Ben je bekend met de Novy daar? Wij moesten een electrische dekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:53 schreef phluphy het volgende:
Yeah. Toevallig vandaag nog even geweest, op de fiets!![]()
We zijn: Vicky, Igraine en ikkequote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:16 schreef Vicky het volgende:
ladies die mee willen.. we gaan de 18e augustus naar Harry Potter in Rotterdam.. mocht je mee willen....
BE komt vást nog wel eens in Otterloquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:50 schreef phluphy het volgende:
Reese, jou ga ik (terug) pm'en !
BE, echt bizar hoor. Heel Otterlo is door FOK!kers onder de voet gelopen en ik wist nergens van.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Neuk het volgende:
Hey Diaan, WB! Viel het toch mee? De lengte van je vakantie?
Het was een blog van een iemand die zich een 'sissy male' noemt.quote:
En die zich dus ook aanbood als gratis werkster. Vond hem gewoon grappig.. maar niet iedereen schijnbaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was een blog van een iemand die zich een 'sissy male' noemt.
Een volwassen kerel die het liefst in een werksterspakje rondhuppelt, met veel latex en ik zag ook nog een volwassen vent in een box zitten...
WB Diaan!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Ben je bekend met de Novy daar? Wij moesten een electrische dekenhebben, maar onderweg daar naar toe was Cas in de auto in slaap gevallen. Maar omdat ik weer van álles zag en Cas érg zwaar werd bij Peet op zn arm.... Heeft Cas heerlijk op Peet zn trui midden in de novy op de grond liggen knorren
![]()
![]()
Dan ken je mijn twee linkerhanden nog nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Yoni, cursusje servies schilderen was misschien goedkoper geweest.![]()
Wauw Sugar, dat je dat zelfs maar aangedurfd hebt. Al was het een stralend blauwe hemel op een prachtige zomerdag, dan nog zou ik het niet aandurven om alleen met twee kindjes te gaan zwemmen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:55 schreef Sugar het volgende:
Is ook zo, hoor Igraine, voel me niet rot erdoor en die kleine Storm zit gewoon in een erg lieve aanhankelijke fase.Ik vind het vooral een tragikomische ochtend. Ik zei namelijk al tegen mezelf, terwijl ik op de fiets stapte ernaartoe: "Ik ben gek dat ik dit doe. Maar jaaaaa."
![]()
Dat zou wat zijn, ja!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:05 schreef snoopy het volgende:
Pas maar op LB, straks moet je de andere helft nog bijbetalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |