Ik heb een cd voor jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
*mantraat*
nee-ik-ben-niet-jaloers-nee-ik-ben-niet-jaloers-nee-ik-ben-niet-jaloers-nee-ik-ben-niet-jaloers-nee-ik-ben-niet-jaloers-nee-ik-ben-niet-jaloers-
Veel plezier!
Dat kan natuurlijk ook. Maar het iig "speciaal" voor babietjes.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:20 schreef m@x het volgende:
Het lijkt wel een theedoek Ingrid.
Het was inderdaad gezellig en ik vind Lucas echt zo'n schatjeKai heeft zijn auto mee naar bed genomen.
Wat ET zegt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:17 schreef _Ingrid_ het volgende:Weet iemand wat dit voor doek is? Ik was aan het opruimen en vond een hele stapel van deze doeken. Nooit gebruikt, dus ik wil ze verkopen.
Nou ik moet zeggen dat het me behoorlijk tegen is gevallen. Ik ben vandaag wakker geworden en had het gevoel als of er een goederentrein over me heen is gereden afgelopen nacht. Maar vandaag heel weinig gedaan en vanavond vroeg naar bed dan kunnen we er morgen weer tegen aan. Mijn kind had een heerlijke dag dus het was het waard.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Faja een beetje uitgerust van de verjaardagsdrukte? Nog gefeliciteerd trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |