb dat met donkerblauw op 1 muur
en ja, ik ben echt 21
Bubbelsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:19 schreef Charisma het volgende:
van mij i is het zeker nioet langer dan een kwartier rijden...
pompom pom dipom ....![]()
Dat is wel een hele goede tip. Binnenkort maar even kijken of ze die metalic verf ook in het oranje hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:45 schreef Cyan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe huis!![]()
Ik heb ook glitters op een appeltjesgroene muur en op een witte muur.![]()
Ik heb Rainbow Pearl en dat zijn van die "fliedertjes" maar je hebt ook zilveren en gouden glittertjes.
Die Highlight verf is een transparante verf die je over een geverfde muur aanbrengt. Duderinnetje heeft ook een oranje muur in haar woonkamer. Volgens mij was dat een kleur van Jan des Bouvries. Daar overheen kan je dan die Highlights aanbrengenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Bubbels![]()
[..]
Dat is wel een hele goede tip. Binnenkort maar even kijken of ze die metalic verf ook in het oranje hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |