Sterker nog, 6 oktober ga ik al verhuizenquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:38 schreef Brighteyes het volgende:Dat gaat ineens heel snel zeg!
Leuk! Spannend!
Nee joh, die krijgt al een bak met geldquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:01 schreef phluphy het volgende:
[afbeelding]
Geweldig m@x!
Breng je nog een lekker doosje chocolaatjes naar die lieve notaris?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:36 schreef m@x het volgende:
*Schop* De papieren zijn rond en woensdag krijg ik de sleutel. Nog een paar daagjes en dan begint het grote, kleine klusjesgeweld
ik sluit me hier bij aan!quote:Op woensdag 19 september 2007 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
M@x vandaag dan "eindelijk" de sleutel van het nieuwe huis... maar ook de sleutel van het begin van jullie nieuwe leven.
Heel veel succes met klussen!!!
en geniet van het moment dat je voor het eerst de deur van je eigen huis opendoet
Nou, daar heb ik ook over nagedacht (wat jou betreft dan he). Lijkt me heel dubbel.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:33 schreef m@x het volgende:
Nu is het huis officieel van mij en de gevoelens zijn gemengd. Aan de ene kant is het een mooie nieuwe start en aan de andere kant is het ook het einde van iets wat ooit mooi was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |