abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52133348
ja die bedoelde ik, maar als het te evr weg is kijken we nog even verder
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:07:21 #102
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52137963
Die kast die komt er wel. Desnoods koop ik een andere kleur en geef ik die een verfje.

Ik heb net een klippan-bank gescoord op Marktplaats voor 50 euro Nu alleen nog een hoes die ik mooi vind bestellen via www.bemz.com en dan kan dat ook weer van het verlanglijstje worden geschrapt. Ik begin er steeds meer lol in te krijgen om op deze manier mijn huisraad bij elkaar te zoeken. Was het voorheen zo dat mijn huis uit elkaar viel als je heel hard "Ikea" riep, straks stort de boel in als je "Marktplaats" roept
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52138256
Ohh wat een leuke hoezen op die site!
pi_52145069
M@x kijk ook eens op www.gratisoptehalen.nl of www.speurders.nl
En op www.ik2a.nl vind je alleen maar tweedehands Ikeaspul!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:45:05 #105
3142 m@x
pi_52147884
Oh vreselijk Nog meer snuffelsites
pi_52148167
Ooohh TerugVindM@x! Ik vind beide behangetjes helemaal schitterend trouwens.

En ik wil me verdiepen in glitters op de muur! Waar kun je dat kopen? is het duur? Kan het over een al geverfde muur?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52153696
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:53 schreef Syrena het volgende:
Ooohh TerugVindM@x! Ik vind beide behangetjes helemaal schitterend trouwens.

En ik wil me verdiepen in glitters op de muur! Waar kun je dat kopen? is het duur? Kan het over een al geverfde muur?
Een pot kost ¤24,95 en je kunt het kopen bij Gamma, Praxis of Karwei. Ik heb de glitters van Histor gebruikt maar Flexa heeft het volgens mij ook.

Je kan het over een geverfde muur aanbrengen. Het is namelijk een pot met doorzichtige verf waarin je een klein potje met glittertjes kiept. Even goed roeren en je kan het gewoon met een rollertje aanbrengen. Hoe meer laagjes, des te meer glittertjes.

Histor heeft verschillende glittertjes. Je hebt gouden en zilveren glitters (zoals je gebruikt op kerstkaarten) en je hebt Rainbow Pearls (die heb ik gebruikt). Dat lijkt een beetje op die fliedertjes nepsneeuw en zijn dus wat groter en grover. En je hebt parelmoer geloof ik.

Ik zal proberen om morgen foto's te maken van de glittermuren. 1 muur is appeltjesgroen met glitters en de andere muur is wit met glitters. En ik zal morgen even op de pot kijken hoeveel m² je ermee kan verven.

De witte muur is subtiel. En als de zon erop schijnt of de keukenspotjes zie je subtiele glittertjes. En de groene muur is wat meer aanwezig dankzij de groene kleur en de glittertjes die erop afsteken.

Ik heb foto's gemaakt met flitser. Even uploaden ...

[ Bericht 2% gewijzigd door Cyan op 06-08-2007 22:55:07 ]
pi_52154452
Oehhh foto's! Tnx alvast Cyan!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_52154701
Klik hier voor foto's van de glittermuur.

Linkje geplaatst ipv de foto's want het gaat hier om het huisje van m@x

Niet de beste foto's want ze zijn gemaakt met mijn tel en met flits terwijl het licht niet optimaal was maar je krijgt nu een beetje een idee. Ik zal morgen proberen om foto's te maken met normaal daglicht en van een groter oppervlakte als je wilt

[ Bericht 18% gewijzigd door Cyan op 06-08-2007 23:29:50 ]
pi_52154783
Ik heb ze gezien! Ik vind het keigaaf! Tnx!!
pi_52154873
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:22 schreef Syrena het volgende:
Ik heb ze gezien! Ik vind het keigaaf! Tnx!!
Oke dan verwijder ik ze weer .

Graag gedaan!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:16:22 #112
3142 m@x
pi_52161003
Oh wat gaaf Cyan. Nu wil ik het in elke kamer
pi_52161290
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:16 schreef m@x het volgende:
Oh wat gaaf Cyan. Nu wil ik het in elke kamer
Ik wil het ook het liefst in iedere kamer maar ik denk dat dat niet zo leuk gaat vinden

M@x ik denk dat het echt leuk is op je oranje goudvissenmuur! Wat je trouwens ook zou kunnen doen is een goudvis op de muur tekenen en die invullen met bladgoud en de oranje verf er door heen laten schemeren.

Er zit trouwens voor 8m² in het potje. Oh en de verf lijkt op melk verdunt met water maar droogt transparant op.
pi_52162620
oooooh die tafel en stoelen zij geweldig die je hebt uitgezocht.
ik ben benieuwd hoe het wordt.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:32:33 #115
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_52162822
TVP! Wat heb je een goede smaak M@x!
You were born as an original. Don't die as a copy.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:44:28 #116
3142 m@x
pi_52163143
Dank jullie wel. Ik word er bijna verlegen van

Die goudvis is wel een goed idee idd. Ik ga even kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:14:22 #117
3142 m@x
pi_52225841
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef truttebosje het volgende:
oooooh die tafel en stoelen zij geweldig die je hebt uitgezocht.
ik ben benieuwd hoe het wordt.
Bij nader inzien wordt het toch een andere eettafel en andere stoelen. De eethoek die ik eerst in gedachten had vind ik nog steeds helemaal geweldig en zou ik zo kopen als ik nooit eters zou krijgen. Maar hij is toch erg klein en onpraktisch aangezien je er nooit met meer dan 4 mensen aan kan zitten. En dan moeten die 4 niet te lang zijn omdat je dan met de knieen tegen elkaar zit. Nu heb ik op Marktplaats (jaja, daar gaan we weer) een andere eethoek gevonden (met een ronde, uitschuifbare tafel). De stoelen die daarbij horen hebben een stoffen zitting die ik zelf met een lollig stofje ga bekleden. Ook leuk en nog een stuk praktischer en voordeliger ook.
pi_52228186
Dat is jammer M@x want het was echt wel een leuke set.

Maar de set van Marktplaats geeft weer extra klusfoto's hier in K&W dus dat is helemaal goed natuurlijk.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:55:45 #119
3142 m@x
pi_52249980
Ik heb net via deze site wat staaltjes stof besteld om eens te kijken wat leuk is voor de zittingen van de stoeltjes. Nu nog een betaalbaar nietpistool zien te vinden.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:10:50 #120
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52250309
Leuke stofjes zitten ertussen, m@x!

Zou je zo'n nietpistool niet kunnen huren? Of in je omgeving rondvragen om te lenen?
Anders doe je een oproep hier in K&W, of V&A, om er één te lenen. Veul FOK!kers bij jou in de buurt!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:16:36 #121
3142 m@x
pi_52251942
Dat is wel een goed plan Fluf. Heeft iemand toevallig een nietpistool te leen?

Vandaag ga ik trouwens weer even in het huis kijken en wat foto's maken. Tot nu toe heb ik alleen de foto's van de makelaar. Eens kijken of het op mijn foto's met mijn klikklakklaar camera er nog net zo ruim uitziet
pi_52252289
Ik weet waar je huis woont!!! (Denk ik) Ik ga bij die hoogvliet altijd boodschappen doen. Maandagavond, zie je daar een raar stel lopen, ik gooi de wagen vol en mn man loopt er mopperend achteraan dat ik veel te snel door de winkel loop.

Vanmiddag doen we de laatste boodschappen, dus zie je iemand met een kar vol kattenvoer, that's me!

[ Bericht 19% gewijzigd door Ticootje op 10-08-2007 11:39:37 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_52253371
Die site is echt leuk, ik zou bijna op zoek gaan naar iets om te stofferen.

Hier helaas geen nietpistool in de aanbieding en mochten Fok!kers in de omgeving er nou ook geen hebben dan zou je ook daarvoor misschien eens op MP kunnen kijken???
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:06:13 #124
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52253378
Ticootje, heb je een nietpistool? Neem die dan gelijk even mee!
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:53:45 #125
3142 m@x
pi_52254834
Ik zal het in de gaten houden Ticootje. Als ie te hard gaat mopperen gooi ik wel een emmer water over zijn hoofd. Kan ie wat afkoelen

Even een crosspostje uit een ander topic. Er moet natuurlijk ook nog een ander huis verkocht worden
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:10 schreef m@x het volgende:
Man, ik stress me een ongeluk vandaag. De voorbehoudstermijn van de kopers van ons huis verloopt vandaag. Mochten ze de financiering niet rond kunnen krijgen dan moeten ze dat vandaag laten weten. Als ze dat pas later doen dan gaat het ze geld kosten. Nu verloopt het contact met de kopers erg slecht. Ze spreken amper Nederlands, we hebben via via gehoord dat ze niet zijn verschenen voor een afspraak bij de hypotheekshop en de tussenpersoon is bijna altijd onbereikbaar. Dit is niet goed voor mijn hart
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:19 schreef m@x het volgende:
Dat idee hebben wij en onze makelaar dus ook. Hun boekhouder fungeert als tussenpersoon en die heeft tot op heden volgehouden dat het zou moeten lukken. Maar goed, daar is ook al ruim een week geen contact meer mee te krijgen. Op zich is het geen ramp als het niet doorgaat. Leuk is anders maar als ze het te laat laten weten is dat voor ons financieel gezien weer gunstig. Wij gaan ze er in ieder geval niet meer op wijzen dat de termijn vandaag verloopt. Onze makelaar heeft er genoeg achteraan gezeten.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:49 schreef m@x het volgende:
Net weer met de makelaar gesproken. Ze hebben nog niks van de kopers gehoord. Ze moeten het uiterelijk binnen één werkdag na het verstrijken van de voorbehoudstermijn laten weten als ze de financiering niet rondkrijgen. Dat betekent gewoon dat ze nog tot en met maandag de tijd hebben om wat van zich te laten horen. Nog een heel weekend erbij om te zenuwen dus
pi_52254946
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef m@x het volgende:

Vandaag ga ik trouwens weer even in het huis kijken en wat foto's maken. Tot nu toe heb ik alleen de foto's van de makelaar. Eens kijken of het op mijn foto's met mijn klikklakklaar camera er nog net zo ruim uitziet
Ik heb wel een nietpistool, ergens, geloof ik...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_52255497
Getver M@x wat een rotsituatie zo!!!

Ik kan niet anders doen dan heel hard voor je duimen dat het allemaal toch nog goed gaat komen maar je verhaal lezend zou ik ook niet weten hoe dat af moet gaan lopen.

Het doet me er wel aan denken dat bij ons ook vandaag de financiringstermijn van de kopers afloopt.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:28:16 #128
3142 m@x
pi_52255826
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:58 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ik heb wel een nietpistool, ergens, geloof ik...
Ik durf het bijna niet te vragen, maar....................... mag ik?
pi_52257102
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:28 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te vragen, maar....................... mag ik?
Ja maar dan moet ik hem wel even opzoeken, ik weet niet of dat voor de 18e lukt. (vanwege geen flauw idee en enorme chaoot) Maar anders komt het daarna wel, ik kom voor m'n werk volgens mij regelmatig in de buurt van je huisje. Kan ik hem altijd afgeven.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:32:04 #130
3142 m@x
pi_52257874
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:10 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ja maar dan moet ik hem wel even opzoeken, ik weet niet of dat voor de 18e lukt. (vanwege geen flauw idee en enorme chaoot) Maar anders komt het daarna wel, ik kom voor m'n werk volgens mij regelmatig in de buurt van je huisje. Kan ik hem altijd afgeven.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:39:06 #131
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52258088
Deze oplossing is mede mogelijk gemaakt door * phluphy

En succes met de zenuwen. Echt een stressvol gedoe zeg.
... ♥ ik mis je ♥
pi_52259332
Nietpistolen/schietdingen (met de hand inknijpen, dat wel) vind je bijna in iedere bouwmarkt wel in de koopjes hoek ofzo... Je kent ze wel zijn net van de grabbelbakken
Ze kosten dan een paar euro
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:24:55 #133
3142 m@x
pi_52259543
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 15:17 schreef jack4ya het volgende:
Nietpistolen/schietdingen (met de hand inknijpen, dat wel) vind je bijna in iedere bouwmarkt wel in de koopjes hoek ofzo... Je kent ze wel zijn net van de grabbelbakken
Ze kosten dan een paar euro
Op zich is zo'n ding altijd wel handig om te hebben. Toch ook maar eens bij de bouwmarkt kijken.
pi_52260627
Zal je nét zien, dat ze er nu niet zijn, maar ik struikelde destijds over die dingen...
  Jubileum moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:00:10 #135
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52268110
Ow gets m@x wat naar zulke onbetrouwbare mensen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:16:23 #136
3142 m@x
pi_52268597
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef Lois het volgende:
Ow gets m@x wat naar zulke onbetrouwbare mensen.
Naar is nog zacht uitgedrukt. We hebben dus helemaal niks gehoord. Dat kan natuurlijk positief of negatief zijn maar ik ga uit van het laatste. Ik neem aan dat je toch wel iets van je laat horen als je de financiering rond hebt. Nu maar weer tot maandag wachten. Horen we dan niets dan gaat de makelaar ze bellen en krijgen ze een aangetekende brief met de vraag waar de akte naartoe moet en hoe het zit met de vereiste bankgarantie.
pi_52277059
ooh wat naar M@x en wat gebeurd er dan verder? zij krijgen een boete maar je huis is dan nog niet verkocht toch?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:38:04 #138
3142 m@x
pi_52278851
Ze krijgen een boete van 10% van de koopsom maar of ze dat kunnen betalen is natuurlijk een tweede. Het zal wel een slepend verhaal worden en het huis moet opnieuw de verkoop in. Gelukkig is de koop van mijn nieuwe huis wel afgedekt. Dat gaat zowiezo door. Wel jammer dat op deze manier de lol van het hele huizengedoe wordt weggehaald.
pi_52280030
pfft dat suckt enorm! ik hoop dat ze alsnog iets van ze laten horen, en dan wel positief nieuws voor jullie!
Saartje
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:44:52 #140
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_52282731
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef m@x het volgende:
Ja, ik. Op slechts elf minuten fietsen van je nieuwe huisje
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:45:03 #141
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52285109
Shit m@x wat naar!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:36:46 #142
3142 m@x
pi_52292278
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:44 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ja, ik. Op slechts elf minuten fietsen van je nieuwe huisje

Gisteren ben ik weer even naar mijn nieuwe huisje wezen kijken. Het is ook wel letterlijk een huisje. Klein maar fijn:

De hal gezien vanuit de voordeur:

Met de klok mee:

Meterkast:

Mijn slaapkamer:

Huiskamer:

Doorkijkje van de huiskamer richting de achterkamer:

Doorkijkje van de achterkamer richting de huiskamer:

Kai's slaapkamer:

Keuken:

close-up van het aanrechtblad:

Gat in de buitenmuur bij het balkon:

CV-ketel (in de balkonkast:

Badkamertje + toilet:

[ Bericht 3% gewijzigd door m@x op 11-08-2007 21:42:03 ]
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:44:46 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52292522
Het ziet er allemaal zo ontzettend netjes en nieuw uit! Heerlijk!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:45:22 #144
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52292539
Dat vond ik dus ook BE! En ik vind het echt niet zo klein overkomen hoor M@x! Vinnum leuk!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:52:12 #145
3142 m@x
pi_52292722
Het is ook echt wel een superhuisje hoor. Inderdaad nieuw en netjes en afgezien van het gat in de balkonmuur en het drempeltje in de badkamer is er ook niets wat persee moet gebeuren. Wat ik ga doen is eigenlijk allemaal alleen maar ter decoratie en dat haalt gelukkig een beetje de druk van de ketel. Achter het huizenblok is trouwens ook nog een losse berging waar ik mijn fiets in kwijt kan. Die staat niet op de foto maar daar mis je ook niks aan. Die berging is qua onderhoud zo ongeveer het tegenovergestelde van het huis

De bovenste keukenkastjes ga ik trouwens met interieurstickers beplakken. Een beetje dit idee:

zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:59:07 #146
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52292911
Leuke foto's, m@x! Ik ben echt onder de indruk van de staat van je appartement. Heerlijk hoor, om hier lekker fris in te stappen.
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 10:38 schreef m@x het volgende:
Ze krijgen een boete van 10% van de koopsom maar of ze dat kunnen betalen is natuurlijk een tweede. Het zal wel een slepend verhaal worden en het huis moet opnieuw de verkoop in. Gelukkig is de koop van mijn nieuwe huis wel afgedekt. Dat gaat zowiezo door. Wel jammer dat op deze manier de lol van het hele huizengedoe wordt weggehaald.
Oh dat is wel heel fijn! Maar inderdaad, wel jammer van de voorpret. Wat een gezeik, zeg.
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:17:52 #147
3142 m@x
pi_52293424
Dit is overigens de marktplaatsoogst tot nu toe:

klippanbank:

Drie van dit soort stoeltjes:

Een witte expeditkast:

Eethoek:

CD-rek:
pi_52293581
Wat is marktplaats toch handig he!
pi_52297653
M@x je fotos zijn veel en veel leukerdan die van de makelaar !!!
kan je de koelkast ook ergens anders neerzetten of is dit de enige optie ?
  zondag 12 augustus 2007 @ 06:44:15 #150
3142 m@x
pi_52299803
Die koelkast kan jammer genoeg alleen daar staan en ik moet de droger ook nog in de keuken kwijt. De enige optie is om die naast de koelkast te zetten (of om de vaatwasser weg te doen en de droger op die plek te zetten maar het liefst wil ik de vaatwasser niet kwijt) dus het wordt wel heel krap in de keuken. Het is niet anders.
  zondag 12 augustus 2007 @ 09:47:28 #151
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52300300
Oh, heel topic gemist! Maar ik had de foto's al gezien natuurlijk. Superleuk appartement, heeeel netjes inderdaad en je spullen vind ik ook heel leuk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2007 @ 10:40:15 #152
141844 Macka66
pi_52300861
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 06:44 schreef m@x het volgende:
Die koelkast kan jammer genoeg alleen daar staan en ik moet de droger ook nog in de keuken kwijt. De enige optie is om die naast de koelkast te zetten (of om de vaatwasser weg te doen en de droger op die plek te zetten maar het liefst wil ik de vaatwasser niet kwijt) dus het wordt wel heel krap in de keuken. Het is niet anders.
Koelkast verkopen, lager model koelkast kopen en daar de droger bovenop. Kan dat niet? Neemt samen evenveel ruimte in als een hoge koelkast. En daar wel een ombouw voor maken met plank, zodat de droger niet direct op de koelkast staat te schudden.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2007 @ 10:43:20 #153
141844 Macka66
pi_52300887
weg wegens dubbel, Macka heeft duidelijk nog geen koffie gehad
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:11:33 #154
3142 m@x
pi_52316585
Dat zou inderdaad kunnen maar tegelijkertijd vind ik een grote koelkast en een groot vriesvak ook wel weer prettig. Ik ga het gewoon eerst proberen met de grote koelkast en de droger ernaast. Het kan altijd nog aangepast worden.

Iemand nog enig idee hoe ik dit zo goed mogelijk dichtkrijg?

pi_52320320
mmmh. waarom zit dat gat daar eigenlijk ? waar komt dit vandaan?

een misschien over nagedacht om de muur tussen achterkamer en keuken tzt door te breken en misschien een eiland te maken en dan de koelkast daar neerzetten waar nu de vaartwasser staat ?
voor de toekoemst dan

komt hier de wasmsachine onder te staan ?
  maandag 13 augustus 2007 @ 08:27:18 #156
3142 m@x
pi_52321493
Dat is idd de plek voor de wasmachine. Er moet alleen nog een aansluiting gemaakt worden maar dat is niet zo'n probleem. Tussen de achterkamer en de keuken is nog een slaapkamer die ik echt nodig heb voor mijn zoontje. Anders was het een mooie optie geweest

[ Bericht 20% gewijzigd door m@x op 13-08-2007 08:36:54 ]
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:24:38 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_52322150
heb je al wat gehoord m@x? van de makelaar bedoel ik
stormy waters...
sailin'
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:25:51 #158
3142 m@x
pi_52322167
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:24 schreef Belana het volgende:
heb je al wat gehoord m@x? van de makelaar bedoel ik
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:30:20 #159
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52322253
Bah, wat lijkt me dat een rotidee, dat het misschien weer allemaal van voren af aan begint.
Los van die boete die ze misschien dan wel moeten betalen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52322338
Dat is wel een beetje jammer, dat je nog niks gehoord hebt. Vandaag toch, uiterlijk?
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:42:14 #161
3142 m@x
pi_52322425
De voorbehoudstermijn liep vrijdagavond om 12 uur af. Mochten ze de financiering niet rond hebben gekregen dan moeten ze dat uiterlijk vandaag melden. Doen ze dat pas later dan moeten ze een boete van 10% van de koopsom betalen. Wat ik van de makelaar begreep is dat iets waar je door de rechter altijd wel mee in het gelijk wordt gesteld maar dat het vaak een hele tijd duurt voor je je geld krijgt (indien ze het al kunnen betalen). Een rotsituatie dus. Ik heb me er nu op ingesteld dat we vandaag bericht krijgen dat de verkoop niet door gaat. Dan valt het altijd mee.
pi_52327829
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:11 schreef m@x het volgende:
Iemand nog enig idee hoe ik dit zo goed mogelijk dichtkrijg?

[afbeelding]
Volgens mij hebben ze het destijds in ons oude huis dichtgemaakt door er een aantal kleine stukken baksteen in te metselen.
En mischien anders volstoppen met puin of isolatiemateriaal en er een plaatje voor zetten?

[ Bericht 1% gewijzigd door piglet op 13-08-2007 18:38:57 ]
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:52:58 #163
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_52328567
wat vervelend m@x
ik hoop dat je snel wat hoort vna de makelaar!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 13 augustus 2007 @ 20:26:19 #164
3142 m@x
pi_52340372
Crosspost
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef m@x het volgende:

[..]

Piglet, we gaan zo je fles rosé opentrekken. We hebben niks meer van de kopers gehoord. De makelaar gaat ze morgen bellen om te vragen naar welke notaris de koopakte kan worden gestuurd. Mochten ze dan nog terug willen krabbelen dan gaat het ze een hele hoop geld kosten
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef m@x het volgende:
Ik hoop dat de koop gewoon doorgaat want het is natuurlijk nog maar de vraag of ze dat geld wat we van zo horen te krijgen hebben. Het is en blijft een raar verhaal.
pi_52340510
M@x, ik hoop voor jullie dat doorgaat dan!
Dat wordt nog een spannende dag morgen.
En anders houden jullie er misschien nog een mooi bedrag aan over.
  maandag 13 augustus 2007 @ 20:50:39 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52341204
Oh wat naar Max, dat die kopers niets laten horen.
Maar je hebt een superleuk huisje!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52343058
M@x, ik hoop zo voor jullie dat het allemaal goed gaat komen.

Het is gewoon super vervelend dat deze mensen jullie zo in het onzekere laten.
pi_52351623
het blijven onzekere uren waar je maar moet wachten wat er gebeurd
gelukkig zijn er de wetten die je dan nog wel een beetje "beschermen" maar al dat rotzooi wat je aan over houdt en de ellende maken de verhusipret niet mooier van
hou vol M@x
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:29:36 #169
112545 Muck
pi_52355750
weet je al meer max?
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:41:35 #170
3142 m@x
pi_52360707
Nou, laat de maar zitten. Het gaat steeds meer deze richting op: Ex kreeg net een telefoontje van het makelaarskantoor. Ze hadden heel kort contact gehad met de tussenpersoon van de kopers en die zei geen goed nieuws te hebben. Aangezien onze makelaar even buiten de deur is zijn ze er nog niet verder op in gegaan. Zodra hij terug op kantoor is gaat hij de tussenpersoon bellen en dan weten we als het goed is meer.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:44:08 #171
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52360781
Pfff M@x op dit soort nieuws zit je niet te wachten zeg. Hopelijk heeft jullie makelaar toch beter nieuws voor jullie. Maar ik vind het wel allemaal erg vreemd lopen.

Als het niet doorgaat, hoe gaat het dan met je nieuwe huis? Ik vind het trouwens een erg leuk appartement.. Een heel nieuw begin.
Make love, not war ☮
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:47:09 #172
3142 m@x
pi_52360870
Het nieuwe huis gaat gewoon door. We hebben vooraf al zitten rekenen en financieel is dat wel haalbaar. Leuk is anders, want het kost natuurlijkt toch een hoop geld maar ik wil gewoon niet langer in dit huis blijven zitten. Ik denk dat het zowel voor mij en ex als voor Kai een stuk beter is als we alledrie verder gaan.
pi_52360899
Leuk huisje
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:52:17 #174
112545 Muck
pi_52361031
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef m@x het volgende:
Nou, laat de maar zitten. Het gaat steeds meer deze richting op: Ex kreeg net een telefoontje van het makelaarskantoor. Ze hadden heel kort contact gehad met de tussenpersoon van de kopers en die zei geen goed nieuws te hebben. Aangezien onze makelaar even buiten de deur is zijn ze er nog niet verder op in gegaan. Zodra hij terug op kantoor is gaat hij de tussenpersoon bellen en dan weten we als het goed is meer.
de was om je op te beuren

he wat ontzettend klote zeg
dat wachten wachten wachten.... Ik zou er echt gillend gek van worden
Er wordt hier voor je geduimd
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:52:49 #175
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52361041
Dat lijkt mij ook heel verstandig en als het financieel kan, gewoon doen. Ik spreek uit ervaring, het is gewoon niet ideaal om "samen" te blijven wonen. Ik hoop toch echt dat je beter nieuws krijgt hoor.

