In ieder geval een hoop verven. De kinderkamer goed aankleden (iets met goudvis-oranje), behangen, planken maken voor de inbouwkasten, meer bergruimte creeeren in de keuken, drempel in de badkamer, wat meubels opleuken. Verder hoeft er idd (gelukkig) niet veel te gebeuren.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:52 schreef vigier het volgende:
Gefeliciteerd!
Wat ga je allemaal klussen dan? Zo te zien hoeft er toch niet zo veel te gebeuren?
je kunt door het oranje ook glitter-fliedertjes (weet even geen beter woordquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:55 schreef m@x het volgende:
[..]
In ieder geval een hoop verven. De kinderkamer goed aankleden (iets met goudvis-oranje), behangen, planken maken voor de inbouwkasten, meer bergruimte creeeren in de keuken, drempel in de badkamer, wat meubels opleuken. Verder hoeft er idd (gelukkig) niet veel te gebeuren.
Oh, dat is echt een briljant idee idd! Beetje kit eronder voor het lijmen en dan het randje netjes afkitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef m@x het volgende:
Ow, die glitters is een leuk idee.
Igraine, je bent briljant. Een kennis van mij heeft een handel in tuinmaterialen en die schijnt volgens de website ook iets met natuursteen te doen. Ik ga daar eens achter aan bellen.
ik heb dat met donkerblauw op 1 muurquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:05 schreef m@x het volgende:
Ow, die glitters is een leuk idee.
en dan gewoon netjes kittenquote:Igraine, je bent briljant. Een kennis van mij heeft een handel in tuinmaterialen en die schijnt volgens de website ook iets met natuursteen te doen. Ik ga daar eens achter aan bellen.
Behalve dat je dan vocht van de andere kant van het drempel tegenhoudt. Tenzij daar een vast douchedeur zit ipv een gordijn zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:01 schreef Igraine het volgende:
Misschien kan je iets van (natuur)steen laten maken, een smal strookje, wat je op je badkamervloer vastkit.
Dat is denk ik het mooiste en meest simpele.
daar was ik echt nooit opgekomen!quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dat is echt een briljant idee idd! Beetje kit eronder voor het lijmen en dan het randje netjes afkitten.
Als je kennis het niet kan, loop dan even bij een steenhouwerij binnen (ja, die van de grafstenen) daar hebben wij onze drempel vandaan. 4cm dik maar ze hebben bijvoorbeeld ook 5cm en vast nog wel dikker ook.
Daar hebben wij onze natuurstenen drempel vandaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:10 schreef Muck het volgende:
[..]
daar was ik echt nooit opgekomen!
goed idee!
Ik denk dat dat wel meevalt. De douche zit vrij ver in de hoek dus wat dat betreft zal het wel meevallen als er alleen een douchegordijn hangt. Laten we het er op houden dat ik zonder drempeltje de rommel die kindlief maakt niet met alleen een handdoekje kan opdweilen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:09 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Behalve dat je dan vocht van de andere kant van het drempel tegenhoudt. Tenzij daar een vast douchedeur zit ipv een gordijn zou ik het niet doen.
Tegen vocht? Gewoon een handdoekje neergooien als je klaarbent met douchen.
Ha okayquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. De douche zit vrij ver in de hoek dus wat dat betreft zal het wel meevallen als er alleen een douchegordijn hangt. Laten we het er op houden dat ik zonder drempeltje de rommel die kindlief maakt niet met alleen een handdoekje kan opdweilen.
Met nog een opstapje voor erin en eruit. Kan je lekker met je voetjes in het water gaan zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:17 schreef m@x het volgende:
We maken er gewoon een soort mini-badkuip van![]()
Waaaaaaaah neefje van me, wat doe jij nou hier? Jij ook al aan het verhuizenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:25 schreef kevert het volgende:
He nicht!!! (kevin hier)
Heel erg gefeliciteerd met je huisje he! hoorde het van je vader gisteren.
Ziet er erg goed uit op de foto's, hoeft iig niet veel te gebeuren.
Ik krijg vandaag om 11.15 de sleutel van me huis, vanavond meteen aan de slag.
Als je hulp nodig hebt met verhuizen moet je maar bellen!
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 07:49 schreef athlonkmf het volgende:
boven de hoogvliet in den haag/rijswijk?
Die eigen foto's komen er hopelijk snel. Woensdag wordt het voorlopig koopcontract getekend. Qua hypotheek staat er niks meer in de weg dus de voorbehoudsperiode is opeens een soort wassen neus geworden. De planning is om 1 september al te beginnen met schilderen e.d.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:11 schreef Nanook24 het volgende:
Nog een voorpretter met een eigen topic, gefeliciteerd!!!![]()
Ik kan alleen aan de hand van de foto's me niet echt een goed beeld vormen van het appartement maar dat komt wellicht wel als je je eigen foto's hier gaat posten.![]()
Ehm........ neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:42 schreef Nanook24 het volgende:
Weet je wel hoe snel dat al is!!!!
Ben je inmiddels al wel begonnen met inpakken dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |