quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef phluphy het volgende:
Moussy?
BE?
In Otterlo geweest? Daar woon ik! Wisten jullie dat niet?![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:47 schreef nikky het volgende:
[..]!! Ik dacht de eerste tent dat jullie dat waren
Vond het al zo apart voor een vouwagen met zo'n luifel ervoor
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:24 schreef phluphy het volgende:
Moussy?
BE?
In Otterlo geweest? Daar woon ik! Wisten jullie dat niet?![]()
Phluph! Ik wist het niet nee!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:23 schreef Reese het volgende:
[..]
BE was bij mij op bezoek, want ik woon verbouw daar sinds vrijdag ook!
Misschien gingen ze op de fiets?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Een half uurtje heen en terug met de auto, dan worden het al met al toch dure kippetjes.
Wij zijn vanaf de camping gegaan voor een ehm bbq en kwamen met vuilniszakken vol kip terug, dus het was wel de moeite waardquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Een half uurtje heen en terug met de auto, dan worden het al met al toch dure kippetjes.
Ben je bekend met de Novy daar? Wij moesten een electrische dekenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:53 schreef phluphy het volgende:
Yeah. Toevallig vandaag nog even geweest, op de fiets!![]()
We zijn: Vicky, Igraine en ikkequote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:16 schreef Vicky het volgende:
ladies die mee willen.. we gaan de 18e augustus naar Harry Potter in Rotterdam.. mocht je mee willen....
BE komt vást nog wel eens in Otterloquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:50 schreef phluphy het volgende:
Reese, jou ga ik (terug) pm'en !
BE, echt bizar hoor. Heel Otterlo is door FOK!kers onder de voet gelopen en ik wist nergens van.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:28 schreef Neuk het volgende:
Hey Diaan, WB! Viel het toch mee? De lengte van je vakantie?
Het was een blog van een iemand die zich een 'sissy male' noemt.quote:
En die zich dus ook aanbood als gratis werkster. Vond hem gewoon grappig.. maar niet iedereen schijnbaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was een blog van een iemand die zich een 'sissy male' noemt.
Een volwassen kerel die het liefst in een werksterspakje rondhuppelt, met veel latex en ik zag ook nog een volwassen vent in een box zitten...
WB Diaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |