abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator woensdag 19 september 2007 @ 20:25:45 #276
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53309757
m@x gefeliciteerd!!! Eindelijk de sleutels*O*

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 19 september 2007 @ 20:33:57 #277
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53309968
Bedankt voor alle lieve berichtjes

Nu is het huis officieel van mij en de gevoelens zijn gemengd. Aan de ene kant is het een mooie nieuwe start en aan de andere kant is het ook het einde van iets wat ooit mooi was.

Maar goed, verkeerde subforum, terug naar het klussen. Vandaag heb ik nog niks gedaan (behalve dan een beetje rondgelopen in het huis). Morgenochtend gaat mijn vader wat lampen ophangen en een slot op de brievenbus plaatsen (dat is er al, maar de sleutel ontbreekt). Waarschijnlijk ga ik morgenavond wat meubels opschuren en in de grondverf zetten en dan ga ik zaterdagochtend vroeg op jacht naar verf en behang en dan gaat het echte werk beginnen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_53309994
M@x gefeliciteerd met je huisje!! Wanneer kan ik komen kijken??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 19 september 2007 @ 20:37:43 #279
3142 m@x
pi_53310079
Waarschijnlijk ben ik er dit weekend druk bezig. Als je me je telefoonnummer pm-t (ben het weer eens kwijt ) dan bel ik je als ik er ben.
pi_53310518
Ik ben jouw telefoonnummer ook kwijt.. staat in me oude telefoon

Maarruhhh ik pm je ff
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53310813
quote:
Op woensdag 19 september 2007 20:33 schreef m@x het volgende:
Nu is het huis officieel van mij en de gevoelens zijn gemengd. Aan de ene kant is het een mooie nieuwe start en aan de andere kant is het ook het einde van iets wat ooit mooi was.
Nou, daar heb ik ook over nagedacht (wat jou betreft dan he). Lijkt me heel dubbel.
Werk-ze hoor dame, maak er maar een fijne plek van voor jou en je mooie rooie mannke!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53312215
Hier ook nog maar even.

Van harte gefeliciteerd met de sleutel van je eigen stulpje. Hopelijk vordert het klussen naar wens en lukt het toch nog om Kai zijn verjaardag daar te vieren. (Of heb je die hoop stiekem al opgegeven?)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 september 2007 @ 23:17:16 #283
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53315417
Gefeliciteerd met je nieuwe huisje! 't Is inderdaad dubbel, maar probeer er toch maar van te genieten hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53360658
Raar, zo opnieuw beginnen, maar wel een lekkere frisse start. Heb je al meer foto's?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:14:30 #285
3142 m@x
pi_53365135
Nope, nog geen nieuwe foto's Er is ook nog niet veel nieuws te zien hoor. Er hangen wat lampen zodat er nu ook 's avonds gewerkt kan worden en het "te koop" bord is van het raam weg. M. is nu een lading spullen er naartoe aan het brengen en morgenochtend ga ik samen met mijn vader al heel vroeg naar de bouwmarkt om verf e.d. te halen. Het plan is om dit weekend alles wat geverfd moet worden (3 muren) te verven en Kai's bed helemaal in de grondverf te zetten. Dan is het wachten op het behang. Waar ik wel een beetje zenuwachtig van wordt is dat ik nog steeds niet weet welke kleur ik op de slaapkamermuur ga doen
pi_53365370
bruin met glitters natuurlijk!!
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:24:51 #287
3142 m@x
pi_53365436
Bruin....hmmmmmmm.....kweetniet hoor. Heb je geen voorbeeldje? Ik neig dan meer naar paars met glitters. Groen vind ik het allermooist maar dat komt weer heel veel in de woonkamer. Poeh...dillema's, dillema's
pi_53365575
ik had onze vorige slaapkamer ook paars, de muur achter het bed. vind ik nog steeds een erg mooie kleur, maar niet meer voor een muur en zeker niet in de slaapkamer, want ik vond het met heel veel beddegoed dat het vloekte of teveel kleur werd. en ik hou echt van veel kleur, maar paars was té. ik ga even kijken of ik een goede foto van de bruine muur heb.
pi_53365710
Hé m@x, nog gefeliciteerd met de sleutel. Veel succes met klussen
Maak er iets moois van
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_53365979
hmm, het ziet er hier een beetje maf uit, maar het is best chique en het doet met het licht laminaat en luxaflex ook altijd een beetje aan vakantie denken
klik en nog eentje: klik
bruin glitters

en inderdaad natuurlijk gefeliciteerd, en veel plezier met klussen!
  vrijdag 21 september 2007 @ 20:59:21 #291
3142 m@x
pi_53366391
Ik weet het niet. Op zich vind ik bruin wel mooi, maar het past niet echt bij mij ofzo
pi_53366617
knaloranje dan? wat voor kleuren doe je eigenlijk op de andere 3 muren die je gaat verven?
  vrijdag 21 september 2007 @ 21:43:46 #293
3142 m@x
pi_53367521
Knaloranje vind ik geweldig (ik hoorde alleen dat dat dan juist weer geen kleur voor de slaapkamer is, kleurenpsychologie enzo ). Twee muren worden groen en de derde muur is dus de slaapkamermuur. Ik zal dus gewoon een keus moeten maken morgen.
pi_53367719
of toch een behangetje misschien klik. nee, gewoon oranje doen! als het spiegologisch gezien niet zo'n goede invloed heeft kan je altijd nog een ander kleurtje kiezen
  Jubileum moderator vrijdag 21 september 2007 @ 21:55:12 #295
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53367815
Goud Gewoon een goudkleurige muur, wordt je vrolijk van en het staat nog mooi ook.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53367826
trouwens: dat idee voor de kamer van je zoontje, met dat behang en de koekoeksklokken is echt briljant . en de schaduwlampen, bedoel je daarmee die van dotlight? die zijn gaaf, heel mooi effect, k heb een tafellamp ervan met een oranje koekoeksklok ( ) en rode kandelaar om af te wisselen
  vrijdag 21 september 2007 @ 22:52:57 #297
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_53369448
Geel!

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_53369985
Allereerst mijn succesensen voor hetklussen in je huis, wens je veel inspiratie toe!

Een idee voor je muur: Chiara d'r muur is knaloranje met goud gesponst, heel geinig effect, voor 1 muur.

Een plaatje, de eerste die ik tegen kwam op zoek naar een foto:
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 22 september 2007 @ 20:23:53 #299
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53388613
m@x, een beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je eigen huis!
Succes met klussen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 23 september 2007 @ 07:32:21 #300
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53399346
Wij krijgen ook oranje muren ind e slaapkamer. Ik kijk er erg naar uit. Als je lichte vloerbedekking en lichte kozijnen doet, valt het best mee.....
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')