gaan jullie trouwen co-ouderschappen?
Make love, not war ☮
pi_52361174
Dat is echt erg als het fout gaat met de verkoop; kun je weer opnieuw beginnen...en veel extra kosten. Want zie die 10 % maar eens werkelijk te krijgen; dat schijnt nog niet mee te vallen.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:18:04 #177
3142 m@x
pi_52361805
Ik heb wel gehoord dat de rechter je in principe wel bijna altijd in het gelijk stelt als je die 10% opeist. Maar goed, gelijk krijgen en je geld krijgen zijn twee verschillende dingen. Het schijnt inderdaad een hoop gedoe te zijn. Eindelijk kunnen we de rechtsbijstandsverzekering waar we al jarenlang voor betalen gebruiken (in het kader van "elk nadeel hep ze foordeel" )
  † In Memoriam † dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:27:15 #178
43556 miss_dynastie
pi_52362096
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:18 schreef m@x het volgende:
Ik heb wel gehoord dat de rechter je in principe wel bijna altijd in het gelijk stelt als je die 10% opeist.
Dat wel, maar vaak wordt het bedrag daarbij wel gematigd. Er is laatst in WGR nog een topic over geweest. Wel errug vervelend, gelukkig is de koop van je nieuwe huis wel gedekt!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:36:14 #179
3142 m@x
pi_52362432
Oh, maar dat het bedrag gematigd zal worden daar houden we al rekening mee. Ik denk eerlijk gezegd dat we blij mogen zijn als de geleden schade vergoed wordt. En dan nog zal dat niet 1, 2, 3 gebeuren ben ik bang.
pi_52362612
Ah m@x wat vervelend is dat. De kosten gaan natuurlijk gewoon door en het is inderdaad altijd maar afvragen welk bedrag je er nou voor terug gaat krijgen.
Als dit niet doorgaat zijn er dan nog wel andere potentiële kopers?
pi_52362621
Nog niets van de makelaar gehoord verder dan het nieuws hierboven M@x?

Al is het dan wel fijn dat jij en Kai straks jullie eigen plekje hebben het is toch ontzettend balen dat het allemaal zo moet lopen. We gaan maar alvast duimen dat er snel een nieuwe koper gaat komen zodat de dubbele lasten niet te lang duren.
pi_52366148
nou ik ben ook eigenlijk beniuwd of je al weer wat hebt gehoord
pi_52366786
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:27 schreef m@x het volgende:
En dit moet ook nog een mooi plekje krijgen (inmiddels is de verzameling wel verdriedubbeld ):

[afbeelding]
Wij hadden vroeger die groene en oranje mokken Jammer dat mijn ouders ze niet meer hebben. Ik vind ze zo afzichtelijk, maar omwille van het jeugdsentiment zou ik ze wel willen hebben

Edit: Lees net het nieuws Hopelijk komt het toch nog goed!

[ Bericht 13% gewijzigd door beefcake op 14-08-2007 19:16:22 ]
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:15:52 #184
112545 Muck
pi_52366937
we hebben elk jaar rommelmarkt met de muziekvereniging waar wel een miljoen van die kopjes enzo voorbij komen....
ik zal er volgend jaar op letten voor je
  Jubileum moderator dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:35:53 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52369307
Jeetje wat een domme mensen zeg, en wat ontzettend vervelend m@x! Moet je nu weer helemaal opnieuw het "te koop zet" traject in? Hoe gaat dat in zijn werk eigenlijk?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:40:22 #186
3142 m@x
pi_52369444
Volgens mij moeten we officieel wachten tot het koopcontract door de rechter is ontbonden. Het precieze weet ik (nog) niet. Ik heb de makelaar nog niet gesproken. Morgen gaan we de rechtsbijstandsverzekering bellen om te vragen hoe of wat. Het is echt heel, heel, heel vervelend.
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat wel, maar vaak wordt het bedrag daarbij wel gematigd. Er is laatst in WGR nog een topic over geweest. Wel errug vervelend, gelukkig is de koop van je nieuwe huis wel gedekt!
Ik heb gezocht maar kan het topic in WGR zo snel niet vinden. Heb jij toevallig een linkje voor me?
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:15 schreef Muck het volgende:
we hebben elk jaar rommelmarkt met de muziekvereniging waar wel een miljoen van die kopjes enzo voorbij komen....
ik zal er volgend jaar op letten voor je
Haha, ik ga zondag ook weer naar een rommelmarkt, op jacht naar nieuwe 'schatten'.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:42:41 #187
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52369516
Sjemig m@x, that sucks.
Alsof je zat te wachten op een hoop gezeik erbij, laat staan de onzekerheid en het feit dat je nieuwe kopers moet gaan afwachten.

... ♥ ik mis je ♥
pi_52369618
He m@x dat is echt geen leuk nieuws

Uiteraard hoop ik dat de kopers het krediet gewoon niet op tijd rond krijgen en dat ze een paar dagen uitstel vragen.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:49:56 #189
3142 m@x
pi_52369754
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef leonieke het volgende:
He m@x dat is echt geen leuk nieuws

Uiteraard hoop ik dat de kopers het krediet gewoon niet op tijd rond krijgen en dat ze een paar dagen uitstel vragen.
Dom, dat had ik hier nog niet gemeld De kopers schijnen van geen enkele financiele instelling een offerte te kunnen krijgen. Wij zijn inmiddels ook zover dat we die paar dagen uitstel, mochten ze daar nog om vragen, niet meer willen verlenen. Ze hebben zes weken (dat is al langer dan gebruikelijk) de tijd gehad om de boel uit te zoeken en komen vervolgens na het verstrijken van de voorbehoudstermijn met de mededeling dat het niet doorgaat. Volgens mij hadden ze dat al veel eerder kunnen weten. Of het nou dommigheid of laksheid is weet ik niet, maar wij zijn het inmiddels zat. We hebben onze makelaar de afgelopen weken diverse keren laten bellen om er achter te komen wat de stand van zaken was en telkens kreeg hij te horen dat het wel goed zat. En nu dit
pi_52369951
Jeez! Wat balen zeg. Weer die molen in en maar afwachten of je je geld krijgt.

Gelukkig gaat je eigen huisje wel door.
pi_52370006
Balen zeg, jullie zijn dus gewoon aan het lijntje gehouden. Groot gelijk hebben jullie!
pi_52370318
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:49 schreef m@x het volgende: We hebben onze makelaar de afgelopen weken diverse keren laten bellen om er achter te komen wat de stand van zaken was en telkens kreeg hij te horen dat het wel goed zat. En nu dit
Dit vind ik ook het ergste van het hele verhaal. Dat ze een fout gemaakt hebben en het niet kunnen betalen, ok dat kan (al niet fijn natuurlijk). Maar laat dat dan weten voor de termijn verstreken is zodat de verkopers het huis weer in de verkoop kunnen zetten en er geen schulden ontstaan!
Wat dat betreft hoop ik dat een rechter ook kijkt naar deze feiten (meerdere malen geinformeerd voor afloop termijn) en besluit niet al te veel te matigen...
pi_52370655
Max, wat een ontzettend leuke dingen kies je uit zeg!!! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

En wat een onzettend gedoe met de kopers Ik hoop maar dat het niet teveel moeite kost om er toch wat mee te regelen (met deze kopers/rechtsbijstand of gewoon nieuwe kopers)
Ben wel blij voor je dat je nieuwe huisje gewoon doorgaat
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:19:40 #194
3142 m@x
pi_52370858
Ik ben ook blij dat mijn nieuwe huisje gewoon doorgaat

Ik kan een dressoir voor 50 euro kopen. Ik was van plan om de bovenste opstaande rand eraf te halen en het dan zwart te verven maar nu ga ik toch weer twijfelen. Wat vinden jullie? Het gaat om dit dressoir:

pi_52371023
Ik vind hem mooi Zeker als je het bovenste wegdenkt

Maar ik zou er zeker nog een nachtje over slapen als ik jou was, het is zo zonde van je geld als je het uiteindelijk toch niet helemaal geweldig vindt.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:25:10 #196
3142 m@x
pi_52371075
De onderkant vind ik echt geweldig. De bovenkant niet en ik weet ook niet of ik die er mooi van af kan krijgen. Misschien zitten hier wat ervaren klussers met goede tips?
pi_52371204
De onderkant is super, ik had vroeger een rookstoel met dezelfde motieven erin. Die had ik lichtgeel geverfd. Ik hou zelf niet zo van zwarte meubels, maar wel erg van geverfde houten meubels.

Ik weet niet hoe de bovenkant vastzit. Als het geschroefd zit kan je de gaatjes opvullen met plamuur. Goed schuren en als je het toch gaat lakken, zie je er niets meer van.
pi_52375432
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef m@x het volgende:
De onderkant vind ik echt geweldig. De bovenkant niet en ik weet ook niet of ik die er mooi van af kan krijgen. Misschien zitten hier wat ervaren klussers met goede tips?
Metamorfose dressoir
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:26:30 #199
3142 m@x
pi_52376196
Wow, die twee dressoirs zouden familie van elkaar kunnen zijn Er staan wel heel handige tips in dat topic. Thanx!
pi_52376536
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:26 schreef m@x het volgende:
Wow, die twee dressoirs zouden familie van elkaar kunnen zijn Er staan wel heel handige tips in dat topic. Thanx!

Mijn ouders hebben eenzelfde dressoir, dus zo uniek als in dat topic beweerd wordt kan het nauwelijks zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')