Ik heb gelukkig een man die (bijna) altijd kookt!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef Nijna het volgende:
Lag tegen half 6 lekker te slapen op de bank, 3 kwartier later word ik wakker van gefrunnik in mn haar. Staat lief achter me door mn haar te kroelen, ik schrik half en als ik mn ogen goed en wel open heb zegt hij: Ga je dan zo eten maken... en vertrekt weer naar boven.
En ik lag net zo lekker. Mannen *zucht*
.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:27 schreef Yoni het volgende:
Wat een gemeet hierIk heb ook gemeet vandaag
Met Vicky en vriend en zusje van Vicky en vriend van zusje van Vicky en Amber natuurlijk
![]()
Was gezellig! Alleen zó flauw dat de zon ging schijnen nadat we uitgeshoot waren![]()
Het was idd uitermate gezellig....en ik heb de foto's alquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:32 schreef Vicky het volgende:Jaa het was leuk vandaag met Yoni en natuurlijk ook PdeHoog!
* Vicky is zooooooooooo benieuwd naar de foto's!
En ik vond het ook heel flauw dat het zonnetje pas later verscheen
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Het was idd uitermate gezellig....en ik heb de foto's al![]()
Geduld is een schone zaakquote:
Hihiquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:18 schreef poemojn het volgende:
Met een mama!mama!mama!mama!mama!mama!wakkerwordenmama!-roepende peuter krijg je niet eens de kans meer om te slapendus hij was nog relatief lief voor je Nijna
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef Nijna het volgende:
Lag tegen half 6 lekker te slapen op de bank, 3 kwartier later word ik wakker van gefrunnik in mn haar. Staat lief achter me door mn haar te kroelen, ik schrik half en als ik mn ogen goed en wel open heb zegt hij: Ga je dan zo eten maken... en vertrekt weer naar boven.
En ik lag net zo lekker. Mannen *zucht*
.
Vanavond op tijd naar mn bed, de vakantie hier is weer voorbij (maar morgen heb ik lekker nog vrij).
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:46 schreef Belana het volgende:
wat moet ik me bij die battle voorstellen?![]()
edit: ff gelezen op de site, dat klinkt leuk zeg!
het i zo gaaf dara werken! En pas op dat ze Pepijn niet stiekem verstoppenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:35 schreef p_iglet het volgende:
Wij gaan ook (alleen zaterdag), ik werk er ieder jaar en ga dus nu even Pepijn showen
ooh ik zie het voor me djen fietsen met djulian arwen en pepijn er inquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:27 schreef p_iglet het volgende:
nogmaals gefeliciteerd
lhihi lopen met nog net geen 11 maanden wordt krap. wat dacht je van zittend in zo'n leuke kleine versierde bolderkar??
daar kan ik me bij aansluiten, alhoewel mn ouders ook in juni zijn getrouwd en al 34 jaar zijn getrouwdquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:49 schreef m@x het volgende:Gefeliciteerd Anitra
het is maar goed dat je niet in juni gaat trouwen. Juni-huwelijken zijn niet goed![]()
augustus-huwelijken ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:49 schreef m@x het volgende:Gefeliciteerd Anitra
het is maar goed dat je niet in juni gaat trouwen. Juni-huwelijken zijn niet goed![]()
Tsss, en ik wilde Bruce nog wel regelen als feestavondbandquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:02 schreef Anitra het volgende:
[..]
het i zo gaaf dara werken! En pas op dat ze Pepijn niet stiekem verstoppen![]()
Diaan Lowlands is gaaf, ben je ook zo'n festival mens? Ik vind het heerlijk!
Nu de ouders ht weten kan ik vertellen dat wij 28 mei 2008 gaan trouwen en dan word of Pinkpop of reisje Bruce (die gaat einddit jaar en halverwege volgend jaar weer touren) Milaan ofLonden onze huwelijksreis![]()
dankzij muziek elkaar leren kennen, dankzij P_iglet elkaar irl leren kennen en nu dan endelijk trouwenNa zoveel keren plannen gaat het echt gebeuren. Ik heb al een jurk, moet nog ffverbouwd worden, ik heb mijn getuigen. Evenstar en de buuv en P_iglet we komen een bruidjonker tekort dus leer je Pepijn vroeg lopen?
![]()
Maar mei-huwelijken welquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:49 schreef m@x het volgende:
zie je welquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:53 schreef Belana het volgende:
[..]
zie je wel
september werkt namelijk ook niet![]()
ik wil ook weten of m@x nieuws heeft
Leuk is dat... elkaar leren kennen via internet. Zo is het bij ons ook gegaan. De modern way of dating. Al vindt de familie het in het begin wel vreemd en heb ik wel dingen moeten uitleggen. Maar: lang leve het internetquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Anitra het volgende:
[..]
augustus-huwelijken ook niet
spannende ag voor jou vandaag?
Thanks we hebben er zin in
Oeh die van de kids zo samen lijkt me leuk idee!!1Djen en Djulian idd ook bruidsmeisje en jonker.
Het word klein, maar wel groot. Klein gezelschap, groot feest (savonds receptieachtig iets geen danspraktijken enzo)
Ja we hebben elkaar ook via internet leren kennen via de Kane-chatgoeie oude tijd, toen wisten ze nog wat muziek maken was
![]()
eindelijk trouwen en ome Bruce kan het niet verpesten dit keer, we gaan er gewoon voor.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |