Ja zeker wel. Ik had het adres namelijk ook uit die oude mail gehaald. En ik heb zelfs gevraagd of ze maar één ding hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:10 schreef Sugar het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, ja!
Maar mijn lieve wazige Luchtbel, je weet wel zeker dat het hetzelfde huissie is?![]()
Dat gevoel ken ik. Maar op diezelfde dagen probeer ik toch ook echt het huis aan kant te krijgen. En dan mag Fleur helpen. Maar meestal doe ik ze dan een nog groter plezier door te zeggen dat ze een DVD mag kijken. Straks als ze naar school is dan wordt het anders. Dan zal ze weinig merken van het schoonmaken. Maar goed, dan zal Maud het wel meer en meer gaan merken. Nu slaapt ze nog lekker door het gestofzuig heen. En leuke dingen zijn bij mij ook samen verven of boekjes lezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:26 schreef Igraine het volgende:
Ik probeer wel elke dag dat ik thuis ben iets 'leuks' te doen. Dus of naar de dierentuin, kinderboerderij, speeltuin, of naar de stad en daar wat drinken/eten. Ik verveel me anders nogal snel, hoewel Myhron zich best goed alleen kan vermaken.
Maar ik weet niet, ik heb anders het gevoeld dat ik onze tijd samen niet genoeg benut heb.
Jaaaaa, ik wil en kan meequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:34 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik wil en kan mee![]()
(Lekker nog net voor het theaterseizoen weer begint, want dan sta ik er op vrijdag en zaterdag alleen voor met Lucie...)
Ohja, dat ik daar nou zelf niet aan dacht!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:21 schreef m@x het volgende:
Nou, dan kom je toch gewoon even over.
Jahoor beetje brak (ja alweer) maar voo de rest wel lekker.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:36 schreef chacama het volgende:
Bar, moest van de week nog aan je denken toen ik bij Sluiskil was. Maar toen bedacht ik me vervolgens dat je nu op een ander eiland zit.
HP gaat hier niet lukken. Wordt wrs. Vlissingen.
Oh leuk Macka, we gaan ervoor eerst nog wat drinken, weten alleen nog niet waar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:34 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik wil en kan mee![]()
(Lekker nog net voor het theaterseizoen weer begint, want dan sta ik er op vrijdag en zaterdag alleen voor met Lucie...)
dat klinkt zaligquote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
heerlijk 15 dagen bijna niets gedaan... lekker aan zwembad gelgen, op 2 dagen na en we hebben hele leuke mensen ontmoet. Echt een supergezellige en relaxte vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar... maar eerst nog even met nieuwe huis bezig en verhuizen. Het was een superhotel en locatie.
ik vind jou heeel actief met je kidsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:03 schreef Sugar het volgende:
Maar kozakken, doe je zoiets dan niet altijd? Ik ga eigenlijk elke dag wel iets doen: speeltuintje, dierenparkje, fietsen naar stad en wat drinken en in de draaimolen, naar de bieb... Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe je je dagen invult als dat blijkbaar geen standaard-dagbesteding is. (Ik bedoel dit trouwens niet stom!)
*mantraat*quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 06:33 schreef Belana het volgende:
[..]
dat klinkt zalig
wij vertrekken zometeen voor een weekendje London, we gaan vanavond naar Prince, dan naar een aftershow en morgenavond weer naar het concert
Ja Phluphy, ik miste haar ook al! Geen idee waar ze is, misschien op vakantie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:05 schreef phluphy het volgende:
Weet iemand of lady-wrb op vakantie is? Ze is al 15 dagen niet meer op FOK! geweest.![]()
(Nee, dit is geen sociale controle, gewoon oprechte belangstelling met een vleugje zorgen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |