quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik begin me nu toch danig ongerust te maken.... M@xiiiiii waar ben je nou?
Ha lieve Lishe!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:14 schreef Lishe het volgende:
Anitra, van harte!!!! Leuk hoor!
Renzell, hoe gingen je voorstellingen?
De familie vond het heel raar, hoe kan je nou iemand via een comuter leren kennen en uitleggen had geen zin want ze wistn net wat een pc wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk is dat... elkaar leren kennen via internet. Zo is het bij ons ook gegaan. De modern way of dating. Al vindt de familie het in het begin wel vreemd en heb ik wel dingen moeten uitleggen. Maar: lang leve het internet![]()
Vond je familie het niet vreemd dat je voor de tweede keer gaat trouwen? Bij mij wel. Al waren ze wel snel aan het idee gewend. Ik heb ook reacties gekregen, van goh wat knap dat je dat nog durft![]()
Hey, hier zat ik afgelopen weekend idd ook nog aan te denken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:40 schreef renzell het volgende:
[..]
Ha lieve Lishe!![]()
Ze gingen heel goed. Dank je! Ben echt wel tevreden. Dramaturgisch valt er nog van alles over te zeggen, maar het zag er prachtig uit, was grappig, sprookjesachtig en hartverwarmend. Ik ben dus trots!Denk dat ik echt wel weer een stap verder ben gekomen dan tot nu toe (en dat na een behoorlijk zwaar proces). Jammer alleen dat we maar 6 keer hebben kunnen spelen. Gelukkig zijn er 'belangrijke' mensen van festivals komen kijken, waaronder de programmeur van Oerol. En die was heel enthousiast.
Ik hoop dus misschien de voorstelling volgend jaar te kunnen hernemen. Zou super zijn! Het het wordt er ook eindelijk wel eens tijd voor, dat het allemaal een stapje verder gaat dan steeds maar weer twee maanden volledig door het slijk gaan voor een paar luttele voorstellingen. Benieuwd dus waar dit schip strandt.
![]()
Heel herkenbaar dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
De familie vond het heel raar, hoe kan je nou iemand via een comuter leren kennen en uitleggen had geen zin want ze wistn net wat een pc wasMaar ze hebben nu wel door dat dit totaal anders is en dat we elkaar echt goed hebbe leren kennen door internet.
Ik had ook gzegd dat ik nooit meer zou gaan trouwen, dus ook daar stonden ze ff raar van te kijken. Maar ik trek me er niks van aan, ben nu veel zekerder dan ik toen was, we zijn immers bijna 10 jaar verder dan
m@x wat raar dat ze niks hebben laten horen, ben benieuwd hoe het verder gaat.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef m@x het volgende:
Nou, laat demaar zitten. Het gaat steeds meer deze richting op:
Ex kreeg net een telefoontje van het makelaarskantoor. Ze hadden heel kort contact gehad met de tussenpersoon van de kopers en die zei geen goed nieuws te hebben. Aangezien onze makelaar even buiten de deur is zijn ze er nog niet verder op in gegaan. Zodra hij terug op kantoor is gaat hij de tussenpersoon bellen en dan weten we als het goed is meer.
Reken daar niet al te hard op trouwensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Ook al krijg je wel het geld dat ze voor straf moeten betalen.
Ik heb begrepen dat ze dat wel moeten, maar of ze het kunnen is een tweede natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:55 schreef Pruk het volgende:
[..]
Reken daar niet al te hard op trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |